voetbalfan14 Geplaatst 20 september 2013 Share Geplaatst 20 september 2013 (bewerkt) [MENTION=28109].Nick[/MENTION]; nog speler nodig? linksbenige Centrale verdediger? Zit momenteel in een proefcontract voor 24 dagen. Ik heet Freerk Blokland. Zal eens kijken of ik weg kan. 20 september 2013 bewerkt door voetbalfan14 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 20 september 2013 Share Geplaatst 20 september 2013 Eenmaal een proefcontract ondertekent kun je niet meer terug. Het is dus even afwachten. Je mag er best bij, hoor. Voeg Mario van de Watering maar even toe aan je vriendenlijst, zo kunnen we via Footstar contact houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 21 september 2013 Share Geplaatst 21 september 2013 1,11miljard CpS... :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Mensen die dit kennen? http://geoguessr.com/ Toch wel leuk om te doen als je je verveelt, soms kom je echt op leuke plaatsen terecht en zo zie je vanachter je pc nog eens wat van de wereld ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 7556 punten, niet al te goed dus. Zat wel een paar keer dicht bij. 300 km was het minste. Maar soms zat ik ook echt in het continent. Trouwens, degene waar ik het dicht bij zat, was in zuiden van Polen. Daar was de brandweer uitgerukt op het moment van het maken van de beelden. Mochten ze er niet langs ofzo, dan opeens verspring ik naar een andere straat :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Oh ja al eens eerder gespeeld, wel tof spel ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Your guess was 0.24 km from the correct location and gave 6459 points. Your guess was 0.043 km from the correct location and gave 6476 points. Leuk om zo te starten. De eerste was in het stukje Rusland dat ingesloten ligt tussen Polen en Litouwen. De tweede was in de buurt van Quebec. Volgende locatie is een of andere Russische township ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Derde was onmogelijk, meer dan 'Ze spreken Russisch' kwam ik niet. Wil je de weg wat volgen, blijkt dat google maps maar een klein stukje heeft, dus kan je amper iets bekijken. Maar bij de vierde: Your guess was 0.003 km from the correct location and gave 6479 points. :< Was in een of andere plaats. Alweer in Rusland. Voor de derde keer... Als je in een plaats zit, kun je vaak snel wel de plaats achterhalen. Laatste is in ieder geval ergens in Noorwegen. Leuk slingerweggetje en ergens is een oorlogsmonument. Wat windmolens op de achtergrond. Zat er uiteindelijk 70 km naast. Nog redelijk gedaan. You got 25178 points in total. Dat lijkt er meer op :lol: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Speel het zelf dus al een tijdje, nu al wel een aantal keer 0 km gehad, dus gewoon perfect geraden. Gisteren kwam ik in de Volkswagen Arena terecht, altijd leuk zoiets. Wordt er wel steeds beter in. Soms zitten er idd ook van die landen tussen met slechte kwaliteit of die je gewoon niet kunt weten, kan je altijd F5en natuurlijk. En als je met meerdere speelt: http://www.geosettr.com. Dan kan iemand vijf plekken kiezen en de ander raden, kan je ook gewoon in Nederland doen of in je eigen plaats, is ook wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Ik had helemaal niet door dat je kon bewegen :cab: Maar hoe pak je dat aan als je gewoon op zo'n lange rechte weg zit? Want dat heb ik best vaak en dan duurt het uren voordat je ook maar iets herkenbaars tegenkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Gokken aan het landschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Ja oké maar een naaldbos in Noord-Finland of een naaldbos in het Zuidwesten van Canada is gewoon niet zo makkelijk te onderscheiden ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Dat onderscheidt de leken van de kenners he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Wat tips voor de leken: - gele strepen op de weg = Canada/USA/Brazilie, dus Canada en Finland zijn vrij simpel te onderscheiden - links/rechts rijdend verkeer mag ook wel eens helpen op zo'n lange weg - op zo'n lange weg ga ik vaak gewoon klikken en 9 van de 10 keer kom je wel een bord tegen. Zo niet, dan kies je gewoon het land en meestal zit ik wel in het goede land. - gele verkeersborden = Scandinavie Het vervelendst is als je in Rusland/Japan zit. Als je tekens ziet zit je altijd in Japan, aangezien China geen streetview heeft. Ook handig om even te kijken in welke landen je geen streetview hebt, daar kan je dus nooit komen. Maar als je in Japan of Rusland zit is het gewoon niet te doen, of je moet de taal spreken ;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Speel het zelf dus al een tijdje, nu al wel een aantal keer 0 km gehad, dus gewoon perfect geraden. Gisteren kwam ik in de Volkswagen Arena terecht, altijd leuk zoiets. Wordt er wel steeds beter in. Nou ja, 3 meter er naast is in mijn ogen gewoon goed. Ja oké maar een naaldbos in Noord-Finland of een naaldbos in het Zuidwesten van Canada is gewoon niet zo makkelijk te onderscheiden ;c Je ziet vaak snel wel bordjes waardoor je de taal kunt achterhalen. Mijn laatste was ook een lange weg in Noorwegen. Geen enkele afslag ofzo. Ik kwam al snel een bordje tegen met Krigsminne ofzo, googled en betekende oorlogsmonument in Noors. Dus je weet dat je in Noorwegen zit. Vervolgens weg heel lang gevolgd en kwam opeens bordje tegen van E10. Bleek dus om die weg te gaan, ergens in het Noorden van Noorwegen. Ik vond het alleen bedtijd, dus geen tijd voor verder onderzoek. Uiteindelijk zat ik er maar zo'n 60-70 km naast, wat ik best prima vond. Het vervelendst is als je in Rusland/Japan zit. Als je tekens ziet zit je altijd in Japan, aangezien China geen streetview heeft. Ook handig om even te kijken in welke landen je geen streetview hebt, daar kan je dus nooit komen. Maar als je in Japan of Rusland zit is het gewoon niet te doen, of je moet de taal spreken ;c. Op zich is Rusland best te doen. De 0,240 km en de 0,003 km die ik hier postte waren beiden in Rusland. Een derde keer zat ik er wel 1000 km naast, maar toen had ik echt geen aanknopingspunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Zonder Googlen is leuker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Beetje googlen mag best. Anders kan je het nooit achter halen joh. Heel raar. Zit nu midden in een dorpje, waar ik dus geen enkele kant op kan. Ik moet het doen met een kruispunt. Verder kan ik niets bekijken. Blijkbaar is er ergens een soort panorama van een kruispunt gemaakt in een stad, en verder niets. De straten zijn bevroren, maar er licht geen grote laag sneeuw op auto's. Russische letter. Daar kom je heel ver mee... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Soms zit je idd ook op een foto die gemaakt is en kan je niet verplaatsen. Die zijn het lastigst ja. Rusland ben ik echt niet goed in, daar kom ik vaak niet uit. Wel verslavend spel trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Heb nu ook wel een leuke. Weg in het oneindige lijkt het. Geen idee echt waar. Geen auto's, niets. Borden staan links van de weg, dus lijkt op links rijden. Uiteindelijk kom ik een bord tegen met potholes erop. Gele strepen op de weg. Landschap en stijl etc doen me ergens op lijken. Kom vervolgens een Engels bord tegen. Dus zal wel VS/Canada zijn, verwachtte ik. Gezien de omgeving verwachtte ik meer het zuiden van de VS. Kom ik bij een kruispunt met stopbord. Staat er op de weg 'Voor stop'. Dat is niet echt Engels. En op het kruispunt kan ik richting Dordrecht :mrgy: Bleek dus om Zuid-Afrika te gaan. Was meteen duidelijk waarom ik de stijl van de weg herkende. Ben paar jaar geleden zelf in Zuid-Afrika geweest, wel op een andere plek, maar toch. Was een beetje op het verkeerde been gezet, maar uiteindelijk toch een goede gok gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Misschien wel leuk om het hier ook als apart topic te doen, dat iemand het aan maakt en anderen die spelen zoals jaccopsv al zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Een of gare foto van kampeerder op een berg. Bewolkt, Groene omgeving, en een meertje beneden aan de berg. Ja, ik weet precies waar ik ben :roll: Ergens in de Alphen gegokt. Bleek ik ergens in het zuidoosten van China te moeten zijn. Nieuw topic voor dit spel is wat mij betreft prima. Ik laat het aan [MENTION=11810]jaccopsv[/MENTION]; over, omdat hij met het spel aan kwam zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Topic aangemaakt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MagicMvL Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Leuke game, [MENTION=11810]jaccopsv[/MENTION];! Zojuist bovenstaand punt als startpunt gekregen. Bleek een Duits safaripark te zijn :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jaccopsv Geplaatst 5 november 2013 Share Geplaatst 5 november 2013 Hehe, die is ook nice. Maar verder praten in het topic dan maar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 20 februari 2014 Share Geplaatst 20 februari 2014 Zijn er nog mensen die Warface spelen? en met name de co-op missie's dan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten