Antharas Gepost April 11, 2007 Share Gepost April 11, 2007 Bij mij in Zaventem heb je vanalles, maar ik neem quasi de hele tijd heuveltjes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 13, 2007 Author Share Gepost April 13, 2007 Ik heb gisteren post gehad. Bij die post zat me rugnummer voor de Amstelgoldrace :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost April 13, 2007 Share Gepost April 13, 2007 Voor wielertoeristen of zal Boogerd moeten knechten voor je ? :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Saux Gepost April 13, 2007 Share Gepost April 13, 2007 Ik woon wat dit betreft natuurlijk fantastisch in Zuid-Limburg. 's Zomers ga ik altijd met een vriend met de fiets het heuvellandschap in, en dan staan de Keutenberg, Eyserbosweg en de Cauberg standaard ingepland op onze route :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 13, 2007 Author Share Gepost April 13, 2007 Nee ik ga knechten voor Boogerd :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brecht Gepost April 13, 2007 Share Gepost April 13, 2007 Deze vakantie 750KM gefietsd al :banana: Waaronder een stuk of 6 keer de muur gedaan _O_ en 3 keer de bosberg _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brecht Gepost April 13, 2007 Share Gepost April 13, 2007 Hoe hard rijden jullie gemiddeld, en wat is jullie hoogste snelheid tot nu toe? (niet bergaf) Sorry voor de dubbel... Gemiddeld 28km/u als het heuvelachtig is Vlak is dat 30-32km/u Mijn hoogste snelheid op het vlakke 52.5 km/u, maar das eerder uitzonderlijk, en als ik echt door ga op men eentje 46 ofzo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 13, 2007 Author Share Gepost April 13, 2007 Lekker man! Ik wou dat ik vakantie had :) Ik werk nu sinds 3 maanden fulltime en ga dan ben ik van half 7 sochtends tot half 7 savonds bezig met me werk. EN dan heb ik nog voetbaltraining en wedstrijd, chillmomenten met vrienden en een vriendin. Dus ik kom niet altijd toe aan fietsen helaas :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost April 13, 2007 Share Gepost April 13, 2007 Gewoon de lotto winnen en stoppen met werken, zo simpel is dat ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brecht Gepost April 13, 2007 Share Gepost April 13, 2007 Lekker man! Ik wou dat ik vakantie had :) Ik werk nu sinds 3 maanden fulltime en ga dan ben ik van half 7 sochtends tot half 7 savonds bezig met me werk. EN dan heb ik nog voetbaltraining en wedstrijd, chillmomenten met vrienden en een vriendin. Dus ik kom niet altijd toe aan fietsen helaas :( Chillmomenten hebk ook wel, maar geen voetbal en werk :) Maar tis moeilijk te combineren zo he.. En naar je werk fietsen is geen optie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 13, 2007 Author Share Gepost April 13, 2007 Ja ik fiets naar het station. Dat is 25 km op een dag. naar me werk zelf fietsen zou 90km op een dag zijn. Dan zou ik wat te vroeg op moeten staan ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerwin Gepost April 13, 2007 Share Gepost April 13, 2007 ik rijd zelf veel mountainbike wedstrijden bij ons in de buurt, maar als voorbereiding ben ik met de vereniging veel op de weg aan het trainen om veel kilometers te rijden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brecht Gepost April 13, 2007 Share Gepost April 13, 2007 Ja ik fiets naar het station. Dat is 25 km op een dag. naar me werk zelf fietsen zou 90km op een dag zijn. Dan zou ik wat te vroeg op moeten staan ;) Das uiteraard wat vroeg, zelfs tegen 30km/u moet je dan 1u en half vroeger vertrekken, en ik neem aan dat je werk om 9u begint ofzo.. Dus je vertrekt sowieso 8u of vroeger en dan zou je nog een uur en half vroeger moeten vertrekken dus nog een uur vroeger opstaan ofzo of half uur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suddenwar Gepost April 14, 2007 Share Gepost April 14, 2007 D'r staat datie om half 7 begint, tot half 7 savonds eh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 14, 2007 Author Share Gepost April 14, 2007 Nee ik begin van half 9 tot 5u. De overige tijd ben ik kwijt aan reizen enzo ;) Net lekker wezen fietsen in het zonnetje, heeerlijk :) Niet te diep gegaan want ik heb morgenvroeg weer een voetbalwedstrijd ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthony00 Gepost April 15, 2007 Share Gepost April 15, 2007 Ik probeer 2 keer per week + 2 keer in het weekend te gaan fietsen. Meestal doe ik dan +- 55 Km. Mn gemiddelde is altijd 24,5 en der zitten altijd redelijk veel heuvels in. Hebben jullie nog tips voor mij om beter te worden in fietsen ? ( volgend jaar wil ik graag volledige ronde van vl. rijden, dit jaar maar 100 km van de ronde gedaan ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost April 15, 2007 Share Gepost April 15, 2007 Probeer niet te veel snelheid, maar vooral afstand en duur, pik er bijvoorbeeld een paar dagen voor in om en lang te fietsen, als je 200 km in een dag kan doen, drijf je de snelheid een beetje op, en je doet verder met die duurtraining tot januari ofzo, dat je toch (tempo maakt niets uit) 300 km kunt rijden met niet te veel heuveltjes. Dan kun je er eens een beginnen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brecht Gepost April 15, 2007 Share Gepost April 15, 2007 Maar hoe oud ben je, ik kan enkel zeggen: meer en langer nog proberen en je snelheid telkens wat opvoeren.. En euhm 200km voor een 14jarige is te veel (als je 14 bent) en de ronde voor toeriste heeft meer mogelijkheden e:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthony00 Gepost April 15, 2007 Share Gepost April 15, 2007 oke bedankt :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suddenwar Gepost April 15, 2007 Share Gepost April 15, 2007 Wel, ik als 15-jarige doe 2x per week een goeie 45 km aan een goeie 25 per uur, maar wel met mountaibikestroken, das nu eenmaal leuker zolang ik m'n koersfiets niet heb. Ik spaar er wel voor en dan zal ik wel 3x per week rijden en ook wat langer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost April 16, 2007 Share Gepost April 16, 2007 Gister ong 50 km gefiets gem. ik denk zo'n 26 ofzo en er zaten toch wel wat heuvels bij. Wel kut dat 't warm was dan ben ik slechter :( (ik ben btw ook 15) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 20, 2007 Author Share Gepost April 20, 2007 Vanmorgen wat dingen aan me fiets veranderd. Me schakelblok beetje versteld. Vanmiddag veel eten en drinken gekocht. Vanavond busje huren en ff nog wat dingen bespreken en dannn morgen de Amstel Goldrace fietsen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 21, 2007 Author Share Gepost April 21, 2007 De Goldrace zit erop. Was echt cool :D Echt mooi om meegemaakt te hebben en zeker een aanrader. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antharas Gepost April 21, 2007 Share Gepost April 21, 2007 Jij bent de? Linkse? Toffe picca btw :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gerwin Gepost April 21, 2007 Share Gepost April 21, 2007 net nog ff 40 km in een uur gefietst over de dijk bij ons, ben kapot, heb de hele tijd op kop moeten fietsen....:oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts