Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Atletiek

Gast Vdb.

Aanbevolen berichten

Kevin Borlee _O_

Nee, dat dacht ik eerst ook maar je moet het filmpje maar eens terugkijken. Vanaf 2:26 zie je duidelijk dat hij Xiang Liu probeert te grijpen met zijn arm. Terechte beslissing dus.

Hmm, nu ik die zie ben ik het er ook wel mee eens ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schippers breekt 30 jaar oude record van Els Vader: 22″69

dafne-schippers-nr-series-daegu-foto-orange-pictures.jpg

Dafne Schippers heeft bij het WK in Daegu haar serie gewonnen met een nieuw Nederlands record op de 200m. In haar eerste 200m buiten de meerkamp ooit, verbeterde Schippers haar pr meteen met 0.21s. De juniore kwam tot een tijd van 22″69 en was daarmee 0.12s sneller dan het oude record dat al 30 jaar in handen was van Els Vader. Tevens voldeed Schippers aan de Olympische limiet van 22″70. (Foto: Orange Pictures)

[YOUTUBE]d6GlKn3H1jc&feature=player_embedded[/YOUTUBE]

Respect _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wow wow wow... Wat een pracht Memorial is het aan het worden!

WL voor Bekele, WL voor Bolt en WL voor blake (loopt hier ff tweede tijd aller tijden!). En nog een paar WL's geloof ik :clap::clap::clap:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment is het EK Atletiek bezig in Helsinki. Vanavond o.a. de halve finales 200m met Martina (kanshebber voor goud), Van Luijk, Schippers en Samuel, finale 800m met Lathouwers (ook kanshebber voor in ieder geval podium, misschien wel goud) en kogelstoten met Smith (ook kanshebber voor het podium). Woensdag was de 5000m finale al, met Licht die 7e werd, knappe prestatie. Jesper van der Wielen, waarmee ik vanaf september mee ga trainen, was uitgestapt omdat het totaal niet lekker liep. De Belgische atleten heb ik niet zo'n goed beeld van, de Borlees zullen wel weer kanshebbers zijn op 200 of 400m.

Link naar opmerking
Deel via andere websites