Sacioli Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Ben je ook al AK rank dan? ;) Op zich heb ik best redelijk internet. Alleen verwacht dat de ping dramatisch zal zijn als ik met jullie speel. Al heb ik volgens mij internet via de satelliet dus misschien is mn ping naar Europese servers gelijk met die naar servers hier. Kan em eerdaags best eens installeren om te proberen hoor. Nog steeds geen AK :( [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Hoe bedoel je servers? Als je ons gewoon toevoegt op Steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 3 juni 2016 Share Geplaatst 3 juni 2016 Zoek iemand die me wil helpen die co-op missie's te doen, moet alleen die nog en dan is mn wildfire coin goud iets wat ik toch wel graag wil :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Zoek iemand die me wil helpen die co-op missie's te doen, moet alleen die nog en dan is mn wildfire coin goud iets wat ik toch wel graag wil :P Ik moet die ook nog doen ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Ik moet die ook nog doen ;c Zeg maar waar en wanneer, moet alleen rond 6 even honden uitlaten, eten etc. Overigens net mn Stattrack Hyperbeast Awp ingezet samen met mn Stattrack Ak Frontside misty.... Resultaat : Mn Hyperbeast *dezelfde gewoon) terug... Stattrack Case Hardened FT AK 47 en een Case hardened Huntsman knife (ook ft) :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Zeg maar waar en wanneer, moet alleen rond 6 even honden uitlaten, eten etc. Overigens net mn Stattrack Hyperbeast Awp ingezet samen met mn Stattrack Ak Frontside misty.... Resultaat : Mn Hyperbeast *dezelfde gewoon) terug... Stattrack Case Hardened FT AK 47 en een Case hardened Huntsman knife (ook ft) :D:D:D Vandaag wordt lastig, maar ik kan je wel alvast toevoegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Vandaag wordt lastig, maar ik kan je wel alvast toevoegen? Dat kan en mag altijd :) TheBazzterd ook in steam (kan zijn dat k onder Thebazzt3rd sta, weet niet zeker eigenlijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 4 juni 2016 Share Geplaatst 4 juni 2016 Dat kan en mag altijd :) TheBazzterd ook in steam (kan zijn dat k onder Thebazzt3rd sta, weet niet zeker eigenlijk) Als het goed is, heb je m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 16-0 winnen en bovenaan eindigen.. Wel jammer dat de tegenstanders wel heel slecht waren maar ben er toch blij mee. Alleen kon gewoon met Zeus in me hand op ze af lopen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 16-0 winnen en bovenaan eindigen.. Wel jammer dat de tegenstanders wel heel slecht waren maar ben er toch blij mee. Alleen kon gewoon met Zeus in me hand op ze af lopen :-D Wel tijd voor CS, maar niet voor FIFA. Zeg het maar heren [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Wel tijd voor CS, maar niet voor FIFA. Zeg het maar heren [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; De vorige keer dat ik clubs speelde wou ik zelf door maar mocht ik van [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; niet meer meedoen.. Dus ga lekker fietsen met je clubs.. Plus de PS4 is niet van mij maar van me broertje en die kijkt vrijwel iedere EK wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 De vorige keer dat ik clubs speelde wou ik zelf door maar mocht ik van [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; niet meer meedoen.. Dus ga lekker fietsen met je clubs.. Plus de PS4 is niet van mij maar van me broertje en die kijkt vrijwel iedere EK wedstrijd. Je mag gewoon meedoen hoor amigo. Die PS4 kan je mooi op een andere tv aansluiten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Ach Dans. Luistert iemand daarnaar dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Ach Dans. Luistert iemand daarnaar dan? [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Ga nou geen strijd aan die je niet kan winnen Bartje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Jullie hebben al verloren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 Go Bart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Jezus, heb dit spel vandaag gekocht in de Steam Summer Sale en hooguit een uurtje gespeeld. Wat faal ik zeg, haha. Eerste online potje 7 om 24. Rushen is geen goede tactiek in CSGO. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 25 juni 2016 Share Geplaatst 25 juni 2016 Ook maar weer ff twee nieuwe accountjes gehaald tijdens de sale (d) Lekker kloten op die lage ranks :D Di6NkVfSEy0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Zo een ninja is eigenlijk leuker als je het zonder smoke doet. Dat ze het dan alsnog niet doorhebben. :D Die van [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Op Dust2 blijft leukste..naast kistje gebukt en wanneer ze (4 man) weglopen defusen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 juni 2016 Share Geplaatst 26 juni 2016 Die van [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Op Dust2 blijft leukste..naast kistje gebukt en wanneer ze (4 man) weglopen defusen :) Ik ben te boeken voor masterclasses ninjadefuse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 5 juli 2016 Share Geplaatst 5 juli 2016 ESL One Cologne 2016 gestart vandaag: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 De bovenste was net uurtje geleden met muziek aan via spotify en onderste was gister (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 ESL One Cologne 2016 gestart vandaag: GeT_RiGhT, kennyS and shox meet in a bar. "What time does the FlipSid3 play-off game at the major start?" asks kenny. #ESLOne Haha heerlijk. @Thooorin natuurlijk. Voor de vreemdelingen van deze topic; al de bovengenoemde spelers waren ergens in hun csgo carrière (veruit) beste spelers van dat moment. In deze major zijn ze allemaal in de eerste ronde eruit gevlogen. Flipside is een top15/20 team die wel altijd boven zich stijgt dankzij een genie genaamd Blade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 GeT_RiGhT, kennyS and shox meet in a bar. "What time does the FlipSid3 play-off game at the major start?" asks kenny. #ESLOne Haha heerlijk. @Thooorin natuurlijk. Voor de vreemdelingen van deze topic; al de bovengenoemde spelers waren ergens in hun csgo carrière (veruit) beste spelers van dat moment. In deze major zijn ze allemaal in de eerste ronde eruit gevlogen. Flipside is een top15/20 team die wel altijd boven zich stijgt dankzij een genie genaamd Blade. G2 wel ongekend hoor. Komen eerst SK(Lumi) tegen en dan eruit tegen Fnatic. Wonnen vorige week op grootste wijze nog een toernooi. Sterk toernooi tot nu toe hoor. Team Liquid ziet er weer heel erg goed uit. Hiko lacht als enige USA man al die andere USA teams uit. Ongekend wat hij altijd presteert, met zoveel wisselingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 (bewerkt) Goh, wat een zieke clutch van Snax net https://clips.twitch.tv/esl_csgo/WrongLouseSeemsGood 8 juli 2016 bewerkt door ForzaUtreg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten