Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Je eigen "fietsprestaties"

Gert

Aanbevolen berichten

Leuk heuveltje, ook door het bos zo te zien? Toch blijft alleen fietsen niet fijn vind ik zelf, hebt niets te vertellen en met oortjes (muziek) vind ik toch niet fijn op de weg omdat je minder hoort.

Ja die heuvel ligt in de veluwezoom. Dat is veelal bos :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ben serieus. Ik vind de Tour echt geweldig om naar te kijken en leef helemaal mee, maar als ik zie en hoor (van mensen die er heel dichtbij staan) wat het met zich meebrengt voor die mannen, dan zou ik persoonlijk liever een Giro of een Vuelta rijden; ook mooi. Vooral de Giro _O_ In de herfst van je carrière is het misschien wel mooi om Parijs binnen te rijden, maar voor mij is het absoluut geen droom/doel.

Persoonlijk krijg ik echt een harde plasser van kasseien en alles. Dat vind ik echt geweldig. Dus Parijs-Roubaix winnen zou wel leuk zijn, hehe. Ben ook veel meer voor dat soort werk gebouwd en de wedstrijden die ik op dat soort terrein heb verreden zijn me goed vergaan.

bewerkt door Menchov
Link naar opmerking
Deel via andere websites

rit1.png

rit2.png

Gisteren met twee maten de jaarlijkse, grote 'vakantierit' gemaakt. Vorig jaar was de bestemming Spa, dit jaar kozen we voor het middengebergte van de Eifel. Natuurlijk verreden we ons uiteindelijk weer een kleine vijftien kilometer en regende het een paar keer, maar de omgeving waarin we reden was weer om van te smullen! Wel een zware dag gehad, benen waren niet goed en met zo'n parcours (geen moment écht vlak) is dat natuurlijk niet erg voordelig..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker gedaan. Die koning van spanje lijkt me wel pittig. Vooral dat stijle nog tegen het eind. Trek dat zelf nooit zo best zo'n stijl stuk op het eind :)

Ik heb die klimmetjes al zó vaak opgereden dat ik inmiddels wel weet hoe ik ze moet indelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites