Jump to content

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Recommended Posts

Gaan we grappig proberen te doen ofzo? :cab:

Een Gitane Mach 300 triple voor 450€ Is dat een goede deal? Of niet echt een lekker merk?

Het is niet de top, maar wel een goeie om mee te beginnen en dat prijskaartje is echt niet veel hoor. Doen zou ik zeggen. Kijk wel of je remmen, versnellingen enzovoort van Shimano zijn. Good luck :thumb: .

Ik rij nooit prof routes. Ik heb zelf eens een route uit gestippeld. Ik moest gewoon naar huis, maar ging met een omweg, normaal deed ik er 5 minuten over. Nu deed ik er 10 minuten over. Terwijl de gemiddelde minuten dat je daarover doet, ongeveer 15 minuten is. En dat nog wel met een Opoefiets.

Ik wil graag nog een moutianbike kopen, maar ik ga dan niet zo naar school. Want mensen vinden het daar nogal leuk om alles te slopen. En dat is niet zo fijn.

Ik moet toch zeggen dat ik echt respect heb voor mensen die zo snel kunnen fietsen. Heb vandaag 10 kilometer gefietst om te kijken of het me bevalt. En het is redelijk zwaar. In het begin vooral, toen moest ik na 700 meter me neus al snuiten, zo zwaar had ik het. Daarna ging het wel weer :checkit:

Maar ik rijd op de fiets van mijn broertje. Dat is nog een redelijk oud ding met instappedalen en de versnellingen onder het stuur. Toen moest ik de bocht door en ik reed 30 kilometer per uur, ik wilde afremmen, maar ik kon de rem niet indrukken en toen vloog ik zo bijna de autoweg op. Ik kon me nog net op tijd laten vallen en heb er schaafwonden aan over gehouden, gleed zo een paar meter door. Net voor een auto stopte ik :banana:

Gemiddeld heb ik 30 kilometer per uur gereden en mijn snelste hoogheid is 37 kilometer per uur.

Dit smaakt wel naar meer, alleen vandaag niet meer denk ik :P