Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Scout - Ronde 5

neva

Aanbevolen berichten

xxBanner.png.3c54b5dd0e048c34d25adab9d15

MU Scout - Ronde 5:  Project Bologna

Bologna staat de laatste jaren bekend als een club die graag winkelt in de Lage Landen. Jerdy Schouten, Oussama El Azzouzi, Sydney van Hooijdonk, Sam Beukema, Joshua Zirkzee... Dit gebeurt allemaal aan de hand van statistieken en formules. Zij kijken in de vijver waar vrijwel niemand nog in kijkt, halen spelers op basis van statistieken en polijsten deze jongens tot fervente Champions League-spelers. 

Ze doen het helemaal anders dus, bij Bologna, waar innoveren op één staat. En omdat ze het helemaal anders doen, doen ze ook nog eens een beroep op een groep freelancers om ze te helpen bij het volgende project.

Het volgende project van Bologna is een project van de lange adem. Ze zijn namelijk op zoek naar een speler om te kunnen omkneden tot een goed meevoetballende ballenveroveraar op het middenveld. Een simpele deeg die een boterham denkt te worden, maar uiteindelijk zo bewerkt wordt dat hij uitkomt als een fantastische Italiaanse pasta. Precies. Ze willen iemand de rol aanleren, wat betekent dat ze op zoek zijn naar een speler die niet al als centrale- of verdedigende middenvelder uit de voeten kan. Omdat het project in de toekomst hopelijk veel op kan leveren is de directe bereid om ook te investeren in het nieuwe project: maximaal vijf miljoen euro. Daar staat tegenover dat de speler niet als een non-EU aankoop mag gelden in Italië én dat hij een maximale leeftijd van 25 jaar mag hebben, want er moet nog wel een goede restwaarde opzitten.

Scouts, laat jullie creativiteit de vrije loop. De transferdeadline komt al dichterbij, dus de deadline voor deze opdracht ligt op maandag 26 augustus om 21:00 uur (nu echt).

PS: Het is nu de bedoeling dat jij een game start met Bologna en doet wat er in het bovenstaande verhaaltje staat. Als je de speler naar Bologna hebt gehaald is het de bedoeling dat je twee screenshots plaatst als bewijs (een van het profiel van de speler en een van het bewijs dat de transfer rond is). Niet vergeten de spelers ook in het topic voor profielen van verdedigers, middenvelders of aanvallers te posten!

@Urbeto @Rykjvk1 @Tim' @FMNOOB @nasje92 @bas huijsmans @chrisje1993@Mordurette @Fantasy @Whitewolf345  @Lensherr  @Oerlie @Petertje010

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Mordurette:

Nu op vakantie tm vrijdag dus hopelijk kan ik nog op tijd een speler aanleveren.

Mocht het nodig zijn hebben we het daar nog wel over. Komt goed ;)

Fijne vakantie!

bewerkt door neva
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek het ditmaal in Argentinië, waar ik niet om de geweldige voetbalnaam Valentín Gómez Gómez heen kon. Deze twintigjarige Argentijn speelt tot dusverre als centrale verdediger, maar is nog jong en veelzijdig genoeg om om te trainen. Hij kost de volle vijf miljoen, maar dat valt op termijn wel terug te verdienen. Tot slot, en zeker niet onbelangrijk, heeft Gómez Gómez ook een Spaans paspoort. Hij neemt dus geen non-EU plek in. 

Spoiler

3Bs3vUj.png

dOd32id.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Andrea Papetti - Brescia - 4,4 miljoen

Voormalig wonderkind past perfect in het plaatje van Bologna. Jong, kneedbaar en prima attributen om als meevoetballende ballenveroveraar te fungeren. Omdat het een Italiaan is zal hij tevens als HG-speler gelden bij Europese wedstrijden. Voor een bedrag van 4,4 miljoen (misschien iets minder als ik het spel hard gespeeld zou hebben met Brescia) is deze jongeman op te halen.

a7832b4d8d27bcba09d01d791555b775.png

86860792186fe67b454afd6016f7e195.png

775ad1ed6293c222c1dff8571e98cec9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei neva:

@Tim' @bas huijsmans @Lensherr @Oerlie

Een van jullie nog de mogelijkheid om vanavond wat in te sturen?

Ik heb er nog niet echt tijd voor gehad. Gaat vanavond ook niet lukken dus ik sla hem over. Wie weet post ik er later nog eentje als de uitslag al gedaan is want is wel een leuke uitdaging deze

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet zo van het valsspelen, wél van het oprekken van deadlines :D Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dus laat ik in m'n nachtdienst morgen ergens de uitslag gaan posten (ik moet ook de nieuwe opdracht nog voorbereiden). 

Mocht iemand nog wat willen kan dat dus tot (deadline nummer zoveel) woensdag 28-08 23:59 uur. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites