Jump to content

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Recommended Posts

Ze zijn toch al bezig met opbouwen op Pinkpop? Kan me niet voorstellen dat deze foto gisteren is genomen?

Is die Wilhelminaberg niet onverhard?

Nee, zijn inderdaad al begonnen met opbouwen ;) Er is een verharde weg, maar echt fantastisch is die niet. Wel vies steil, haha.

Pfff, zojuist terug van de wielerbaan in Geleen. Waar ik het vorige keer nog bijna 50 minuten vol hield had ik het nu na 20 minuten al gehad :P

Nu begonnen ze zonder neutralisatie en vlogen ze er dus meteen met 50 km/h in, en kom ik 3 rondjes volgen waarna ik al meteen moest lossen en daarna nog maar 2 of 3 keer heb kunnen aanhaken. Gemiddelde van 38.5 over die 20 minuten, dus toch nog ff lekker gefietst:p En geloof het of niet, Emma Pooley reed gewoon mee op de baan!! En er afgereden worden door Emma Pooley is natuurlijk geen schande he :P

Morgenvroeg ook nog terug naar de baan, dan komt Rob Ruijgh ff langs om achter de derny te trainen. Kijken of ik hem nog wat kan vragen over wat hij van plan is de komende Tour ;)

En verder is het toch gewoon supervet om een topper te zien die hier op de wielerbaan in Geleen even z'n trainingskilometers komt maken :D

Misschien nog mee naar Valkenburg fietsen en dan wedstrijdje de Cauberg op :p

Voor mijn doen gisteren een aardig lange rit gereden van 118 km. Heerlijk weer, en van de warmte had ik weinig last. Heb na ong. 60 km in Amersfoort even pauze gehouden bij een neef, en daarna ging ik weer terug. Echt mannen. Na een km of 90, heb ik echt 10 km over de fiets gehangen. Wat een nachtmerrie. Mijn kuiten, mijn knieeen, mijn bovenbenen. Alles deed pijn. En maar blijven praten op mezelf. Daarna kon ik me weer enigzins herpakken en naar huis fietsen. Ben nog nooit zo blij thuis gekomen. :cab:

Heb een gezellig wielrenweekendje gehad dit pinkersterweekend. Zaten in de buurt van Genk en we gingen dus in zuid-limburg fietsen.

Qua eigen prestaties was dit niet wat ik ervan verwacht had. Gingen zaterdag en zondag fietsen met 6 man. Zaterdag 125km gemaakt. Kreeg alleen na 60km hongerklop. Dat was niet best zeg. Had wel wat gegeten, maar te laat dus. Ben echt kapot gegaan. Savonds was ik ook echt naar de klote. Rillerig enzo. Maar vroeg me nest in gegaan. Dag erna nog 85km gemaakt. Maar kreeg als snel last van mijn knie. Ben hier 1,5 maand mee out geweest en kon nu sinds een maandje weer sporten. Maar blijkbaar toch niet voldoende hersteld om 2 dagen te kunnen bikkelen. Maargoed, bij elkaar dus 210km gemaakt en gezellig weekend gehad met mijn kameraden. Nu het voetbalseizoen erop zit maar wat meer gaan fietsen en hopen dat het met mijn knie beter zal gaan.

Lekker hoor Gert! Heel klote van de hongerklop. Heb het ooit eens één keer gehad. Nog nooit zo'n beroerde terugweg gehad.

Gisteren heb ik ook weer gereden, goede 97 km totaal. Was al rond een uurtje of half 8 dat ik thuis was en had nog niet avondgegeten. Benen voelde goed aan, had graag nog een stukje extra gedaan. Next time dan maar. :)

Nou we wilden dus dat amstelgoldrace parcours doen uit dat boek dat je een tijdje terug poste. Die had ik namelijk besteld. Maare 1 van me kameraden had deze route ingevuld op zijn garmin fietscomputer. Maar dat ging flink mis. We zijn dus op dag 1 niet richting Valkenburg, maar richting Belgie gekoerst. Kwamen toen heuvels tegen die tot 300km gingen.

Dag 2 wel een gedeelte van dat parcours gedaan. Maar wat ingekort. Dus eigenlijk best wel wat heuvels gehad. Wat ik me zo kan herinneren: Cauberg, Keutenberg, Eyserbosweg, Gulpenberg, Fromberg, Bemelerberg. Alleen op dag 2 die klimmen met erg stijle stijgingspercentages waren niet meer te doen. Zodra ik op mijn pedalen ging staan toen kreeg ik dikke steek door me knie, waardoor ik geen kracht er meer op kon zetten. Flink balen.

Dit weekend was het NK in Exloo. Helaas niet erbij kunnen zijn; vanwege valpartijen en drukke periodes op school net niet genoeg punten bij elkaar geschraapt om me te plaatsen. Zat er naar mijn gevoel wel in maar goed, nog ff knallen aan het einde van het seizoen en volgend jaar er hopelijk wel bij!

Vandaag ook lekker rondje van dikke 100km gemaakt, daarna nog even bij mn ouders de ketting schoongemaakt voor aanstaande zondag (math salden omloop, 210km).

Maar die gaat niet meer door voor mij, want op de terugweg naar huis aangereden, en nu zit ik hier met een gebroken sleutelbeen en wat schaafwonden... :(

Vandaag redelijk vroeg naar mijn ouders gegaan. Daar heb ik een Koga Terraliner (was eerst van mijn vader, maar die heeft een nieuwe) een ATB volgens mij. Voor het eerst sinds ruim een jaar gebruik van gemaakt. Ging nog redelijk, al waren er een paar zieke stortbuien en was ik bang voor onweer op de open heide. Bij elkaar iets van 65 km gereden, al heb ik nu wel wat last van een knie.

vg0bo4.png

Edited by Sophomore

Zonet in mijn eentje een rondje wezen fietsen. Had de gehele dag gewerkt. Me kop zat vol met van alles en nog wat dus even mijn gedachten leegmaken. Ging wel lekker.

1fgvnm.jpg

Heb tijdje terug ook een gedeelte van jouw route gereden :) Is altijd lekker, zeker als je even geen heuvels wilt.

Nog vaker wezen fietsen in de tussentijd Miz?

118psn7.jpg

Ik vandaag in mijn eentje een rondje gemaakt. Jammer van de vele stoplichten waar ik heb moeten wachten en ook bij het spoor ging de spoorboom net dicht. Maar heb deze heuvel maar eens geprobeerd. Best wel een leuk heuveltje:

Zijpenberg-zuid.png

Gisteren ben ik ook maar weer eens begonnen. Zoals altijd begin in een beetje té hard, waardoor ik na 3 kilometer al brandende longen had. Even een pauze genomen en daarna nog 30 kilometer er achteraan geplakt. Ben nu van plan om elke dag een rondje te maken in de loop van de avond, alleen jammer dat er in Noord Limburg bijna nergens een fatsoenlijke heuvel te bekennen is.