Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Jouw wieleruitrusting / fiets

Hannes123

Recommended Posts

Mja ik vind het bij deze tijd ook altijd super om te racefietsen. Maar hier in de buurt ken ik niet echt iemand die dat ook wilt doen dus dan is het al een stuk minder als de tour weer is afgelopen. Alleen zon kerel met een moutainbike ging weleens mee maarja, dan zit jij lekker te touren en dan zit hij al op zn max. Daarom heb ik mijn fiets maar verkocht. Wel jammer, nu ik weer wil fietsen :p

Mja ik vind het bij deze tijd ook altijd super om te racefietsen. Maar hier in de buurt ken ik niet echt iemand die dat ook wilt doen dus dan is het al een stuk minder als de tour weer is afgelopen. Alleen zon kerel met een moutainbike ging weleens mee maarja, dan zit jij lekker te touren en dan zit hij al op zn max. Daarom heb ik mijn fiets maar verkocht. Wel jammer, nu ik weer wil fietsen :p

Te racefietsen?

@petert; Ja helaas zijn goede helmen ook direct prijzig. Het is soms wel jammer dat wielrennen zo'n dure sport is.

Ja echt waardeloos dat het zoveel kost, mja. Net ff Skill Shimano shirtje besteld van 2010. 40 eurotjes, dus dat valt dan weer mee. Nu iig maar eens sparen voor een nieuwe fiets. Anne Frank heeft nog op men fietst gefietst geloof ik.

Morgen even langs een fietsenzaak om wat info te vragen en dan gaat ook Sebas opzoek naar zijn eerste koersfiets :). Wil er max ±500 voor uitgeven dus moet wel iets goed kunnen vinden, zit vooral in met de framemaat, wil echt een fiets die goed bij mijn lichaam past en dan voornamelijk lengte (ben 1.93) en daarom morgen ook ff wat raad vragen bij een fietsenhandelaar. Ik denk dat ik eentje van marktplaats ga nemen, al weet ik dat nog niet zeker, voor ±500 zal ik toch wel niet iets nieuws kunnen krijgen wat goed is. Ik ben me nu wat aan het inlezen en heb al wat advies gehad van Gert, want ik heb eigenlijk totaal geen kennis over fietsen.