Gert Geplaatst 3 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hehe owja. Wel een zieke klim vind ik dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Dat kan ook alleen maar in Heerlen he. Het was in Landgraaf :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Gister even een rondje gemountainbiked, puur en alleen om RunKeeper uit te proberen :p was nog best zwaar achteraf om eerlijk te zijn :cab: veel door los zand geploeterd, en nog een keer verkeerd gereden waardoor ik ongeveer tot mijn knieën in de brandnetels stond, maar best een leuk ritje. Niet letten op de calorieën trouwens ik had per ongeluk ingesteld dat ik 324 kilo woog :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2012 Nou toch best een lekker tempo gefietst. Prima toch (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik heb nog spierpijn van gisteren :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik heb deze week niet kunnen wielrennen. Last van de zijkant vd bilspier. De week ervoor wel 3 keer gefietst. De eerste was in mijn eentje over de dijk. Runkeeper app aan op de telefoon en precies 30km kwam ik op uit. De tweede keer was met 5 man. Zonder telefoon en 2 heuvels gefietst. De eerste heuvel is voor mij de meest lastige. De tweede lekker. De derde keer fietsen was pijnlijk. Kreeg hier als snel last van die bilspier en daar heb ik nu wel wat dagen last van gehad. Fietste in mijn eentje, dus kon zelf beslissen dat ik het kort hield :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Erg lekker gereden hoor! Ik ga vanmiddag ook even een kilometer of 20 pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik ga zo weer blokkentraining doen op mijn vertrouwde rondje langs de Maas. Gelukkige ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 (bewerkt) Ga je zondag ook de klimkoers in Geulhem rijden Menchov? Moeten ze 24x de Geulhemmerberg op... Liever zij dan ik :p Zelf ook weer een rondje gereden, rustig aan 55 km en zo eens kijken of ik een pr heb gereden op de Cauberg. Edit: rijdt er hier iemand in een Sky-tenue?? Gister langs het vliegveld in Beek tegengekomen en vandaag boven aan de Bemelerberg. 3 augustus 2012 bewerkt door HS046 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Nee. Ik rijd alleen nog de klassieker Munstergeleen en daarna niet zoveel meer. Misschien wat kleinere criteriums Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 rondje van gister uitgebreid met nog een lus door het bos, topsnelheid verhoogt op een stuk vlak asfalt naar 46,6km/h (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Is dat je record? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Na twee keer fietsen op een mountainbike wel ja ;c Volgens runkeeper tenmisnte, ik rijd niet met een teller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Oh op de mountainbike gaat het wel lastig ja om hoge snelheden te halen. Mja met een tellertje rijden is leuk, moet je doen man. Dat runkeeper en zo is niet echt nauwkeurig en vooral als je in bossen rijdt valt het weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ja lijkt me ook wel leuker, maar ik heb er niet zo gauw een. Misschien dat ik die een keer ga aanschaffen ja. En ik gebruik Runkeeper ook gewoon vooral om te zien hoe ver ik fiets en hoe lang ik er over doe, niet zo zeer voor snelheid of trainingsschema's of wat dan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Hmm ja. Ik heb een transponder op me fiets voor wedstrijden (tijdregistraties) en dan kan ik ook op internet alle snelheden en zo zien van elke meter die ik fiets. Vooral om dan wedstrijden te analyseren is wel lachen. Tijdens de koers heb je er namelijk helemaal geen oog voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik heb ook een kilometerteller op me racefiets maar die doet het niet goed. Geeft iedere keer 70 km/h aan enzo.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Moet je een juiste wielmaat in millimeters instellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brykos Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Fiets je die vaak? Ik woon aan de voet van de Eyserbosweg, maar fiets hem pas op als ik al een stuk gefietst heb. Ga je zondag ook de klimkoers in Geulhem rijden Menchov? Moeten ze 24x de Geulhemmerberg op... Liever zij dan ik :p Zelf ook weer een rondje gereden, rustig aan 55 km en zo eens kijken of ik een pr heb gereden op de Cauberg. Edit: rijdt er hier iemand in een Sky-tenue?? Gister langs het vliegveld in Beek tegengekomen en vandaag boven aan de Bemelerberg. Ik fiets onder andere in een Sky tenue en ben vandaag ook bij de Bemelerberg gekomen, dat was rond een uur of 11 zoiets. In de buurt van Beek kom ik zelden. Ik fiets in het Heuvelland/Mergelland die kanten. Als je een lijn van Maastricht naar Landgraaf tekent en alles wat door onder ligt plus een stukje van Duitsland en België. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Jullie moeten jezelf echt zo gelukkig prijzen met het wonen in Zuid-Limburg. Hier moet ik of de grens over (maar dan heb je ook wel wat) of 70 kilometer rijden alvorens ik in Zuid-Limburg ben :( Maar snel 'studeren' in Maastricht haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brykos Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Jullie moeten jezelf echt zo gelukkig prijzen met het wonen in Zuid-Limburg. Hier moet ik of de grens over (maar dan heb je ook wel wat) of 70 kilometer rijden alvorens ik in Zuid-Limburg ben :( Maar snel 'studeren' in Maastricht haha Ik weet niet hoe oud je bent, maar een weekend of midweek in Zuid Limburg is helemaal niet duur in onbekende hotels/pensions. En anders kun je eventueel de auto pakken. Laatste doe ik zelf ook regelmatig omdat ik graag in de Peel fiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 In de vakantie ook ineens zin gekregen om te gaan fietsen, alleen de prijzen van een fiets of bike zijn redelijk prijzig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik weet niet hoe oud je bent, maar een weekend of midweek in Zuid Limburg is helemaal niet duur in onbekende hotels/pensions. En anders kun je eventueel de auto pakken. Laatste doe ik zelf ook regelmatig omdat ik graag in de Peel fiets. De Peel is Venray en zo? Daar train ik dan weer regelmatig. Ook wel mooi ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Ik woon aan de voet van de Eyserbosweg, maar fiets hem pas op als ik al een stuk gefietst heb. Ik fiets onder andere in een Sky tenue en ben vandaag ook bij de Bemelerberg gekomen, dat was rond een uur of 11 zoiets. In de buurt van Beek kom ik zelden. Ik fiets in het Heuvelland/Mergelland die kanten. Als je een lijn van Maastricht naar Landgraaf tekent en alles wat door onder ligt plus een stukje van Duitsland en België. Dan was jij het niet, ben pas tegen twaalven op de fiets gestapt :) En dat is ook waar ik 9 van de 10 keer ga fietsen, vandaag nog PR gereden op de Cauberg van 2m30 :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 3 augustus 2012 Share Geplaatst 3 augustus 2012 Dit was mijn tijd van de Cauberg, tijdens de AGR toerversie 2011 (100 km, lijkt me logisch dat de tijd niet klopt ;c) Cauberg Voet 247.6 km 15:01:47 47.7 km/u Cauberg Finish 248.5 km 15:04: 55 47.4 km/u Is dus 3m08. Weet zeker dat ik hem nu veel sneller op kan rijden, mede doordat je nu gewoon normaal kan fietsen, en bij de AGR je alle andere deelnemers ook hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten