delichris Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november Als je twee shirts tegelijk besteld is de kans dan ook groot als je twee dezelfde krijgt als je bijvoorbeeld voor Zuid Amerika kiest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 5 minuten geleden zei delichris: Als je twee shirts tegelijk besteld is de kans dan ook groot als je twee dezelfde krijgt als je bijvoorbeeld voor Zuid Amerika kiest? Nee, dit houden ze voor je bij in een database. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 november Share Geplaatst 12 november 16 minuten geleden zei Grote Ree: Nee, dit houden ze voor je bij in een database. Top. Dat wilde ik weten. Aangezien ik er één voor kerst wilt en volgend jaar twee voor mijn verjaardag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november De kerstbonus voor @Fantasy is alvast binnen, heb net een (classic) boxje besteld. Zal jullie dinsdag/woensdag laten weten wat er uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 november Auteur Share Geplaatst 24 november Niet tegen neva zeggen dan Ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 november Share Geplaatst 25 november Ik heb ook een box besteld. Maar dan voor Latijns Amerika. Helaas is het een cadeau voor de kerst. Dus jullie zullen wat langer moeten wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 november Auteur Share Geplaatst 25 november Deze hele week ook nog eens korting vanwege Black Friday. Sla je slag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 november Share Geplaatst 26 november Daar is die dan! Een heerlijk shirtje met 24 karaats goud Nee okee, dat niet. Maar vind hem wel enorm gaaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 november Auteur Share Geplaatst 26 november Jaja, tof hoor! Capelli is wel een merk shirtjes waar ze behoorlijk wat voorraad van hebben geloof ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Gaaf shirt @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 november Share Geplaatst 28 november Kan je ook aangeven dat je een shirt wilt van alleen dit seizoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 november Auteur Share Geplaatst 28 november 18 minuten geleden zei La Pulga: Kan je ook aangeven dat je een shirt wilt van alleen dit seizoen? In de zin van 'ik wil een shirt van een club uit het seizoen 24/25' en niet uit bijvoorbeeld 23/24? Dat zou ik niet durven zeggen - kun je het beste aan hen rechtstreeks vragen via een belletje of een berichtje via FB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 november Share Geplaatst 29 november Ik heb een Football Manager shirt besteld, daar ga ik een game mee starten zodat ik hier weer wat actiever kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 18 uur geleden zei La Pulga: Ik heb een Football Manager shirt besteld, daar ga ik een game mee starten zodat ik hier weer wat actiever kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november O tering, wat een lelijk shirt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 3 minuten geleden zei La Pulga: O tering, wat een lelijk shirt Als dit geen netwerkgame met @Michaelinho*wordt.. In beginsel is dit geen lelijk shirt maar het lijkt erop dat er twee kleuren groen gebruikt zijn. Dat is net ff jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november 1 uur geleden zei Urbeto: Als dit geen netwerkgame met @Michaelinho*wordt.. In beginsel is dit geen lelijk shirt maar het lijkt erop dat er twee kleuren groen gebruikt zijn. Dat is net ff jammer. Ben er ook super blij mee!! Stiekem heb ik al een nieuwe besteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november @La Pulga Wel een mooi shirt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november Hier ook een shirtje besteld. Wanneer ik over een week of drie weer in Nederland ben volgt de foto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
El Tren Geplaatst 30 november Share Geplaatst 30 november En hij is binnen! Mooie toevoeging voor de collectie. Mijn tweede Hull City shirtje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Hier ook mijn derde mysteryshirt binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 2 minuten geleden zei Grote Ree: Hier ook mijn derde mysteryshirt binnen En blij mee? @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 1 minuut geleden zei Bogatyr: En blij mee? @Grote Ree Ja, vind het sowieso altijd tof als een shirt sponsorloos is. Plus ik krijg hier door het logo en de kleurencombi een Harry Potter-vibe van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december Op 26-11-2024 om 17:58 zei 007mark: Daar is die dan! Een heerlijk shirtje met 24 karaats goud Nee okee, dat niet. Maar vind hem wel enorm gaaf Bruut shirt inderdaad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Voor mijn gevoel zit dit niet mee. Osnabrück ofzo, ken ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten