MarcFR Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Slotje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Helaas, veel liever gehad dat Sparta bleef maar helaas. Hopen dat de belangrijkste blijven maar die zullen nu wel voor een lkein bedrag worden verkocht.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thijskeeper Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Net goed, waren veel slechter tegen Helmond en Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mitch200 Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 hoe heeft sparta dit zo ver kunnen laten komen. Eerste seizoenshelft was top, mijn ploegje werd toen afgemat door sparta en nu... tja slecht beleid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Sparta zal niet degraderen... Ongelooflijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Niet zo vreemd hoor, als je ziet hoe ze gespeeld hebben. Dan verdient Sparta het gewoon niet. Vier wedstrijden slecht spelen in de degradatie play-off wordt niet altijd beloond he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Kan dit topic verplaatst worden naar het Jupiler league topic aub? Nee heel flauw. 2e helft was Sparta veel sterker, maar Excelsior had toen al met 2/3-0 voor moeten staan. Dan gaan Sparta aanzetten en heeft Excelsior ook wat geluk, en is Fernandez wel heel dom om zo een penalty in te schieten. Toen Poepon scoorde, dacht ik dat het over was maar Fernandez maakte z'n slechte wedstijd goed en schoot Sparta terug naar de Jupiler. Ben wel benieuwd wat er met Falkenburg en Strootman gaan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Gotver ik voel me echt kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Dat postte je net ook al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Kan dit topic verplaatst worden naar het Jupiler league topic aub? Nee heel flauw. 2e helft was Sparta veel sterker, maar Excelsior had toen al met 2/3-0 voor moeten staan. Dan gaan Sparta aanzetten en heeft Excelsior ook wat geluk, en is Fernandez wel heel dom om zo een penalty in te schieten. Toen Poepon scoorde, dacht ik dat het over was maar Fernandez maakte z'n slechte wedstijd goed en schoot Sparta terug naar de Jupiler. Ben wel benieuwd wat er met Falkenburg en Strootman gaan gebeuren. Ik zou Falkenburg overigens wel graag bij Feyenoord zien hoor, maar dat zal ongetwijfeld niet haalbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiW. Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik vind dat Sparta (net als jullie) gewoon dit seizoen hartstikke heeft gefaald. Ze mogen nu al wel naar goede spelers gaan zoeken want ik garandeer je dat Falkenburg, Strootman, John, Poepon en Viergever gaan vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Ik schakelde echt in de 80e minuut in of zo :cab: Wel ongelooflijk klote, Sparta is, na Ajax, toch mijn favoriete ploeg in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raikkonen Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Same here... best wel balen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joa Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 nu mogen ze lekker gaan proberen te voetballen in de Jupiler League ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 nu mogen ze lekker gaan proberen te voetballen in de Jupiler League ;c FC Oss uit, pff ga d'r maar aan staan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefanenman Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Dat postte je net ook al. XDXD nogal logisch dat je je kut voelt... maar goed, als je 1-0 voorkomt mag het het nooit meer weggeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Gotver ik voel me echt kut Eerst voor Ajax nu voor opeens Sparta? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Zeer spijtig voor een mooie club, want dat is het natuurlijk wel. Had liever Sparta dan dat saaie Excelsior gezien, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PrinsPils Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Euj, even zonder grappen maar gaat dit topic nu dicht want we hebben over geen enkele jupiler club een topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Euj, even zonder grappen maar gaat dit topic nu dicht want we hebben over geen enkele jupiler club een topic. Laat 'm dan symbolisch gesloten worden door de Spartaan hier :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Errug jammer van Sparta.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 16 mei 2010 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2010 Dit topic blijft open, zolang de oudste en mooiste club van Nederland voort zal blijven bestaan.. Ik hou hem persoonlijk open! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NvN Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Dit topic blijft open, zolang de oudste en mooiste club van Nederland voort zal blijven bestaan.. Ik hou hem persoonlijk open! Hoe? :cab: Je gaat je vastketenen? ;e Verder bestaan er oudere clubs in Nederland. Dan ook maar een topic openen voor Be Quick of die oude club uit Haarlem? ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Hoe? :cab: Je gaat je vastketenen? ;e Verder bestaan er oudere clubs in Nederland. Dan ook maar een topic openen voor Be Quick of die oude club uit Haarlem? ;e Stel je niet zo aan zeg. Zou leuk zijn als jouw clubje degradeert en mensen hier enkele uren later al komen zeuren dat het topic van je clubje dicht zou moeten. Laat de mensen die Sparta wel een warm hart toedragen lekker in hun waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 mei 2010 Share Geplaatst 16 mei 2010 Ja maar je moet wel consequent blijven, anders vind ik dat Beriee & co en Stefan_helmond ook een topic aan mogen maken. Jupiler league clubs hebben geen eigen topic, dat zijn de regels. Zo zou RKC topic ook dicht moeten. Mij boeit het niet heel erg, maar snap het punt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten