Jump to content

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Recommended Posts

Nog 2,5 week en dan is er de Amsetl Goldrace Tourversie. Heb nog weinig op de racefiets gezeten. Ik werk nu fulltime,dus kom dan half 7 thuis.

Wel fiets ik op een dag 25km in totaal van huis->werk en werk->huis. Maar hierdoor gaat me fietsritme niet zo erg vooruit dunkt me.

Dus de komende 2,5 week proberen om aardig wat kilometers te maken.

Vrijdag een goede helm kopen en dan Zaterdag ga ik denk ik de gehele ochtend/middag fietsen.

Denk dat ik deze lente/zomer ook de draad weer oppak! Toen ik 18 was heb ik een aantal wedstrijden georganiseerd door bedrijven etc gereden, echt een mooie ervaring.. al was het behoorlijk wennen in een peloton!! Vorige zomer eigenlijk een stuk minder gefietst dan de jaren ervoor, mede ook omdat mijn fietspartner verhuisd is. Maar, zoals gezegd deze zomer ga ik het weer intensiever proberen, een nieuw fietsmaatje gevonden (een dame :mrgy: ).

Mn droom blijft toch nog altijd om een keer een huisje te huren in de Pyreneen of Alpen en echt die bergen te bedwingen....

Maar dan moet ik eerst een andere fiets hebben, want mijn Vitus (ja, die is oud!) acht ik daar niet zo geschikt voor...

Dan weet ik toch nog niet hoe oud hij is nozem. Dan kan hij toch 20 of 21 zijn.

Momenteel ben ik nog 20 :naughty:

Maar ik ben wel al vanaf mijn 6e aan het fietsen. Maar op een racefiets zitten is toch anders dan op een gewone stabiele fiets.

Ik heb trouwens gistermiddag 17 kilometer gefiets in een half uur, dus 34 kilometer gemiddeld. Het gaat dus steeds beter. En daarom blijf ik hopen om ooit nog eens echt snel te kunnen fietsen en dan amateur renner te worden in een peleton :D

En toen ik later ging fietsen naar mijn werk fietste ik 13 kilometer in een half uur, dus gemiddeld 26 kilometer per uur. Op de gewone fiets.

Vandaag had ik er niet zo zin in en er was een stevige wind, dus ik deed er 40 minuten over om 13 kilometer te fietsen :S

Ik ga deze vakantie toch wel bijna elke dag fietsen, en bij ons in de buurt is er een klein kasseiweggetje, maar bijna echt zoals ik P-R: Met een bolle rug, kasseien die op sommige plaatsen verspreid zijn en kiezels in de bochten .

Heerlijk vind ik dat, dan valt mijn fiets ook bijna uiteen 8)

Ik fiets 35/u-40/u.

Ik vroeg me af welke voeding jullie meenemen bij het fietsen.

Nog speciale repen of drankjes of gewoon een simpele boterham?

Meestal heb ik 1 bidon met Isostar en eentje met gewoon water.. verder neem ik altijd 2 muesli repen mee en wat dextro energy (of het allemaal helpt weet ik niet, maar neem het altijd mee:D ).. en vaker koop ik nog een koud blikje cola ergens waar ik langskom.

Die isostar schijnt idd wel goed te zijn. Maar ze hebben t hier niet in de supermarkt. Waar koop je het als ik vragen mag?

Gisteren btw Specialized helm en Nike wielerbroek gekocht en 40km gefietst na me werk. Morgen denk ik tochtje van 60km maken. En dan volgende week nog paar keer na t werk fietsen.

Ik haal de Isostar bij de Makro, maar daar kom je normaal alleen binnen als je een eigen bedrijf hebt. Waarschijnlijk dat je het verder ook wel in de betere fietszaak zult vinden...

Vandaag weer een mooie ronde gemaakt, met o.a de Cauberg, Eyserenbosweg en 3landenpunt.. heerlijk weertje trouwens!