neva Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus MU Scout - Ronde 5: Project Bologna Bologna staat de laatste jaren bekend als een club die graag winkelt in de Lage Landen. Jerdy Schouten, Oussama El Azzouzi, Sydney van Hooijdonk, Sam Beukema, Joshua Zirkzee... Dit gebeurt allemaal aan de hand van statistieken en formules. Zij kijken in de vijver waar vrijwel niemand nog in kijkt, halen spelers op basis van statistieken en polijsten deze jongens tot fervente Champions League-spelers. Ze doen het helemaal anders dus, bij Bologna, waar innoveren op één staat. En omdat ze het helemaal anders doen, doen ze ook nog eens een beroep op een groep freelancers om ze te helpen bij het volgende project. Het volgende project van Bologna is een project van de lange adem. Ze zijn namelijk op zoek naar een speler om te kunnen omkneden tot een goed meevoetballende ballenveroveraar op het middenveld. Een simpele deeg die een boterham denkt te worden, maar uiteindelijk zo bewerkt wordt dat hij uitkomt als een fantastische Italiaanse pasta. Precies. Ze willen iemand de rol aanleren, wat betekent dat ze op zoek zijn naar een speler die niet al als centrale- of verdedigende middenvelder uit de voeten kan. Omdat het project in de toekomst hopelijk veel op kan leveren is de directe bereid om ook te investeren in het nieuwe project: maximaal vijf miljoen euro. Daar staat tegenover dat de speler niet als een non-EU aankoop mag gelden in Italië én dat hij een maximale leeftijd van 25 jaar mag hebben, want er moet nog wel een goede restwaarde opzitten. Scouts, laat jullie creativiteit de vrije loop. De transferdeadline komt al dichterbij, dus de deadline voor deze opdracht ligt op maandag 26 augustus om 21:00 uur (nu echt). PS: Het is nu de bedoeling dat jij een game start met Bologna en doet wat er in het bovenstaande verhaaltje staat. Als je de speler naar Bologna hebt gehaald is het de bedoeling dat je twee screenshots plaatst als bewijs (een van het profiel van de speler en een van het bewijs dat de transfer rond is). Niet vergeten de spelers ook in het topic voor profielen van verdedigers, middenvelders of aanvallers te posten! @Urbeto @Rykjvk1 @Tim' @FMNOOB @nasje92 @bas huijsmans @chrisje1993@Mordurette @Fantasy @Whitewolf345 @Lensherr @Oerlie @Petertje010 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus (bewerkt) Spoiler Oliver Sonne voor 2 miljoen kunnen oppikken bij Silkeborg. Edit: heeft ook een Deens paspoort! 20 augustus bewerkt door FMNOOB Bewijs Deense nat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus (bewerkt) Bologna weet Montassar Taibi aan te trekken voor 5 miljoen euro. Verdedigend sterk, goed aan de bal en een Frans paspoort. 20 augustus bewerkt door Rykjvk1 Iets over het hoofd gezien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Nu op vakantie tm vrijdag dus hopelijk kan ik nog op tijd een speler aanleveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 augustus Auteur Share Geplaatst 19 augustus (bewerkt) 4 minuten geleden zei Mordurette: Nu op vakantie tm vrijdag dus hopelijk kan ik nog op tijd een speler aanleveren. Mocht het nodig zijn hebben we het daar nog wel over. Komt goed Fijne vakantie! 19 augustus bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 augustus Share Geplaatst 19 augustus Ik zoek het ditmaal in Argentinië, waar ik niet om de geweldige voetbalnaam Valentín Gómez Gómez heen kon. Deze twintigjarige Argentijn speelt tot dusverre als centrale verdediger, maar is nog jong en veelzijdig genoeg om om te trainen. Hij kost de volle vijf miljoen, maar dat valt op termijn wel terug te verdienen. Tot slot, en zeker niet onbelangrijk, heeft Gómez Gómez ook een Spaans paspoort. Hij neemt dus geen non-EU plek in. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus Een Argentijn met een Spaans paspoort, wat wil je nog meer Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 20 augustus Share Geplaatst 20 augustus We doen eens gek met deze verrassende keuze. Dany Mota gaat een paar linies lager spelen om zo met zijn voetballende vermogen het verschil te kunnen maken. Spoiler Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petertje010 Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Ik ben toch iets minder verassend gegaan, dan mijn voorganger. Malang Sarr staat op de transferlijst en past perfect in het plaatje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Weinig tijd. Dus denk dat ik deze ga moeten laten passeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Andrea Papetti - Brescia - 4,4 miljoen Voormalig wonderkind past perfect in het plaatje van Bologna. Jong, kneedbaar en prima attributen om als meevoetballende ballenveroveraar te fungeren. Omdat het een Italiaan is zal hij tevens als HG-speler gelden bij Europese wedstrijden. Voor een bedrag van 4,4 miljoen (misschien iets minder als ik het spel hard gespeeld zou hebben met Brescia) is deze jongeman op te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus ben ik te laat of kan ik nog snel meedoen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 augustus Auteur Share Geplaatst 27 augustus 26 minuten geleden zei Whitewolf345: ben ik te laat of kan ik nog snel meedoen? Kan nog! Ik was nog niet zover, dus als ie vanavond komt lukt het wel nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus ben er nu mee bezog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Bologna is uitgekomen bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 augustus Auteur Share Geplaatst 27 augustus @Tim' @bas huijsmans @Lensherr @Oerlie Een van jullie nog de mogelijkheid om vanavond wat in te sturen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 39 minuten geleden zei neva: @Tim' @bas huijsmans @Lensherr @Oerlie Een van jullie nog de mogelijkheid om vanavond wat in te sturen? Helemaal vergeten, heb op z’n vroegst maandag pas tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 augustus Share Geplaatst 27 augustus 2 uur geleden zei neva: @Tim' @bas huijsmans @Lensherr @Oerlie Een van jullie nog de mogelijkheid om vanavond wat in te sturen? Ik heb er nog niet echt tijd voor gehad. Gaat vanavond ook niet lukken dus ik sla hem over. Wie weet post ik er later nog eentje als de uitslag al gedaan is want is wel een leuke uitdaging deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 augustus Auteur Share Geplaatst 27 augustus Ik ben niet zo van het valsspelen, wél van het oprekken van deadlines Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus laat ik in m'n nachtdienst morgen ergens de uitslag gaan posten (ik moet ook de nieuwe opdracht nog voorbereiden). Mocht iemand nog wat willen kan dat dus tot (deadline nummer zoveel) woensdag 28-08 23:59 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten