Chris.tiaan Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Even een serieuze vraagje hoor, maar vinden jullie Ibra echt zo goed als jullie aangeven of speelt het idee rondom Ibra daar ook een rol in? Ik vind Ibra al een baas vanaf zijn Ajax tijd, dus dat helpt sowieso mee, daarnaast heeft hij dit seizoen 31 wedstrijden gespeeld, 32 gescoord. Zijn gedrag is genieten en volgende aankomende zaterdag en maandag is er een film over hem in de bios. :< :< Dit filmpje zegt ook al meer dan genoeg. ln35qLphK4I Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Vergeleken met PSG absoluut, maar dan kun je dat over iedere competitie exclusief Spanje/Engeland/Duitsland zeggen. De subtop wordt in de breedte steeds sterker. Lyon en Marseille zijn na magere jaren weer bezig met de weg omhoog, Lille speelt (op dit seizoen na dan) ook zeer constant de laatste jaren, Saint Etienne ook. Daarnaast Nice dat opbloeit met Ben Arfa en Monaco dat pech gehad heeft met de scheiding van zijn eigenaar, anders had het gewoon met PSG kunnen concurreren. De Ligue 1 is absoluut nog geen topcompetitie, dat ben ik met je eens, maar het is ook zeker geen groepje amateurclubs Dat denk ik niet eigenlijk. PSG is gewoon nog een stapje meer dan Monaco. Ze zouden misschien steeds CL halen en wellicht tweede worden, maar PSG bedreigen zie ik eigenlijk niemand doen. Zelfs niet in de komende tien jaar op deze manier. Idem met Bayern trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Dat denk ik niet eigenlijk. PSG is gewoon nog een stapje meer dan Monaco. Ze zouden misschien steeds CL halen en wellicht tweede worden, maar PSG bedreigen zie ik eigenlijk niemand doen. Zelfs niet in de komende tien jaar op deze manier. Idem met Bayern trouwens. 2 jaar geleden haalde ze nog Falcao, James, Moutinho en Kondogbia. Als ze zulke aankopen bleven doen hadden ze denk ik wel met PSG kunnen concurreren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Scheelt ook wel dat l'OM, l'OL en Monaco helemaal leeg zijn gekocht van de zomer; anders hadden ze wel wat meer concurrentie willen bieden. Interessante situatie aangezien de eigenaren van PSG ook de tv rechten van Ligue 1 hebben, die niet meer waard gaan worden op deze manier (en dag is een understatement). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Al die oude topclubs zijn sinds de overname van PSG toch een nieuwe weg ingeslagen, veel eigen jeugd zoals Fekir, Lacazette, Mendy. Ligue 1 was vroeger een van de betere competities. Lyon 2004/2005 was een belachelijk goed team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Lyon had altijd al veel eigen jeugd toch? Één van de beste jeugdopleidingen van Europa hoorde ik laatst een journalist zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Al die oude topclubs zijn sinds de overname van PSG toch een nieuwe weg ingeslagen, veel eigen jeugd zoals Fekir, Lacazette, Mendy. Ligue 1 was vroeger een van de betere competities. Lyon 2004/2005 was een belachelijk goed team. Juninho _O_. Een van de mooiste spelers die ik ooit heb gezien. Wat een vrije trappen. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Lyon had altijd al veel eigen jeugd toch? Één van de beste jeugdopleidingen van Europa hoorde ik laatst een journalist zeggen. Zat even rond te googelen, maar je kunt van jeigdproducten van Lyon de afgelopen jaren een mooi lijstje maken inderdaad. Benzema, Ben Arfa, Giuly, Govou, Fekir, Lacazette, N'Jie, Umtiti, Malbranque. En niet te vergeten, de Eindhovense legende Jeremy Brechet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Ben "er wordt een scholier naar voren geroepen" Arfa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 lol, Aurier zit serieus in de shit bij PSG heeft verschillende dingen gezegd op Periscope, zo'n app, en dat werd opgenomen blijkbaar.. ik quote ff iemand: BTW, for those who wondered what he said : - Sirigu is done. - VdW is ****. - Zlatan doesn't intimidate him because he's such a tough guy (lol) - Blanc is a queer who sucks Zlatan all the way PSG heeft hem geschorst, hij mag op dit moment ook niet op de club verschijnen, zal ook zeker niet spelen tegen Chelsea. Gok dat de Europese topclubs wel zullen aankloppen binnenkort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 14 februari 2016 Share Geplaatst 14 februari 2016 Dat over Sirigu schijnt over Lavezzi te gaan. Maar een achterlijke actie inderdaad, hij speelt heel goed dit seizoen en was zeker nuttig geweest in de Champions League wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Wat een kneus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Omdat er wel degelijk goed nieuws uit Parijs komt: Verratti verlengt zijn contract tot 2020. Fantastische zet zeg, een van de beste middenvelders ter wereld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Opsteker voor Greg. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Alleen jammer dat VDW er echt geen klote van kan. Zou me dan ook niks verbazen als Marquinhos als rechtsback start. Omdat er wel degelijk goed nieuws uit Parijs komt: Verratti verlengt zijn contract tot 2020. Fantastische zet zeg, een van de beste middenvelders ter wereld Verratti is inderdaad echt één van de beste, kan een partij passes geven, Pirlo 2.0 hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Marquinhos startte ook vorig jaar tegen Chelsea als back en dat deed die heel goed. Verratti idd :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Aurier :cab: Hij zei wel dat het getrukeerd was, maar neem aan dat we dit met een korreltje zout moeten nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Bij PSG krijg je een bonus van €125.000 als je je een seizoen niet gaat misdragen op social media. Aurier kan daar wel naar fluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Marquinhos zal in de CL wel spelen, vd Wiel krijgt dan de mindere Ligue 1 wedstrijdjes en dan een jonge jongen als Ikoko of Kimpembe als back up voor het centrum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Bij PSG krijg je een bonus van €125.000 als je je een seizoen niet gaat misdragen op social media. Aurier kan daar wel naar fluiten. Is dit serieus? Bizar, zo'n bedrag. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Veratti. :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Veratti. :<:< Verratti. Goede speler inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Samen met Modric mijn favoriete voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 PSG op 1-0 achter tegen Lyon. Totaal geen lijn in het spel en ondertussen hoekt Motta Ferri neer met een linkse hoek ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 februari 2016 Share Geplaatst 28 februari 2016 Dat middenveld kan ook echt niet. Is Di Maria geblesseerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten