Sanel Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 (bewerkt) Al eerder discussies met hem gehad, heeft geen nut. Trieste gozer. Vage pot overigens, en die penal mocht er wel in. Ik had al zo'n idee dat het mis zou gaan na de 1-1. Was die penal slecht in geschoten? Zoals ik het zag wel, kon t niet goed zien op tv. 24 oktober 2015 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Jammer van die wissels van Streppel trouwens. Nemec en Braber erin, als je het over non-voetballers hebt. En die moeten dan samen met de erg non-voetballer genaamd De Sa samenwerken voorin. Dat kan toch niet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foppe1986 Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Al eerder discussies met hem gehad, heeft geen nut. Trieste gozer. Vage pot overigens, en die penal mocht er wel in. Ik had al zo'n idee dat het mis zou gaan na de 1-1. Was die penal slecht in geschoten? Zoals ik het zag wel, kon t niet goed zien op tv. Dus als ik een onpersoonlijke grap maak, moet je er iets persoonlijks op zeggen? Triest hoor... Ik kan mij overigens geen discussie met jou herinneren, dus waarschijnlijk zuig je dat uit je duim. Groetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Dus als ik een onpersoonlijke grap maak, moet je er iets persoonlijks op zeggen? Triest hoor... Ik kan mij overigens geen discussie met jou herinneren, dus waarschijnlijk zuig je dat uit je duim. Groetjes Ik heb een goed geheugen hoor. Hierzo: http://forum.manutd.nl/showthread.php?56526-Eredivisie-Topic-21&p=4978916&viewfull=1#post4978916. Het woord triest kwam in die post wel vaak naar voren, net als hier bijvoorbeeld. Ik ga verder niet in discussie ofzo man, denk niet dat het nut heeft aangezien je een totaal een andere smaak hebt. Je was ook voorstander van het Friese volkslied meen ik me te herinneren, vind dat nogal bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foppe1986 Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Ik heb een goed geheugen hoor. Hierzo: http://forum.manutd.nl/showthread.php?56526-Eredivisie-Topic-21&p=4978916&viewfull=1#post4978916. Het woord triest kwam in die post wel vaak naar voren, net als hier bijvoorbeeld. Ik ga verder niet in discussie ofzo man, denk niet dat het nut heeft aangezien je een totaal een andere smaak hebt. Je was ook voorstander van het Friese volkslied meen ik me te herinneren, vind dat nogal bizar. Ik zie het ja, en als er toen een een triest verhaal had (waar ik op in sprong) was jij het wel. Met je verdedigend spelen, en dan nog het geval met supporters waarbij je uit moest gaan van TV. Dus als er iemand een triestig personage is, dan ben ik dat in elk geval niet. En natuurlijk ben ik voorstander van het Friese volkslied, dat is traditie. Net zoals het traditie is dat je het you'll never walk alone hoort bij Liverpool. Of spelers hiervoor (Fries volkslied) in een rij moeten staan, dat meen ik niet. Ik vind het overigens knap dat je nog precies weet met wie je discussieerde terwijl je alleen op dit forum al bijna 26.000 posts geplaatst hebt. Vraag me dan wel af of er voor relevante informatie nog plek is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Komen provoceren en dan nog janken ook :D Ga nou maar gewoon weg. Jammer van die wissels van Streppel trouwens. Nemec en Braber erin, als je het over non-voetballers hebt. En die moeten dan samen met de erg non-voetballer genaamd De Sa samenwerken voorin. Dat kan toch niet :D Nemec was gewoon een prima wissel hoor. Sowieso omdat Falkenburg niets bracht. En Braber, tsja, ik denk dat Zivkovic het zo laat in de wedstrijd niet meer kon belopen, en dan kan je Braber inbrengen, waarvan je weet dat ie nooit z'n mannetje laat lopen. Andere opties waren De Jong en Ligeon geweest, dat is ook niet veel in zo'n fase in de wedstrijd. Op zulke momenten merk je gewoon dat je twee basisspelers in Ondaan en Andrade mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Wat ik me vooral afvraag is of dat getal in je username je geboortejaar is of een random getal? Mag hopen het laatste [MENTION=27000]Foppe1986[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Nemec was gewoon een prima wissel hoor. Sowieso omdat Falkenburg niets bracht. En Braber, tsja, ik denk dat Zivkovic het zo laat in de wedstrijd niet meer kon belopen, en dan kan je Braber inbrengen, waarvan je weet dat ie nooit z'n mannetje laat lopen. Andere opties waren De Jong en Ligeon geweest, dat is ook niet veel in zo'n fase in de wedstrijd. Op zulke momenten merk je gewoon dat je twee basisspelers in Ondaan en Andrade mist. Wat Braber heeft, heeft Falkenburg ook. Zivkovic blijft gewoon klasse beter, Nemec is een grote, sterke spits die er veel te weinig mee doet. Een duel gewonnen vanavond, waar ook gefloten kon worden voor een overtreding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Foppe1986 Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Wat ik me vooral afvraag is of dat getal in je username je geboortejaar is of een random getal? Mag hopen het laatste [MENTION=27000]Foppe1986[/MENTION]; Weer een persoonlijke aanval op een onpersoonlijke grap. Ik ben wel klaar hier op dit forum waar mensen zitten die te snel op hun pik getrapt zijn en hun club zo serieus nemen dat je er niet eens een grap over mag maken. Groetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Wat ik me vooral afvraag is of dat getal in je username je geboortejaar is of een random getal? Mag hopen het laatste [MENTION=27000]Foppe1986[/MENTION]; Die eerste twee zijn IQ, de laatste twee zijn schoenmaat :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 oktober 2015 Share Geplaatst 24 oktober 2015 Weer een persoonlijke aanval op een onpersoonlijke grap. Ik ben wel klaar hier op dit forum waar mensen zitten die te snel op hun pik getrapt zijn en hun club zo serieus nemen dat je er niet eens een grap over mag maken. Groetjes Groetjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 PSV twee buitenspelgoals dus :D:D:D:D wat een neppe teringsport is het toch ook :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Die tweede ook echt, hoe kun je dat niet zien? Juichte ook niet toen 'ie viel omdat ik dacht dat die Turk 'em toch wel zou afkeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Die tweede ook echt, hoe kun je dat niet zien? Juichte ook niet toen 'ie viel omdat ik dacht dat die Turk 'em toch wel zou afkeuren. Achjeh, ik geef de scheids tegenwoordig niet meer de schuld. Het probleem is dat deze sport gewoon op slot zit en doodziek is. Geen zuivere speeltijd, een scheidsrechter en twee grensrechters die 22 spelers in de gaten moeten houden, geen videobeelden en ga zo maar door. Dat is toch goffedomme niet meer serieus te nemen in de 21e eeuw ;e Als ik me niet zo emotioneel betrokken voelde met Willem II en FM niet zo'n tof spel was was ik allang gekapt met het volgen van deze sport, in ieder geval totdat de sport gemoderniseerd wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Zat er tijdens de wedstrijd nog aan te denken, ja. Hoe kunnen ze verdomme niet zorgen dat ze iets soortgelijks als doellijntechnologie invoeren voor buitenspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Zat er tijdens de wedstrijd nog aan te denken, ja. Hoe kunnen ze verdomme niet zorgen dat ze iets soortgelijks als doellijntechnologie invoeren voor buitenspel. Omdat je niet altijd op dezelfde plek buitenspel staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Omdat je niet altijd op dezelfde plek buitenspel staat? We leven anno 2015, als we niet iets kunnen verzinnen om een lijntechnologie toe te passen op buitenspel.... Ik snap dat het niet letterlijk hetzelfde kan zijn, maar huidige situatie is al helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Ik doel alleen op de vergelijking met doellijntechnologie. Dat is natuurlijk veel makkelijker om in te voeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 De meeste clubs hebben geen eens geld voor gras, laat staan dergelijke systemen. Bij die link die ik plaatste in het Statistieken topic zit ook een kopje buitenspel met links naar onderzoeken over dergelijke systemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Het is dan ook de taak van de bond(en) om te regelen en te betalen, niet aan de clubs. Anders krijg je ene wel en ander niet, leidend tot competitievervalsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 De meeste clubs hebben geen eens geld voor gras, laat staan dergelijke systemen. Bij die link die ik plaatste in het Statistieken topic zit ook een kopje buitenspel met links naar onderzoeken over dergelijke systemen. Dat is aan de KNVB slimmerd, zo te zien kunnen ze dat wel betalen: http://www.nu.nl/voetbal/4154437/knvb-presenteert-miljoenenwinst-seizoen-20142015.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Nee voetbalclubs zijn zelf verantwoordelijk voor hun accommodatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Nee voetbalclubs zijn zelf verantwoordelijk voor hun accommodatie http://www.fr12.nl/nieuws/32670-de-kuip-beschikt-na-winterstop-over-doellijntechnologie.html Waar in Engeland alle clubs in de Premier League al gebruik maken van deze technologie, is dit voor de Nederlandse clubs nog te duur. Door medewerking van de KNVB hebben alleen Feyenoord en Ajax dit extraatje. Dit is vooral ingegeven door de Johan Cruijff Schaal en de finale van de KNVB Beker. Ja je hebt gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Amateurtak maakt 2 miljoen euro winst dan vind ik 4.8 voor betaaldvoetbal niet heel veel, kan ik niet alleen in staan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 november 2015 Share Geplaatst 22 november 2015 Amateurtak maakt 2 miljoen euro winst dan vind ik 4.8 voor betaaldvoetbal niet heel veel, kan ik niet alleen in staan toch? Dat is pure winst he. Kosten in betaald voetbal zijn hoger dan in amateurtak waarbij verengingen veel zelf regelen met behulp van de desbetreffende gemeente. Maar dit is gewoon weer ouderwets KNVB verhaal, kleine clubs in het Nederlandse voetbal zijn niet belangrijk. Kwestie van tijd totdat in het Philips Stadion ook dit systeem komt. Ajax speelde de laatste jaren vaak CL en de Kuip word gebruikt voor finales/interlands. Competitievervalsing wil ik het niet noemen.. maar ik neig er wel naar. Regels in voetbal zijn zo ontzettend vaag waardoor er altijd discussies ontstaan, hoef denk niet uit te leggen hoeveel er zaken zijn geweest omtrent kaarten en goals die zijn goedgekeurd. Ik kan mij zo 20 buitenspel goals voor de geest halen die een ploeg echt hebben genaaid, en dan niet alleen in Nederlands voetbal. Te beginnen op het WK 2014. Eigenlijk ook een reden waarom ik tegenwoordig weinig voetbal kijk, en met name Eredivisie, waarbij scheidsrechters de uitslag bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten