Tim' Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Gefeliciteerd @Fabian. en bedankt voor de organisatie @Bogatyr! Ik had gehoopt op een plekje in de top 10, maar plekje 11 is ook een mooie uitkomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Gefeliciteerd @Fabian. en bedankt @Bogatyr! Plaats 8 ben ik meer dan tevreden mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 1 juli Share Geplaatst 1 juli Helaas moet ik tot de beslissing komen om komende editie niet te organiseren. Over 2 weken ben ik op vakantie en dat zal de planning van de editie door de war gooien. Iemand anders mag het dus doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Ik wil hem wel oppakken. Kan nog wel eventjes duren voordat ie online staat. Heb namelijk weinig tijd nu en het is natuurlijk wel de jubileumeditie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 47 minuten geleden zei Grote Ree: Ik wil hem wel oppakken. Kan nog wel eventjes duren voordat ie online staat. Heb namelijk weinig tijd nu en het is natuurlijk wel de jubileumeditie Nummer 50, dus iedereen moet iets van 50 cent inzenden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli 10 minuten geleden zei Erwin.: Nummer 50, dus iedereen moet iets van 50 cent inzenden Dan hebben we toch al mooi 13 euro in de pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Ik wilde hem zelf al niet maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 juli Share Geplaatst 2 juli Dit is denk ik mijn slechtste eindnotering ooit. Het laat helaas toch wel zien hoe moeilijk niet-Engelse plaatjes het in dit spel hebben, want het was zeker niet m'n slechtste inzending ooit. Maargoed, ook dat hoort er helaas bij. Dank weer voor de vlekkeloze organisatie @Bogatyr en proficiat aan @Fabian. voor de eindwinst. Wat mij betreft is het meer dan prima als jij de volgende oppakt @Grote Ree; door vakantiedrukte zal het tempo bij niemand echt hoog liggen vermoed ik. Wordt wel sowieso een mooie editie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juli Share Geplaatst 9 juli Had de einduitslag nog niet gezien, maar matig resultaat. Maar had blijkbaar iets ingestuurd wat al eerder mee had gedaan, dus niet zo handig van mezelf. Zelf niet op de top 3 gestemd. Vielen bij mij allemaal net buiten de top 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 13 juli Share Geplaatst 13 juli Op 2-7-2024 om 12:23 zei Urbeto: Dit is denk ik mijn slechtste eindnotering ooit. Het laat helaas toch wel zien hoe moeilijk niet-Engelse plaatjes het in dit spel hebben, want het was zeker niet m'n slechtste inzending ooit. Maargoed, ook dat hoort er helaas bij. Dat heb ik ook al gemerkt. Vandaar dat ik toch eerder Engelstalige plaatjes instuur tegenwoordig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
1 reactie
Ga naar dit bericht