Jump to content

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Recommended Posts

Cadeaubon kan je best doen joh. Tuurlijk is het jouw fout niet, maar dat kind is zich ook kapot geschrokken. Doe je dr best een groot plezier mee lijkt mij. Kinderen beleven zoiets echt compleet anders hè.

Weten jullie trouwens een praktische/makkelijke manier om stijgingspercentage te meten? Ben wel benieuwd hoe steil bepaalde heuvels waar ik tegenop rij zijn, want bij sommige ben ik de eerste paar keer letterlijk achterover van mn fiets gevallen. Kan je niet voorstellen dat bepaalde stukken onder de 20-25% zitten, dus ben heel erg benieuwd. :D

Staan ze hier niet op: http://heuvelsfietsen.nl/ ?

Daar is idd niks meer aan. Bij mijn pa op Cyprus heb je ook zulke geitenpaden, daar kan je letterlijk gewoon niet tegenop fietsen.

Vanmiddag drie uur gebiked. Nu weet ik weer dat het de zwaarste en moeilijkste discipline in de wielersport is :cab: Paar keer op den plaat gegaan ook maar da's lachen.

Chill dat je in Born woont. Fiets ik dagelijks wel voorbij in mijn rondje (d)

Nou ja chill, ik vind het minder, je moet eerst eenn kleine 10km afleggen voordat je echt in Zuid-Limburg bent en aan de klimmen kunt beginnen.

Ideaal toch. Beetje warmdraaien voordat je de heuvels krijgt. Ik moet ook sowieso 15 km fietsen ofzo om bij een heuvel te komen.

Maar leuk dat je hier ook je rondjes post (y) Hoe meer zielen hoe meer vreugde. :)

Gemiddelde is iig prima hoor. Nu het aantal KM per rit wat uitbouwen ;)

Heb zelf afgelopen week 3 keer gefietst. Eerste keer precies 30 KM over een dijk. De tweede keer 35KM met 2 heuvels. En de 3e keer 20KM. Kreeg last van de bovenkant van mijn been. Bij mijn heup. Nu nog steeds last van helaas.

Omgeving Arnhem/Nijmegen. Daar heb je de Posbank en ook naast Nijmegen richting Duitsland heb je wat heuvels.

Geluksvogel. De enige 'berg' hier rondom Almere is de Hollandse Brug van 150 meter die nauwelijks stijgt. Wil graag rondom Limburg gaan fietsen, maar om nou elke dag twee uur onderweg te zijn voor twee uur fietsen is net iets te overdreven. ;c

Geluksvogel. De enige 'berg' hier rondom Almere is de Hollandse Brug van 150 meter die nauwelijks stijgt. Wil graag rondom Limburg gaan fietsen, maar om nou elke dag twee uur onderweg te zijn voor twee uur fietsen is net iets te overdreven. ;c

Ja, ik heb er een aantal keren gefietst met vrienden. Maar dan gaan we in een huisje zitten. Als je dan met een man of 4 tot 6 bent. Dan is dat goed betaalbaar ;)

Toch nog vandaag gereden, beetje teleurstellend, had hoger gekund, als de wind n beetje meezat, ik niet 2 keer fout had gereden en er geen stoplichten waren :P

(Rood wat ik heb gereden, blauw de officiële Eneco Tour Tijdrit 2012)

300712.png