Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Gister even een rondje gemountainbiked, puur en alleen om RunKeeper uit te proberen :p

33zbpsi.png

was nog best zwaar achteraf om eerlijk te zijn :cab: veel door los zand geploeterd, en nog een keer verkeerd gereden waardoor ik ongeveer tot mijn knieën in de brandnetels stond, maar best een leuk ritje. Niet letten op de calorieën trouwens ik had per ongeluk ingesteld dat ik 324 kilo woog :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze week niet kunnen wielrennen. Last van de zijkant vd bilspier. De week ervoor wel 3 keer gefietst.

De eerste was in mijn eentje over de dijk. Runkeeper app aan op de telefoon en precies 30km kwam ik op uit.

De tweede keer was met 5 man. Zonder telefoon en 2 heuvels gefietst. De eerste heuvel is voor mij de meest lastige. De tweede lekker.

De derde keer fietsen was pijnlijk. Kreeg hier als snel last van die bilspier en daar heb ik nu wel wat dagen last van gehad. Fietste in mijn eentje, dus kon zelf beslissen dat ik het kort hield :)

2j46ezc.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga je zondag ook de klimkoers in Geulhem rijden Menchov? Moeten ze 24x de Geulhemmerberg op... Liever zij dan ik :p

Zelf ook weer een rondje gereden, rustig aan 55 km en zo eens kijken of ik een pr heb gereden op de Cauberg.

Edit: rijdt er hier iemand in een Sky-tenue?? Gister langs het vliegveld in Beek tegengekomen en vandaag boven aan de Bemelerberg.

bewerkt door HS046
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lijkt me ook wel leuker, maar ik heb er niet zo gauw een. Misschien dat ik die een keer ga aanschaffen ja. En ik gebruik Runkeeper ook gewoon vooral om te zien hoe ver ik fiets en hoe lang ik er over doe, niet zo zeer voor snelheid of trainingsschema's of wat dan ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fiets je die vaak?

Ik woon aan de voet van de Eyserbosweg, maar fiets hem pas op als ik al een stuk gefietst heb.

Ga je zondag ook de klimkoers in Geulhem rijden Menchov? Moeten ze 24x de Geulhemmerberg op... Liever zij dan ik :p

Zelf ook weer een rondje gereden, rustig aan 55 km en zo eens kijken of ik een pr heb gereden op de Cauberg.

Edit: rijdt er hier iemand in een Sky-tenue?? Gister langs het vliegveld in Beek tegengekomen en vandaag boven aan de Bemelerberg.

Ik fiets onder andere in een Sky tenue en ben vandaag ook bij de Bemelerberg gekomen, dat was rond een uur of 11 zoiets. In de buurt van Beek kom ik zelden. Ik fiets in het Heuvelland/Mergelland die kanten. Als je een lijn van Maastricht naar Landgraaf tekent en alles wat door onder ligt plus een stukje van Duitsland en België.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie moeten jezelf echt zo gelukkig prijzen met het wonen in Zuid-Limburg. Hier moet ik of de grens over (maar dan heb je ook wel wat) of 70 kilometer rijden alvorens ik in Zuid-Limburg ben :( Maar snel 'studeren' in Maastricht haha

Ik weet niet hoe oud je bent, maar een weekend of midweek in Zuid Limburg is helemaal niet duur in onbekende hotels/pensions. En anders kun je eventueel de auto pakken. Laatste doe ik zelf ook regelmatig omdat ik graag in de Peel fiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe oud je bent, maar een weekend of midweek in Zuid Limburg is helemaal niet duur in onbekende hotels/pensions. En anders kun je eventueel de auto pakken. Laatste doe ik zelf ook regelmatig omdat ik graag in de Peel fiets.

De Peel is Venray en zo? Daar train ik dan weer regelmatig. Ook wel mooi ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon aan de voet van de Eyserbosweg, maar fiets hem pas op als ik al een stuk gefietst heb.

Ik fiets onder andere in een Sky tenue en ben vandaag ook bij de Bemelerberg gekomen, dat was rond een uur of 11 zoiets. In de buurt van Beek kom ik zelden. Ik fiets in het Heuvelland/Mergelland die kanten. Als je een lijn van Maastricht naar Landgraaf tekent en alles wat door onder ligt plus een stukje van Duitsland en België.

Dan was jij het niet, ben pas tegen twaalven op de fiets gestapt :)

En dat is ook waar ik 9 van de 10 keer ga fietsen, vandaag nog PR gereden op de Cauberg van 2m30 :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was mijn tijd van de Cauberg, tijdens de AGR toerversie 2011 (100 km, lijkt me logisch dat de tijd niet klopt ;c)

Cauberg Voet 247.6 km 15:01:47 47.7 km/u

Cauberg Finish 248.5 km 15:04: 55 47.4 km/u

Is dus 3m08. Weet zeker dat ik hem nu veel sneller op kan rijden, mede doordat je nu gewoon normaal kan fietsen, en bij de AGR je alle andere deelnemers ook hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites