Jump to content

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Recommended Posts

Hoe hard rijden jullie gemiddeld, en wat is jullie hoogste snelheid tot nu toe? (niet bergaf)

Sorry voor de dubbel...

Gemiddeld 28km/u als het heuvelachtig is

Vlak is dat 30-32km/u

Mijn hoogste snelheid op het vlakke 52.5 km/u, maar das eerder uitzonderlijk, en als ik echt door ga op men eentje 46 ofzo

Lekker man!

Ik wou dat ik vakantie had :)

Ik werk nu sinds 3 maanden fulltime en ga dan ben ik van half 7 sochtends tot half 7 savonds bezig met me werk.

EN dan heb ik nog voetbaltraining en wedstrijd, chillmomenten met vrienden en een vriendin.

Dus ik kom niet altijd toe aan fietsen helaas :(

Lekker man!

Ik wou dat ik vakantie had :)

Ik werk nu sinds 3 maanden fulltime en ga dan ben ik van half 7 sochtends tot half 7 savonds bezig met me werk.

EN dan heb ik nog voetbaltraining en wedstrijd, chillmomenten met vrienden en een vriendin.

Dus ik kom niet altijd toe aan fietsen helaas :(

Chillmomenten hebk ook wel, maar geen voetbal en werk :)

Maar tis moeilijk te combineren zo he.. En naar je werk fietsen is geen optie?

Ja ik fiets naar het station. Dat is 25 km op een dag. naar me werk zelf fietsen zou 90km op een dag zijn. Dan zou ik wat te vroeg op moeten staan ;)

Das uiteraard wat vroeg, zelfs tegen 30km/u moet je dan 1u en half vroeger vertrekken, en ik neem aan dat je werk om 9u begint ofzo..

Dus je vertrekt sowieso 8u of vroeger en dan zou je nog een uur en half vroeger moeten vertrekken dus nog een uur vroeger opstaan ofzo of half uur

Ik probeer 2 keer per week + 2 keer in het weekend te gaan fietsen.

Meestal doe ik dan +- 55 Km. Mn gemiddelde is altijd 24,5 en der zitten altijd redelijk veel heuvels in. Hebben jullie nog tips voor mij om beter te worden in fietsen ? ( volgend jaar wil ik graag volledige ronde van vl. rijden, dit jaar maar 100 km van de ronde gedaan ).

Probeer niet te veel snelheid, maar vooral afstand en duur, pik er bijvoorbeeld een paar dagen voor in om en lang te fietsen, als je 200 km in een dag kan doen, drijf je de snelheid een beetje op, en je doet verder met die duurtraining tot januari ofzo, dat je toch (tempo maakt niets uit) 300 km kunt rijden met niet te veel heuveltjes.

Dan kun je er eens een beginnen :)