StefanSR Geplaatst 14 april 2009 Auteur Share Geplaatst 14 april 2009 (bewerkt) Ik ga hem z.s.m. inrichten :mrgy: 23 september 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 (bewerkt) Ik ga hem z.s.m. inrichten :mrgy: 23 september 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Mooie overwinning op ADO. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 14 april 2009 Auteur Share Geplaatst 14 april 2009 Zeker, en nu niet weer verslappen aangezien zondag Volendam uit op het programma staat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
C@RSI_1903 Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Nou als de verdediging zo blijft spelen, mogen we wel uitkijken voor een goed spelend Volendam. Wel een gelukje dat die halvezool van een Promes er niet bij is:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aka Geplaatst 14 april 2009 Share Geplaatst 14 april 2009 Hehe, echt prachtig die overwinning op Den Haag, ik zie al helemaal voor me hoe los het ging bj de goal van Adeleye, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar de mannen die gingen (Stefan, en drie boys die ik ken > abdel, frank en jules, maybe ken je ze steef?) gun ik het van harte! moet btw wel toegeven dat ik dit seizoen nog geen enkele keer naar Sparta ben gegaan :$ haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 14 april 2009 Auteur Share Geplaatst 14 april 2009 Pak je van de zomer een oefenpotje mee? :) Want de laatste 2 thuiswedstrijden zijn uitverkocht al.. tegen de Graafschap en Ajax.. Beter haalt Sparta deze zomer gewoon een x echt wat in huis _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
P.Paulusma Geplaatst 25 april 2009 Share Geplaatst 25 april 2009 Was gister bij Sparta, mooi stadion. De wedstrijd vond ik alleen wel tegenvallen en ik zat naast het uitvak dus heb vooral de sfeer van De Graafschap meegekregen :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 De nummer 1 van Rotterdam, de nummer 1 van Rotterdam. Mooie pot van de Sparta zijde. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 Sparta is de club van Rotterdam!:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 3 mei 2009 Share Geplaatst 3 mei 2009 7. Feyenoord 13. Sparta Juist (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 10 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 10 mei 2009 Zal ik dan de begrotingen onder de loep gaan nemen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 mei 2009 Share Geplaatst 10 mei 2009 Mag, vind ik voor deze kwestie alleen niet zo relevant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 mei 2009 Share Geplaatst 10 mei 2009 Ook qua begroting is Feyenoord de club van Rotterdam :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Invencible Geplaatst 15 mei 2009 Share Geplaatst 15 mei 2009 De Jeugdopleiding van Sparta Rotterdam is wederom genomineerd voor de ‘Stimuleringsprijs voor Jeugdopleiding in het Betaald Voetbal’. Op zaterdag 23 mei zal de Rinus Michels-Award uitgereikt worden tijdens het Nederlandse trainerscongres in het Willem II-Stadion. Sparta Rotterdam is samen met AZ en FC Groningen genomineerd en de motivatie voor de nominatie is als volgt: “De drie genomineerde jeugdopleidingen hebben met elkaar gemeen dat ze alle drie de laatste jaren flink aan de weg timmeren wat bijvoorbeeld resulteert in het leveren van veel spelers voor vertegenwoordigende jeugdteams en het hebben van een uitstekende relatie met de directe omgeving. Daarnaast zijn ze ook meer dan bereid om via allerlei initiatieven – bijvoorbeeld de KRVT (KNVB Regionale Voetbaltrainingen) – hun kennis ten goede te laten komen aan de ontwikkeling van het amateurvoetbal in nauwe samenwerking met de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 16 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 16 mei 2009 Nieuwe trainert, hopen op Platje ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 mei 2009 Share Geplaatst 16 mei 2009 Stefan wat vind je van Adelaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StefanSR Geplaatst 30 mei 2009 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2009 Mooie achternaam, Slijngard en Boakye binnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
C@RSI_1903 Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 Hopelijk incasseren we volgend seizoen heel wat doelpunten minder, het was dit seizoen weer eens veel te veel;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 Twee spelers uit de Ajax school. Twee voetballende backs. Lijken me goede spelers voor Sparta met potentie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 Hopen dat ze nog een goede (ervaren) keeper halen en dan kunnen we er dit seizoen tegen aan. In de ELF zegt iemand van het bestuur trouwens dat er een nieuw stadion moet komen, wat ten koste gaat van het kasteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
C@RSI_1903 Geplaatst 30 mei 2009 Share Geplaatst 30 mei 2009 Als Sparta wil groeien is een nieuw stadion een must, gezien je niet veel meer uit het kasteel kan halen. Het is wel jammer als kasteel zou verdwijnen, blijf het prachtig vinden als ik met de tram naar een wedstrijd ga en het kasteel weer zie:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 1 juli 2009 Share Geplaatst 1 juli 2009 'Sparta bereikt akkoord over terugkeer Vandenbussche' 01/07/2009 19:44 Brian Vandenbussche keert na vijf jaar mogelijk terug naar Sparta Rotterdam. De doelman van SC Heerenveen moet alleen nog een persoonlijk akkoord bereiken met de Kasteelclub, meldt het AD. De 27-jarige Belg speelde in het verleden veertien wedstrijden voor Sparta voor hij in de zomer van 2004 naar Heerenveen vertrok. In Friesland stond Vandenbussche de afgelopen vijf jaar 129 competitieduels onder de lat. Heerenveen hoopt in Aleksander Seliga de opvolger van Vandenbussche gevonden te hebben. De doelman van het Sloveense MIK CM Celje is momenteel op proef bij de Friese club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 2 juli 2009 Share Geplaatst 2 juli 2009 Sparta haalt wel goede spelers met Bakens, Slijngard, Boakye en ook met Vandenbussche. Hoop dat ze eens stappen vooruit kunnen maken. Weet niet of ik voldoende vertrouwen in Adelaar heb. Bij Utrecht een leuke trainer, alleen daarna is het nooit echt iets meer met hem geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 8 juli 2009 Share Geplaatst 8 juli 2009 Sparta Rotterdam speelt op de Molenwei Op zaterdag 25 juli speelt Sparta Rotterdam in de aanloop naar het nieuwe seizoen 2009 / 2010 een oefenwedstrijd op de Molenwei. De tegenstander is Veendam. Aanvang van de wedstrijd is 15.00 uur. Steef ga je die pot kijken in Heerjansdam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten