La Pulga Geplaatst 20 februari 2016 Share Geplaatst 20 februari 2016 (bewerkt) krijg allemaal de ----- nou 21 februari 2016 bewerkt door Fabian. Schelden met dit woord willen we niet hebben op MU Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 iedere x 13uur moeten wachten totdat je nieuwe missie kan doen met die wildfire operations.... beetje teveel van t goede imo, was dit altijd al zo lang? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Ik wil wel met je spelen (goh, dit klinkt heel erg kindercreche). Alleen ben ik wel zuinig op mijn account, ik pak af en toe een cooldown van een half uur/2 uur en dat wil ik graag zo houden. Ik heb niet zo'n zin om een account een week kwijt te raken. Mee eens ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Krijg wel een beetje te doen met Karel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Weet jij wie er gister met ons speelden CS speelden op de account van Joost?? Was jij dat of Ozan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 (bewerkt) [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Weet hoe ie vrienden kapot moet maken!! Als ik ooit kind als jij zou hebben zou ik hem verdrinken. Nou ik speel geen CS meer met die vent. En meneertje is nog niet klaar: 21 februari 2016 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Vriend van me is ie dus echt niet meer. Normale mensen zeggen dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Karel wanneer ga je een boek schrijven? _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 [MENTION=8509]Mathi[/MENTION]; Weet jij wie er gister met ons speelden CS speelden op de account van Joost?? Was jij dat of Ozan? Ik speel niet eens CS dus wat zit jij hier allemaal te verkondigen :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Goede Tijden, CS Tijden dit hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 Ik speel niet eens CS dus wat zit jij hier allemaal te verkondigen :-D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 21 februari 2016 Share Geplaatst 21 februari 2016 iedere x 13uur moeten wachten totdat je nieuwe missie kan doen met die wildfire operations.... beetje teveel van t goede imo, was dit altijd al zo lang? Irritant ja. Heb je al iemand voor die Co-Op missies? Ik zoek nog iemand ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Irritant ja. Heb je al iemand voor die Co-Op missies? Ik zoek nog iemand ;cGa eerst de single missions doen, daarna heb ik nog wel iemand nodig voor co-op denk ik ja :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 Irritant ja. Heb je al iemand voor die Co-Op missies? Ik zoek nog iemand ;c Voordat ik daar aan toe kom ;D Zoals ForzaUtreg al zegt eerst de single missions doen, kom het beste uit aangezien ik toch maar beperkt tijd heb door de week. Maar mag altijd invite sturen, of ik er op in ga is twee maar wil ze zeker wel doen iig. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 22 februari 2016 Share Geplaatst 22 februari 2016 (bewerkt) huhu, gaat lang duren dan als je telkens 14 uur moet wachten :p Mag nu zelfs 15 uur wachten :cab: 22 februari 2016 bewerkt door Sacioli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Cooldown eindelijk weer voorbij? Nee en met jou ga ik toch niet meer spelen.. Jij doet je voor als Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Laat jij je lekker door het hele forum misbruiken en in de maling nemen, terwijl iedereen je lekker uitlacht en niemand je serieus neemt. Steek die grote autistische kop van je maar in het zand. Diep van binnen weet je het echt wel volgens mij, want met welke combinatie van 4 MU'ers je ook speelt je houdt 't geen twee potjes vol zonder cooldown en je wordt zo serieus genomen dat mensen hun lach niet eens inhouden als je weer eens een gekke woedetirade hebt. En iedereen mag zeker jou wel Free Willy.. Houd toch op man. Ik dacht dat we vrienden zijn maar jij zegt dingen tegen mij die de grootste pestkoppen nooit gezegd hebbben. Ik wil met je spelen als jij je excuses aanbiedt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Ben benieuwd hoe dat gaat als het daadwerkelijk oorlog is en er samengewerkt moet worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 Sorry man. Wat ik laatst zei ging veels te ver, heb ik niet zo bedoeld en had ik nooit moeten zeggen. Thnx oke. Waardeer het, is al goed. Maar als je ooit nog eens zo voelt geef dan aub aan wat ik kan doen zodat weggaat. Zo rond 21:00 weer spelen :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Jij was al dood voor mij. Ik ga je vanaf nu ook op de negeerlijst zetten. Thnx oke. Waardeer het, is al goed. Maar als je ooit nog eens zo voelt geef dan aub aan wat ik kan doen zodat weggaat. Zo rond 21:00 weer spelen :)? Huhu 0>100>0 real quick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 26 februari 2016 Share Geplaatst 26 februari 2016 [MENTION=7019]Barteh[/MENTION]; Jij was al dood voor mij. Ik ga je vanaf nu ook op de negeerlijst zetten. Thnx oke. Waardeer het, is al goed. Maar als je ooit nog eens zo voelt geef dan aub aan wat ik kan doen zodat weggaat. Zo rond 21:00 weer spelen :)? Huhu 0>100>0 real quick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Kom je nog cs als je die lieve honden van je hebt uitgelaten? Ja is goed! Maar start aub dan niet een nieuw potje! Ik ga ze nu uitlaten dus ben echt maximaal 22:15 terug! Wss eerder! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; waarom ging je nou in die molotov staan Sent from my Mi-4c using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 (bewerkt) [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; waarom ging je nou in die molotov staan Sent from my Mi-4c using Tapatalk Ik was al aan t lopen... Uiteindelijk eindigde we met 2 man en dan vote Bart om mij te kicken... Nu dus 7 dagen kick op MAIN en Smurf. 29 februari 2016 bewerkt door Kyrill aanpassingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Nef en Kella hebben twee dagen niet gespeeld en je loopt weer meteen te janken. Als ik een euro kreeg voor elke keer dat jij hier loopt te janken zou ik nooit meer hoeven werken. Thijs en Jordi al 2 weken niet of langer ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten