delichris Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Altijd leuk om even terug te zijn waar het echt begon voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Even lekker kunnen genieten en nu weer aan het werk. Hopelijk versla je die Denen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Succes tegen de Denen. Leuke en toffe update weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Leuke tussen update weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 april Auteur Share Geplaatst 3 april (bewerkt) Transfers Vorig seizoen ging beter dan verwacht en we hebben ons gekwalificeerd voor de voorrondes van de Conference League. Toen ik bij de club kwam schrok ik mij een hoedje, de club waar ik supporter van was. Ik ben ze even uit het oog verloren door mijn werkzaamheden in Wales en Slowakije maar ik herkende de club niet meer terug. FC Twente was FC Twente niet meer, ik kon mij niet meer identificeren met de club. Allemaal voor mij onbekende spelers die ergens vandaan zijn geplukt. Begrijp me niet verkeerd, het zijn geen slechte spelers dat wil ik absoluut niet zeggen maar er mist toch wel wat. Daar ga ik mee aan de slag in deze transferperiode. Er moet een stukje identiteit terug komen. Dat betekent bekende spelers in Nederland en geen bij elkaar geraapt zooitje. Dat is de filosofie geweest van deze transferperiode. Daarmee ben ik gekomen tot de volgende spelers Uitgaande transfers Er zijn meer uitgaande transfers gedaan natuurlijk maar deze 2 zijn met afstand de grootste. Ook waren ze noodzakelijk. Ik begon met een transferbudget van €-5 miljoen. Dat houd dus in dat ik eerst voor minimaal €5 miljoen moest verkopen voordat ik spelers kon halen. Dat is gelukt, met deze 2 transfers hebben we €18,25 miljoen binnen gehaald. Daarmee hadden we dus mooi budget voor binnenkomende spelers. Inkomende transfers Dan de inkomende transfers. Zoals gezegd wil ik wat bekendere spelers hebben die ook in Nederland bekend zijn. Misschien willen we ook de voertaal weer in het Nederlands hebben hoewel dat wel wat lastig is. Met een bepaalde filosofie ben ik dus de transfermarkt op gegaan. Hieronder in de spoiler eerst enkele spelers die ik heb geprobeerd te halen maar om uitlopende redenen niet konden of wilden komen: Spoiler Zerrouki speelt bij AZ en kon ik relatief goedkoop en via clausules en bonussen kopen. Helaas had Zerrouki geen interesse Het contract van Jay Gorter liep af en ik had nog een keeper nodig. Helaas koos hij er voor om toch zijn contract bij Red Bull Salzburg te verlengen. Maar we hadden wel degelijk eventjes beet Hidde Ter Avest was een buitenkansje, voor ons Twente is dit gewoon een prima speler. Hij wilde wel komen maar zijn salaris was te gortig. Deze ging dus helaas niet door Tobias Lauritsen stond hoog op mijn verlanglijstje. Ik zie hem heel graag komen en ik ben erg gecharmeerd van hem. Hij speelde nog bij Sparta en ik was bereid ver te gaan. Helaas wilde hij bij Sparta blijven en niet naar ons toe komen Mees Hilgers konden we eventueel huren van Marseille, helaas had hij geen interesse Dan enkele transfers die wel gelukt zijn en volgens mijn filosofie gehaald zijn. Ook voor jullie zullen het enkele bekende en misschien leuke spelers zijn Jairo Riedewald Riedewald brak door bij Ajax en koos voor een buitenlands avontuur naar Crystal Palace. Via Reims kwam hij bij Rosenborg terecht. Ik zocht nog een verdedigende middenvelder en ik kon hem halen. Ik heb niet getwijfeld en €2,9 miljoen voor hem betaald Bart Ramselaar Het middenveld had echt versterking nodig, deze was niet sterk genoeg. Ik kwam uit bij Bart Ramselaar die bij FC Utrecht speelde. Ramselaar speelde 31 duels voor Utrecht afgelopen seizoen terwijl Utrecht 4e werd. Geen idee waarom ze hem wilden verhuren maar ik maak er dankbaar gebruik van ook al kost hij misschien iets te veel. Ik vond het een leuke speler om binnen te halen en dat heb ik dan ook gedaan Zidane Iqbal Geen Nederlander maar wel een bekende speler op de Nederlandse voetbalvelden. Ook hem huren we van FC Utrecht. Ook daar betalen we aardig voor maar hij brengt wel kwaliteiten binnen die wij nodig hebben. Hem en Ramselaar willen we misschien definitief overnemen mocht dit mogelijk zijn na dit seizoen Joël Drommel Joël Drommel keert terug naar FC Twente. Ik zocht een keeper omdat Twente vorig seizoen Unnerstal heeft verkocht. Een grote fout want we hadden geen goede keeper. Een keeper had dus top prioriteit. Eerst gingen we voor Gorter, eerlijk is eerlijk maar Drommel stond daarna op ons lijstje. Wij betalen €2,2 miljoen aan PSV en hebben naar mijn mening nu gewoon een prima keeper Richedly Bazoer Tot slot hebben we Richedly Bazoer binnen gehaald. Ik weet nog niet zeker op welke positie maar ik denk als spelmaker. Echter heb ik daar Ramselaar en Iqbal ook al. Er is in ieder geval genoeg concurrentie op het middenveld. Riedewald heb ik ook omcirkeld maar die heb ik hier boven al behandeld. Dat waren dus de transfers volgens mijn filosofie. Ik wil een herkenbaar team waarmee de supporters zich kunnen identificeren en niet een handje vol spelers overal en nergens vandaan. Naar mijn mening ben ik hier dan ook in geslaagd. Daarmee is ook het meeste transferbudget op. Er zijn wat meer spelers bij gekomen maar die vallen buiten deze filosofie, deze spelers kende ik persoonlijk zelf niet. Jullie misschien wel, hieronder zie je de selectie. Misschien dat jullie wel enkele spelers (her)kennen Selectie Dit is de selectie waarmee wij het seizoen 2027/2028 in gaan. 1 speler is een regen (Marnon Seturski) en de rest zijn echte spelers. Zoek jouw favoriete speler er uit zou ik zeggen 3e kwalificatieronde Conference League Dan nu de 3e kwalificatieronde, hoe is deze gegaan? We speelden de eerste wedstrijd thuis. Daarnaast is dit mijn allereerste Europese wedstrijd deze carrière en die wil ik natuurlijk winnend afsluiten. In eigen huis willen we het verschil maken zodat het niet spannend wordt in de uitwedstrijd. In het begin was het nog wat voorzichtig maar we kwamen wel op een 1-0 voorsprong. Dat gaf ons vertrouwen want vanaf dat moment namen we de wedstrijd in handen. Via een penalty kregen we een ideale kans om naar 2-0 te gaan. Pecorino faalde niet en scoorde. In de rust zal AGF ongetwijfeld er alles aan willen doen om terug te komen maar binnen een minuut lag de bal al weer in het netje bij AGF. In het restant van de wedstrijd kwamen we eigenlijk niet in de problemen. Zelf creëren we verder ook niet veel maar het blijft wel bij 3-0. Een goede uitgangspositie, dat zeker Hoe wij het doen zal mij echt een worst wezen, we moeten er voor zorgen dat we de voorsprong vast houden en door gaan naar de laatste kwalificatieronde. AGF was wel de ploeg met de meeste schoten maar ze creëerden nou niet echt veel grote kansen. Wel blaffen maar niet bijten zeg maar. Ze kwamen wel op 1-0 maar pas in de 86e minuut en dat was erg laat in de wedstrijd. Ramselaar dacht nee nee nee, we gaan het niet spannend maken en hij zorgde direct voor de 1-1. We gaan naar de laatste kwalificatieronde Loting 4e kwalificatieronde Wij waren een ongeplaatst team, dan moet je een beetje geluk hebben met de loting. Die hadden we want Levski Sofia kwam uit de koker. Ik weet niet precies hoe goed ze zijn ten opzichte van ons maar het lijkt mij te doen. Het is al beter dan een Fenerbahce of een Fiorentina. Het is wel motiverend, we maken denk ik echt kans om de groepsfase te halen @delichris Zeker maar het boek is nu toch echt gesloten @Djurovski Hopelijk een mooi seizoen in het verschiet @Kyrill Danku @mattihamstra Bedankt @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 @Kyrill @Jónstærke @iamforce1@Boyzone @SantiagoMunez @delichris @Djurovski 3 april bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april Share Geplaatst 3 april Leuke transfers gedaan hoewel geen fan van drommel. Staat toch een mooie selectie en lekker bezig in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Een goede selectie neergezet hoor en meteen goed bezig in Europa. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Leuke en toffe transfers gedaan! Ook goede prestaties in Europa, jammer dat veel spelers niet naar Twente willen komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 4 april Share Geplaatst 4 april Voor twente zijn dit prima transfers. Wel transfer waarbij als ze nog eens verkocht worden naar de zandbak gaan en zo nog wat opleveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 april Auteur Share Geplaatst 7 april In de trein Ik glunder dagen na de wedstrijd tegen AGF nog steeds na. Wat hebben we ons eenvoudig geplaatst voor de laatste kwalificatieronde. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik mogelijk Europees gaan spelen. Vrijdagavond keerden we terug in Nederland en ik ging snel naar huis om lekker te slapen. Zo'n reis hakt er toch wel in. De volgende dag zit ik in de trein naar Enschede. We gaan vandaag voor het laatst trainen in de voorbereiding want de eerste competitiewedstrijd tegen AZ staat op het programma. De veldtrainers zijn al begonnen op ons trainingscentrum in Hengelo. Zelf ga ik naar de veste, daar zie ik mijn assistent en gaan we ons voorbereiden op die wedstrijd. Daarnaast ga ik even zitten met Arnold Bruggink, de technisch directeur. Eens kijken of we nog iets willen qua transferzaken, deadline day komt ook steeds dichterbij. Maar eerst dus in de trein, in Borne zie ik die mooie dame weer instappen, die ben ik echt nog niet vergeten. Ze heeft even wat moeite met het neerzetten van haar spullen. De trein wacht er echter niet op en trekt op. Ze is niet in evenwicht en laat een aantal papieren vallen. Het is rustig in de trein op zaterdagochtend dus er waren amper mensen. Ik greep mijn kans en hielp haar met het collecteren van alle papieren. "Moet je op zaterdag werken?", vroeg ik aan haar. Ze knikte, niet altijd maar vandaag kwam ze daar niet onderuit. Dan kunnen we elkaar mooi de handen schudden, als voetbaltrainer is bijna elke dag wel een werkdag. Soms sta je er mee op en ga je er mee naar bed. Ik heb een kort gesprekje met haar waar ik al iets meer over haar te weten kom. Voor ik het weet zijn we op station Enschede Kennispark en moet ik er uit. Ik zeg haar gedag en wens haar succes met werken. Mijn werkdag gaat verder zoals gewoonlijk. Eerst met de staf bekijken hoe we de aankomende wedstrijd willen aan pakken en vervolgens de voorbereidende training met de boys. De competitie kom ik later nog op, eerst gaan we ons focussen op de voorronde van de Conference League Na het weekend heb ik het hierover met een vriend van me. Ik bedenk me opeens dat ik iets ben vergeten. Ik weet nog steeds haar naam niet. "Ah joh", zegt die kameraad van me. "Dat is heel makkelijk op te lossen, neem haar gewoon een keer mee naar de Starbucks en je weet zo haar naam". Haha dat is wel geniaal eigenlijk, misschien doe ik dat wel eens als ik daar de ballen voor bij elkaar kan rapen 4e kwalificatieronde Conference League De eerste wedstrijd speelden we thuis en het is erg belangrijk om dan een goede wedstrijd neer te zetten. Uit zal het heel lastig worden. Het werd een beetje een gekke wedstrijd. Een hoge xG voor ons maar dat komt ook door de 2 penalty's. Binnen een half uur stonden we al 2-0 voor vanwege 2 penalty's. Gudjonsen faalde niet en schoot ze allebei binnen. Zo zitten we meteen op rozen. We hebben ook het betere van het spel. In de tweede helft wordt het zelfs 3-0 en we hebben Levski waar we ze willen hebben. Uiteindelijk winnen we zelfs met 4-0 en we zitten met anderhalve been in de groepsfase. Hopelijk gebeuren er in Bulgarije geen gekke dingen It aint over till the fat lady sings, zegt men wel eens. Je moet nooit denken dat je er al bent. We kwamen eigenlijk niet heel veel in de problemen. Echter krijgen we wel op een klote moment een goal tegen. In de blessuretijd van de eerste helft. Dan gaan beide ploegen toch met een ander gevoel de kleedkamer in. In de tweede helft hadden we het moeilijk en we kwamen 2-0 achter. Dan is het nog wel even bibberen aan de zijlijn. Gelukkig bleven de spelers koel en creëerde Levski niet heel veel. Zodoende lukte het ons om de voorsprong over 2 wedstrijden vast te houden. Wij gaan naar de groepsfase! @mattihamstra Het is vooral korte termijn denken in dit soort saves dus ik hoef niet te letten op leeftijd en dergelijke. Hopelijk verdienen we met de Europese wedstrijden de nodige centen @Kyrill Dat vond ik ook Jammer van sommige spelers die niet wilden ja, misschien aankomend seizoen @delichris Zeker, op naar de groepsfase! @Djurovski Was ook tweede keus haha, Gorter had ik liever transfervrij gehad maar ik denk dat ik met Drommel voor dit Twente een prima keeper heb hoor. Maar het is geen Unnerstal, dat ben ik met je eens @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 @Kyrill @Jónstærke @iamforce1@Boyzone @SantiagoMunez @delichris @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Heerlijk om zo de groepsfase te bereiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 april Share Geplaatst 7 april Groepsfase it is. En goede tip betreft de Starbucks haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 9 april Share Geplaatst 9 april Europees voetbal! Heerlijk als je ziet waar de club stond toen je aankwam. Nu lijkt er ook nog iets op te bloeien in de privé sfeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 april Auteur Share Geplaatst 13 april (bewerkt) Salaris Als eerste mijn eigen salaris, in de tussentijd zijn er een aantal maanden voorbij gegaan en uiteraard heb ik in die periode meer geld verdiend. Voor het laatst zagen jullie mijn saldo in april. Inmiddels zijn we al 4 maanden verder. Mijn laatste saldo was €95.787,76 Saldo start mei: €95.464,53 Inkomsten: €25.500 Uitgaven: €2.670 Saldo eind mei: €119.294,53 Saldo start juni: €119.294,53 Inkomsten: €25.500 Uitgaven: €2.670 Saldo eind juni: €142.124,53 Saldo start juli: €142.124,53 Inkomsten: €25.500 Uitgaven: €2.670 Saldo eind juli: €164.954,53 Saldo start augustus: €164.954,53 Inkomsten: €25.500 Uitgaven: €2.670 Saldo eind augustus: €187.784,53 Zo dat is even lekker geld verdienen zeg! In 4 maanden tijd ben ik van €95.464 naar €187.784,53 gegaan. In dit tempo word ik wel een keer miljonair, dat is toch wel de droom. Aan de andere kant denk ik wel eens, wat moet ik toch met dit geld? Ik ben dit echt niet gewend, 4 jaar geleden was ik zelfs nog werkloos weet je wel? Ik had nog maar €1.000 over en kijk eens waar ik nu sta. Op zoek naar een woning De laatste tijd viel het mij al enorm op dat mijn vader vaak weg was. Ik had hem graag meegenomen op vakantie naar Slowakije maar hij wilde zelf niet mee. Ik dacht dat er iets aan de hand was en ik begon mij al een beetje zorgen te maken. Gelukkig is er niks aan de hand. Integendeel... Er is juist iets heel moois aan de hand. Nu blijkt mijn vader een nieuwe vriendin te hebben! Ik had het eigenlijk kunnen weten, ik vond hem al zo afwezig. Maar dat is hartstikke mooi natuurlijk. Echter besef ik mij wel dat ik in zijn huis woon en eigenlijk wel enorm in de weg loop. Het is waarschijnlijk ook de reden dat hij zo veel weg is en zijn vriendin niet uitnodigt bij hem thuis. Misschien dat ze hier wel is geweest in mijn kleine periode in Slowakije afgelopen zomer. Mijn vader glunderde toen hij het mij vertelde. Graag had ik het eerder geweten want dan had ik hem niet in de weg gezeten. We gaan dus binnenkort op zoek naar een nieuw huis. Echter wanneer weet ik niet, het seizoen is begonnen en het is druk druk druk met de Europese wedstrijden er bij. Daarom had dit graag iets eerder willen weten want dan had ik wat meer tijd en ruimte in de zomer om deze verhuizing te doen. Voorlopig blijf ik dus nog even hier maar we moeten binnenkort dus wel op zoek naar een nieuwe woning. Dat is wel van latere zorg want het seizoen is inmiddels begonnen! Augustus en september Inmiddels zijn we los, de Eredivisie is weer begonnen. De eerste wedstrijd was meteen de halve topper tegen AZ. We komen 0-1 achter maar maken het wel gelijk. Naarmate de wedstrijd vordert vinden beide ploegen de 1-1 wel best, op zich is het ook geen slecht resultaat. Daarna herpakken we ons heerlijk. Het enige smetje is misschien de 1-1 thuis tegen Vitesse maar daar staan de uitoverwinningen tegen NEC, FC Groningen en Sparta weer tegenover. Je kunt dus zeggen dat we goed zijn begonnen aan het seizoen hoewel we de echte topploegen nog moeten krijgen Stand na 8 wedstrijden Wij staan bovenaan, ja wij staan bovenaan!! Dit scandeerden de supporters al uit bij Sparta. En terecht want we staan bovenaan. We zijn het seizoen echt keurig begonnen. 2x werd er gelijk gespeeld, tegen AZ en Vitesse. Daarnaast slechts 6 tegengoals. Ik heb als manager ook reuze stappen gemaakt en de tegendoelpunten zijn tegenwoordig echt een pak minder. Alles loopt dus lekker Saldo start september: €187.784,53 Inkomsten: €25.500 Uitgaven: 2.670 Saldo eind september: €210.614,53 Loting Conference League In de Conference League gaan we spelen tegen FK Molde, Valerenga, Derry City, Panathinaikos, Maccabi Tel-Aviv en Dinamo Minsk. Dit zijn denk ik toch echt wel Conference League affiches. Ik zie ons in alle wedstrijden wel kans maken om te winnen, we moeten in ieder geval gewoon door. Maar top 8 moet met deze wedstrijden ook mogelijk zijn denk ik. In de volgende update zie je de eerste 3 wedstrijden @delichris Zeker, daar doe je het toch voor @Djurovski Hehe @mattihamstra Dat had ik nu zeker nog niet verwacht inderdaad. Wie weet, ik heb haar al eventjes niet meer gezien @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 @Kyrill @Jónstærke @iamforce1@Boyzone @SantiagoMunez @delichris @Djurovski ps. met mijn vader is alles oke! 13 april bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Lekker wat geld verdient hoor. De start van het seizoen was ook goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iamforce1 Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Mooi begin van het nieuwe seizoen gewoon boven aan staan benieuwd wat het seizoen je gaat brengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Wat een heerlijke start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Gaat erg goed. Hele goede start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Heerlijke start in de competitie, loting in Europa is er 1 met perspectief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 april Auteur Share Geplaatst 21 april Europa Conference League Wedstrijd 1: FC Twente - FK Molde Europees voetbal in Enschede. Echt Europees voetbal en er niet uit gekegeld worden in de voorronde. Dat is een hele tijd geleden, de voorgaande 2 keer gingen ze in Enschede onderuit in de kwalificatierondes. Ik heb het wel geflikt en de eerste wedstrijd speelden we thuis tegen FK Molde. Je kunt wel zeggen welkom in Europa. We merkten het meteen want de eerste 2 kansen voor de Noren gingen er meteen in. Dat zie je in de Eredivisie niet vaak. Europese wedstrijden zijn toch anders en het leek een kansloze avond te worden. Misschien waren we een beetje onder de indruk want Molde was veel beter. In de rust moest ik dus de spelers op scherp zetten en dat is gelukt. Eerst maakte Ramselaar de aansluitingstreffer en ineens hebben we de geest te pakken. We draaien de wedstrijd om en invaller Pecorino maakt er 2-2 van. Dat leek ook de eindstand te worden maar in de 88e minuut scoorde Bazoer uit een corner de 3-2. Beeld je maar eens in hoe dat in het echt zou zijn in de Grolsch Veste, dat moet een gekkenhuis geweest zijn! We winnen daarmee ook nog eens de eerste wedstrijd en zetten een grote stap alvast naar overwintering daar waar 7 a 8 punten doorgaans genoeg zijn om na de zomer ook actief te zijn in Europa Wedstrijd 2: Valerenga - FC Twente In de tweede wedstrijd weer een Noorse tegenstander en ditmaal gaan we ook naar Noorwegen toe om te spelen tegen Valerenga. Ook hier starten we niet goed en komen we relatief snel 1-0 achter. Dat is dan nog niet meteen een ramp maar we spelen echt heel erg slecht, maar echt heel erg slecht. We creëren nagenoeg niks. Tot aan de 68e minuut toen Valerenga 2-0 maakte. Toen werden we ineens wakker en begonnen we te voetballen. Dat zorgde ook voor de aansluitingstreffer en in de slotfase deden we er alles aan om er in ieder geval een gelijkspel uit te halen. Dat lukte helaas niet. Na de wedstrijd was ik ook woest, waarom kunnen we dit niet meteen vanaf de start doen?? Deze had echt niet verloren hoeven te worden Wedstrijd 3: FC Twente - Derry City Tegenstanders mag je nooit onderschatten en makkelijke wedstrijden zijn er niet altijd meer in Europa. Maar dit is wel de wedstrijd die echt gewonnen moet worden. We beginnen aardig en staan na 19 minuten 1-0 voor. Maar we speelden niet echt sprankelend in de eerste helft. We moeten dan ook waken voor gemakzucht. Dat bleek ook wel want Derry City kwam goed uit de kleedkamer. Het is dat we gelukkig een penalty kregen in de 53e minuut. Die was raak en van alle goede intenties bij Derry City kwam een eind. We hadden de wedstrijd onder controle. Het venijn zat hem wel in de staart. 2 goals in blessuretijd. Wij maken 3-0 maar de Ieren mogen nog wel scoren uit een penalty. Uiteindelijk heeft niemand het daar natuurlijk over. We doen wat we moeten doen en winnen. Stand na 3 wedstrijden Dit is de stand na 3 wedstrijden. Het zegt nog niet veel maar we hebben al wel 6 punten. 7 a 8 punten is genoeg om te overwinteren dus ik ga er al van uit dat dat wel lukt. De vraag wordt nog waar we eindigen. Het liefst wil ik in de top 8 eindigen en anders 9e tot 16e om een geplaatst team te zijn in de 1e knock-out ronde. Maar we zijn zeker goed op weg in Europa Nieuw contract Ik kan het spannend maken maar dat ga ik niet doen. FC Twente bood mij een nieuw contract aan met ook nog eens een flinke salarisverhoging er in. Ik ga van €25.500 naar €49.000, dat is een flinke verbetering en ik kom zo dichterbij het miljoen. Echter staat er nog wel wat te wachten. Ik moet op zoek naar een huis en ik denk er aan om er 1 te kopen in plaats van te huren. Daarnaast wil ik in de winterstop beginnen aan mijn rijbewijs en ik zal ook voor de inboedel moeten zorgen als ik daadwerkelijk ga verhuizen. Daarnaast moet er misschien nog wat geklust worden als ik een huis koop. Dit ga ik zeker niet zelf doen met mijn 2 linkerhanden @Djurovski @Kyrill @mattihamstra @iamforce1 @delichris Zeker een lekkere start, nu moeten we nog proberen om dit vast te houden @keano77 @MNie @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra @iamforce1 @Kyrill @Jónstærke @iamforce1@Boyzone @SantiagoMunez @delichris @Djurovski @JeroenW-92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Die salarisverhoging is wel lekker hoor! Goed onderhandeld ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Mooi dat je een nieuw contract hebt getekend. Ik had toch wel negen punten verwacht in deze drie wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iamforce1 Geplaatst 21 april Share Geplaatst 21 april Gefeliciteerd met je nieuwe contract en je hebt mooie plannen in het verschiet Europees was ook niet verkeerd beneiwd hoe het je in de competitie vergaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Prima gestart in Europa. En een mooie salarisverhoging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattihamstra Geplaatst 23 april Share Geplaatst 23 april Prima start ook europees! Een nieuw contract bied ook weer mogelijkheden voor bijvoorbeeld het kopen van een huis. Dat moet wel rondkomen met dit salaris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten