Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Recommended Posts

Ik heb tijdelijk de fiets van mijn oom geleend. Ik had nog nooit echt op zo'n fiets gezeten maar het bevalt me erg goed.

Het is een Concorde Ventana, niet met zo'n stuur:

[spoiler=Fiets]2yvmg7b.jpg

Ik ben nu alleen nog opzoek naar een goede uitrusting. Hoeveel geld ben je daar aan kwijt? en heeft iemand een site waar je dat goedkoop kan bestellen?

Zo weer even een klein stukje op de racefiets gefietst. Maandag ga ik namelijk de Elfstedentocht fietsen. Heb nog niet super veel gefietst en zaterdag fiets ik de generale,voor het laatst voor de Elfsteden. Nog meer mensen die hem gaan fietsen?

Jep, voor de vijfde keer :)

zoals je ziet is er al 80€ euro geboden, ik zou hem gewoon even mailen om te vragen of die boden serieus zijn en of ie hem al heeft verkocht.

anders namelijk 50€

Wat zouden jullie geven voor deze wielrenfiets??

http://link.marktplaats.nl/260156110

Ik heb sinds vandaag een oude racefiets gekocht, 30 euro. Er zit zo te zien bijna geen verschil in qua fiets, dus die 75 euro die hij vraagt, zou ik niet doen. Dan zou ik wat verder kijken.

Edit: als ik verder kijk, zie ik dat je al hebt geboden.

Ik wil een nieuwe racefiets kopen, m'n oude is nog helemaal goed enz. maar ik wil gewoon een nieuwe. Ik ben nog niet bereid om honderden euro's er voor neer te tellen, alhoewel, mischien wel in de toekomst.

Ik ben bereid 250 euro uit te geven voor nu, iemand tips/marktplaats/speurders/etc.

Ik wil een nieuwe racefiets kopen, m'n oude is nog helemaal goed enz. maar ik wil gewoon een nieuwe. Ik ben nog niet bereid om honderden euro's er voor neer te tellen, alhoewel, mischien wel in de toekomst.

Ik ben bereid 250 euro uit te geven voor nu, iemand tips/marktplaats/speurders/etc.

hehe wat voor eentje heb je nu en voor hoeveel verpats je m.. heb zelf ook 1 maar ben sleutels kwijt ;e en is gewoon een oud rotding..