Ginola Geplaatst 15 maart 2011 Share Geplaatst 15 maart 2011 "Gelukkig" fluit Braamhaar in Venlo. Die is nog redelijk competent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 2 april 2011 Share Geplaatst 2 april 2011 Nu word Swinkels wel geschorst, gok ik :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Mongolen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Wat een *****waus, die Swinkels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Valt aardig mee wat daar gebeurt.... Dat maakt het alleen maar meer een trieste vertoning :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Niks gezien, 4-5 haha korfbal uitslag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Valt aardig mee wat daar gebeurt.... Er zijn anders wel 6 gewonden gevallen door het gooien van stenen naar het uitvak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Toch medelijden met die mensen. Die zitten zo vol met emoties omdat hun club niet presteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Tja, twee jaren geleden waren de rollen omgekeerd. Toen leken zij ons op de voorlaatste speeldag het laatste zetje richting Jupiler League te geven en werd ook enorm geprovoceerd, maar zijn er geloof ik ook niet met stoeptegels en consorten geworpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Heel mooi dat Studio Sport de elleboog van Skoubo niet laat zien, en vervolgens wel Swinkels op zijn plek zet. Objectieve verslaggeving jazeker! :thumb: Over de wedstrijd: De eerste helft was te kut voor woorden. Scheids zag de penalty goed, maar voor de rest was het een ongelofelijk mietje die geen kaarten uit durfde te delen. Kah had er bij de 1-1 van af gemoeten (zo niet eerder al). De 2-2 leek ons vanuit onze positie ook buitenspel op het eerste moment, maar die heb ik nog niet duidelijk teruggezien. Vervolgens is het vertrouwen weer helemaal weg en houden ze open huis. En ja Lasnik ik heb het tegen jou, VERDEDIG EENS MEE LAMME DROL. 2 keer laat je Vormer gewoon lopen en 2 keer kan ie makkelijk scoren. Zit gewoon absoluut geen ziel in dit team, elke tegentreffer werd met hangende kopjes geslikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Heel mooi dat Studio Sport de elleboog van Skoubo niet laat zien, en vervolgens wel Swinkels op zijn plek zet. Objectieve verslaggeving jazeker! :thumb: Over de wedstrijd: De eerste helft was te kut voor woorden. Scheids zag de penalty goed, maar voor de rest was het een ongelofelijk mietje die geen kaarten uit durfde te delen. Kah had er bij de 1-1 van af gemoeten (zo niet eerder al). De 2-2 leek ons vanuit onze positie ook buitenspel op het eerste moment, maar die heb ik nog niet duidelijk teruggezien. Vervolgens is het vertrouwen weer helemaal weg en houden ze open huis. En ja Lasnik ik heb het tegen jou, VERDEDIG EENS MEE LAMME DROL. 2 keer laat je Vormer gewoon lopen en 2 keer kan ie makkelijk scoren. Zit gewoon absoluut geen ziel in dit team, elke tegentreffer werd met hangende kopjes geslikt. Ik ben het met je eens dat Kah eraf had gemoeten, maar Skoubo deed echt niet zo veel hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vincent Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Nos is echt te slecht voor woorden qua samenvattingen laatste jaren. Laten gewoon heel veel belangrijke dingen niet zien door tijdgebrek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 april 2011 Share Geplaatst 4 april 2011 Heel mooi dat Studio Sport de elleboog van Skoubo niet laat zien, en vervolgens wel Swinkels op zijn plek zet. Objectieve verslaggeving jazeker! :thumb: Kom nou Gino, als er daar op de grond al met armen werd gezwaaid was 't die krullebol toch wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 5 april 2011 Share Geplaatst 5 april 2011 Nos is echt te slecht voor woorden qua samenvattingen laatste jaren. Laten gewoon heel veel belangrijke dingen niet zien door tijdgebrek. Volgens mij heb ik ooit ergens gelezen dat de NOS bepaalde dingen ook niet uit mag zenden van de KNVB, omdat het de sport en haar imago kan beschadigen oid.:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 8 april 2011 Share Geplaatst 8 april 2011 [YOUTUBE]X6IrxNR_QnA[/YOUTUBE] De dude kan Duits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Gisteren gingen de spelers voor het eerst dit seizoen met een fluitconcert van het veld af. En ze hebben het verdiend want het was echt belachelijk ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teemong. Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Kan idd geen medelijden hebben met Willem II als ze op deze manier spelen. Bar en bar slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Vandaag geef ik het op... Willem II, tot ziens, we hopen jullie snel weer terug te zien op het hoogste niveau van Nederland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 [YOUTUBE]X6IrxNR_QnA[/YOUTUBE] De dude kan Duits Als je Duits gewoon een beetje bijhoudt is dat ook verre van lastig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 10 april 2011 Share Geplaatst 10 april 2011 Normaal maakt die gast constant snuifjes in interviews, kon hem er nu niet op betrappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Heerkes per direct weg bij Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Heerkes per direct weg bij Willem II. Ik lees het net ook! Belachelijk, als er iemand was die er niks aan kon doen was het Heerkes wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 hahaha, wat een beleid weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Helemaal niks tegen Heerkes ook. Die man heeft zich altijd prima gedragen en heeft ook nog eens een goede naam. Maar Willem II hoopt blijkbaar op een schokeffect. Dus dan kun je zoiets verwachten. Al kost het ze alleen maar geld, wat dan minder slim is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 15 april 2011 Share Geplaatst 15 april 2011 Heeft niks te maken met het willen van een schokeffect. Willem II wilde die laatste paar wedstrijden nog met Heerkes door alleen dat zag Heerkes niet zitten. Verder vind ik het een beetje jammer. Zag het opzich wel zitten met Heerkes als trainer volgend seizoen. Maar aan de andere kant heeft Heerkes niet echt iets extra's uit de spelersgroep gehaald, voor zover dat mogelijk was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten