JoKer Gepost April 2, 2007 Share Gepost April 2, 2007 Hoe oud ben je?kijk naar ze naam sjappie ;) 1986 ;):mrgy: Kan ook een vies oud mannetje zijn die in dat jaar is getrouwd :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost April 2, 2007 Share Gepost April 2, 2007 Leuk zo, nu terug on-topic, grapjassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 3, 2007 Author Share Gepost April 3, 2007 Nog 2,5 week en dan is er de Amsetl Goldrace Tourversie. Heb nog weinig op de racefiets gezeten. Ik werk nu fulltime,dus kom dan half 7 thuis. Wel fiets ik op een dag 25km in totaal van huis->werk en werk->huis. Maar hierdoor gaat me fietsritme niet zo erg vooruit dunkt me. Dus de komende 2,5 week proberen om aardig wat kilometers te maken. Vrijdag een goede helm kopen en dan Zaterdag ga ik denk ik de gehele ochtend/middag fietsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco. Gepost April 3, 2007 Share Gepost April 3, 2007 Denk dat ik deze lente/zomer ook de draad weer oppak! Toen ik 18 was heb ik een aantal wedstrijden georganiseerd door bedrijven etc gereden, echt een mooie ervaring.. al was het behoorlijk wennen in een peloton!! Vorige zomer eigenlijk een stuk minder gefietst dan de jaren ervoor, mede ook omdat mijn fietspartner verhuisd is. Maar, zoals gezegd deze zomer ga ik het weer intensiever proberen, een nieuw fietsmaatje gevonden (een dame :mrgy: ). Mn droom blijft toch nog altijd om een keer een huisje te huren in de Pyreneen of Alpen en echt die bergen te bedwingen.... Maar dan moet ik eerst een andere fiets hebben, want mijn Vitus (ja, die is oud!) acht ik daar niet zo geschikt voor... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berjan1986 Gepost April 3, 2007 Share Gepost April 3, 2007 Dan weet ik toch nog niet hoe oud hij is nozem. Dan kan hij toch 20 of 21 zijn. Momenteel ben ik nog 20 :naughty: Maar ik ben wel al vanaf mijn 6e aan het fietsen. Maar op een racefiets zitten is toch anders dan op een gewone stabiele fiets. Ik heb trouwens gistermiddag 17 kilometer gefiets in een half uur, dus 34 kilometer gemiddeld. Het gaat dus steeds beter. En daarom blijf ik hopen om ooit nog eens echt snel te kunnen fietsen en dan amateur renner te worden in een peleton :D En toen ik later ging fietsen naar mijn werk fietste ik 13 kilometer in een half uur, dus gemiddeld 26 kilometer per uur. Op de gewone fiets. Vandaag had ik er niet zo zin in en er was een stevige wind, dus ik deed er 40 minuten over om 13 kilometer te fietsen :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost April 4, 2007 Share Gepost April 4, 2007 Ik ga deze vakantie toch wel bijna elke dag fietsen, en bij ons in de buurt is er een klein kasseiweggetje, maar bijna echt zoals ik P-R: Met een bolle rug, kasseien die op sommige plaatsen verspreid zijn en kiezels in de bochten . Heerlijk vind ik dat, dan valt mijn fiets ook bijna uiteen 8) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suddenwar Gepost April 4, 2007 Share Gepost April 4, 2007 Lol, wij hebben een industriepark op 4 km met 2 hellingen, een onverharde en een verharde die ik ook om de 2 dagen bedwing ;) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furby Gepost April 4, 2007 Share Gepost April 4, 2007 Zijn er ook mensen die echt fietsen en ook wedstrijden rijden? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost April 4, 2007 Share Gepost April 4, 2007 :) Van 3 t/m 7 mei(ofzoiets) fietsen in België. übergeil :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fellaini Gepost April 4, 2007 Share Gepost April 4, 2007 :) Van 3 t/m 7 mei(ofzoiets) fietsen in België. übergeil :) Waar ergens? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niels Gepost April 4, 2007 Share Gepost April 4, 2007 Hoe hard rijden jullie gemiddeld, en wat is jullie hoogste snelheid tot nu toe? (niet bergaf) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLS Gepost April 4, 2007 Share Gepost April 4, 2007 In mijn hoogtijdagen iets van 60 in de sprint. Heb tegenwoordig nog moeite om een kwartier lang 40 in ´t uur te rijden...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 5, 2007 Author Share Gepost April 5, 2007 Ik fiets 35/u-40/u. Ik vroeg me af welke voeding jullie meenemen bij het fietsen. Nog speciale repen of drankjes of gewoon een simpele boterham? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco. Gepost April 6, 2007 Share Gepost April 6, 2007 Ik fiets 35/u-40/u. Ik vroeg me af welke voeding jullie meenemen bij het fietsen. Nog speciale repen of drankjes of gewoon een simpele boterham? Meestal heb ik 1 bidon met Isostar en eentje met gewoon water.. verder neem ik altijd 2 muesli repen mee en wat dextro energy (of het allemaal helpt weet ik niet, maar neem het altijd mee:D ).. en vaker koop ik nog een koud blikje cola ergens waar ik langskom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 6, 2007 Author Share Gepost April 6, 2007 Die isostar schijnt idd wel goed te zijn. Maar ze hebben t hier niet in de supermarkt. Waar koop je het als ik vragen mag? Gisteren btw Specialized helm en Nike wielerbroek gekocht en 40km gefietst na me werk. Morgen denk ik tochtje van 60km maken. En dan volgende week nog paar keer na t werk fietsen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost April 6, 2007 Share Gepost April 6, 2007 Isostar kan je kopen bij A.S. Adventure, als jullie dat in Nederland hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost April 6, 2007 Share Gepost April 6, 2007 :) Van 3 t/m 7 mei(ofzoiets) fietsen in België. übergeil :) Waar ergens? Weet ik niet precies:oops: Moet alleen nog even kleding kopen en nog een boel trainen :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 7, 2007 Author Share Gepost April 7, 2007 Gisteren wat biertjes gedronken. Vanmorgen direct toen ik wakker werd op me fiets gesprongen en 50km gefietst. Heerlijk :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmit Gepost April 7, 2007 Share Gepost April 7, 2007 Pfoe knap dat je dat kan...ik moet niet aan sport denken als ik bier gedronken heb ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco. Gepost April 8, 2007 Share Gepost April 8, 2007 Ik haal de Isostar bij de Makro, maar daar kom je normaal alleen binnen als je een eigen bedrijf hebt. Waarschijnlijk dat je het verder ook wel in de betere fietszaak zult vinden... Vandaag weer een mooie ronde gemaakt, met o.a de Cauberg, Eyserenbosweg en 3landenpunt.. heerlijk weertje trouwens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick Meister Gepost April 10, 2007 Share Gepost April 10, 2007 Ik bedwing ongeveer elke week de Col du Holterberg (;)). Wel zou ik graag aan races meedoen, maar dan wel als sprinter. Want die 12% van de Holterberg nakt me gewoon elke keer weer.. :cab: Is kijken of de wiellerclub hier in Holten ook aan races meedoet.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost April 10, 2007 Share Gepost April 10, 2007 Gister 100 km gefietst :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marco. Gepost April 10, 2007 Share Gepost April 10, 2007 Als ik dat zo lees fietst iedereen hier wel aardige stukken.. ben wel benieuwd naar wat voor route jullie fietsen: vlak of bergjes/heuvels? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForzaUtreg Gepost April 10, 2007 Share Gepost April 10, 2007 Je hebt hier in Kampen weinig keus. Maar meestal gewoon vlak en soms ook nog wel eens bij Wezep en Heerde de bossen in :) Heuveltjes pakken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Furby Gepost April 11, 2007 Share Gepost April 11, 2007 Ik fiets ook vlak. Ja, je kan niet veel anders hier in Zeeland, behalve de zeedijk oprijden op van die paadjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts