Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Aanbevolen berichten

Sidi is ubergeil

Heb ze zelf overigens niet. Ik vond het belangrijk dat ik er ook nog een beetje op kan lopen dus ik ben voor Bontragers gegaan. Bevallen prima en voor 90,- was dat een mooi prijsje. Sidi's ben je toch al snel 130,--200,- kwijt, maar kwalitatief schijnen het toch wel de beste te zijn en persoonlijk vind ik het ook de mooiste..

Edit: Als je een echt advies wilt behalve mijn nergens op gebaseerde mening kun je het best even kijken op het forum van fiets.nl. Volgens mij worden alle soorten schoenen hier wel op besproken.

bewerkt door Dr. Bibber
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat vind ik inderdaad best veel geld. Maar het is wel te zien dat ze niet goedkoop zijn. Goede kleurencombi ook.

Ook een vraagje van mijn kant. Ik ben van plan een nieuwe (korte) fietsbroek te kopen. Ik lees veel verschillende meningen. Assos, Castelli, Agu, Nalini en zo nog meer. Dunne zeem, dikke zeem. Ik rijd de meeste keren tussen de 30 en de 50 met zo af en toe eens een toch van 80-160 km. Wat adviseren jullie of wat hebben jullie zelf en wat zijn hier de ervaringen mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo dat vind ik inderdaad best veel geld. Maar het is wel te zien dat ze niet goedkoop zijn. Goede kleurencombi ook.

Ook een vraagje van mijn kant. Ik ben van plan een nieuwe (korte) fietsbroek te kopen. Ik lees veel verschillende meningen. Assos, Castelli, Agu, Nalini en zo nog meer. Dunne zeem, dikke zeem. Ik rijd de meeste keren tussen de 30 en de 50 met zo af en toe eens een toch van 80-160 km. Wat adviseren jullie of wat hebben jullie zelf en wat zijn hier de ervaringen mee?

In de Fiets van de maand Juli staat toevallig een artikel waar 19 broeken getest zijn. Ligt er vooral aan wat je wil uitgeven. Assos en Craft kwamen het beste uit de test. Het belangrijkste is dat het een soepele en elastische zeem heeft.

Zelf koop ik teambroeken, want daar weet ik van dat ik de zeem prettig van vindt. In mijn clubbroek hebben we Vermarc elite gel zemen.

Hier staan ook tips over de zeem:

http://www.cycleandsportswear.eu/downloads/zemen.pdf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog steeds op zoek naar een tweedehans fietsje, nu is mijn ook op onderstaand exemplaar gevallen. Staat er sinds gisteren op een aan de hoge boden tov de vraagprijs te zien is dit wel een mooi dingetje. Wat zou ik hier maximaal voor neer moeten leggen? Afmontage is voor zover ik kan zien Tiagra.

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en-brommers/fietsen-racefietsen/m706951722-trek-1-5-57.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie fiets. Ultegra afgemonteerd? Is het merk Time? Dat ken ik helemaal niet. Het enige mindere vind ik je stuurlint. Hoe kom je erop om op een rood/wit/zwarte fiets geel stuurlint te zetten?

Time is Frans. Boonen en Bettini zijn op een Time wereldkampioen geworden ;)

Ultegra inderdaad. Zephyr 53/39 bladen voor en 11/28 achter. Gele stuurlint zat er al op toen ik de fiets kocht. Ben gewoon te lui om het te vervangen. Heb een witte klaarliggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die fietst met een bandana onder de helm? Heb namelijk veel last van zweet op mijn bril en wil dat voorkomen met een bandana.

Ook vroeg ik me af waar ik goede kledingsetjes kan halen voor een leuke prijs. Setje van bmc of orica lijkt me wel nice.

Bij mij gutst het meestal allemaal langs mijn slaap naar beneden. Op mijn voorhoofd wordt het meeste zweet opgevangen door die band in mijn helm.

BMC hebben ze geloof ik bij Decathlon. Denk alleen wel dat die bibshort een mindere zeem heeft. Iets waar ik niet op zou besparen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een bandana. Dit niet tegen het zweet maar tegen alle beesten onder mijn helm. Ik kwam een BBB tegen voor 16 euro. Deze ga ik vanmiddag halen en morgen testen. Laat je wel weten hoe het bevalt.

bewerkt door Dr. Bibber
Link naar opmerking
Deel via andere websites