Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Recommended Posts

Toch nog vandaag gereden, beetje teleurstellend, had hoger gekund, als de wind n beetje meezat, ik niet 2 keer fout had gereden en er geen stoplichten waren :P

(Rood wat ik heb gereden, blauw de officiële Eneco Tour Tijdrit 2012)

300712.png

Leuk idee, denk dat ik dat woensdag of donderdag ook eens ga fietsen.

En wie gebruiken hier allemaal Strava? Wel leuk om de tijden van de klimmetjes in Limburg met elkaar te vergelijken aangezien er best veel mensen daar fietsen :D

Ik moet al 15 meter ofzo buiten lopen om bij die hometrainer te komen, dus is al genoeg buiten ;c

Maar even een serieus vraagje: Weten jullie hoe accuraat zo'n ding is. Dus qua gereden kilometers, snelheid etc?

Zeer onnauwkeurig want je hebt geen last van wind of rolweerstand etc. op zo'n ding. De mijne geeft ook constant 45 aan het uur aan als ik rustig in D1 fiets, terwijl ik gewoon buiten dan rond de 30-35 ga. Maar zo'n ding is wel handig als je op hartslag en tijd fietst, zoals ik altijd doe. Dan doen die andere gegevens er weinig toe.

Leuk idee, denk dat ik dat woensdag of donderdag ook eens ga fietsen.

En wie gebruiken hier allemaal Strava? Wel leuk om de tijden van de klimmetjes in Limburg met elkaar te vergelijken aangezien er best veel mensen daar fietsen :D

Ik gebruik Strava. Leuk is dat wel ja :)

Zeer onnauwkeurig want je hebt geen last van wind of rolweerstand etc. op zo'n ding. De mijne geeft ook constant 45 aan het uur aan als ik rustig in D1 fiets, terwijl ik gewoon buiten dan rond de 30-35 ga. Maar zo'n ding is wel handig als je op hartslag en tijd fietst, zoals ik altijd doe. Dan doen die andere gegevens er weinig toe.

Ik fiest in principe gewoon op tijd (niet heel lang), maar ik wilde dus even weten in hoeverre die kilometers dan kloppen. Maar bedankt voor je antwoord

wielrennnen31juli.png

Heerlijk stukje gereden met [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]. Mijn tweede keer sinds een jaar. Aardig lekker gereden dus. Alleen op sommige open plekken kregen we volle wind tegen. :cab:

Zeker niet slecht voor n 2de keer dit jaar, Lijkt me inderdaad vrij lastig met die zee wind.

Maar ook weer super mooi om met goed weer heerlijke langs de stranden te fietsen.