Vlonkie Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari goed bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 januari Share Geplaatst 3 januari Sterk bezig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Je blijft goed presteren! Je doelstelling lijk je te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 januari Auteur Share Geplaatst 6 januari Banner is gemaakt door @Bogatyr Seizoen 2023 - 2024 We gaan weer verder met FC Twente uuhh ik bedoel FC Twenty 11. We doen het verrassend goed en dat had ik niet verwacht eigenlijk. In de maand juni gaan wij de drukste maand ooit krijgen. We spelen maar liefst één wedstrijd deze maand en dat is wel voor de competitie. We spelen tegen Selwyn United. Ik kan zeggen dat het een leuke wedstrijd wordt voor de neutrale kijker. We hadden in de maand mei ook nog een transfer gedaan. Velen kennen hem vermoedelijk wel. Het is een international van Andorra. Ildefons Lima komt onze verdediging versterken en het geeft ook meteen een boost voor de verdediging. Ildefons Lima Selwyn United - FC Twenty 11 Southern League Juni Stand Southern League Helaas geen screen Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Marius We kunnen aardig scoren, maar krijgen ook wel veel goals tegen. @Vlonkie Ik ben aardig tevreden. @Djurovski Vergeleken met de prognose doen we het heel goed. @Tim Windt Het zou mooi zijn als het gaat lukken en dan zien wat er mogelijk is. @chrisje1993 @De Raam @Kyrill @MNie @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) Je presteerd erg goed met de club. 6 januari bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Een prima nieuwe verdediger lijkt het, maar toch was het nog opendeurdag tijdens de laatste wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Manage je nu een korfbal team of voetbal team? Wat een uitslag. Prima aankoop gedaan ook. Zal niet lang meer spelen maar een versterking is een versterking. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Lijkt inderdaad meer op korfbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Denk niet dat veel een international van Andorra kennen. Wel een prima speler nog op zijn 43e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Hey, waar is m'n tag gebleven? Nu heb ik er alweer een paar gemist Lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari Auteur Share Geplaatst 7 januari Seizoen 2023 - 2024 We spelen in de maand juli meer wedstrijden dan in de maand juni en dat is wel fijn. We gaan namelijk vier wedstrijden spelen. Drie in de competitie en één voor de beker. In de Chatham Cup gaan wel spelen tegen Ngãruawãhia United. Wie deze club echt kent is een echte Nieuw-Zeelandse kenner. Maar ik vermoed dat echt niemand hier ooit van deze club gehoord heeft. In de competitie gaan we spelen tegen Coastal Spirit, Dundedin City Royals en Nelson Suburbs. Ik zal ook wel wat transfers tussen door doen, maar ik post ze hier niet. Het zijn toch niet echt bekende spelers of ze zijn binnen een maand weer vertrokken. FC Twenty 11 - Coastal Spirit Southern League Juli Stand Southern League Loting Chatham Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @chrisje1993 We doen het verrassend goed, maar ik moet zeggen dat ik ook leuke spelers heb en dat maakt het ook wat makkelijker. @Marius Lima is een aardige verdediger. En we weten gelukkig meer te scoren. @Tim Windt Dat vraag ik me soms ook wel af. Misschien kan ik ook wel korfbaltrainer worden. @MNie Dat vraag ik me ook wel eens af. @Djurovski Het is wel vrij bekende speler voor in de onderste regionen. @De Raam Dat vraag ik me ook af. We doen het goed en daar ben ik blij mee. @Vlonkie @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Je blijft voortreffelijk presteren met de ploeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Op rolletjes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Alleen maar overwinningen dus dat is prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari De leidersplek in handen genomen ... ik zie je ze ook niet meer afgeven eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari Auteur Share Geplaatst 7 januari Seizoen 2023 - 2024 En zo zitten we alweer in augustus. We spelen blijkbaar niet veel wedstrijden. In de Chatham Cup spelen wij tegen Waimakariri United. In de Southern League spelen wij tegen Green Island en Ferrymead Bays. Ook zijn er twee oefenwedstrijden gepland tegen Parkland United en Burwood. Deze stonden al in de planning en ik heb ze maar laten staan. FC Twenty 11 - Green Island Southern League Augustus Stand Southern League Loting Chatham Cup Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @MNie En dan zijn we niet eens het topteam van Nieuw Zeeland. Ik denk dat we eerder zo rond plek 10 zijn. @De Raam Met of zonder slagroom? Het gaat lekker en we maken als club zelfs winst. @Djurovski Ja het echt lekker, maar sommige ploegen zijn niet heel goed hoor. @Marius Ik hoop het, want dan gaan we naar de play - offs. @chrisje1993 @Tim Windt @Vlonkie @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Aardige maand ondanks een verlies toch mooi bovenaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Gaat weer snel hier! Lekker bezig. Vraagje. Plaats jij je updates meteen nadat je een maand gespeeld hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari Een zeldzame nederlaag in de competitie, maar je blijft gelukkig bovenaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 januari Auteur Share Geplaatst 8 januari Seizoen 2023 - 2024 We zitten dus in de play-offs voor de titel. En ik heb nu het schema gezien. Wat een moordend tempo zeg. Ik heb er de selectie niet voor, maar ik zal me er doorheen worstelen. We spelen nog één wedstrijd tegen Christchurch United voor de Southern League en daarna gaan we spelen tegen Wellington Olympic, Cashmere Tech, Auckland City, Birkenhead, Miramar Rangers en de Western Suburbs in de Champions Play-offs. FC Twenty 11 - Christchurch United Southern League Stand Southern League September StandChampions Play-offs Overzicht manager Financien Antwoorden op posts van users @Djurovski Het was een iets mindere maand, maar we konden het veroorloven anders was ik echt kwaad geworden. @De Raam We zijn goed op weg. Ik hoop de titel te winnen dit seizoen, want dan gaan we de CL in. Ik maak de updates klaar als ik een maand heb gespeeld. Maar ik plaats pas ik genoeg heb. Ik heb dit weekend aardig kunnen spelen en heb nu zo'n acht updates klaar en ik zal door de weeks weinig spelen. Vanwaar je vraag? @Marius Ik stond er ook van te kijken, maar we weten nu ook dat we altijd scherp moeten zijn. @MNie @chrisje1993 @Tim Windt @Vlonkie @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Money time en je gaat als een speer! De titel komt jouw kant uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 8 januari Share Geplaatst 8 januari Erg sterk bezig op het moment! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 januari Auteur Share Geplaatst 9 januari Seizoen 2023 - 2024 De maand oktober is de maand waarin de kampioen van Nieuw Zeeland gekroond gaat worden. Zullen we de vogeltjesdans doen of de haka. Of gaan we misgrijpen? Het wordt hoe dan ook een historische maand voor FC Twenty 11. Voor zover bekend is heeft de club het nog nooit zo goed gedaan als deze periode onder mijn hoede. We spelen tegen Western Suburbs voor de Chatham Cup. In de play-offs gaan we nog spelen tegen Auckland United en Nelson Suburbs. Ik heb ook nog wat transfers gedaan om zo wat sterker te gaan worden. Alleen Danny Simpson zal maar één wedstrijd voor ons spelen. Hij ging ineens met pensioen. Transfers in Western Suburbs - FC Twenty 11 Chatham Cup Nelson Suburbs - FC Twenty 11 Play offs Oktober StandChampions Play-offs Affiche Chatham Cup Antwoorden op posts van users @Marius We zullen er voor moeten werken om de titel te gaan winnen. @Tim Windt We zijn erg in vorm en misschien wel precies op tijd. @De Raam @Djurovski @MNie @chrisje1993 @Vlonkie @Satioz @KayDeManaager @keano77 @ElMarcos @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Gaat erg goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 9 januari Share Geplaatst 9 januari Titel is binnen, lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten