MarF_RJC Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Prioriteiten veranderen, waardoor creators op twee komen te staan. Dat zijn meestal wel je betere spelers. Hoe kan ik dat zien en veranderen? Haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 6 uur geleden zei MarF_RJC: Hoe kan ik dat zien en veranderen? Haha Rechts staat de rangorde. Via die zes bolletjes kun je de volgorde aanpassen door iets naar een andere plek te slepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 8 uur geleden zei MarF_RJC: Hoe kan ik dat zien en veranderen? Haha https://manutd.nl/mus-hulpgids-het-instellen-van-een-aanvallende-cornertactiek-in-fm24/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Mensen die erg thuis zijn in verdedigende corner tactieken? Wel benieuwd naar wat buiten de spelers goed werkt voor jullie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Thnx toppers! ga er mee aan de slag :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen opmerking Titan Geplaatst 24 augustus Aanbevolen opmerking Share Geplaatst 24 augustus Een tijdje terug ben ik wat aan het experimenteren geweest met standaardsituaties, voor de liefhebber: De strijd om de standaardsituatie - Managers United (manutd.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus 4 uur geleden zei Titan: Een tijdje terug ben ik wat aan het experimenteren geweest met standaardsituaties, voor de liefhebber: De strijd om de standaardsituatie - Managers United (manutd.nl) Deze ga ik eens testen... Net door de corner van deze tactiek de winnende kunnen maken in de 90ste minuut :-) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september Op 24-8-2024 om 09:56 zei Titan: Een tijdje terug ben ik wat aan het experimenteren geweest met standaardsituaties, voor de liefhebber: De strijd om de standaardsituatie - Managers United (manutd.nl) Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn, dan is hier de download voor de complete set set pieces. Opslaan in map set pieces (evt. aanmaken), daarna tactiek --> standaardsituaties --> Routine 1 uitklappen --> laad alle routines. HJK.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 1 uur geleden zei Titan: Mocht er nog iemand geïnteresseerd zijn, dan is hier de download voor de complete set set pieces. Opslaan in map set pieces (evt. aanmaken), daarna tactiek --> standaardsituaties --> Routine 1 uitklappen --> laad alle routines. HJK.fmf 36.83 kB · 0 downloads Ga ik dan toch maar eens proberen, wellicht dat ik dan eindelijk eens de Champions League kan winnen met Willem II. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 september Share Geplaatst 3 september 6 uur geleden zei Mordurette: Ga ik dan toch maar eens proberen, wellicht dat ik dan eindelijk eens de Champions League kan winnen met Willem II. Cool, ik ben benieuwd of het op enige manier werkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Is het hebben van meerdere routines zinvol? Ik houd het altijd gewoon bij 1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 6 uur geleden zei MisterX: Is het hebben van meerdere routines zinvol? Ik houd het altijd gewoon bij 1. Het maakt je minder voorspelbaar. Zelfs de AI heeft een trucje meestal snel door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober Shorty en shorty 2 hier 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 oktober Share Geplaatst 20 oktober 59 minuten geleden zei Nom de Guerre: Het maakt je minder voorspelbaar. Zelfs de AI heeft een trucje meestal snel door. Dat was toch altijd een mythe dat de AI je tactiek door heeft? Het was dan vaker dat de AI door had dat je boven verwachting presteerde en op basis daarvan anders de wedstrijd in gaat. Dat was toch altijd het verhaal wat gegeven werd? Of is dat tegenwoordig niet meer het verhaal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 10 uur geleden zei MisterX: Dat was toch altijd een mythe dat de AI je tactiek door heeft? Het was dan vaker dat de AI door had dat je boven verwachting presteerde en op basis daarvan anders de wedstrijd in gaat. Dat was toch altijd het verhaal wat gegeven werd? Of is dat tegenwoordig niet meer het verhaal? Je tactiek is niet helemaal hetzelfde als je corners. Als jij elke keer de bal bij de eerste paal neergooit, dan gaat de AI daar vroeger of later echt wel betere koppers neerzetten. Vandaar variatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 9 uur geleden zei Nom de Guerre: Je tactiek is niet helemaal hetzelfde als je corners. Als jij elke keer de bal bij de eerste paal neergooit, dan gaat de AI daar vroeger of later echt wel betere koppers neerzetten. Vandaar variatie. Spelhervattingen zijn toch ook gewoon onderdeel van de match engine? Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet. In mijn San Marina game ging ook gewoon alles naar de eerste paal via 1 routine. Dat ging misschien wel iets te goed... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober 4 minuten geleden zei MisterX: Spelhervattingen zijn toch ook gewoon onderdeel van de match engine? Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet. In mijn San Marina game ging ook gewoon alles naar de eerste paal via 1 routine. Dat ging misschien wel iets te goed... Een tactiek is complexer en meer contextgericht, set pieces zijn beter trainbaar en dus ook beter te verdedigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober Share Geplaatst 21 oktober Gratis tip van ome Karel betreft standaard situaties; stel bij verdedigen van corners in 1/2 aanvallers op rand van je eigen 16, dan krijg je bijna nooit meer die lange uithalen als goals tegen, vanuit de corner, waar de AI zo dol op is en goed in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 oktober Share Geplaatst 22 oktober 11 uur geleden zei Kyrill: Gratis tip van ome Karel betreft standaard situaties; stel bij verdedigen van corners in 1/2 aanvallers op rand van je eigen 16, dan krijg je bijna nooit meer die lange uithalen als goals tegen, vanuit de corner, waar de AI zo dol op is en goed in Wat een goede tip! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Titan,
0 reacties
Ga naar dit bericht