Djurovski Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Klote Al Ahly ook altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Jammer van de finale man maar dat is ook altijd wel een stugge ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Jammer, maar je had gelukkig wel al de hoofdprijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Jammer maar kan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Zonde om je meerdere te moeten erkennen, maar dit is natuurlijk wel een klepper van een tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Jammer dat je de finale niet weet te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari Seizoen 2025 - 2026 De laatste update van het seizoen. De traditionele update met de feiten en statistieken. Geniet er van, want morgen komt er vermoedelijk geweld . Het was een mooi seizoen met de titel en volgend jaar gaan we de Champions League in en dat voor het eerst. En bij mijn vorige club was dat ook al het geval. Commercieel Overzicht Terugblik Statistieken Individuele prijzen Antwoorden op posts van users @Djurovski Het was een balende bekerfinale, maar goed de titel was de belangrijkste. @De Raam Het is zeker jammer, maar volgend seizoen een nieuwe kans. @Marius De prijs om mijn doelstelling te halen heb ik binnen. @Kyrill Inderdaad en volgend seizoen weer een nieuwe kans om hem te winnen. @ElMarcos Ze zijn heel goed en dat zijn wij gelukkig ook aan het worden. @Tim Windt Het is jammer, maar wie weet wat we nog gaan winnen. @Thomassje123 @Vlonkie @MNie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Nu toch vooral benieuwd naar het geweld dat ons morgen te wachten staat! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Balen van de finale, can't win them all Hopelijk volgend jaar beter. Desondanks een goed seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Leuke update/overzicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Vandaag dus de ene na de andere update neem ik aan. Knallen in die CL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 februari Auteur Share Geplaatst 3 februari Seizoen 2026 - 2027 سيراميكا كليوباترا تبحث عن دوري أبطال أوروبا syramika kilyubatra tabhath ean dawrii 'abtal 'uwrubaa Oftewel Ceramica Cleopatra op jacht naar Champions League voetbal. Ja jullie lezen het goed. We zijn nog niet verzekerd van Champions League voetbal. We zullen eerst een play-off moeten spelen en dan een eerste ronde en dan pas eventueel de groepsfase. Maar om goed voor de dag te gaan komen wil ik dit seizoen met een grotere selectie gaan spelen. We hebben namelijk de competitie, beker en dus eventueel Champions League. Ik zal dus veel moeten gaan rouleren. En om een grotere selectie te hebben zullen wij dus de transfermarkt opgaan. Maar om het even spannend te maken zal ik eerst de uitgaande transfers bespreken. Ik laat hoe dan ook een aantal buitenlanders vertrekken. Ik ben namelijk van plan om betere buitenlandse spelers te halen. De eerste speler die vertrekt is Mohammed Antar. Hij gaat naar Aswan voor 86k. Yazan Ourabi gaat naar Al Karama voor 33k. En dat betekent dat hij de eerste buitenlander is die vertrekt. Farshid Esmaeli vertrekt naar Zob-Ahan voor 135k en dat is buitenlander nummer twee die vertrekt. Ali Shojaei is buitenlander drie die vertrekt. Hij gaat naar Nassaji voor 275k. Justice Arthur is een buitenlander, maar was nooit geregistreerd. Hij wordt verhuurd aan WAFA FC. Mida Gaber vertrekt naar El Gouna voor 23,5k. Zalaka vertrekt naar Pyramids voor 28k. Ahmed Gamel gaat naar ENPPI voor 8,25k. Ahmed Hafez wordt verhuurd aan Al-Merreikh. Amr Kalawa gaat naar ZED voor 9,25k. Hassan Saber is een talentvolle spits en ik wil hem meer speelminuten gunnen bij Nationa Bank en daarom wordt hij aan deze club verhuurd. Mahmoud Gamel moet ook meer speelminuten maken en wordt daarom verhuurd aan Petrojet. De laatste die vertrekt is Sherif Reda. Hij gaat naar Mehalla voor 14k. We hebben dus afscheid genomen van twaalf spelers. En ik ga dus nu de nieuwe spelers voorstellen. Er komen maar liefst negen nieuwe spelers naar ons toe. De eerste is Moustafa Moustafa. Hij is een Egyptische middenvelder die gratis overkomt van Borussia Monchengladbach. Hij komt gratis naar ons toe. Marwan Salah is een Egyptsiche keeper die overkomt van Mehalla en kost ons 625k. De derde is Mohamed Nabih en is een Egyptische verdediger die ook overkomt van Mehalla en kost ons 825k. Khaled Haggag is een linkback en is tevens Egyptisch. Hij komt over van Ismaily en kost ons 2,9 miljoen. Ik had al verteld over de buitenlanders. De eerste speler die komt is Maguette Fall. Hij is een Senegalees en komt over van Génération Foot. Hij kost ons 160k. Youssef Obama (Geen familie van Barack) komt over van Zamalek voor 1,1 miljoen. Hij is een Egyptsiche rechter winger. Ahmed Yassin komt over van Al-Ahly voor 425k. Hij is een Egyptische centrale verdediger. Deivid is een Braziliaanse middenvelder en in mijn ogen een top aankoop. Hij komt over van Gremio Esportivo Brasil. Hij kost ons 82k. Youssouf Elmohamady is een talentvolle aanvallende middenvelder en afkomstig uit Egypte. Hij komt over van Wadi Degla. En hij kost ons 425k. Ik ben tevreden over de transfers en we zijn stukken sterker dan vorig seizoen. We hebben een grotere selectie en nu kunnen wij lekker de voorbereiding in en ons zien te kwalificeren voor Champions League voetbal. Ik moest ook bij het bestuur komen. Ze wilden wederom mijn contract verlengen. Ik heb mijn contract verlengd tot en met 2029. Hopelijk kan ik in die tijd mijn droom verwezenlijken en de Champions League titel in Afrika winnen. Ook zal ik mijn taktiek laten zien. Nieuw contract Transfers uit Transfers in Spoiler Doelstellingen Selectie Ceramica Cleopatra Taktiek Loting Champions League play-offs Antwoorden op posts van users @De Raam Ik hoop dat je het wat vind. @Thomassje123 Ik hoop dit seizoen de beker wel te winnen. @Kyrill Dankje. @Marius Voor als nog blijft het op één update. @Djurovski @ElMarcos @Tim Windt @Vlonkie @MNie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Wat een lap tekst voor jouw doen spelers lijken me meer dan prima voor het niveau dus goed ingekocht. Succes met de Champions League! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Succes met plaatsen voor de CL. Goede lange update. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Haalbare loting lijkt mij dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Even het team naar je hand zetten en ik dacht eerst even wauw Salah in de selectie, maar het is een achterneef haha. Vorig seizoen greep je er net naast, dit seizoen ga je de CL pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Veel nieuwe namen, maar met een druk programma is het niet onlogisch dat je over een brede kern wil beschikken natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 februari Auteur Share Geplaatst 4 februari Seizoen 2026 - 2027 De voorbereiding is anders gelopen dan ik zou willlen. Ik had namelijk eerst tegen wat lokale teams klaar staan, maar deze zijn ineens verdwenen en kreeg ik allerlei Turkse ploegen op bezoek en een Italiaanse club. Om vervolgens een onbekende club op bezoek te krijgen en dan weer uit te spelen tegen AEL. Daarna nog wat oefenwedstrijden gespeeld tegen wat andere ploegen om dan zo fit mogelijk aan mijn Champions League avontuur te gaan beginnen. Na onze voorbereiding lijken wij wel klaar te zijn voor het gehele seizoen. We spelen dus in de play-offs van de Champions League tegen Porto Real. De bedenker van deze club moeten ze even nakijken. Of je noemt je club Porto of je noemt je club Real. Maar toch niet Porto Real? Als wij deze ronde door komen mogen we tegen Yanga. Nee niet dat spelletje. En er staat nog een wedstrijd op het programma. De Egyptische Super Cup tegen Al-Ahly. Play-off Champions League Eerste ronde Champions League Egyptian Super Cup Augustus en september Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @De Raam Die heb ik meestal aan het begin van een seizoen. Ik ben meer dan tevreden over mijn transfers. @Kyrill We moeten vier wedstrijden winnen om ons te plaatsen. @Djurovski De eerste ronde lijkt zeker haalbaar. @MNie Ik zou heel graag Salah in mijn team hebben, maar die blijft nog wel even in Europa. Ik heb met Cleopatra nog geen CL gespeeld. Dit seizoen wordt de eerste keer. @Marius Willen we serieus meedoen dan moet ik een brede selectie hebben. @Thomassje123 @ElMarcos @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Dan pak je hem dit seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Yanga. Jenga. Porto. Real. What's in a name? Het belangrijkste is dat je in de CL zit. Wel jammer dat je dan ingeloot wordt met een ploeg uit eigen land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari De fans vervelen zich niet met jouw aan het roer. Genoeg doelpunten om van te genieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Prima start wederom. Real betekend echt of koninklijk . Je hebt ook gewoon real Betis en real Sociedad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Je mag gaan meedoen in de Champions League en nationaal de eerste prijs al weer binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 februari Auteur Share Geplaatst 5 februari Seizoen 2026 - 2027 Plaatsing voor de Champions League is een feit en dat wij Al-Ahly tegen gaan komen in de poule fase is minder, maar wie weet kan ik ze wel uitschakelen en dan zijn we ze de rest van het toernooi kwijt. Maar voordat wij überhaupt gaan spelen in de Champions League mogen wij eerst vier competitiewedstrijden spelen deze maand. Onze tegenstanders zijn El Dakhleya, Al-Gaish, Zamalek en Ismaily. El Dakhleya - Ceramica Cleopatra Premier League Ceramica Cleopatra - Zamalek Premier League Oktober Stand Premier League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Klopt @MNie Ik hoop het. We zijn nog lang niet zover helaas. @Marius En ik heb ook geen idee wat het niveau van de andere teams zijn. Dit kon wel eens een interessant seizoen worden om te zien waar we echt staan in Afrika. @De Raam Het is zelden saai bij een wedstrijd van mij. @Djurovski We zijn lekker bezig. Ik maakte meer een grap omtrent de complete naam van die club. @ElMarcos We pakken een prijs mee en we mogen CL voetbal spelen. Altijd fijn. @Thomassje123 @Tim Windt @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten