Gert Geplaatst 16 juli 2007 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2007 Het was zelfs heuvelop :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 juli 2007 Share Geplaatst 16 juli 2007 :p Hoe hard ga je zo ongeveer gemiddeld? Ik heb trouwens al lang niet meer gefietst ivm school en daarna ff geen zin. Nu wel weer zin in trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 juli 2007 Auteur Share Geplaatst 16 juli 2007 35 km/u Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lander Geplaatst 16 juli 2007 Share Geplaatst 16 juli 2007 hey, ik ben lander Debacker woonachtig in Harelbeke (op een zucht van de vlaamse ardennen). ik speel al een tijdje PCM, maar dit terzijde. ik doe aan competitiewielrennen en dit al gedurende 2,5 jaar. Toen ik dit topic las zag ik dat velen van jullie zich kunnen geroepen voelen om aan competitiewielrennen te doen. als ik ga trainen haal ik meestel zelfs geen 35 gemiddeld, al hangt het soms wel af van de aard van de training. proficiat aan alle toekomstige ?profs? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La.Squadra.Azzurra Geplaatst 16 juli 2007 Share Geplaatst 16 juli 2007 Morgenvroeg ga ik weer even fietsen, gewoon voor de fun. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Valverde Geplaatst 16 juli 2007 Share Geplaatst 16 juli 2007 hey, ik ben lander Debacker woonachtig in Harelbeke (op een zucht van de vlaamse ardennen). ik speel al een tijdje PCM, maar dit terzijde. ik doe aan competitiewielrennen en dit al gedurende 2,5 jaar. Toen ik dit topic las zag ik dat velen van jullie zich kunnen geroepen voelen om aan competitiewielrennen te doen. als ik ga trainen haal ik meestel zelfs geen 35 gemiddeld, al hangt het soms wel af van de aard van de training. proficiat aan alle toekomstige ?profs? :p Haha, nou nee hoor, als ik 35 of 40 ging rijden bij de beloftes wordt ik er vierkant afgereden, je moet echt nog harder. Afgelopen zaterdag van rondje 20 ofzo tot ronde 50 49 km/h gemiddeld...over een parcours van 1,8 km :D Dat is pas gekkenwerk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rivanov Geplaatst 16 juli 2007 Share Geplaatst 16 juli 2007 Fiets iedere zaterdag en nu in de vakantie nog extra! Postbode bij TNT Post! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Valverde Geplaatst 16 juli 2007 Share Geplaatst 16 juli 2007 Fiets iedere zaterdag en nu in de vakantie nog extra! Postbode bij TNT Post! :D _O_ Nice :) Hard doorkarren he...ik wil me post op tijd...als ik op vakantie ben ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rivanov Geplaatst 16 juli 2007 Share Geplaatst 16 juli 2007 Met dit weer doe ik het lekker rustig aan! ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juli 2007 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2007 hey, ik ben lander Debacker woonachtig in Harelbeke (op een zucht van de vlaamse ardennen). ik speel al een tijdje PCM, maar dit terzijde. ik doe aan competitiewielrennen en dit al gedurende 2,5 jaar. Toen ik dit topic las zag ik dat velen van jullie zich kunnen geroepen voelen om aan competitiewielrennen te doen. als ik ga trainen haal ik meestel zelfs geen 35 gemiddeld, al hangt het soms wel af van de aard van de training. proficiat aan alle toekomstige ?profs? :p Haha, nou nee hoor, als ik 35 of 40 ging rijden bij de beloftes wordt ik er vierkant afgereden, je moet echt nog harder. Afgelopen zaterdag van rondje 20 ofzo tot ronde 50 49 km/h gemiddeld...over een parcours van 1,8 km :D Dat is pas gekkenwerk. Dat is dan ook nog geen 40 km en in een groep he. Dan fiets je idd een stuk harder,. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joster Geplaatst 17 juli 2007 Share Geplaatst 17 juli 2007 Een collega van me heeft van het weekend een nieuw fietsje gekocht a 1450 euro :cab: Allemaal campagnolo onderdelen etc.. Mooi ding iig! Zelf rij ik alleen af en toe mountain bike, nouja, veel te weinig eigenlijk maar het komt wel eens voor dat ik een paar uurtjes ga crossen in het bos :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Canyonree Geplaatst 17 juli 2007 Share Geplaatst 17 juli 2007 Ik ben een keer te water gefietst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juli 2007 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2007 Ik ben een tijdje terug uit de bocht gevlogen in de afdaling van de Posbank (Rheden bij Arnhem). Sindsdien ben ik vrij scheiterig in afdalingen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Casual E. Geplaatst 17 juli 2007 Share Geplaatst 17 juli 2007 Ik heb zelf een fiets uit 1975 ofzo.. metaal ding van 6 kilo ofzo ghehe.. vind wel leuk om af en toe te fietsen.. maar een nieuwe fiets ga ik niet halen. Die dingen kosten me nog al wat.. dat heb ik er niet echt voor over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Furby Geplaatst 17 juli 2007 Share Geplaatst 17 juli 2007 Ik ben pas nog frontaal op iemand ingerede toen ik vol een bocht uit kwam. Ik had niks maar die vent had pijn:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 18 juli 2007 Share Geplaatst 18 juli 2007 Ik heb zelf een fiets uit 1975 ofzo.. metaal ding van 6 kilo ofzo ghehe.. vind wel leuk om af en toe te fietsen.. maar een nieuwe fiets ga ik niet halen. Die dingen kosten me nog al wat.. dat heb ik er niet echt voor over. Ik heb ook zo'n oudje. Een witte Koga Kiyata. Leren bandjes om de trappers om je voeten in te kunnen steken en zo. Heb alleen laatste wéér het crankstel krom getrapt...:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Valverde Geplaatst 18 juli 2007 Share Geplaatst 18 juli 2007 Ik heb zelf een fiets uit 1975 ofzo.. metaal ding van 6 kilo ofzo ghehe.. vind wel leuk om af en toe te fietsen.. maar een nieuwe fiets ga ik niet halen. Die dingen kosten me nog al wat.. dat heb ik er niet echt voor over. Ik heb ook zo'n oudje. Een witte Koga Kiyata. Leren bandjes om de trappers om je voeten in te kunnen steken en zo. Heb alleen laatste wéér het crankstel krom getrapt...:( @ Casual: Uhm...6 kilo? Dat is onder de gewichtslimiet(6,7)... ;) Hij zal iets zwaarder zijn :P Mijne is 8,3 en daar zit al flink wat carbon in :) @DyllanW: Haha, geweldig, je bent wel lekker retro bezig, misschien lekker wat knutselen en er clicks opzetten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dyllanw Geplaatst 18 juli 2007 Share Geplaatst 18 juli 2007 Neu, vind het leuk zo, die bandjes. Het is minder als je plots moet afstappen en de punten op de trappers zijn bepaald bevoordelijk voor mijn schoenen maar het heeft zo zn charme. Hard fietsen doe ik toch niet :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Valverde Geplaatst 18 juli 2007 Share Geplaatst 18 juli 2007 Neu, vind het leuk zo, die bandjes. Het is minder als je plots moet afstappen en de punten op de trappers zijn bepaald bevoordelijk voor mijn schoenen maar het heeft zo zn charme. Hard fietsen doe ik toch niet :D :D Charme heeft het zeker. Maar als je moet afstappen lig je op de grond :) Maarja als je niet heel hard gaat is het een minder groot probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2007 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2007 Vandaag weer gefietst, weer Posbank. Heb nu Zaterdag,Zondag,Maandag en Woensdag gefietst. Lekker voor mijn conditie die matig is ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 18 juli 2007 Share Geplaatst 18 juli 2007 Ik heb een keer rond een meertje in de Vogezen gefietst. Vandaag de dag kom ik niet verder dan een straal van 10 km van m'n huis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 19 juli 2007 Share Geplaatst 19 juli 2007 Maandagmorgen en vanmorgen in totaal zo'n 120 kilometer heuvels gedaan. O.a. de welbekende Cauberg, Keutenberg, Kruisberg, Gulpenerberg, Camerig en Eyserbosweg in de route opgenomen. Gezien m'n conditie op het moment ben ik nu 'zo gaar als een kip die een jaar in de jus heeft gelegen' :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 juli 2007 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2007 Hehe weening. Maare mooie route Le Saux. Woonde ik ook maar in jou omgeving. Die heuvels heb ik met de Amstelgoldrace gereden, genieten is dat :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 19 juli 2007 Share Geplaatst 19 juli 2007 Bij mij in de omgeving is het zo saai om te gaan fietsen. Wat dat betreft ben ik ook wel jaloers op Le Saux. Als ik dadelijk verhuisd ben ga ik er qua omgeving wel wat op vooruit. Dan kan ik leuk langs de rivieren gaan fietsen. Maar heuvels zijn daar ook niet hooguit dijken en viaducten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 27 juli 2007 Share Geplaatst 27 juli 2007 Ik wil ook gaan beginnen met fietsen. Momenteel fiets ik dan wel elke dag 25 kilometer in een klein uur met mijn gewone fiets zonder versnellingen. Ik heb ooit eens gereden op de fiets van mijn broer(tje) maar aangezien zijn fiets iets te groot is, fietste dat niet lekker. Bij het aanschaffen van een goede fiets, waar moet ik dan aan denken? Gelukkig heb ik een buurman die fietst en 2 collega's die fietsen en een kennis die in zijn jongere jaren nog met de Roo en Merkx gereden heeft. Daar kan ik je heel wat verhalen over vertellen, wat voor invloed Merkx heeft gehad in het peleton, hij kon zelfs hele ploegen weigeren als hij een renner niet mocht. Maar goed ik wijk af. Hoe duur is een goede fiets( niet nieuw, maar wel Z.G.A.N.) Via internet een fiets kopen, is dat veilig? Bedankt alvast voor de antwoorden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten