Le Saux Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 Weten jullie enkele websites die kleding van de World Tour-ploegen aanbieden? Heb een jaar geleden ergens een iets besteld, maar weet de naam van de betreffende website niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gerwin Geplaatst 3 april 2011 Share Geplaatst 3 april 2011 http://www.sport44.com/ http://www.hopmansfietsgigant.nl/ http://www.salden.nl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Wat voor soort schoenen kan ik het beste kopen..? Heb verder geen idee hoe mijn type pedaal het, een Lyotard Inove 92. (jajaja oud ik weet het) Heb nu altijd nog gewoon nikies aan maar echt lekker fietsen is dat niet. Zal zo ff foto plaatsen van men pedalen. Als ik zo goed kijk lijkt het wel offie is afgebroken. Dat is zo'n ding heb waar je voeten in moeten.. Dus lijkt erop dat ik gewoon nieuwe pedalen en schoenen kan kopen, of niet? In dat geval misschien een link ofzo waar ik het et beste kan halen. Bvd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 april 2011 Share Geplaatst 16 april 2011 Ik zou naar de fietsenmaker gaan en vragen of ze nog goed zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 19 april 2011 Share Geplaatst 19 april 2011 Mijn nieuwe fiets: (Dit is even een foto die ik van internet geplukt heb, het frame is hetzelfe, specs zullen ongetwijfeld anders zijn, heb één van de beste in deze serie. Derailleur etc.) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petert Geplaatst 20 april 2011 Share Geplaatst 20 april 2011 Nice hoor, kun je lekker mee door de bossen knallen. Heb zelf zonet ff nieuwe pedalen +schoenen gekocht. En men Highroad shirt, bidon+houder en km teller zijn binnen:D Zo, alles geïnstalleerd. Alleen de bidon houder zit kut vast, omdat ik geen extra gaten in men frame heb. En een boor heb ik niet, dus beetje geïmproviseerd. Die schoenen goed instellen was nog wel het kutste, maar ook dat is nu goed. Morgen maar ff testritje maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 22 april 2011 Share Geplaatst 22 april 2011 Mijn fiets nog niet gepost maar dit is hem, heb hem alleen in een rode kleur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 5 mei 2011 Share Geplaatst 5 mei 2011 Ben zelf ook op zoek naar een fiets, voorlopig alleen nog voor af en toe wat fietsen + in de zomer de bergen in. Heb een budget van 500 a 600 euro, waar moet ik precies op letten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Heb net mijn vacansoleil-dcm tricot gekregen, broek volgt nog:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Ik heb die van Lotto - Omega Pharma al binnen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Toch niet die van dit jaar met dat grijs toch? Sorrie maar die shirts vind ik echt lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 13 mei 2011 Share Geplaatst 13 mei 2011 Die vind ik juist vet :< Wou eerst die van Lampre halen, maar die doe ik volgend jaar denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ja Lampre was een toffe keuze geweest :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Vind Sky en Leopard vette shirts hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 14 mei 2011 Share Geplaatst 14 mei 2011 Ja Lampre was een toffe keuze geweest :) Lampre is een en al :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Domino Geplaatst 16 mei 2011 Share Geplaatst 16 mei 2011 Rij normaal gesproken met een deels gesponsorde kit. Maar zou die van Leopard misschien toch ook nog wel willen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 1 juni 2011 Share Geplaatst 1 juni 2011 Ik wil die van Sky halen, alleen moet ik telkens eerst iets anders kopen waardoor ik geen geld over hou voor het shirt... En als ik hem heb wil ik natuurlijk aan de zijkant mijn achternaam en een Nederlands vlaggetje:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik wil de auto van Sky wel ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 2 juni 2011 Share Geplaatst 2 juni 2011 Ik heb een regenboogtrui van Rabo : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 Noooooh das vet zeg. De regenboogtrui is zo vet en dan helemaal van Rabo :) Iemand trouwens al een naar de fysieke winkel van salden.nl geweest? Ga er binnenkort eens heen met me neef, want die zoekt een nieuwe fiets. Beetje grote winkel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 5 juni 2011 Share Geplaatst 5 juni 2011 2 of 3 verdiepingen geloof ik. Wel geen extreem grote ruimtes, maar alles heel kort op elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Ok duidelijk, dank voor de info :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Ik heb die van Lotto - Omega Pharma al binnen :) Die heb ik ook gekocht. Geweldig shirt en broek.:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Ok duidelijk, dank voor de info :) Ik ben er wel pas twee keer geweest en de laatste keer is 3 jaar geleden, maar heb zelf niks gekocht dus mijn geheugen kan wat roestig zijn ;) dan kom je trouwens binnen 10 km van mijn huis :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Ik wil ook eens beginnen in de zomer, maar hoe duur is ongeveer alles bij elkaar wat standaard is? Dus fiets + shirt + broek etc.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten