Moser Gepost April 21, 2007 Share Gepost April 21, 2007 Jij bent de? Linkse? Toffe picca btw :) Gert is de rechtste denk ik ;) En viel de omloop een beetje mee? Welke hellingen heb je gedaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Saux Gepost April 22, 2007 Share Gepost April 22, 2007 Niets met prestaties te maken, maar net van Amstel Gold afgekomen. Gekeken, net als tijdens de Tour, op de Eyserweg :) Echt moordend, dat tempo waarmee het peloton die beklimming opkwam.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 22, 2007 Author Share Gepost April 22, 2007 Jij bent de? Linkse? Toffe picca btw :) Gert is de rechtste denk ik ;) En viel de omloop een beetje mee? Welke hellingen heb je gedaan? You got that right! ;) We hebben de volgende heuvels genomen: Geulhemmerberg Maasberg Adsteeg Lange Raarberg Wachelderberg Fromberg Keutenberg Cauberg De Maasberg was zwaar. Want dat zijn van die steentjes en dan rij je zo omhoog langs zo'n muur. Ik dacht ff dat me fiets uit elkaar ging flikkeren maar dat viel nog mee ;) De Keutenberg was ook erg zwaar. 1/3 deel van de mensen moest lopend naar boven. Er viel nog zo'n gast omdat hij stil kwam te staan en niet uit zijn pendalen kon komen. Gelukkig kon ik de lopende mensen en de valpartij ontwijken en gewoon naar boven rijden. De Cauberg viel eerlijk gezegt mee. Kwam ook omdat er erg veel toeschouwers waren. Over het algemeen was er niet super veel support. Behalve in de laatste 25km. Toen was het wel druk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost April 22, 2007 Share Gepost April 22, 2007 Lijkt me heerlijk om al die beklimmingen te doen. Ik ga mij ook eens een koersfiets aanschaffen, 2e hands waarschijnlijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 22, 2007 Author Share Gepost April 22, 2007 Moet je zeker doen. En dan inschrijven voor de goldrace volgend jaar. Want je krijgt ook nog best veel. De volgende dingen heb ik gratis gekregen: - Onbeperkt bananen voor onderweg - Amstelgold t-shirt - Isostar bidon - Dikke bus met isostar poeder - Fruitsap dinges Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 23, 2007 Author Share Gepost April 23, 2007 Net me finishfoto gekregen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jelle. Gepost April 23, 2007 Share Gepost April 23, 2007 daar deden toch ook Schumacher, boogerd enzo aan mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brecht Gepost April 23, 2007 Share Gepost April 23, 2007 daar deden toch ook Schumacher, boogerd enzo aan mee? Bij de profs ja :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senqo Gepost April 27, 2007 Share Gepost April 27, 2007 Ik zou voor die Ridley Pegasus gaan. Vind ik een mooiere fiets en hij is duurder dus waarschijnlijk ook beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moser Gepost April 27, 2007 Share Gepost April 27, 2007 Ik ken niets van dat soort toestanden, denk dat Gert en Brecht het meeste van fietsen kennen. Maar de man die zulke zaken het best weet, is de fietsenmaker :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 28, 2007 Author Share Gepost April 28, 2007 Als ik jou was dan zou ik je idd laten adviseren door de fietsenmaker. Ik zou een fiets op maat doen. Gewoon onderdelen laten bestellen die op jou lichaam afgesteld staan. En de fietsenmaker dan een kant en klare fiets laten maken. Owja,het is dan wel handig dat je de groeispurt al gehad hebt. Anders zit je over een half jaar met een te kleine fiets. En dat is zonde van je 1000 euros ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Le Saux Gepost April 28, 2007 Share Gepost April 28, 2007 Gister niet naar school gegaan, maar met een maat het heuvellandschap ingegaan. Kleine 120 kilometer afgelegt, en onderweg o.a. Eyserweg, Camerig en Keutenberg meegenomen :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLS Gepost April 28, 2007 Share Gepost April 28, 2007 Moet je zeker doen. En dan inschrijven voor de goldrace volgend jaar. Want je krijgt ook nog best veel. De volgende dingen heb ik gratis gekregen: - Onbeperkt bananen voor onderweg - Amstelgold t-shirt - Isostar bidon - Dikke bus met isostar poeder - Fruitsap dinges Amstel Gold Race is kut, vorig jaar was het alleen maar filefietsen. Dit jaar heb ik "Limburgs Mooiste" boven de AGR verkozen. -Het is een verglijkbare route, -normaal gesproken beter weersomstandigheden, -betere voorbereidingsperiode en minder drukte. Eigenlijk alles wat ik minder vond aan de AGR. Voor de rest een prima prestatie van Gert. Overigens ga ik woensdag met wat vrienden naar Nijmegen koersen. Ruim 170 km in totaal... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost April 28, 2007 Author Share Gepost April 28, 2007 Wanneer wordt Limburgs mooiste gefietst? :) En dat fietsen in Nijmegen doe je zelf. Of is dat een tocht? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JLS Gepost April 28, 2007 Share Gepost April 28, 2007 Limburgs mooiste wordt 2 juni verreden. De tocht naar Nijmegen is gewoon een trainingsrit die ik al vaker heb verreden. Wanneer je via Duitsland gaat heb je een prima fietsroute... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markverheijen Gepost June 14, 2007 Share Gepost June 14, 2007 Hey ik wil me effe voorstellen. Ben Mark Verheijen kom uit Landgraaf (Limburg) ben 19 jaar en wielrennen is ook van mijn hobby's. Nou ik fiets regelmatig voor me zelf probeer 3 a 4 keer te gaan en fiets meestal tussen de 80 en 120 km per dag met een gemiddelde van 35 per uur. Eigenlijk ben ik op zoek naar mensne die eens zin hebben met mij mee te gaan want nu fiets ik altijd alleen. Soms sluit ik onderweg wel bij een groep aan wat fiets en fiets ik ene stuk mee. Maar dat zijn maar een aantal kilometer. Dus als iemand zin heeft om eens mee te gaan kan die me toevoegen op msn dit is me msn adres. [email protected] Hier onder een foto van me fiets. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost June 14, 2007 Author Share Gepost June 14, 2007 Coole fiets iig ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
markverheijen Gepost June 15, 2007 Share Gepost June 15, 2007 Coole fiets iig ;) DAnkje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielerfan Gepost June 15, 2007 Share Gepost June 15, 2007 Interview Niki Terpstra Wielerbasis heeft Milram-renner Niki Terpstra geinterviewd. De 23-jarige Terpstra maakte afgelopen jaar de overstap van Ubbink naar Milram en behaalde vorig seizoen in zijn prille carrière een ritwinst in de Ronde van België en hoopt in de toekomst als eerste over de meet te komen in Parijs-Roubaix. Niki, Hoe gaat het met u? Het gaat goed met me. Ben hard aan het trainen want er komen belangrijke wedstrijden aan, waaronder het NK. Kunt uzelf beschrijven als renner? Als renner ben ik aardig allround ik houd van zware koersen en korte tijdritten. Bent u tevreden met u prestaties dit seizoen tot nu toe? Tevreden ben ik met mijn 3e plek in het hel van het mergelland en mijn 4e plaats in duinkerken. Waarom hebt u voor Milram gekozen en hoe bevalt het daar? Milram gaf mij veel vertrouwen. Wat verwacht u van de aankomende Tour van je ploeg Milram? Hopelijk kan Petacchi net zo presteren als in de Giro, de moraal in de ploeg is in ieder geval dik in orde. Is de Olympische spelen in Peking een doel voor u op de baan? Ja. Wat voor een indruk laten mannen als Petacchi en Zabel op u na? Het zijn echte vakmannen die optimaal voor hun sport leven en niks aan toeval over laten, daardoor zijn het ook zulke toppers geworden. Was de verandering groot van u oude ploeg Ubbink naar Milram? Ja bijna alles is anders. Bent u tevreden met u ontwikkeling dit seizoen? Ik kijk er vrij neutraal tegen aan. Heb goede momenten gehad maar ook slechte en die slechte moeten er in de toekomst uit. Hoe ziet u programma de rest van het seizoen eruit en welke doelen heeft u dit seizoen nog? Hoop in de Vuelta te starten. Wat vindt u zelf de mooiste overwinning tot dusver in je wielercarrière? Etappe in Ronde van België. Van welke trainer/ploegleider heeft u het meest geleerd? John den Braber, Michel Cornelisse en Jelle Nijdam Hebt u nog een koers die u graag eens zou willen winnen als wielrenner? Parijs-Roubaix Wie denkt u dat de Tour de France dit jaar gaat winnen? Aleksander Vinokourov Denkt u dat Petacchi de groene trui gaat behalen? Zo, nee wie pakt de groene trui dan komende zomer denkt u? Alessandro Petacchi!!! Niki bedankt voor het interview en succes in de komende koersen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost June 16, 2007 Share Gepost June 16, 2007 :cab: Zijn dat jouw fietsprestaties ? Ik zou het wel tof vinden als Niki in de Vuelta start, meer ervaring en wie weet is dit dat weer een goede voor de toekomst. Die er voor het Nederlands wielrennen goed uitziet met mannen als Dekker en Gesink en een aantal anderen. Zelf heb ik de afgelopen weken niet gefietst, vooral geschoold :) :@ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wielerfan Gepost June 16, 2007 Share Gepost June 16, 2007 Nee maar ik moest het hierin posten van Nick..:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justro Gepost June 16, 2007 Share Gepost June 16, 2007 Ik ga van de zomer (weer, zoals de laatste drie jaar) met een stel wielermaats naar de Franse Alpen. We willen de Marmotte gaan doen, maar dat zeggen we nu al twee jaar. Het zal er waarschijnlijk op uitdraaien dat we elke dag 1 of 2, soms 3 cols doen en vooral afstanden fietsen. En uiteraard de Alp een paar keer. Mag nog wel wat aan mijn conditie gaan doen, ik heb de afgelopen drie weken door stage, werk en opleiding geenfiets gezien:cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko Gepost June 18, 2007 Share Gepost June 18, 2007 Dat zijn de mooie vakanties. Ik nam in het verleden ook altijd mijn racefiets mee op zomervakantie. Zodoende heb ik op leuke plaatsen in Europa kunnen fietsen. Zoals onder ander een deel van het parcours van de ronde van Zweden, mooie stukken in Engeland en heerlijk tegen de wind in lopen beuken in Denemarken. Ik heb helaas nog nooit de bekende cols in Frankrijk gereden, maar dit is wel iets wat ik een keer wil gaan doen. In Oostenrijk heb ik wel erg veel geklommen maar dat is meer op de wat onbekendere wegen. Zoals onder ander Timmelsjoch, Gletsjerstrasse Sölden, Kuhtai en meer van die nietszeggende zware ritten. Dit was allemaal voornamelijk in de buurt van Ötztal aangezien ik in die omgeving ook mijn bergsporttochten deed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost June 18, 2007 Author Share Gepost June 18, 2007 Ik ga naar Lorret op vakantie met vrienden: 8 man. 4 man houden van fietsen. DUs dat wordt overdag lekker fietsen daar. Ben benieuwd of er een berg in de buurt is :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dost Gepost June 18, 2007 Share Gepost June 18, 2007 Ik heb de Stockeu beklommen(of hoe die ook heet) Echt tof ding maa wel retezwaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts