Spring naar bijdragen

[FM24] Verover de wereld

delichris

Aanbevolen berichten

65b9221edb488-veroverdewereldfm24.png

Seizoen 2025 - 2026

De laatste update van het seizoen. De traditionele update met de feiten en statistieken. Geniet er van, want morgen komt er vermoedelijk geweld :P  . Het was een mooi seizoen met de titel en volgend jaar gaan we de Champions League in en dat voor het eerst. En bij mijn vorige club was dat ook al het geval.

Commercieel Overzicht

65bd1569e9432-commercieel.png

Terugblik

65bd1574eea29-terugblik.png

Statistieken

65bd158d70315-statistieken.png

Individuele prijzen

65bd159d311e6-spelerprijzen1.png

65bd15b143e8b-spelerprijzen2.png

65bd15c9c1972-spelervanhetjaar.png

65bd15d8692c6-managervanhetjaar.png

Antwoorden op posts van users

@Djurovski Het was een balende bekerfinale, maar goed de titel was de belangrijkste.

@De Raam Het is zeker jammer, maar volgend seizoen een nieuwe kans.

@Marius De prijs om mijn doelstelling te halen heb ik binnen. 

@Kyrill Inderdaad en volgend seizoen weer een nieuwe kans om hem te winnen.

@ElMarcos Ze zijn heel goed en dat zijn wij gelukkig ook aan het worden.

@Tim Windt Het is jammer, maar wie weet wat we nog gaan winnen.

@Thomassje123 @Vlonkie @MNie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

سيراميكا كليوباترا تبحث عن دوري أبطال أوروبا
syramika kilyubatra tabhath ean dawrii 'abtal 'uwrubaa

Oftewel Ceramica Cleopatra op jacht naar Champions League voetbal. 

Ja jullie lezen het goed. We zijn nog niet verzekerd van Champions League voetbal. We zullen eerst een play-off moeten spelen en dan een eerste ronde en dan pas eventueel de groepsfase. Maar om goed voor de dag te gaan komen wil ik dit seizoen met een grotere selectie gaan spelen. We hebben namelijk de competitie, beker en dus eventueel Champions League. Ik zal dus veel moeten gaan rouleren. En om een grotere selectie te hebben zullen wij dus de transfermarkt opgaan. 

Maar om het even spannend te maken zal ik eerst de uitgaande transfers bespreken. Ik laat hoe dan ook een aantal buitenlanders vertrekken. Ik ben namelijk van plan om betere buitenlandse spelers te halen. De eerste speler die vertrekt is Mohammed Antar. Hij gaat naar Aswan voor 86k. Yazan Ourabi gaat naar Al Karama voor 33k. En dat betekent dat hij de eerste buitenlander is die vertrekt. Farshid Esmaeli vertrekt naar Zob-Ahan voor 135k en dat is buitenlander nummer twee die vertrekt. Ali Shojaei is buitenlander drie die vertrekt. Hij gaat naar Nassaji voor 275k. Justice Arthur is een buitenlander, maar was nooit geregistreerd. Hij wordt verhuurd aan WAFA FC.  Mida Gaber vertrekt naar El Gouna voor 23,5k. Zalaka vertrekt naar Pyramids voor 28k. Ahmed Gamel gaat naar ENPPI voor 8,25k. Ahmed Hafez wordt verhuurd aan Al-Merreikh. Amr Kalawa gaat naar ZED voor 9,25k. Hassan Saber is een talentvolle spits en ik wil hem meer speelminuten gunnen bij Nationa Bank en daarom wordt hij aan deze club verhuurd. Mahmoud Gamel moet ook meer speelminuten maken en wordt daarom verhuurd aan Petrojet. De laatste die vertrekt is Sherif Reda. Hij gaat naar Mehalla voor 14k. 

We hebben dus afscheid genomen van twaalf spelers. En ik ga dus nu de nieuwe spelers voorstellen. Er komen maar liefst negen nieuwe spelers naar ons toe. De eerste is Moustafa Moustafa. Hij is een Egyptische middenvelder die gratis overkomt van Borussia Monchengladbach. Hij komt gratis naar ons toe. Marwan Salah is een Egyptsiche keeper die overkomt van Mehalla en kost ons 625k. De derde is Mohamed Nabih en is een Egyptische verdediger die ook overkomt van Mehalla en kost ons 825k. Khaled Haggag is een linkback en is tevens Egyptisch. Hij komt over van Ismaily en kost ons 2,9 miljoen. 

Ik  had al verteld over de buitenlanders. De eerste speler die komt is Maguette Fall. Hij is een Senegalees en komt over van Génération Foot. Hij kost ons 160k. Youssef Obama (Geen familie van Barack) komt over van Zamalek voor 1,1 miljoen. Hij is een Egyptsiche rechter winger. Ahmed Yassin komt over van Al-Ahly voor 425k. Hij is een Egyptische centrale verdediger. Deivid is een Braziliaanse middenvelder en in mijn ogen een top aankoop. Hij komt over van Gremio Esportivo Brasil. Hij kost ons 82k. Youssouf Elmohamady is een talentvolle aanvallende middenvelder en afkomstig uit Egypte. Hij komt over van Wadi Degla. En hij kost ons 425k. 

Ik ben tevreden over de transfers en we zijn stukken sterker dan vorig seizoen. We hebben een grotere selectie en nu kunnen wij lekker de voorbereiding in en ons zien te kwalificeren voor Champions League voetbal. Ik moest ook bij het bestuur komen. Ze wilden wederom mijn contract verlengen. Ik heb mijn contract verlengd tot en met 2029. Hopelijk kan ik in die tijd mijn droom verwezenlijken en de Champions League titel in Afrika winnen. Ook zal ik mijn taktiek laten zien.

Nieuw contract

65be46345b64c-nieuwcontract.png

Transfers uit

65be4653640fe-transfersuit1.png

65be4667ee87d-transfersuit2.png

Transfers in

65be467b08877-transfersin.png

Spoiler

65be4695a449e-moustafa1.png

65be46a795fd8-salah2.png

65be46b57ef3f-nabih3.png

65be46e4215fe-haggag4.png

65be47101c2fd-fall5.png

65be47271990b-obama6.png

65be473d50b7d-yassin7.png

65be474be2444-deivid8.png

65be475a043b1-elmohamady.png

Doelstellingen

65be47aac1d9d-doelstellingen.png

Selectie Ceramica Cleopatra

65be47d5391f4-selectie.png

Taktiek

65be47e93154b-taktiek.png

Loting Champions League play-offs

65be48082f37b-lotingcl.png

@De Raam Ik hoop dat je het wat vind.

@Thomassje123 Ik hoop dit seizoen de beker wel te winnen. 

@Kyrill Dankje.

@Marius Voor als nog blijft het op één update.

@Djurovski @ElMarcos @Tim Windt @Vlonkie @MNie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

De voorbereiding is anders gelopen dan ik zou willlen. Ik had namelijk eerst tegen wat lokale teams klaar staan, maar deze zijn ineens verdwenen en kreeg ik allerlei Turkse ploegen op bezoek en een Italiaanse club. Om vervolgens een onbekende club op bezoek te krijgen en dan weer uit te spelen tegen AEL. Daarna nog wat oefenwedstrijden gespeeld tegen wat andere ploegen om dan zo fit mogelijk aan mijn Champions League avontuur te gaan beginnen. Na onze voorbereiding lijken wij wel klaar te zijn voor het gehele seizoen. 

We spelen dus in de play-offs van de Champions League tegen Porto Real. De bedenker van deze club moeten ze even nakijken. Of je noemt je club Porto of je noemt je club Real. Maar toch niet Porto Real? Als wij deze ronde door komen mogen we tegen Yanga. Nee niet dat spelletje. En er staat nog een wedstrijd op het programma. De Egyptische Super Cup tegen Al-Ahly. 

Play-off Champions League

65bf51092167f-cleoportoreal1.png

65bf5113d4002-cleoportoreal2.png

65bf512133dbe-portoreal1.png

65bf5168623b4-portorealcleo2.png

Eerste ronde Champions League

65bf514bf38fa-yangacleo.png

65bf51775ec37-cleoyanga.png

Egyptian Super Cup

65bf518b2f028-egyptischesupercup1.png

65bf519c9090f-egyptischesupercup2.png

65bf51acb069e-winst1.png

65bf51c46dda5-winst2.png

Augustus en september

65bf5239215e3-augustusenseptember.png

Loting Champions League

65bf525384667-lotingcl.png

Overzicht manager

65bf527c6cabd-overzicht.png

Financien

65bf5290caa0b-financien.png

@De Raam Die heb ik meestal aan het begin van een seizoen. Ik ben meer dan tevreden over mijn transfers.

@Kyrill We moeten vier wedstrijden winnen om ons te plaatsen.

@Djurovski De eerste ronde lijkt zeker haalbaar.

@MNie Ik zou heel graag Salah in mijn team hebben, maar die blijft nog wel even in Europa. Ik heb met Cleopatra nog geen CL gespeeld. Dit seizoen wordt de eerste keer.

@Marius Willen we serieus meedoen dan moet ik een brede selectie hebben.

@Thomassje123 @ElMarcos @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seizoen 2026 - 2027

Plaatsing voor de Champions League is een feit en dat wij Al-Ahly tegen gaan komen in de poule fase is minder, maar wie weet kan ik ze wel uitschakelen en dan zijn we ze de rest van het toernooi kwijt. Maar voordat wij überhaupt gaan spelen in de Champions League mogen wij eerst vier competitiewedstrijden spelen deze maand. Onze tegenstanders zijn El Dakhleya, Al-Gaish, Zamalek en Ismaily.

El Dakhleya - Ceramica Cleopatra Premier League

65c107f64ae8c-eldakhleyacleo.png

Ceramica Cleopatra - Zamalek Premier League

65c1080384625-cleozamalek.png

Oktober

65c108184b55d-oktober.png

Stand Premier League

65c1082c80dbc-stand.png

Overzicht manager

65c1083b44bf5-overzicht.png

Financien

65c1084c89d53-financien.png

@Kyrill Klopt

@MNie Ik hoop het. We zijn nog lang niet zover helaas.

@Marius En ik heb ook geen idee wat het niveau van de andere teams zijn. Dit kon wel eens een interessant seizoen worden om te zien waar we echt staan in Afrika.

@De Raam Het is zelden saai bij een wedstrijd van mij.

@Djurovski We zijn lekker bezig. Ik maakte meer een grap omtrent de complete naam van die club.

@ElMarcos We pakken een prijs mee en we mogen CL voetbal spelen. Altijd fijn.

@Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77

Link naar opmerking
Deel via andere websites