Giroud Geplaatst 29 november 2010 Share Geplaatst 29 november 2010 Ik zit ook elke keer te denken. Het is een remix sowieso want het deuntje ken ik maar de stem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Iemand die toevallig deze reclame nog gezien heeft en weet hoe het filmpje heet? weet het nog steeds niet;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Als het dat electronummer is, misschien iets nieuws van BT (producer) proberen? Die zit wel altijd in NFS games. Populaire Amerikaanse DJ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 [YOUTUBE]UxM4mMXGlJ0[/YOUTUBE] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Ik vind hem echt heel relaxed. Nogmaals bedankt Maxiem _O_. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Maxiem held die is fucking mooi_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2010 Share Geplaatst 3 december 2010 Bruno Mars - Grenade Dit liedje hoorde ik gister in zo'n slow versie, kan hem alleen niet meer vinden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 En wat wil je nu precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 hoe die slow versie er van heet, soort van remix. Wacht drop wel een voorbeeldje. [YOUTUBE]3lEgCYtSjD4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 pmItSQNTO1Y :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Haha dat is niet slow ;d haahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 december 2010 Share Geplaatst 4 december 2010 Hoe heet dat liedje (volgens mij van Marco Borsato) waarin een doedelzak voorkomt? Ik weet dat dit de meest vage beschrijving ooit is maar toch... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 @Gabi tkuoRGig4Cs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Hoe heet dat liedje (volgens mij van Marco Borsato) waarin een doedelzak voorkomt? Ik weet dat dit de meest vage beschrijving ooit is maar toch... De Bestemming? Ik schaam mezelf een beetje dat ik dit weet. qsazn9mhKeQ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Iemand deze? Heel erg bedankt _O_ Edit: Heb 'm al Sweet Goodbyes van Krezip... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 lata1T8cwUY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 [YOUTUBE]ooW8Ugx5AD0[/YOUTUBE] 5.50 Weet zeker dat ik hem ooit in m'n libary had, maar weet bij god de naam niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Röyksopp - Eple Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Dacht al dat het iets Zweeds ofzo was :D Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Dacht al dat het iets Zweeds ofzo was :D Bedankt! Geen dank. Noors om precies te zijn. Heb vroeger dat album Melody AM regelmatig geluisterd. Vond het toen wel leuk, denk dat ik het nu een beetje saai vind. Zo spannend was het allemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Geen dank. Noors om precies te zijn. Heb vroeger dat album Melody AM regelmatig geluisterd. Vond het toen wel leuk, denk dat ik het nu een beetje saai vind. Zo spannend was het allemaal niet. Wanneer ga je mij eens helpen :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Is hier een nummer van of is dit specifiek opgenomen voor de reclame? g8TwADXwSTY Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Update: Het nummer is speciaal voor deze commercial gemaakt door "CableJuice". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Technisch Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Ah danku, ik zal eens gaan zoeken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Michal Menert - Tomorrow May Never Come Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten