neva Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Ervaring in Waalwijk Met het vertrek van Etienne Vaessen en Mats Seuntjes op de planning, verandert er veel bij RKC. Er valt veel ervaring weg en dat voor een club die het komend jaar waarschijnlijk al zwaar genoeg gaat krijgen. Financieel is er niet zomaar wat mogelijk en ook de strijd tegen degradatievoetbal is niet voor iedereen weggelegd, waardoor versterkingen geen vanzelfsprekendheid zijn. Toch moet er iets gebeuren bij de Waalwijkers en dus wordt de hulp ingeroepen van een trouwe pool freelance scouts, die de club over dit vervelende punt moeten helpen. Voor het komende seizoen is de ploeg van Henk Fräser op zoek naar een ervaren middenvelder voor de basis. Hij moet de lijm zijn van de formatie, het anker dat het team bijeenhoudt en het verlengstuk van de trainer kunnen zijn. Daarnaast gaan er nog meer factoren meespelen, want financiën zijn een probleem. Een transfersom kan er wel neergelegd worden, maar hoger dan €100.000 kan deze absoluut niet zijn. Vanwege de regels voor de vergoedingen van non-EU-spelers wil de club haar vingers dáár ook niet aan branden, dus een Europees paspoort is een must. De concurrentie voor clubs als RKC is hevig, zeker voor spelers die aan deze eigenschappen voldoen. Daarom moeten de bevindingen stilgehouden worden, zorg daarom voor spelers die niet op de lijstjes van andere clubs voorkomen. Veel succes. PS: Het is nu de bedoeling dat jij een game start met RKC en doet wat er in het bovenstaande verhaaltje staat. Als je de speler naar RKC hebt gehaald is het de bedoeling dat je twee screenshots plaatst als bewijs (een van het profiel van de speler en een van het bewijs dat de transfer rond is). Niet vergeten de spelers ook in het topic voor profielen van middenvelders te posten! Deadline: zondag 11 augustus 12:00 uur (de uitslag zal i.v.m. vakantie waarschijnlijk later volgen) @Urbeto @Rykjvk1 @Tim' @FMNOOB @nasje92 @bas huijsmans @chrisje1993@Mordurette @Fantasy @Whitewolf345 @Lensherr @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Damien Marcq - Royal Charleroi - 35.5K Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus (bewerkt) Haha je bent me voor @Mordurette, ik ga opnieuw op zoek 5 augustus bewerkt door Rykjvk1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Dan maar deze vrolijk uitziende snuiter. Clubloze Adrien Trébel, tevens ex-jeugdinternational van Frankrijk, tekent bij RKC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Mokotjo, een oude bekende van de eredivisie keert hier na avonturen in Amerika, Engeland en Zuid-Afrika terug in Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Met Stefan Ilsanker laat RKC haar ambities voor dit seizoen zien. Ervaren rot, intelligente speler die transfervrij overkomt. Spoiler Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus Adreas Samaris - gratis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 4 minuten geleden zei Lensherr: Adreas Samaris - gratis Mohammed Allach lijkt niet heel erg blij met de transfer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 augustus Share Geplaatst 6 augustus 1 uur geleden zei bas huijsmans: Mohammed Allach lijkt niet heel erg blij met de transfer Alstamaris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Op 5-8-2024 om 23:45 zei Rykjvk1: Dan maar deze vrolijk uitziende snuiter. Clubloze Adrien Trébel, tevens ex-jeugdinternational van Frankrijk, tekent bij RKC. Potjandorie, ik had het Middenvelders-topic zitten doorscrollen daar zag ik deze Franse vriend niet staan. Maar nu hier wel. Moet ik weer opnieuw gaan zoeken Hoe dan ook; ervaring werd gezocht en ervaring werd gevonden Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 augustus Share Geplaatst 7 augustus Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 augustus Share Geplaatst 9 augustus (bewerkt) Ik kom ergens in de komende dagen ook nog met een inzending, maar moet nog even kijken wanneer precies @neva 9 augustus bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 augustus Auteur Share Geplaatst 9 augustus Geen probleem, indien gewenst kan ik de deadline nog wat verleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Whitewolf345 Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Alonso Sanchez komt naar RKC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Oud Feyenoord topper en voormalig Noors international Harmeet Singh komt RKC transfervrij versterken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus ik ben zelf op vakantie, dus ik wacht het nog even een paar dagen af om @Urbeto de kans te geven. Geen haast. Ik ben blij met alle inzendingen tot nu toe, dus wil ook iedereen de kans geven om mee te blijven doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Op 7-8-2024 om 06:38 zei Fantasy: Potjandorie, ik had het Middenvelders-topic zitten doorscrollen daar zag ik deze Franse vriend niet staan. Maar nu hier wel. Moet ik weer opnieuw gaan zoeken Hoe dan ook; ervaring werd gezocht en ervaring werd gevonden Toon verborgen inhoud Ach, excuses.. Nu wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Beter laat dan nooit: we trekken de Burkinese Charles Kaboré aan voor de Waalwijkers. Hij heeft ook een Frans paspoort, dus een non-EU salaris is niet nodig. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Dan pik ik deze ronde ook stiekem mee. Marc Rzatkowski (Transfervrij) Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petertje010 Geplaatst 16 augustus Share Geplaatst 16 augustus Aan ervaring geen gebrek. Kwaliteit mogelijk wel. Top prioriteit Danny Post was onhaalbaar door de strenge regels ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 augustus Auteur Share Geplaatst 16 augustus Heel leuk om ook een compleet nieuwe deelnemer te zien! Mochten er nog mensen meedoen, ik zal nu de deadline zetten op zaterdag 17 augustus 23:00 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus Alle berekeningen zijn gedaan, alleen het verhaaltje nog niet. Tempo ligt laag op vakantie. Uitslag volgt vanavond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus Uitslag ronde 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten