Dr. Bibber Geplaatst 11 augustus 2013 Share Geplaatst 11 augustus 2013 (bewerkt) Sidi is ubergeil Heb ze zelf overigens niet. Ik vond het belangrijk dat ik er ook nog een beetje op kan lopen dus ik ben voor Bontragers gegaan. Bevallen prima en voor 90,- was dat een mooi prijsje. Sidi's ben je toch al snel 130,--200,- kwijt, maar kwalitatief schijnen het toch wel de beste te zijn en persoonlijk vind ik het ook de mooiste.. Edit: Als je een echt advies wilt behalve mijn nergens op gebaseerde mening kun je het best even kijken op het forum van fiets.nl. Volgens mij worden alle soorten schoenen hier wel op besproken. 11 augustus 2013 bewerkt door Dr. Bibber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 augustus 2013 Share Geplaatst 12 augustus 2013 Sidi is idd wel sexy. Heb zelf Shimano. Zulke: Bevallen me erg goed. Waren toen 80 euro ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Heb gekozen voor Pearl iZumi's, de Elite RD III. Kwam bij de Fiets als een van de beste schoenen uit en daarnaast heeft ie een volledige carbonzool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Jouw wieleruitrusting / fiets Nette schoenen hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 159.95, wel beetje duur maar is een vervroegd verjaardagscadeau van mijn vrienden en ouders :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Zo dat vind ik inderdaad best veel geld. Maar het is wel te zien dat ze niet goedkoop zijn. Goede kleurencombi ook. Ook een vraagje van mijn kant. Ik ben van plan een nieuwe (korte) fietsbroek te kopen. Ik lees veel verschillende meningen. Assos, Castelli, Agu, Nalini en zo nog meer. Dunne zeem, dikke zeem. Ik rijd de meeste keren tussen de 30 en de 50 met zo af en toe eens een toch van 80-160 km. Wat adviseren jullie of wat hebben jullie zelf en wat zijn hier de ervaringen mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 augustus 2013 Share Geplaatst 13 augustus 2013 Zo dat vind ik inderdaad best veel geld. Maar het is wel te zien dat ze niet goedkoop zijn. Goede kleurencombi ook. Ook een vraagje van mijn kant. Ik ben van plan een nieuwe (korte) fietsbroek te kopen. Ik lees veel verschillende meningen. Assos, Castelli, Agu, Nalini en zo nog meer. Dunne zeem, dikke zeem. Ik rijd de meeste keren tussen de 30 en de 50 met zo af en toe eens een toch van 80-160 km. Wat adviseren jullie of wat hebben jullie zelf en wat zijn hier de ervaringen mee? In de Fiets van de maand Juli staat toevallig een artikel waar 19 broeken getest zijn. Ligt er vooral aan wat je wil uitgeven. Assos en Craft kwamen het beste uit de test. Het belangrijkste is dat het een soepele en elastische zeem heeft. Zelf koop ik teambroeken, want daar weet ik van dat ik de zeem prettig van vindt. In mijn clubbroek hebben we Vermarc elite gel zemen. Hier staan ook tips over de zeem: http://www.cycleandsportswear.eu/downloads/zemen.pdf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Nog steeds op zoek naar een tweedehans fietsje, nu is mijn ook op onderstaand exemplaar gevallen. Staat er sinds gisteren op een aan de hoge boden tov de vraagprijs te zien is dit wel een mooi dingetje. Wat zou ik hier maximaal voor neer moeten leggen? Afmontage is voor zover ik kan zien Tiagra. http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m706951722-trek-1-5-57.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Mijn fiets _O_ Edit: Whoa, beetje grootje foto :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Mooie fiets. Ultegra afgemonteerd? Is het merk Time? Dat ken ik helemaal niet. Het enige mindere vind ik je stuurlint. Hoe kom je erop om op een rood/wit/zwarte fiets geel stuurlint te zetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Jouw wieleruitrusting / fiets Mooie fiets. Ultegra afgemonteerd? Is het merk Time? Dat ken ik helemaal niet. Het enige mindere vind ik je stuurlint. Hoe kom je erop om op een rood/wit/zwarte fiets geel stuurlint te zetten? Time is Frans. Boonen en Bettini zijn op een Time wereldkampioen geworden ;) Ultegra inderdaad. Zephyr 53/39 bladen voor en 11/28 achter. Gele stuurlint zat er al op toen ik de fiets kocht. Ben gewoon te lui om het te vervangen. Heb een witte klaarliggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 Stuurlint meteen vervangen! Verder mooi fietsje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 14 augustus 2013 Share Geplaatst 14 augustus 2013 159.95, wel beetje duur maar is een vervroegd verjaardagscadeau van mijn vrienden en ouders :) Flinke prijs inderdaad. Maar goed, jij wielrent zeer regelmatig en met die schoenen kan je wel een aantal jaar vooruit, die prijs rijd je er zo uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Net deze opgehaald: [spoiler=Fiets & Kleding] En deze kleding: Ja, het matcht niet bij de fiets, maar boeie. Vind het gewoon super mooie kleding hehe, haal later ooit wel eens een setje dat bij de fiets past. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Knappe fiets hoor! En boeiend dat de kleding er niet bij past, je fiets niet over de catwalk en Sky is gewoon een mooi setje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Leuke fiets Joery, veel plezier ermee :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Iemand die fietst met een bandana onder de helm? Heb namelijk veel last van zweet op mijn bril en wil dat voorkomen met een bandana. Ook vroeg ik me af waar ik goede kledingsetjes kan halen voor een leuke prijs. Setje van bmc of orica lijkt me wel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 Jouw wieleruitrusting / fiets Iemand die fietst met een bandana onder de helm? Heb namelijk veel last van zweet op mijn bril en wil dat voorkomen met een bandana. Ook vroeg ik me af waar ik goede kledingsetjes kan halen voor een leuke prijs. Setje van bmc of orica lijkt me wel nice. Bij mij gutst het meestal allemaal langs mijn slaap naar beneden. Op mijn voorhoofd wordt het meeste zweet opgevangen door die band in mijn helm. BMC hebben ze geloof ik bij Decathlon. Denk alleen wel dat die bibshort een mindere zeem heeft. Iets waar ik niet op zou besparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 23 augustus 2013 Share Geplaatst 23 augustus 2013 (bewerkt) Jouw wieleruitrusting / fiets Ik ben zelf ook aan het kijken voor een bandana. Dit niet tegen het zweet maar tegen alle beesten onder mijn helm. Ik kwam een BBB tegen voor 16 euro. Deze ga ik vanmiddag halen en morgen testen. Laat je wel weten hoe het bevalt. 23 augustus 2013 bewerkt door Dr. Bibber Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 24 augustus 2013 Share Geplaatst 24 augustus 2013 Ik heb een sjaaltje door midden gedaan en dan opgevouwen. Bandana vond ik niet fijn fietsen namelijk. [MENTION=10391]Joery[/MENTION]; Carbon shirt en broek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Ik heb een sjaaltje door midden gedaan en dan opgevouwen. Bandana vond ik niet fijn fietsen namelijk. [MENTION=10391]Joery[/MENTION]; Carbon shirt en broek? Heb eigenlijk geen idee wat je bedoeld met carbon haha. :$ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 Heb eigenlijk geen idee wat je bedoeld met carbon haha. :$ `Zie http://www.bimici.nl/Webwinkel-Product-10252366/Bianchi-Team-Carbon-celeste-shirt-korte-mouw.html , soort stof Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 25 augustus 2013 Share Geplaatst 25 augustus 2013 `Zie http://www.bimici.nl/Webwinkel-Product-10252366/Bianchi-Team-Carbon-celeste-shirt-korte-mouw.html , soort stof Ah, in dat geval wel volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Die ook nog even gehaald. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 28 augustus 2013 Share Geplaatst 28 augustus 2013 Die ook nog even gehaald. (d) Waar had je die kleding gekocht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten