Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FC Groningen

Niels

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 3,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lyrisch zijn over een reservespeler vind ik wat apart.

In de wedstrijden die hij speelde in het eerste speelde hij prima . Waaronder een zeer goede wedstrijd tegen Leverkusen ( zelf live gezien in het stadion ) . Speelde toen meer als linker ( aanvallende middenvelder) . Als je prima speelt in de BL kan ik mij wel voorstellen dat die collega zegt dat het een zeer goede aanwinst voor de eredivisie is . Köln is dan wel gedegradeerd maar die club is in alles groter dan de meeste eredivisie clubs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben tijdens tweede helft ingeschakeld. Ze houden AZ nog redelijk tegen, maar moet zeggen dat de concentratie bij FC soms echt matig is. Zo'n Warmerdam staat bijvoorbeeld 2x binnen korte tijd gewoon te slapen, zijn mentaal niet 100% dus.

​​​Edit: Tijdens het typen valt de 1-2 en rode kaart. Gaat lekker daarzo

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vraag is, of het om die reden is, of odmat hij gewoonweg niet goed genoeg is. Ik denk het tweede.

Volgens mij speelde padt een hele sterke pot tegen AZ. Speelt sowieso weer sterk dit seizoen. Vind het wel heel opvallend dat hij van 3e keeper een maand geleden nu ineens 5e keeper is terwijl hij absoluut niet minder is gaan presteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind Bizot ook veel minder goed. Maar Padt vind ik ook niet NL elftal waardig. Gelukkig maar 3e keus.. 

Goede wedstrijd tegen Heerenveen vandaag! Echt de dikverdiende winnaar. Had eigenlijk direct na de 2-0 al 3-0 moeten worden. Goal van Doan was een erg mooi schot. Ben benieuwd of Ajax / PSV m nog oppikt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites