Gert Geplaatst 4 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2012 Leuk heuveltje, ook door het bos zo te zien? Toch blijft alleen fietsen niet fijn vind ik zelf, hebt niets te vertellen en met oortjes (muziek) vind ik toch niet fijn op de weg omdat je minder hoort. Ja die heuvel ligt in de veluwezoom. Dat is veelal bos :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Vanochtend weer lekker rustige duurtraining in NL gedaan, in me eentje en heel vaak opgehouden door mensen die opeens gaan fietsen als de Tour is ;e Falers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Netjes, ziet er goed uit Kirill. Helemaal omdat je zegt dat het slechts een rustige duurtraining is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Dit is niet volle bak nee :cab: Zou niet goed zijn. Met dit soort duurtrainingen van 3/4/5/6 uur leg je de basis voor je interval- en blokkentrainingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 4 juli 2012 Share Geplaatst 4 juli 2012 Mooie rit hoor. Zelf probeer ik elke dag minimaal een uurtje te fietsen. Merendeel doe ik nu 's morgens vroeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Kirill (y) Respect dat je zoveel energie en tijd in wielrennen kan steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Haha ja het is toch mijn allergrootste passie in het leven he :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Hoef de Tour niet per se te rijden als ik prof ben :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 (bewerkt) Ja ik ben serieus. Ik vind de Tour echt geweldig om naar te kijken en leef helemaal mee, maar als ik zie en hoor (van mensen die er heel dichtbij staan) wat het met zich meebrengt voor die mannen, dan zou ik persoonlijk liever een Giro of een Vuelta rijden; ook mooi. Vooral de Giro _O_ In de herfst van je carrière is het misschien wel mooi om Parijs binnen te rijden, maar voor mij is het absoluut geen droom/doel. Persoonlijk krijg ik echt een harde plasser van kasseien en alles. Dat vind ik echt geweldig. Dus Parijs-Roubaix winnen zou wel leuk zijn, hehe. Ben ook veel meer voor dat soort werk gebouwd en de wedstrijden die ik op dat soort terrein heb verreden zijn me goed vergaan. 6 juli 2012 bewerkt door Menchov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2012 Mooi man. Dat soort dromen had ik ook wel als tiener. Hoe oud ben je en zit je bij een club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 6 juli 2012 Share Geplaatst 6 juli 2012 Ik ben 16 en zit bij een club ja, en RTC sinds kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 (bewerkt) Die :m: kwam meer over of je dat niveau niet ambieerde. Maar P-R winnen is natuurlijk ook een mooi streven. ;) Heb je ook al beetje races en shit gereden bij junioren of wat dan ook? Ja natuurlijk. 8 juli 2012 bewerkt door Menchov Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Evers Geplaatst 7 juli 2012 Share Geplaatst 7 juli 2012 Pfff voelde me echt slecht en ben ook gauw weer naar huis gefietst, ben nu helemaal duizelig enzo. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
HS046 Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Vandaag weer voor het eerst sinds m'n sleutelbeenbreuk gaan fietsen, rondje van 50 km en het voelde weer goed :D Ben wel 5 kilo aangekomen in de tijd dat ik niet gefietst heb :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Gisteren met twee maten de jaarlijkse, grote 'vakantierit' gemaakt. Vorig jaar was de bestemming Spa, dit jaar kozen we voor het middengebergte van de Eifel. Natuurlijk verreden we ons uiteindelijk weer een kleine vijftien kilometer en regende het een paar keer, maar de omgeving waarin we reden was weer om van te smullen! Wel een zware dag gehad, benen waren niet goed en met zo'n parcours (geen moment écht vlak) is dat natuurlijk niet erg voordelig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Monschau, heel leuk stadje. Gaat er soms echt heel kort en stijl omhoog ja. Hoe zat het met de drukte op de wegen? Het is daar meestal erg druk vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Van drukte echt geen last gehad hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 11 juli 2012 Share Geplaatst 11 juli 2012 Hmm geluk gehad dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 17 juli 2012 Net rondje gedaan met 5 man. Net voor het slechte weer weer thuis hehe :D Waren deze twee heuveltjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Leuke klimmetjes heb je daar blijkbaar ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 (bewerkt) Eindelijk eens lekker weer, dus de fiets op. Lekker stukkie gereden over deze klimmetjes: 22 juli 2012 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2012 Lekker gedaan. Die koning van spanje lijkt me wel pittig. Vooral dat stijle nog tegen het eind. Trek dat zelf nooit zo best zo'n stijl stuk op het eind :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 Lekker gedaan. Die koning van spanje lijkt me wel pittig. Vooral dat stijle nog tegen het eind. Trek dat zelf nooit zo best zo'n stijl stuk op het eind :) Ik heb die klimmetjes al zó vaak opgereden dat ik inmiddels wel weet hoe ik ze moet indelen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 22 juli 2012 Hoe deel je die dan in? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 22 juli 2012 Share Geplaatst 22 juli 2012 Vandaag ook weer gefietst maar had echt beroerd slechte benen. 38 km aan 28 gemiddeld ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten