La Pulga Geplaatst 30 januari 2023 Share Geplaatst 30 januari 2023 Shirtje bestellen van Messiyech! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 31 januari 2023 Share Geplaatst 31 januari 2023 Het zou om huur gaan eerst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Heeft dat Chelsea Hakim 'ff genaaid. Transfer afgeketst omdat ze drie (!) keer de verkeerde papieren hebben opgestuurd. Wel beter voor mijn portemonnee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 47 minuten geleden zei Thierryvane: Heeft dat Chelsea Hakim 'ff genaaid. Transfer afgeketst omdat ze drie (!) keer de verkeerde papieren hebben opgestuurd. Wel beter voor mijn portemonnee. Ja, had je weer een shirtje moeten hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Ziyech en Memphis shirtjes komen er altijd bij een nieuwe club. Geen echte hoor, ga niet 100+ euro neerleggen voor een voetbalshirt. DHGate is je beste vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 februari 2023 Share Geplaatst 1 februari 2023 Weer een reden gevonden waarom ik het een schijt club vindt. Snap alleen niet waarom sommige clubs zo wachten tot het laatste moment.. Van Ziyech was al vanaf 1 januari bekend dat ie weg wilde toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 april 2023 Share Geplaatst 12 april 2023 Einde Galtier https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417526 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 mei 2023 Share Geplaatst 5 mei 2023 Dus niet ^^ Goh zie dit dan, na al het gezeik met Messi krijg je dit met Neymar die posts heeft geliked met ''bij Barca lachten we tenminste nog'' en dat soort dingen. Dat hele project om met megasterren de CL te winnen en spelers als Messi en Neymar clublegendes maken gaat toch zo helemaal de mist in he. Ongelofelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 En dat durft zich 'fans' te noemen. Stelletje uitschot. Voor Paris Saint-Germain zelf wel heerlijk om te zien dat het miljarden pompen in een opstelling vol bekende namen tot heel weinig heeft geleid. Ja, elk jaar de landstitel. Maar dat was met een kwart van de uitgaven ook wel gemakkelijk gelukt. Maar in de Champions League is het inderdaad keer op keer niks en ik kan niet de enige zijn die daar ongelooflijk van geniet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 mei 2023 Share Geplaatst 6 mei 2023 Fans moeten ten alle tijde weg blijven bij spelers hun prive verblijf. Maar als je toch eens ziet hoeveel schijt Messi en vooral Neymar op de club en de fans hebben is dat toch ook echt ongekend zeg. Messi gewoon cashen in Saudi-Arabië terwijl die moest trainen en Neymar die ieder jaar half dronken op de training verschijnt en wedstrijden speelt als een soort speeltuin voor zichzelf en met kerst altijd rode kaarten pakt zodat die naar Brazilie kan. Snap wel dat je als fan helemaal klaar bent met dit soort volgevreten vedettes. Man wat glijdt die Messi ook af he, gatverdamme. Lekker Saudi-Arabie promoten op je 35ste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Zou Lens kampioen kunnen worden? Toch wel de club in vorm met een Openda dat maar blijft scoren en een PSG dat in een rumoerige periode zit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 mei 2023 Share Geplaatst 7 mei 2023 Krankzinnig potje zeg. Dat je er 4 maakt maar niet wint https://youtu.be/EOl6HYKeBBI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Al Hilal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Mooi weg ermee. Make PSG, PSG again! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Wat sneu zeg dat hij dat nog doet. Tekenen bij Al Hilal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Nou en, laat hem lekker. Wat moet ie in vredesnaam nog bewijzen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Wat moet ie nog verdienen bedoel je? Het is jammer dat zo'n rolmodel, zo'n held, idool van miljoenen kinderen(!) wereldwijd hier de keuze maakt om in Saoedi-Arabië te gaan spelen en zich te laten verhuren om dat land te promoten. Mensenrechten enzo, jeweetwel. Belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Saoedi-Arabië is wel het land bij uitstek waar ze het prima vinden als hij trainingen skipt om Saoedi-Arabië te gaan promoten. Dat zou hij dan wel weer goed bekeken hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 6 uur geleden zei neva: Wat moet ie nog verdienen bedoel je? Het is jammer dat zo'n rolmodel, zo'n held, idool van miljoenen kinderen(!) wereldwijd hier de keuze maakt om in Saoedi-Arabië te gaan spelen en zich te laten verhuren om dat land te promoten. Mensenrechten enzo, jeweetwel. Belachelijk. Alsof Nederland zo goed is met mensenrechten.... Niet met vrouwen rechten iig.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Alsof Nederland zo goed is met mensenrechten.... Niet met vrouwen rechten iig.... Sorry, maar probeer je nu echt Nederland slecht af te schilderen op het gebied van vrouwenrechten in een vergelijking met nota bene Saoedi-Arabië?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Daarom gaat ie ook niet in Nederland voetballen denk ik. Hij is nogal begaan met de rechten van vrouwen in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei Tim': Sorry, maar probeer je nu echt Nederland slecht af te schilderen op het gebied van vrouwenrechten in een vergelijking met nota bene Saoedi-Arabië?! Nee dat maak jij er van. Ik heb mijn mening niet geuit over Saudi-Arabie ik zeg alleen de waarheid over die van Nederland, maar dat lijk jij niet te kunnen hebben. https://www.amnesty.nl/actueel/nederland-negeert-mensenrechten-in-handelsbeleid oops ik ga nu lezen maar ziet er niet goed uit ''Amnesty’s onderzoek laat zien dat de Nederlandse overheid uitgebreide diplomatieke en financiële steun gaf aan Nederlandse bedrijven met (geplande) activiteiten in China, Saudi-Arabië en Rusland. De overheid stimuleerde en faciliteerde bedrijven bij het zaken doen in deze landen zonder ze duidelijk te waarschuwen voor de mensenrechtenrisico’s. Hierbij stelde de overheid bovendien slechts vage, vrijblijvende mensenrechtenvoorwaarden voor het krijgen van overheidssteun. Hiermee faalt Nederland in haar plicht om de mensenrechten te beschermen.'' 9 mei 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Nee dat maak jij er van. Ik heb mijn mening niet geuit over Saudi-Arabie ik zeg alleen de waarheid over die van Nederland, maar dat lijk jij niet te kunnen hebben. Het ging letterlijk over Saoedi-Arabië en jij haalt Nederland erbij. Dan is de vergelijking daartussen alleen maar logisch. Maar als jij wil denken dat de vrouwenrechten hier zo slecht zijn, prima joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 9 mei 2023 Share Geplaatst 9 mei 2023 Parlevous een beetje henk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten