Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hoe heet dat nummer ook alweer?

Pieter

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Band? Vrouw of man die zingt? Wat voor soort muziek? Met die tekst kan ik iig niks bedenken zo.

Man. Rustige, langzame, gevoelige muziek.

Op welk tijdstip heb je hem voor het laatst gehoord op 3FM?

Eind van de ochtend ofzo dacht ik.

@Richard Nee helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben opzoek naar een nummer wat ik laatst hoorde in de River Island, n kleding winkel in Rotterdam. Er werd meermaals "I don't feel like going home" in gezongen, door n mannenstem. Ik kan het op internet nergens vinden. Het is niet het nummer I don't feel like going home without you, wat je als eerste op youtube vindt... Ik hoop dat iemand het weet want het was best n lekker nummer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik hoorde woe of do om ongeveer 9.15h om studio brussel een nummer, waar de tekst "beer for women and women for wine" in voorkwam, maar kan niets vinden op google als ik de lyrics ingeef. Kent iemand dat nummer?

? bewerkt door Sanel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=sw-I62KYZ0A Hoe heet dit nummer? 't begint na 0: 55. Ik kan die clip zo uitekenen voor je(en als je 't nummer ken begrijp je ook waarom) maar de naam van 't nummer of van welke groep 't is zou ik niet weten, 't is in ieder geval geen bekende groep(dit was hun enige hitje)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=sw-I62KYZ0A Hoe heet dit nummer? 't begint na 0: 55. Ik kan die clip zo uitekenen voor je(en als je 't nummer ken begrijp je ook waarom) maar de naam van 't nummer of van welke groep 't is zou ik niet weten, 't is in ieder geval geen bekende groep(dit was hun enige hitje)

MVP -Rock Your Body

[video=youtube;TcKA-2KGlzg]

Met bijbehorende clip :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites