Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Ben je ook al AK rank dan? ;) Op zich heb ik best redelijk internet. Alleen verwacht dat de ping dramatisch zal zijn als ik met jullie speel. Al heb ik volgens mij internet via de satelliet dus misschien is mn ping naar Europese servers gelijk met die naar servers hier. Kan em eerdaags best eens installeren om te proberen hoor.

Nog steeds geen AK :(

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION];

Hoe bedoel je servers? Als je ons gewoon toevoegt op Steam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet die ook nog doen ;c

Zeg maar waar en wanneer, moet alleen rond 6 even honden uitlaten, eten etc.

Overigens net mn Stattrack Hyperbeast Awp ingezet samen met mn Stattrack Ak Frontside misty.... Resultaat : Mn Hyperbeast *dezelfde gewoon) terug... Stattrack Case Hardened FT AK 47 en een Case hardened Huntsman knife (ook ft) :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg maar waar en wanneer, moet alleen rond 6 even honden uitlaten, eten etc.

Overigens net mn Stattrack Hyperbeast Awp ingezet samen met mn Stattrack Ak Frontside misty.... Resultaat : Mn Hyperbeast *dezelfde gewoon) terug... Stattrack Case Hardened FT AK 47 en een Case hardened Huntsman knife (ook ft) :D:D:D

Vandaag wordt lastig, maar ik kan je wel alvast toevoegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

svHlQi5.jpg

16-0 winnen en bovenaan eindigen.. Wel jammer dat de tegenstanders wel heel slecht waren maar ben er toch blij mee. Alleen kon gewoon met Zeus in me hand op ze af lopen :-D

Wel tijd voor CS, maar niet voor FIFA.

Zeg het maar heren [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel tijd voor CS, maar niet voor FIFA.

Zeg het maar heren [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION];

De vorige keer dat ik clubs speelde wou ik zelf door maar mocht ik van [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; niet meer meedoen.. Dus ga lekker fietsen met je clubs.. Plus de PS4 is niet van mij maar van me broertje en die kijkt vrijwel iedere EK wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De vorige keer dat ik clubs speelde wou ik zelf door maar mocht ik van [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; niet meer meedoen.. Dus ga lekker fietsen met je clubs.. Plus de PS4 is niet van mij maar van me broertje en die kijkt vrijwel iedere EK wedstrijd.

Je mag gewoon meedoen hoor amigo. Die PS4 kan je mooi op een andere tv aansluiten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo een ninja is eigenlijk leuker als je het zonder smoke doet. Dat ze het dan alsnog niet doorhebben. :D

Die van [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; Op Dust2 blijft leukste..naast kistje gebukt en wanneer ze (4 man) weglopen defusen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ESL One Cologne 2016 gestart vandaag:

GeT_RiGhT, kennyS and shox meet in a bar. "What time does the FlipSid3 play-off game at the major start?" asks kenny.

#ESLOne

Haha heerlijk. @Thooorin natuurlijk.

Voor de vreemdelingen van deze topic; al de bovengenoemde spelers waren ergens in hun csgo carrière (veruit) beste spelers van dat moment. In deze major zijn ze allemaal in de eerste ronde eruit gevlogen. Flipside is een top15/20 team die wel altijd boven zich stijgt dankzij een genie genaamd Blade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GeT_RiGhT, kennyS and shox meet in a bar. "What time does the FlipSid3 play-off game at the major start?" asks kenny.

#ESLOne

Haha heerlijk. @Thooorin natuurlijk.

Voor de vreemdelingen van deze topic; al de bovengenoemde spelers waren ergens in hun csgo carrière (veruit) beste spelers van dat moment. In deze major zijn ze allemaal in de eerste ronde eruit gevlogen. Flipside is een top15/20 team die wel altijd boven zich stijgt dankzij een genie genaamd Blade.

G2 wel ongekend hoor. Komen eerst SK(Lumi) tegen en dan eruit tegen Fnatic. Wonnen vorige week op grootste wijze nog een toernooi.

Sterk toernooi tot nu toe hoor. Team Liquid ziet er weer heel erg goed uit. Hiko lacht als enige USA man al die andere USA teams uit. Ongekend wat hij altijd presteert, met zoveel wisselingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites