Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Willem II

Joost_10

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja, twee jaren geleden waren de rollen omgekeerd. Toen leken zij ons op de voorlaatste speeldag het laatste zetje richting Jupiler League te geven en werd ook enorm geprovoceerd, maar zijn er geloof ik ook niet met stoeptegels en consorten geworpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel mooi dat Studio Sport de elleboog van Skoubo niet laat zien, en vervolgens wel Swinkels op zijn plek zet. Objectieve verslaggeving jazeker! :thumb:

Over de wedstrijd: De eerste helft was te kut voor woorden. Scheids zag de penalty goed, maar voor de rest was het een ongelofelijk mietje die geen kaarten uit durfde te delen. Kah had er bij de 1-1 van af gemoeten (zo niet eerder al). De 2-2 leek ons vanuit onze positie ook buitenspel op het eerste moment, maar die heb ik nog niet duidelijk teruggezien. Vervolgens is het vertrouwen weer helemaal weg en houden ze open huis. En ja Lasnik ik heb het tegen jou, VERDEDIG EENS MEE LAMME DROL. 2 keer laat je Vormer gewoon lopen en 2 keer kan ie makkelijk scoren. Zit gewoon absoluut geen ziel in dit team, elke tegentreffer werd met hangende kopjes geslikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel mooi dat Studio Sport de elleboog van Skoubo niet laat zien, en vervolgens wel Swinkels op zijn plek zet. Objectieve verslaggeving jazeker! :thumb:

Over de wedstrijd: De eerste helft was te kut voor woorden. Scheids zag de penalty goed, maar voor de rest was het een ongelofelijk mietje die geen kaarten uit durfde te delen. Kah had er bij de 1-1 van af gemoeten (zo niet eerder al). De 2-2 leek ons vanuit onze positie ook buitenspel op het eerste moment, maar die heb ik nog niet duidelijk teruggezien. Vervolgens is het vertrouwen weer helemaal weg en houden ze open huis. En ja Lasnik ik heb het tegen jou, VERDEDIG EENS MEE LAMME DROL. 2 keer laat je Vormer gewoon lopen en 2 keer kan ie makkelijk scoren. Zit gewoon absoluut geen ziel in dit team, elke tegentreffer werd met hangende kopjes geslikt.

Ik ben het met je eens dat Kah eraf had gemoeten, maar Skoubo deed echt niet zo veel hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom nou Gino, als er daar op de grond al met armen werd gezwaaid was 't die krullebol toch wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nos is echt te slecht voor woorden qua samenvattingen laatste jaren. Laten gewoon heel veel belangrijke dingen niet zien door tijdgebrek.

Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat de NOS bepaalde dingen ook niet uit mag zenden van de KNVB, omdat het de sport en haar imago kan beschadigen oid.:m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal niks tegen Heerkes ook. Die man heeft zich altijd prima gedragen en heeft ook nog eens een goede naam.

Maar Willem II hoopt blijkbaar op een schokeffect. Dus dan kun je zoiets verwachten. Al kost het ze alleen maar geld, wat dan minder slim is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft niks te maken met het willen van een schokeffect. Willem II wilde die laatste paar wedstrijden nog met Heerkes door alleen dat zag Heerkes niet zitten.

Verder vind ik het een beetje jammer. Zag het opzich wel zitten met Heerkes als trainer volgend seizoen. Maar aan de andere kant heeft Heerkes niet echt iets extra's uit de spelersgroep gehaald, voor zover dat mogelijk was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites