Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Scout - Ronde 4

neva

Aanbevolen berichten

xxBanner.png.3c54b5dd0e048c34d25adab9d15

Ervaring in Waalwijk

Met het vertrek van Etienne Vaessen en Mats Seuntjes op de planning, verandert er veel bij RKC. Er valt veel ervaring weg en dat voor een club die het komend jaar waarschijnlijk al zwaar genoeg gaat krijgen. Financieel is er niet zomaar wat mogelijk en ook de strijd tegen degradatievoetbal is niet voor iedereen weggelegd, waardoor versterkingen geen vanzelfsprekendheid zijn. Toch moet er iets gebeuren bij de Waalwijkers en dus wordt de hulp ingeroepen van een trouwe pool freelance scouts, die de club over dit vervelende punt moeten helpen.

Voor het komende seizoen is de ploeg van Henk Fräser op zoek naar een ervaren middenvelder voor de basis. Hij moet de lijm zijn van de formatie, het anker dat het team bijeenhoudt en het verlengstuk van de trainer kunnen zijn. Daarnaast gaan er nog meer factoren meespelen, want financiën zijn een probleem. Een transfersom kan er wel neergelegd worden, maar hoger dan €100.000 kan deze absoluut niet zijn. Vanwege de regels voor de vergoedingen van non-EU-spelers wil de club haar vingers dáár ook niet aan branden, dus een Europees paspoort is een must. 

De concurrentie voor clubs als RKC is hevig, zeker voor spelers die aan deze eigenschappen voldoen. Daarom moeten de bevindingen stilgehouden worden, zorg daarom voor spelers die niet op de lijstjes van andere clubs voorkomen.

Veel succes.

PS: Het is nu de bedoeling dat jij een game start met RKC en doet wat er in het bovenstaande verhaaltje staat. Als je de speler naar RKC hebt gehaald is het de bedoeling dat je twee screenshots plaatst als bewijs (een van het profiel van de speler en een van het bewijs dat de transfer rond is). Niet vergeten de spelers ook in het topic voor profielen van middenvelders te posten!

Deadline: zondag 11 augustus 12:00 uur

(de uitslag zal i.v.m. vakantie waarschijnlijk later volgen)

@Urbeto @Rykjvk1 @Tim' @FMNOOB @nasje92 @bas huijsmans @chrisje1993@Mordurette @Fantasy @Whitewolf345  @Lensherr  @Oerlie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 5-8-2024 om 23:45 zei Rykjvk1:

Dan maar deze vrolijk uitziende snuiter.

Clubloze Adrien Trébel, tevens ex-jeugdinternational van Frankrijk, tekent bij RKC.

image.thumb.png.a6afa71802e4a205130f99aaf8b02983.png

image.thumb.png.8b8fe6fb1c1eff40726eef5d006100cc.png

Potjandorie, ik had het Middenvelders-topic zitten doorscrollen daar zag ik deze Franse vriend niet staan. Maar nu hier wel. Moet ik weer opnieuw gaan zoeken :D 

Hoe dan ook; ervaring werd gezocht en ervaring werd gevonden (d)

image.thumb.png.2954e71737616a48274f95d3f5afce43.png

Spoiler

image.png.08b6f974a77a636498f6b2b54c9b82fc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-8-2024 om 06:38 zei Fantasy:

Potjandorie, ik had het Middenvelders-topic zitten doorscrollen daar zag ik deze Franse vriend niet staan. Maar nu hier wel. Moet ik weer opnieuw gaan zoeken  

Hoe dan ook; ervaring werd gezocht en ervaring werd gevonden (d)

image.thumb.png.2954e71737616a48274f95d3f5afce43.png

Toon verborgen inhoud

image.png.08b6f974a77a636498f6b2b54c9b82fc.png

Ach, excuses.. Nu wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites