Kyrill Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Jammer dat je playoffs net aan, bent misgelopen. Nog steeds gaat het zkr wel goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Je kwam nog erg dichtbij zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Op 1 puntje de play off mislopen met al die gelijke spelen wat als je er tpch 1 over de streep wist te trekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari Op deze update hebben jullie wat langer moeten wachten, en hij is (zoals te verwachten is) ook niet heel uitgebreid want waar in een "normale" save de zomer in het teken staat van de transferperiode is dat bij mijn Novelle niet het geval, ook zijn de prestaties nog niet dusdanig bijzonder dat er gevochten wordt om mijn spelers. Inmiddels de voorbereiding en de eerste maand van het seizoen weer achter de rug en hopelijk weten we deze lijn nu wel voor een langere tijd vast te houden. Resultaten en tussenstand: Spoiler Het enige probleem waar ik tegenaan loop (maar wat herkenbaar is bij LLM saves in Engeland) is dat het financieel een drama is. Hierdoor zijn mijn faciliteiten nog steeds op het lage niveau als in het begin in mijn save, de enige manier om dit beter te krijgen is volgens mij promoveren en zorgen dat je in de bekertoernooien verder komt en dan een grote club thuisloot e.d. Overzichtje financiën Spoiler Bedankt weer voor de likes en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD p.s. als je screens van iets wilt hebben o.i.d. laat het dan vooral weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Dat is nog eens een fijne start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Een geweldige start Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Heerlijke start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari Inmiddels zijn we alweer halverwege aanbeland in dit seizoen en ik mag vol trots melden dat we de goede start een alleraardigst vervolg hebben kunnen geven. De ploeg heeft nog wel de jeugdige grilligheid in sommige wedstrijden en dat is best frustrerend maar tot mijn opluchting laat de concurrentie ook met enige regelmaat wat steken vallen. Hopelijk weten we het vol te houden, zodat we ons komend seizoen op een niveau hoger mogen meten. Resultaten en tussenstand halverwege: Spoiler Naast de resultaten krijgen we ook altijd een vooruitblik op de jeugdinstroom en ik weet niet zo goed wat ik hier nu van moet vinden. Aan de ene kant lijkt het een matige lichting (qua cijfers), maar de sterren zijn dan wel weer aan de hoge kant. Benieuwd wat jullie mening hierover is? Voorbeschouwing jeugdinstroom: Spoiler Bedankt weer voor de likes/reacties : Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Het blijft prima gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Een goed vervolg inderdaad, al is het wel spannend bovenin! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Wel wat nederlagen, nog steeds knap 1e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vekie71 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari lekker aan het opbouwen met een duidelijke visie op lange termijn, vind ik leuk om te lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ik heb de youth challenge ook 1 keer gedaan, ik kwam niet veder dan de League 2. Enige 2 dingen die je kan doen om je financiën te verbeteren zijn ver komen in het bekertoernooi en niet te veel geld uitgeven aan de staf Daarnaast moet je een beetje geluk hebben met de intake, die zit vooralsnog tegen. Hopelijk een keer een mega talent die je met een mooie doorverkoop kan verkopen, dat wil misschien nog wel geld opleveren in de toekomst. 4K in de min is overigens niks dus je hoeft je geen zorgen te maken vooralsnog Vooralsnog gaat het prima hoewel ik mij afvraag of je wel klaar bent voor promotie als ik het team zo zie maar ja, wanneer ben je er wel klaar voor is dan weer de vraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari Redden ze het of redden ze het toch niet? Dat is vast en zeker de vraag die jullie en alle supporters van Carshalton de laatste maanden van seizoen 3 bezig heeft bezig gehouden. Terwijl wij vol in de jacht waren om promotie kreeg ik doodleuk onderstaand berichtje van het bestuur. Dit zal mijn spelers extra motiveren denk ik (ow wacht toch niet). Om jullie nog wat langer in spanning te laten zitten ga ik eerst de jeugdinstroom doornemen. Op het eerste oog best prima spelers die de club gaan versterken al is het natuurlijk maar de vraag of ze het potentieel wat ze bezitten ook daadwerkelijk waar kunnen maken. Dan is het moment toch echt daar om jullie niet langer in spanning te laten zitten of het kampioenschap is binnengehaald of dat we de (verdiende) promotie moeten binnenslepen door middel van de loodzware play-offs. Resultaten en eindstand competitie: Spoiler Gelukkig heeft de boodschap van het bestuur ons niet het kampioenschap gekost, hoewel het een ontknoping was waar zelfs Hans Christiaan Andersen niet op zou komen hebben we het weten te redden. Dit heeft me ook een persoonlijke prijs opgeleverd (hoewel ik hier weinig waarde aan hecht is het wel mooi om waardering te krijgen van je collega`s. Spoiler Daarnaast is het bestuur van plan om ons stadion geweldig flink uit te bereiden zoals je hieronder kan zien. Jammer dat ik nu minder toeschouwers kan trekken, maar zoals in het bericht ook geschreven wordt moeten ze wel om aan de competitieregels te voldoen. Tags en Reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @vekie71@Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @Thomassje123 Ik ben ook wel benieuwd hoe mijn elftal zich staande gaat houden komend jaar. Ik ben al blij als het handhaving wordt door middel van de play-offs. Dan komt er misschien ook wat extra tv-geld e.d. binnen waardoor de faciliteiten een upgrade kunnen krijgen. Op 29-1-2024 om 00:24 zei Thomassje123: Ik heb de youth challenge ook 1 keer gedaan, ik kwam niet veder dan de League 2. Enige 2 dingen die je kan doen om je financiën te verbeteren zijn ver komen in het bekertoernooi en niet te veel geld uitgeven aan de staf Daarnaast moet je een beetje geluk hebben met de intake, die zit vooralsnog tegen. Hopelijk een keer een mega talent die je met een mooie doorverkoop kan verkopen, dat wil misschien nog wel geld opleveren in de toekomst. 4K in de min is overigens niks dus je hoeft je geen zorgen te maken vooralsnog Vooralsnog gaat het prima hoewel ik mij afvraag of je wel klaar bent voor promotie als ik het team zo zie maar ja, wanneer ben je er wel klaar voor is dan weer de vraag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Gefeliciteerd met de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Veel kleiner kan het verschil natuurlijk niet zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Oef dat was een spannende titelstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari De aanvang van het seizoen in de National League, nog een trede verwijderd van de magische tv-gelden waardoor je de club echt verder kan ontwikkelen. Nu maak ik me voor dit seizoen totaal geen illusies en ben ik blij als we ons handhaven om ons verder rustig te ontwikkelen tot een stabiele National League club (en uiteindelijk meer natuurlijk). Inmiddels hebben we de eerste 7 wedstrijden erop zitten en ben ik best tevreden, tuurlijk wil je meer winnen maar zoals een "voetbalfilosoof" ooit zei als je niet kan winnen dan moet je zorgen dat je niet verliest, en dat conto heeft mijn ploeg zich prima aangetrokken. Resultaten eerste potten en stand: Spoiler Dan nog even de update m.b.t. de upgrade van het stadion: Spoiler De tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari De start is zoals je kan verwachten, moeizaam. Wel boven de streep en zolang dat zo blijft is het goed. Wordt wel een zwaar seizoen denk ik maar hopelijk red je het Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Moeizame start, maar positief bekeken ben je maar tegen twee nederlagen opgelopen. Je zal je dus prima staande gaan houden op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Het is wat zoeken naar een overwinning, maar je verliest ook niet al te vaak. Zolang je af en toe een driepunter scoort zal je dan waarschijnlijk ook niet in gevaar komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Moeizame start helaas, viel te verwachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Het gaat nog niet al te gemakkelijk maar hey, dat houdt het wel interessant! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Lastige start maar je staat op een veilige plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten