Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Sparta Rotterdam

StefanSR

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Hehe, echt prachtig die overwinning op Den Haag, ik zie al helemaal voor me hoe los het ging bj de goal van Adeleye, jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar de mannen die gingen (Stefan, en drie boys die ik ken > abdel, frank en jules, maybe ken je ze steef?) gun ik het van harte!

moet btw wel toegeven dat ik dit seizoen nog geen enkele keer naar Sparta ben gegaan :$ haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Jeugdopleiding van Sparta Rotterdam is wederom genomineerd voor de ‘Stimuleringsprijs voor Jeugdopleiding in het Betaald Voetbal’. Op zaterdag 23 mei zal de Rinus Michels-Award uitgereikt worden tijdens het Nederlandse trainerscongres in het Willem II-Stadion.

Sparta Rotterdam is samen met AZ en FC Groningen genomineerd en de motivatie voor de nominatie is als volgt:

“De drie genomineerde jeugdopleidingen hebben met elkaar gemeen dat ze alle drie de laatste jaren flink aan de weg timmeren wat bijvoorbeeld resulteert in het leveren van veel spelers voor vertegenwoordigende jeugdteams en het hebben van een uitstekende relatie met de directe omgeving. Daarnaast zijn ze ook meer dan bereid om via allerlei initiatieven – bijvoorbeeld de KRVT (KNVB Regionale Voetbaltrainingen) – hun kennis ten goede te laten komen aan de ontwikkeling van het amateurvoetbal in nauwe samenwerking met de KNVB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Sparta bereikt akkoord over terugkeer Vandenbussche'

01/07/2009 19:44

Brian Vandenbussche keert na vijf jaar mogelijk terug naar Sparta Rotterdam. De doelman van SC Heerenveen moet alleen nog een persoonlijk akkoord bereiken met de Kasteelclub, meldt het AD.

De 27-jarige Belg speelde in het verleden veertien wedstrijden voor Sparta voor hij in de zomer van 2004 naar Heerenveen vertrok. In Friesland stond Vandenbussche de afgelopen vijf jaar 129 competitieduels onder de lat.

Heerenveen hoopt in Aleksander Seliga de opvolger van Vandenbussche gevonden te hebben. De doelman van het Sloveense MIK CM Celje is momenteel op proef bij de Friese club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sparta haalt wel goede spelers met Bakens, Slijngard, Boakye en ook met Vandenbussche. Hoop dat ze eens stappen vooruit kunnen maken. Weet niet of ik voldoende vertrouwen in Adelaar heb. Bij Utrecht een leuke trainer, alleen daarna is het nooit echt iets meer met hem geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sparta Rotterdam speelt op de Molenwei

Op zaterdag 25 juli speelt Sparta Rotterdam in de aanloop naar het nieuwe seizoen 2009 / 2010 een oefenwedstrijd op de Molenwei. De tegenstander is Veendam. Aanvang van de wedstrijd is 15.00 uur.

Steef ga je die pot kijken in Heerjansdam?

Link naar opmerking
Deel via andere websites