Pino Geplaatst 15 augustus 2018 Share Geplaatst 15 augustus 2018 collega die voor Köln is is vrij lyrisch over hem . Ben benieuwd Waarom speelde hij dan maar 12 wedstrijden...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 augustus 2018 Share Geplaatst 15 augustus 2018 Waarom speelde hij dan maar 12 wedstrijden...... Omdat hij Duits international Jonas Hector voor zich heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 augustus 2018 Share Geplaatst 15 augustus 2018 Kun je toch zelf ook wel bedenken Pino? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 augustus 2018 Share Geplaatst 15 augustus 2018 Lyrisch zijn over een reservespeler vind ik wat apart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus 2018 Share Geplaatst 15 augustus 2018 Het klinkt in ieder geval als een interessante aankoop. Hector is Köln trouw gebleven na de degradatie (op zich ook lovenswaardig), dus ik snap best dat die jongen elders speeltijd gaat zoeken. Ik laat me verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 augustus 2018 Share Geplaatst 15 augustus 2018 Lyrisch zijn over een reservespeler vind ik wat apart. In de wedstrijden die hij speelde in het eerste speelde hij prima . Waaronder een zeer goede wedstrijd tegen Leverkusen ( zelf live gezien in het stadion ) . Speelde toen meer als linker ( aanvallende middenvelder) . Als je prima speelt in de BL kan ik mij wel voorstellen dat die collega zegt dat het een zeer goede aanwinst voor de eredivisie is . Köln is dan wel gedegradeerd maar die club is in alles groter dan de meeste eredivisie clubs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 september 2018 Share Geplaatst 16 september 2018 Wij staan onderaan. Maar komt wel goed hop ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 17 september 2018 Share Geplaatst 17 september 2018 Ik heb tegen Ajax een paar positieve dingen gezien - weliswaar ook dankzij Ajax zelf - maar tegelijkertijd ook een paar minpunten. Ik ben er van overtuigd dat Groningen nog veel punten gaat pakken. Ik ga er niet vanuit dat we gaan degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2018 Share Geplaatst 17 september 2018 Ik ga daar ook niet van uit en vermoedelijk de spelers ook niet dus dat kan nog wel eens gevaarlijk worden.. Maar verwacht dat we ergens rond plek 12 eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 (bewerkt) Ben tijdens tweede helft ingeschakeld. Ze houden AZ nog redelijk tegen, maar moet zeggen dat de concentratie bij FC soms echt matig is. Zo'n Warmerdam staat bijvoorbeeld 2x binnen korte tijd gewoon te slapen, zijn mentaal niet 100% dus. Edit: Tijdens het typen valt de 1-2 en rode kaart. Gaat lekker daarzo 23 september 2018 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 Warmerdam en hrustic waren zwak vandaag . Snap ook niet waarom reis niet standaard speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 september 2018 Share Geplaatst 23 september 2018 https://www.dvhn.nl/sport/FC-Groningen-doelman-Padt-opgepakt-wegens-agressief-gedrag-in-trein-23568437.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Tja wat moeten we hier van vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Tja, dat gaat hem gewoon lekker zijn plek in het NL elftal kosten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 september 2018 Share Geplaatst 24 september 2018 Tja, dat gaat hem gewoon lekker zijn plek in het NL elftal kosten hoor. Shit man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 Sterke reactie wel van Padt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 september 2018 Share Geplaatst 25 september 2018 Tja, dat gaat hem gewoon lekker zijn plek in het NL elftal kosten hoor. Kan maar zal wel hypocriet zijn. Het is iets wat in privé tijd is gebeurd. Vind het ook prima dat Groningen hem niet straft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september 2018 Share Geplaatst 26 september 2018 Kan maar zal wel hypocriet zijn. Het is iets wat in privé tijd is gebeurd. Vind het ook prima dat Groningen hem niet straft Voorselectie zojuist bekendgemaakt, zit er dus niet bij ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2018 Share Geplaatst 26 september 2018 (bewerkt) Voorselectie zojuist bekendgemaakt, zit er dus niet bij ;) Ze hebben nu ook een topper als zijn vervanger......... 26 september 2018 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 september 2018 Share Geplaatst 26 september 2018 Voorselectie zojuist bekendgemaakt, zit er dus niet bij ;) Hypocriet dus.. Maar was wel te verwachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2018 Share Geplaatst 26 september 2018 Hypocriet dus.. Maar was wel te verwachten De vraag is, of het om die reden is, of odmat hij gewoonweg niet goed genoeg is. Ik denk het tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 september 2018 Share Geplaatst 26 september 2018 De vraag is, of het om die reden is, of odmat hij gewoonweg niet goed genoeg is. Ik denk het tweede. Volgens mij speelde padt een hele sterke pot tegen AZ. Speelt sowieso weer sterk dit seizoen. Vind het wel heel opvallend dat hij van 3e keeper een maand geleden nu ineens 5e keeper is terwijl hij absoluut niet minder is gaan presteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 september 2018 Share Geplaatst 26 september 2018 Koeman heeft het licht gezien, Bizot en Bijlow zijn ook jonger en hebben veel meer potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 september 2018 Share Geplaatst 26 september 2018 Koeman heeft het licht gezien, Bizot en Bijlow zijn ook jonger en hebben veel meer potentie. Bizot wel een jaar jonger ja dat scheelt een hoop.... Bijlow kan beter worden maar vind hem nu nog niet beter. Bizot is echt minder.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 11 november 2018 Auteur Share Geplaatst 11 november 2018 Ik vind Bizot ook veel minder goed. Maar Padt vind ik ook niet NL elftal waardig. Gelukkig maar 3e keus.. Goede wedstrijd tegen Heerenveen vandaag! Echt de dikverdiende winnaar. Had eigenlijk direct na de 2-0 al 3-0 moeten worden. Goal van Doan was een erg mooi schot. Ben benieuwd of Ajax / PSV m nog oppikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten