Hans. Gepost May 28, 2009 Share Gepost May 28, 2009 Ik heb tijdelijk de fiets van mijn oom geleend. Ik had nog nooit echt op zo'n fiets gezeten maar het bevalt me erg goed. Â Het is een Concorde Ventana, niet met zo'n stuur: [spoiler=Fiets] Â Â Ik ben nu alleen nog opzoek naar een goede uitrusting. Hoeveel geld ben je daar aan kwijt? en heeft iemand een site waar je dat goedkoop kan bestellen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Criz Gepost May 30, 2009 Share Gepost May 30, 2009 Zo weer even een klein stukje op de racefiets gefietst. Maandag ga ik namelijk de Elfstedentocht fietsen. Heb nog niet super veel gefietst en zaterdag fiets ik de generale,voor het laatst voor de Elfsteden. Nog meer mensen die hem gaan fietsen? Jep, voor de vijfde keer :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marxel Gepost June 7, 2009 Share Gepost June 7, 2009 Ik krijg straks op mijn verjaardag een fiets, alleen weet ik nog niet wat voor soort. Ik wil een crossbike of een racefiets. Iemand ervaring met 1 van deze fietsen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost June 21, 2009 Share Gepost June 21, 2009 Racefiets kiezen, is echt mooi. Heb zelf dan wel niet zo'n goede fiets, een oude Quasar, maar ik fiets er toch wel redelijk vaak op met paar vrienden van me dan wedstrijden houden gwn over 50 km ofzo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost July 14, 2009 Share Gepost July 14, 2009 Wat zouden jullie geven voor deze wielrenfiets?? http://link.marktplaats.nl/260156110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Gepost July 15, 2009 Share Gepost July 15, 2009 zoals je ziet is er al 80€ euro geboden, ik zou hem gewoon even mailen om te vragen of die boden serieus zijn en of ie hem al heeft verkocht. anders namelijk 50€ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HansB Gepost July 15, 2009 Share Gepost July 15, 2009 Wat zouden jullie geven voor deze wielrenfiets?? http://link.marktplaats.nl/260156110 Â Ik heb sinds vandaag een oude racefiets gekocht, 30 euro. Er zit zo te zien bijna geen verschil in qua fiets, dus die 75 euro die hij vraagt, zou ik niet doen. Dan zou ik wat verder kijken. Â Edit: als ik verder kijk, zie ik dat je al hebt geboden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost July 15, 2009 Share Gepost July 15, 2009 een van die boden was idd van mij. Maar als hij dan accepteert dan zie ik altijd wel wat ik er mee doe;). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmit Gepost July 18, 2009 Share Gepost July 18, 2009 http://link.marktplaats.nl/264874787 Â Hoeveel is deze ongeveer waard? En hoe hoog/laag moet die fiets zijn als je 1.70 bent? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost July 19, 2009 Share Gepost July 19, 2009 Voor 90 euro zou ik het zeker doen. Is gewoon een leuk ouderwets fietsje dat er nog goed uitziet. Â En voor de framehoogte: http://web.bornfietsen.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=13&Itemid=31 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Gepost July 19, 2009 Share Gepost July 19, 2009 Ik wil een nieuwe racefiets kopen, m'n oude is nog helemaal goed enz. maar ik wil gewoon een nieuwe. Ik ben nog niet bereid om honderden euro's er voor neer te tellen, alhoewel, mischien wel in de toekomst. Â Ik ben bereid 250 euro uit te geven voor nu, iemand tips/marktplaats/speurders/etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Gepost July 19, 2009 Share Gepost July 19, 2009 Mijne  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timmyboy Gepost July 19, 2009 Share Gepost July 19, 2009 vind ik een hele mooie. zou zelf ook wel zoon fiets wille maar heb het geld niet:cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mitashi Gepost July 19, 2009 Share Gepost July 19, 2009 Ik wil een nieuwe racefiets kopen, m'n oude is nog helemaal goed enz. maar ik wil gewoon een nieuwe. Ik ben nog niet bereid om honderden euro's er voor neer te tellen, alhoewel, mischien wel in de toekomst. Ik ben bereid 250 euro uit te geven voor nu, iemand tips/marktplaats/speurders/etc.  hehe wat voor eentje heb je nu en voor hoeveel verpats je m.. heb zelf ook 1 maar ben sleutels kwijt ;e en is gewoon een oud rotding.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poepsnor Gepost July 21, 2009 Share Gepost July 21, 2009 _O__O__O_ Voor 15 euro een fietsje op Marktplaats gebaft, kijken wat ik ermee doe. Iemand tips welke onderdelen ik zeker even moet checken of ze er nog mee door kunnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim Gepost July 21, 2009 Share Gepost July 21, 2009 _O__O__O_ Voor 15 euro een fietsje op Marktplaats gebaft, kijken wat ik ermee doe. Iemand tips welke onderdelen ik zeker even moet checken of ze er nog mee door kunnen? Â linkje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poepsnor Gepost July 22, 2009 Share Gepost July 22, 2009 als ie dr nog op staat... Â EDIT: ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko Gepost July 22, 2009 Share Gepost July 22, 2009 Ik ga binnenkort een nieuw zadeltje uitzoeken voor mijn fiets. Alleen die dingen zijn ook reteduur zeg, ben ik zo richting de 100 euro kwijt :| Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost July 22, 2009 Share Gepost July 22, 2009 Mijne  Mooie fiets, alleen jammer van het merk. We mogen er toch van uitgaan dat dit écht jouw fiets is he? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko Gepost July 22, 2009 Share Gepost July 22, 2009 Wat heb je tegen Ridley? Is ook niet mijn merk, ik ben meer van de klassieke merken. Â Overigens heb ik van het weekend een nieuw tenue + roller gekocht: [spoiler=Aankopen] Â Â Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost July 22, 2009 Share Gepost July 22, 2009 waar heb je dat milram jackje gehaald:oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko Gepost July 22, 2009 Share Gepost July 22, 2009 Hopman in Bergen op Zoom. Maar je kan ze ook gewoon via internet bestellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poepsnor Gepost July 23, 2009 Share Gepost July 23, 2009 iemand bekend met WD40? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerwin Gepost July 23, 2009 Share Gepost July 23, 2009 iemand bekend met WD40? Â Bedoel je hiermee het type smeerspul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko Gepost July 23, 2009 Share Gepost July 23, 2009 Wat wil je met WD 40? Ik zou toch andere middeltjes gebruiken om mijn fiets te smeren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts