Djurovski Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Hoppa meteen weer de titel gepakt lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari De eerste prijs is binnen, nu er nog de dubbel van maken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Hoppa daar is de titel nummero uno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Gelijk de titel gepakt, lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari gefeliciteerd met de titel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 januari Auteur Share Geplaatst 10 januari Seizoen 2023 - 2024 De titel is binnen gehengeld in mijn eerste seizoen en daarmee ben ik op koers voor de Champions League. Maar dat is een stap voor volgend seizoen. Nu eerst de finale van de Chatham Cup. Een leuke beker met veel nieuwe clubs die ik kon ontdekken. In de finale spelen wij tegen Eastern Suburbs. Ik heb geen idee wie er de favoriet is. Normaal zou ik zeggen wij omdat wij de titel hebben gepakt. Deze finale wordt trouwens bijna een maand na onze laatste wedstrijd gespeeld. Ik heb ook bewust geen oefenwedstrijden gespeeld. Ik neem nu zo weinig mogelijk risico op blessures. Aankondiging Chatham finale Road to the final FC Twenty 11 Road to the final Eastern Suburbs Opstellingen FC Twenty 11 - Eastern Suburbs Finale Chatham Cup Antwoorden op posts van users @Kyrill Als je de titel pakt zeker. @De Raam Ja wel verrassend hoe makkelijk het soms ging. @Djurovski Het niveau is ook niet heel hoog en als je dan iets betere spelers hebt dan kan je ver komen. @Marius De dubbel pakken zou heel mooi zijn. @MNie Ik hoop dat er nog veel meer prijzen gaan volgen. @Tim Windt Het niveau is niet heel hoog heb ik gemerkt. @Vlonkie Dankje. Nu wacht ons de beker nog. @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Zo draai je toch even een geweldig seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari En daar is de volgende prijs al! Wat een debuutseizoen op die manier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Gefeliciteerd met de dubbel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Fantastisch eerste seizoen gespeeld met het winnen van een tweede prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari Seizoen 2023 - 2024 Ik had nooit verwacht dat wij zo snel al twee prijzen zouden gaan winnen. Ik ben er wel blij mee, want we gaan volgend seizoen de Champions League in en dat is volgens mij voor het eerst in de geschiedenis van de club. We zullen er geen miljoenen mee verdienen, maar ach iedere euro is er één. In deze update krijgen wij een jeugdintake. Deze is niet geweldig, maar ik maal er niet om. Ik hoop er nog maximaal twee jaar er te zijn en dan op jacht naar een nieuwe uitdaging. Ik heb ook een Duitse moederclub gevonden. Zij betalen de club jaarlijks 31k en dat is gewoon lekker voor FC Twenty 11. Verder heeft deze update wat feiten en statistieken. Jeugdintake Moederclub Terugblik Statistieken Individuele prijzen Financien Antwoorden op posts van users @MNie Het was een heel mooi siezoen voor de club en volgend seizoen gaan we de CL in. @Marius Dit is genieten, want in één seizoen twee prijzen pakken is niet verkeerd. @Kyrill Dankje. @Tim Windt Dit had ik niet verwacht toen ik aan deze klus begon. @De Raam @Djurovski @Vlonkie @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Mooie update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari In deze uitdaging is de jeugdintake niet echt van tel. Snel op naar volgend seizoen, want die CL deelname is wel iets om naar uit te kijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Benieuwd hoe je het in de CL gaat doen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari goede update Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 januari Auteur Share Geplaatst 12 januari Seizoen 2024 - 2025 We gaan aan een nieuw seizoen beginnen. En ik heb wel besloten om niet alleen Nieuw-Zeelanders te halen. Is een speler in mijn ogen beter dan wat ik nu heb dan haal ik hem. Ik heb dus aardig wat spelers gehaald, maar er zitten spelers bij voor het jeugdteam. Heldon, Juric, Conté, Martial (Broer van Anthony), Motta, Clisby en Barr zijn gehaald voor het eerste. Als jullie screens willen zien van bepaalde spelers moet je het even zeggen. Motta is helaas in mijn game gestopt. Ook zijn er vijf spelers naar een andere club vertrokken. Ik wens ze veel succes bij hun andere club. De club is ook semi professioneel geworden en daardoor haal ik dus iets betere spelers. Ik heb ook een nieuw contract ondertekend, maar het is een amateurcontract en ik kan dus zo weg gaan. Ook is er geloot voor de Chatham Cup en de Champions League. Ik zie in beide bekertoernooien kansen om door te gaan. Nieuw contract Semi professioneel Doelstellingen Transfers uit Transfers in Selectie FC Twenty 11 Loting Chatham Cup Loting Champions League Antwoorden op posts van users @Kyrill Dankje @Marius Ik zal weinig met de jeugd doen, want ik hoop binnen nu en twee jaar weg te zijn. @MNie Ik zelf ook wel. @Vlonkie Dankje. @Tim Windt @De Raam @Djurovski @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Mooie update, en fijn en terecht je nieuw contract hebt getekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Zowel de namen van de nieuwkomers als de tegenstanders in de CL zeggen me niks Hopelijk weet jij er wel raad mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Semi prof is wel prettig hoor. Geeft je met wat meer status en maakt je aantrekkelijker. Op naar een nieuw kampioenschap en kijken hoe je CL avontuur eruit zal zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Gefeliciteerd met je nieuwe contract. Mooi dat je semi prof bent en denk dat je wel kans maakt in deze poule in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 januari Auteur Share Geplaatst 13 januari Seizoen 2024 - 2025 Het seizoen gaat beginnen. Ik heb wat oefenwedstrijden gepland. We spelen door het hele land heen. En uiteraard ook wat thuiswedstrijden. Ik heb geen idee hoe het allemaal gaat lopen met de wedstrijden in de Champions League. Maar we spelen ook tegen AS Venus in de Champions League. Gelukkig heb ik @Fantasy gevraagd om wat informatie van deze club. Hij heeft tenslotte al tegen ze gespeeld. En ik kan zeggen de informatie was waardevol. Ook speelden wij tegen Erakor GS. Omtrent deze club kende ik helaas niemand voor informatie en moest maar op geluk een strijdplan gaan bedenken. Voorbereiding FC Twenty 11 - AS Venus Champions League Erakor GS - FC Twenty 11 Champions League Februari Stand Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Met dit nieuwe contract kan ik ook sowieso zo weg en krijgt de club niets. Het is een amateurcontract. Ik blijf nu bij de club om mijn eigen reputatie beter te krijgen en zo in beeld te komen voor andere clubs. @Marius Al die namen zeggen mijn ook niets. Wel leuk om zo nieuwe namen tegen te komen. @MNie Ik zal hoe dan ook blijven in Nieuw Zeeland tot ik mijn CL heb gewonnen. En misschien wel langer, want ik moet een goede reputatie hebben om naar een nieuwe club te gaan. @Djurovski Het gaat goed en ik denk zelf ook wel dat we de poule door moeten komen. @Vlonkie @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Ok. Gaat lekker weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari ziet er goed uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari De oefenwedstrijden hebben zich uitbetaald want de start in de CL was uitermate geslaagd zo te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 januari Auteur Share Geplaatst 13 januari Seizoen 2024 - 2025 We zijn in de Champions League goed gestart en zijn zelfs al zeker van de volgende ronde. Maar ik wil natuurlijk die laatste wedstrijd ook winnen. En dat moet dan gebeuren tegen Henderson Eels. In de Southern League spelen wij tegen Nelson Suburbs, Coastal Spirit, Ferrymead Bays en Christchurch United. Henderson Eels - FC Twenty 11 Champions League FC Twenty 11 - Ferrymead Bays Champions League Maart Stand Southern League Stand Champions League Loting Champions League Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Kyrill Weinig te klagen op dit moment. @Vlonkie Inderdaad. Ik heb weinig te klagen. @Marius We hebben een goede start in de CL en die moeten wij wel vasthouden. @MNie @Djurovski @Tim Windt @De Raam @chrisje1993 @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten