Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Sparta Rotterdam

StefanSR

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Kan dit topic verplaatst worden naar het Jupiler league topic aub? Nee heel flauw. 2e helft was Sparta veel sterker, maar Excelsior had toen al met 2/3-0 voor moeten staan. Dan gaan Sparta aanzetten en heeft Excelsior ook wat geluk, en is Fernandez wel heel dom om zo een penalty in te schieten. Toen Poepon scoorde, dacht ik dat het over was maar Fernandez maakte z'n slechte wedstijd goed en schoot Sparta terug naar de Jupiler. Ben wel benieuwd wat er met Falkenburg en Strootman gaan gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan dit topic verplaatst worden naar het Jupiler league topic aub? Nee heel flauw. 2e helft was Sparta veel sterker, maar Excelsior had toen al met 2/3-0 voor moeten staan. Dan gaan Sparta aanzetten en heeft Excelsior ook wat geluk, en is Fernandez wel heel dom om zo een penalty in te schieten. Toen Poepon scoorde, dacht ik dat het over was maar Fernandez maakte z'n slechte wedstijd goed en schoot Sparta terug naar de Jupiler. Ben wel benieuwd wat er met Falkenburg en Strootman gaan gebeuren.

Ik zou Falkenburg overigens wel graag bij Feyenoord zien hoor, maar dat zal ongetwijfeld niet haalbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit topic blijft open, zolang de oudste en mooiste club van Nederland voort zal blijven bestaan..

Ik hou hem persoonlijk open!

Hoe? :cab: Je gaat je vastketenen? ;e

Verder bestaan er oudere clubs in Nederland. Dan ook maar een topic openen voor Be Quick of die oude club uit Haarlem? ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe? :cab: Je gaat je vastketenen? ;e

Verder bestaan er oudere clubs in Nederland. Dan ook maar een topic openen voor Be Quick of die oude club uit Haarlem? ;e

Stel je niet zo aan zeg. Zou leuk zijn als jouw clubje degradeert en mensen hier enkele uren later al komen zeuren dat het topic van je clubje dicht zou moeten. Laat de mensen die Sparta wel een warm hart toedragen lekker in hun waarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar je moet wel consequent blijven, anders vind ik dat Beriee & co en Stefan_helmond ook een topic aan mogen maken. Jupiler league clubs hebben geen eigen topic, dat zijn de regels. Zo zou RKC topic ook dicht moeten.

Mij boeit het niet heel erg, maar snap het punt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites