Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Frans voetbal

King XVI

Aanbevolen berichten

Even een serieuze vraagje hoor, maar vinden jullie Ibra echt zo goed als jullie aangeven of speelt het idee rondom Ibra daar ook een rol in?

Ik vind Ibra al een baas vanaf zijn Ajax tijd, dus dat helpt sowieso mee, daarnaast heeft hij dit seizoen 31 wedstrijden gespeeld, 32 gescoord. Zijn gedrag is genieten en volgende aankomende zaterdag en maandag is er een film over hem in de bios. :< :<

Dit filmpje zegt ook al meer dan genoeg.

ln35qLphK4I

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergeleken met PSG absoluut, maar dan kun je dat over iedere competitie exclusief Spanje/Engeland/Duitsland zeggen.

De subtop wordt in de breedte steeds sterker. Lyon en Marseille zijn na magere jaren weer bezig met de weg omhoog, Lille speelt (op dit seizoen na dan) ook zeer constant de laatste jaren, Saint Etienne ook. Daarnaast Nice dat opbloeit met Ben Arfa en Monaco dat pech gehad heeft met de scheiding van zijn eigenaar, anders had het gewoon met PSG kunnen concurreren.

De Ligue 1 is absoluut nog geen topcompetitie, dat ben ik met je eens, maar het is ook zeker geen groepje amateurclubs

Dat denk ik niet eigenlijk. PSG is gewoon nog een stapje meer dan Monaco. Ze zouden misschien steeds CL halen en wellicht tweede worden, maar PSG bedreigen zie ik eigenlijk niemand doen. Zelfs niet in de komende tien jaar op deze manier.

Idem met Bayern trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat denk ik niet eigenlijk. PSG is gewoon nog een stapje meer dan Monaco. Ze zouden misschien steeds CL halen en wellicht tweede worden, maar PSG bedreigen zie ik eigenlijk niemand doen. Zelfs niet in de komende tien jaar op deze manier.

Idem met Bayern trouwens.

2 jaar geleden haalde ze nog Falcao, James, Moutinho en Kondogbia. Als ze zulke aankopen bleven doen hadden ze denk ik wel met PSG kunnen concurreren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheelt ook wel dat l'OM, l'OL en Monaco helemaal leeg zijn gekocht van de zomer; anders hadden ze wel wat meer concurrentie willen bieden. Interessante situatie aangezien de eigenaren van PSG ook de tv rechten van Ligue 1 hebben, die niet meer waard gaan worden op deze manier (en dag is een understatement).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die oude topclubs zijn sinds de overname van PSG toch een nieuwe weg ingeslagen, veel eigen jeugd zoals Fekir, Lacazette, Mendy. Ligue 1 was vroeger een van de betere competities. Lyon 2004/2005 was een belachelijk goed team.

Juninho _O_. Een van de mooiste spelers die ik ooit heb gezien. Wat een vrije trappen. :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lyon had altijd al veel eigen jeugd toch? Één van de beste jeugdopleidingen van Europa hoorde ik laatst een journalist zeggen.

Zat even rond te googelen, maar je kunt van jeigdproducten van Lyon de afgelopen jaren een mooi lijstje maken inderdaad. Benzema, Ben Arfa, Giuly, Govou, Fekir, Lacazette, N'Jie, Umtiti, Malbranque.

En niet te vergeten, de Eindhovense legende Jeremy Brechet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lol, Aurier zit serieus in de shit bij PSG

heeft verschillende dingen gezegd op Periscope, zo'n app, en dat werd opgenomen blijkbaar..

ik quote ff iemand:

BTW, for those who wondered what he said :

- Sirigu is done.

- VdW is ****.

- Zlatan doesn't intimidate him because he's such a tough guy (lol)

- Blanc is a queer who sucks Zlatan all the way

PSG heeft hem geschorst, hij mag op dit moment ook niet op de club verschijnen, zal ook zeker niet spelen tegen Chelsea.

Gok dat de Europese topclubs wel zullen aankloppen binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen jammer dat VDW er echt geen klote van kan. Zou me dan ook niks verbazen als Marquinhos als rechtsback start.

Omdat er wel degelijk goed nieuws uit Parijs komt: Verratti verlengt zijn contract tot 2020. Fantastische zet zeg, een van de beste middenvelders ter wereld

Verratti is inderdaad echt één van de beste, kan een partij passes geven, Pirlo 2.0 hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites