Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Oef 5e is niet top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari Oude bekende teruggehaald voor nu ook weer 0 euro, mega aankoop gedaan van 206 miljoen en meer. WK voor clubs: Ik geef weinig om WK voor clubs. Zie FM Cafe van gisteravond/nacht. Ik zeg erbij 2 wedstrijden geexperimenteerd met keepers op AMR. Meer ga ik er niet over zeggen, ik post de screens zonder verder te bespreken: PL: Community shield: Arsenal-Manchester United 1-2: Wedstrijden: Arsenal-Nottingham Forest 5-0: Liverpool-Arsenal 3-3: Dit is nu ons 5e duel op rij, ongeslagen tegen Liverpool(aldus de media/pers) laat ik beginnen met het feit Liverpool vele malen beter waren oa 6 CCC's vs 1 voor ons, en xG van 3. om 1.19 oid. Hoe ze niet wonnen, mij een verrassing. Maar dan zeg ik nu ook dat onze 2e helft veel beter was dan onze 1e helft. We gingen aanvallend spelen en kwamen tot 6 schoten op doel tov 0 schoten op doel, van de 1e helft. Voor ons scoorde Scalvini eigen goal, Oshimen en Nypan tegen zijn oude ploeg, waar ie jaren bij hun team zat, nooit 1 duel voor de hoofdmacht heeft gespeeld. Voor Liverpool scoorde Roque, Van Persie en Brock. Arsenal-Chelsea 2-0: Vorig seizoen verloren we zowel thuis als uit van Chelsea. Dat we nu met 2-0 wonnen van Chelsea is heel fijn, en dat doet niks af aan onze prestatie, ondanks Chelsea momenteel 17e staat met 0/9. Turner en Konfe scoorde voor ons maar ook Roony kwam tot een beoordeling van in de 8.0 of hoger, heel fijn. Schema: Stand: Voor als nog staan we 1e op doelsaldo we hebben 10 goals gescoord en 3 tegen. Geen 1 team is nog foutloos. CL(nog niet gespeeld): Wel schema: In mijn ogen is ons moeilijkste duel gelijk de eerste, uit bij Napoli. Maar Dortmund en Juventus uit, maak ik me ook lichtelijk zorgen om. Gaan we weer net als vorig seizoen, top 8 spelen of hoger? Transfers: In: Simone Pafundi is 27 en is voor 206 miljoen euro van Fc Barcelona gekocht. Hij speelt nog niet elk duel even goed, heeft toch al 3 assists na 4 gespeelde duels. Hij is vanaf heden onze 1e keus op AMR(omdat we niet met een CAM spelen). Als hij slecht speelt meer dan eens, zullen Turner, Konfe of Roony zijn basisplek op AMR overnemen. In 10/11 seizoenen tijd is dit na Bastoni(seizoen 1) en Gavi weet even niet mee, gok seizoen 3- 5 ergens, onze 3e 200 miljoen euro aankoop. Daar blijft het ook bij. Liverpool heeft er iig ook 1 Barella(niet Nicolo hehehe) en City had er allanger 2 waarvana Kvicha Kvhartskhelia zelfs 293 miljoen heeft gekost. Details van zijn contract: Victor Oshimen is inmiddels 34 jaar, en wederom hebben we hem gratis binen gehengeld. In zijn history staat dat hij voor 67 miljoen naar Barcelona is gegaan, paar seizoenen geleden maar het liep nog op tot 94 miljoen euro. Oshimen heeft gelijk al aantal goals meegepakt en bewijst het nog niet verleerd te zijn. Als hij in seizoen 2 voor hem(nu) en seizoen 12 hierna voor ons, als club, 10 duels speelt wordt zij cnontract met een jaar verlengd. Adryan Albuquerque is 20 jaar en een cv, hij is voor 5.5 miljoen gekomen, en maakt het seizoen af terug on loan back, van de club waarvan hij gekocht is in Brazilie. Net als eerder Andre(inmiddels sinds kort speelt bij het 1e en bij selectie zit) gaat Adryan net als Betinho en Andre lanngzaam gebracht worden richting de hoofdmacht van Arsenal 1. Jeugdteams en of meerdere uitleenbeurten. Daar is niks mis mee, de Argentijn Escobar is ook 3-4x uitgeleend laatste jaren, en is de laatste 2 seizoenen veelvuldig basisspeler naast Bellingham. Uit: Cavaghn Wiggett zat al wat jaren/seizoenen bij Arsenal maar heeft nooit echt onuitwisbare indruk achtergelaten. Misschien ook deels mijn fout, ik hem te weinig heb latenspelen. Als je hem dan voor 74 miljoen(was een tegenbod van Barcelona) kan verkopen, op een aankoopprijs van 55 miljoen euro, dann gun je die jongen die kans natuurlijk gewoon. Genoeg andere voor zijn positie Bellingham, Skelly, Escobar, Nypan, Tessier en meer. Verder is Vlahovic voor 24,5-35,5 miljoen aan Manchester City verkocht. Flink verlies op zijn aankoopprijs(die rond 100 of meer was of meer gok ik) de beste vent is al 33. We hebben zijn vervanger gratis gehaald Oshimen die 34 is. En met Konfe, Turner, Raimondo oa zitten we sowieso niet verlegen in onze spits opties. En dat was het! Marcedo is weer uitgeleend en verder werd er niemand meer verkocht, Meslier naar Fulham was maanden geleden al geregeld via een intermediar. Overzichten: Dit seizoen: Nog onder vorig seizoen: Uitgelichte speler: Misschien volgende keer, voor nu niemand, heel veel spelers doen het super goed tot dusver. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE welkom bij deze leuke novelle @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. delichris: Thnx helemaal mee eens Tim Windt: Thnx helemaal mee eens, en dat werk is in het nieuwe seizoen, gelijk goed verricht voor nu iig! djurovski: Thnx idd niet top nee, voor nu als nog 1e, maar nog 35 PL wedstrijden alleen al nog te gaan. Ook al is het een gestolen punt maar een 3-3 uit bij Liverpool, is iig zeer hoopgevend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Een mooie update hoor en 206 miljoen voor een speler. Holy shit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari In nog geen 206 miljoen jaar dat ik dat betaal voor een speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari Auteur Share Geplaatst 23 januari (bewerkt) Nog ongeslagen in zowel de PL als de CL, staan 2e en 10e. PL: Wedstrijden: Leicster City-Arsenal 3-4: Arsenal-Manchester United 3-2: We kwamen vroeg 0-1 achter door een goal van Fati, voor onze maakte Oshimen de 1-1, Roony de 2-1 en Pafundi de 3-1, Hojlund scoorde nog de 3-2 maar daar bleef het bij. De zege is en was verdiend voor Arsenal. Sunderland-Arsenal 4-4: Beide teams hadden hun verdedigers thuis gelaten..... 4-4.. Voor Sunderland scoorde Paz, Thomson 2x en Bruno. Voor Arsenal scoorde Bellingham, Turner twee maal en Oshimen In de 90+7e minuut mistte Turner helaas nog een penalty voor de winst. Schema: Stand: CL: Wedstrijden: Napoli-Arsenal 2-2: Wij waren veel gevaarlijker en creerdere hogere xG en veel meer kansen. We speelde 2-2 gelijk door twee goals van Oshimen van onze kant en Moianaga en Enzo Fernandez ex Arsenal scoorde voor Napoli. Arsenal-RBL Leipzig 3-0: Door goals van Tessier, Rijkhoff en Nypan versloegen we verdiend Leipzig met 3-0. Carabao Cup: Arsenal-Manchester United 2-1: Fofana maakte de 0-1 maar supersub Rijkhoff maakte in de 2e helft de 1-1 en de 2-1. De zege was wederom verdiend. Statistieken: Selectie nieuws: Jude Bellingham is 2-4 maanden geblesseerd. Al voor de zoveelste keer langdurig geblesseerd echt balen. Speler uitgelicht: Victor Oshimen licht ik uit na 5 duels basis enn 3x invaller heeft hij al 7 goals gemaakt en voor 2 assists gezorgd. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE welkom bij deze leuke novelle @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventuele likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. delichris: Thnx hahaha ja. In seizoen 1 al!! seizoen 1 had ik al 218-222 miljoen voor Bastoni betaald haha. Djurovski: Ik wel hihi en had TB gekregen van 245 miljoen hehe. En zie hierboven reactie op Chris. 23 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Je behaalt prima resultaten zo op het begin van het seizoen, die transfer van 206 miljoen is dan voor mij wel een minpuntje, je kan naar mijn mening veel mooiere dingen doen met dat geld. Maar dat is jouw feesie en wil ik eigenlijk vandaan blijven. Het gaat om de resultaten en die zijn goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari Auteur Share Geplaatst 23 januari Een fan op bezoek bij Arsenal bij manager Goosseff en aantal spelers ''Mijn moeder belde me, ik was op bezoek bij een goed vriendje van mij, Jason. Zelf ben ik Steven, in eereste instantie was ik beetje teleurgesteld, dat ik weg moest bij Jason. Al snel maakte die teleurstelling plaats, voor eerst ongeloof en erna blijdschap. ''Kijk eens Jason'' zei zijn lieve moeder Cathy, er is een brief voor je binnen gekomen. Jason als jongetje van 9 dat hij is , met autisme en leer problemen, was dolblij. Hij begon de brief te lezen het ging als volgt'' Lieve Jason, jij bent al zowat je hele leven Arsenal fan. Dat zijn je vrienden ook en je papa ook, die twee jaar geleden overleden is, aan een vreselijke ziekte. Dat doet ons allemaal heel veel pijn, lang niet zoveel pijn als voor jou en je moeder Cathy. Je bent toen je 6 jaar oud was, al eens bij de club geweest, bij een wedstrijd met je vader Oscar erbij. Ik als manager, de voorzitter en spelers van de club, willen je dan ook bijdeze uitnodigen om volledig op onze kosten zaterdag 29 oktober , naar het stadion te komen vanaf 11:30 in de ochtend. Jij gaat samen met je moeder, en je beste vriend Steven, de uren voor de wedstrijd, met mij, de spelers, een korte toer krijgen door het stadion, en je gaat de wedstrijd thuis tegen Bristol City bijwonen, vanuit de Skybox, waar er heel goed gezorgd voor je gaat worden, voor jou , je moeder en Steven. Het gaat een speciale dag worden. Zie je snel, liefs Kyrill Goosseff'''Jason sprong meteen op, van de bank af en rende naar zijn moeder, en gaf haar een enorme intense en lange knuffel.Paar dagen later, was het zover. Jason, Cathy zijn moeder en zijn bestre vriend Steven , waren 11:20 in het Emirates. Kijk wie hebben we daar? Zei manager Kyrill Goosseff. Hallo jason, hallo Cathy en hallo Steven. Welkom! ''Dankuwel meneer Goosseff'' ''Zeg maar Kyrill hoor Jason'' Heb je er een beetje zin in? ''Ja enorm. Minuut later komt Jude Bellingham samen met Raymond Turner aanlopen. ''Mama, Steven, daar heb je Jude en Raymond! Raymond Turner'' Jude mogen we een selfie met je maken, en erna met Raymond? ''Natuurlijk Jason, jij altijd, zei Jude. Ik zit vandaag op de tribune net als jullie, ik ben voorlopig nog geblesseerd maar ik wou dit voor geen goud missen. Raymond hier, gaat waarschijnlijk wel spelen/ Ze nemen een selfie, en laten foto zien aan elkaar '''goed gelukt'' Hoi Jason, even later komt Roony Bardghji binnen lopen. Steve zegt ''kijk dan Jason dat is Roony'' ''Wauw wat vet. Jij bent een idool van Jason al jaren Roony, zegt zijn moeder Cathhy. ''Wat iief, dat vind ik echt heelleuk om te horen. ''Jason'' zegt Kyrill we hebben hier een Arsenal shirtje voor je , en op de achterkant is het gesigneerd met 35 spelers namen zowel huidige als oud spelers zoals bv Saka. ''Ah dat hadden jullie niet hoeven doen, wat lief zeg'' Tijdje later hebben Jason , Steven en moeder Cathy een rondleiding gekregen. Er zijn nog meer spelers gedag komen zeggen als Borgia, Nypan, Oshimen en meer. Jason heeft de dag van zijn leven, hij bedankt mij de manager, en de spelers nu al, voor een onvergetelijke dag. Hij moest eventjes huilen, Jason is zoveel positieve aandacht niet gewend, zeker niet sinds het overleden van zijn vader, voelde hij zich meer dan eens somber, net als zijn moeder Cathy. Ze hebben elkaar enorm geholpen en gesteund. Deze dag was nu al onvergeetelijk dag voor Jason, en de wedstrijd moest nog beginnen. Johan Botero en Frimpong begeleidde Jason naar de Skybox, en zeiden we moeten nu naar de warmup, veel plezier met de wedstrijd Jason.. De wedstrijd kwam langzaam opgang maar in de 2e helft werd er 4x gescoord en met 4-0 gewonnen. Jason ging dolgelukkig naar huis, en was iig paar uurtjes gelukt niet verdrietig te zijn, omdat zijn vader neit meer leeft. De dag erna op school, vertelde hij het aan al zijn vriendjes zien, ook de foto's iedereen was blij voor hem, en voor eeen week of twee was Jason de populairstre jongen van de hele school. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventuele likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. Tim Windt: 'Thnx maat.'Feedback en of ''kritiek'' mag altijd. Je hoeft er van mij nier ver 'van weg' te blijven, ook al is het idd mijn feestje. Ik snap dat het minpuntje voor je is. Maar ik vind het gewoon erg goede speler, en ik heb al wat seizoenen, wat meer de hand op de knip gehouden(voor mijn doen) ik had er voor nu een keertje zin in. Dit is 3e 200 miljoena200+ aankoop in bijna 11 jaar/seizoenen tijd. En daar gaat het ook wel bij blijven. delichris: Thnx maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Leuke update hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 januari Auteur Share Geplaatst 24 januari (bewerkt) Als laatste van alle PL teams, verloren, flinke comebacks, in blessuretijd meerdere malen tegen topteams. Stonden 1e, staan we niet meer, is wel echt super spannend en meer! PL: Wedstrijden: Arsenal-Aston Villa 2-1: We kwamen 0-1 achter door Coker. Door goals van Turner en Bardghji wonnen we met 2-1 van Aston Vlla. City verloor toen vlak erna 3-2 bij Spurs, waardoor we op dat moment en de hele maand oktober 1e stonden. Brentford-Arsenal 1-2: Arsenal-Bristol City 4-0: Door goals van Alex, Elliott, Tessier en Konfe wonnen we onder toeziend oog van Jason, met 4-0 thuis van Bristol City. Newcastle United- Arsenal 4-1: Newcastle uit was onze 1e en enige nederlaag tot dusver. De zege was terecht maar wel geeflatteerd in mijn ogen, ze kwamen tot 4 goals met maar 6 schoten op doel, wij hadden 5 schoten op doel en slechts 1 goal. Arsenal-Manchester City 2-2: Door twee goals van Haaland kwamen we 0-2 achter. Maar door goals in minuut 80 en 88 van Roony Bardghjii speelde we knap 2-2, na 2-0 achter. En zo zorgde we ervoor dat Manchester City voor nu iig niet plek 1 overnam in de stand. Schema: September was al een erg goede maand, oktober was een perfecte maand, maar toen speelde we niet echt tegen topteams. Dat deden we wel in November en kwamen we tot dusver tot 3 gelijke spelen en 1 nederlaag. Stand: We hebben 1e gestaan in oktober en eeerder. We verloren dus pas als laatste van alle PL teams.We staan samen met Liverpool 1 puntje achter koploper Everton. Maar het is heel spannend nummer 5 Brighton heeft ook al 23 punten. CL: Wedstrijden: Rosenborg-Arsenal 1-5: Juventus-Arsenal 1-1: Simic scoorde in blessure tijd voor Juventus, Osimen in blessuretijd voor Arsenal. Juventus was veel beter, en verdiende te winnen. Arsenal-Bayern Munchen 1-1: Konate maakte al na 24 minuten de 0-1 voor Bayern. Uit een corner maakte hato in de 90+4e minuut de verdiende 1-1 gelijkmaker. Zo hebben we in korte tijd tegen 3 top teams Juventus, City en Bayern Munchen nederlagen op de valreep , drie keer weten te voorkomen! Stand: Speler(s) uitgelicht: Dit keer heb ik gekozen voor Roony Bardghji en Simone Pafundi: Roony heeft al 7 goals en Simone heeft al 10 assists. Nieuwsberichten en meer: @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventuele likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. Thnx voor de likes Glenn en Tim delichris: Thnx man, vind ik zelf ook. Blij dat jij en andere dat ook vinden 24 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Die laatste maand was wel heel erg jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 24 januari Share Geplaatst 24 januari Verrassende koploper, je staat er zelf ook goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Heeft Everton inmiddels al zo'n sterke selectie? Dat ze meedraaien in de top? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 januari Share Geplaatst 26 januari Lekker bezig hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 januari Auteur Share Geplaatst 27 januari (bewerkt) Veel gespeeld, titel wordt moeilijk ,is zeker nog mogelijk. Laatste update hadden we pas 11 duels gespeeld in de PL, inmiddels zijn dat er 22. Een aantal erg goede resultaten daarvan waren 1-0 wiinst op Liverpool thuis, 0-2 winst bij Dortmund in de CL, knap 3-3 heel laat gespeeld bij de aartsivaal Tottenham Hotspurs. Wat jammer was, was eerder vandaag maar een 1-1 bij Chelsea , terwijl we veel beter waren. Het haalt het niet bij zeer beschamende 6-1!! nederlaag uit bij Middelsbrough en 3-0 verlies bij BHA. Op zeer kundig en goede advies van @Glenn08 ga ik vanaf deze update en verder, flink veel minder screens posten. Ik had er niet bijstilgestaan, soms heb ik er maar liefst 18. Zo zag ons wedstrijd schema eruit: 15 duels leverde 8 zeges op,3 gelijke spelen en 4 nederlagen. Voor de alerte lezer/kijker zijn 2 nederlagen daarvan in eker duels, en geen een in de CL. Dat heeft de volgende stand tot gevolg: Er staan eerst 2 duels in de CL op het programma thuis tegen AZ en Sporting, voor wij vervolgens uitgaan spelen bij koploper bij Manchester United. De 1-1 bij Chelsea heeft ons geen goed gedaan. Om de titel aspiraties in leven te houden, MOET er gewonnen worden uit bij United, iets dat Arsenal in de PL, sinds 2026 niet meer gedaan heeft! Er werden ook een aantal trasnfers gedaan, niet bijzonder veel. Dit waren de uitgaande transfers: Harvey Elliott was inmiddels al 30, is de laatste 1,5 seizoen steeds meer en beter gaan spelen. Na een niet onderhandelbaar tegenbod van 60 miljoen van Real Madrid, besloten we hem te verkopen. Erg mooie winst op zijn aankoopprijs van 34 miljoen jaren geleden, alleen we hebben hierdoor wel een homegrown speler minder, het is niet anders. Frimpong is een compleet ander verhaal, konden we vorig seizoen veel geld voor krijgen, zeiden we nee tegen. Hij is /was al 2/3e LB/RB belangrijk voor ons, nu gaat hij voor 5.25 mniljoen naar Fenerbache. We maken nu voor het eerst verlies op hem, na hem al keer eerder verkocht te hebben met winst, en teruggekocht te hebben, waarbij het verkopende team verlies maakte. Trubin speelde gewoon heel vaak heel slecht,en hij wou weg. De pas 21 jarige Antoni was veel beter in vorm, mert behulp van een intermediair die 10% mocht houden, is hij voor 77 miljoen aan City verkocht. Nog steeds veel geld, wel behoorlijk verlies op 84 miljoen aankoppprijs. Er kwamen ook spelers naar Arsenal toe: Door het vertrek van Frimpong mmoest er ook uitgekeken worden naar linksbacks. Er waren helaas veel , veels te dure opties. We sloegen bij PSV toe voor de 25 jarige Mamadou Ndiaye, voor nu is hij een fringe player. Maar zodra Harwood onze 1e LB ooit vertrekt, dan wordt Ndiaye een regular starter. Jorel Hato is veelvuldig CV is ook de 2e keus op LB, en Borgia is 1e RB en is 4e keus op LB. Verder kwam de 20 jarige Augstin Pisacane onze nieuwe 2e keeper voor slechts 6.75 miljoen van River Plate, zjn releaseclausule. De club wou hem terughuren, ik zei nee. En mijn staff plaatst Agustin eerst bij de -21, ik heb dat direct veranderd, ik kan niet met 1 keeper gaan spelen, bij het eerste natuurlijk. Lagarico is 18 jaar omdat hij zojong is was er 1.7 miljoen vergoeding voor Porto/Porto B. Hieronder in spoilers screens van onze aanwinsten. Lagrico: Spoiler Pisacane: Spoiler Ndiyae: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventuele likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. delichris: Thnx maat, inmiddels over algemeen stukken beter. Djurovski: Thnx maat thnx Tim Windt& Rich Ruzzian: Jaa zeg dat. Momenteel staat Everton 3e, seizoen hiervoor werden ze 6e, daarvoor 11e,5e,5e en 3e. Hun team value is 812 miljoen en Wayne Rooney is al sinds 2024, bij ze in dienst, in deze save van mij. Spoiler 27 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Veel overzichtelijker al @Kyrill! Doe je goed! Alleen zo'n 6-1 verlies, en 3-0 verlies mag eigenlijk niet voorvallen! Maar we zien het als een accidentje op weg naar een nieuwe titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Keurig gehandeld man! Ziet er zoals @Glenn08 al zei een stukje overzichtelijker uit zo. Leest makkelijker weg op die manier! Keep up the good work! 👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 januari Share Geplaatst 27 januari Stuk duidelijker idd. Goed bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 januari Auteur Share Geplaatst 28 januari In de PL nog altijd niet verloren, tegen Elite teams. Toch is het daar om te janken, CL gaat super goed, staan in kwartfinale, en nog altijd ongeslagen! PL: In de maand februari hebben we onze eigen titel-glazen helemaal ingegooid. We zijn compleet afgehaakt, door verschrikkelijke resultaten als Sunderland thuis 0-0 , 0-1 verlies thuis tegen Brentford(zwaar onverdiend) en bv verlies bij Aston VIlla uit 1-0. Dit was het teleurstellende schema: Dat deze pijn doende stand tot gevolg heeft: De screenshot heet ook ''stand PL om te huilen'' omdat we 5e staan, kan 6e worden en de titel weer niet gehaald gaat worden. Niet alleen titel niet halen is gewoon kut, dat we dat rond februari al wisten, is extra genant en pijnlijk. Het helpt ook niet dat Bellingham bv dit seizoen meer geblesseerd is geweest dan fit, en dat Raimondo ook geblesseerd is die maar liefst een 8.45 gemiddelde rating heeft, in de CL, dit seizoezn. CL: In de CL boekte we zeges op AZ en Sporting. De laatste 16 speelde we eerst met wat geluk, 1-1 bij 10 man van Atalanta Bergamo. Het terug duel, in eigenhuis wonnen we met maar liefst 5-0. Ook toen pakte zij weer rood maar stond het al 3 of 4-0 in ons voordeel. Invaller Nypan, die in de rust erbij kwam voor Turner(heel erg uit vorm is), waardoor Roony naar de spits verhuiste, maakte maar liefst een hattrick en had zo een zeer groot aandeel, en krijg terecht een 9.7 We weten nog niet tegen wie we in de kwartfinale moeten, we weten wel al dat dit vele malen beter gaat dan in de PL, in de CL hebben we nog altijd niet verloren tot op heden. De volgende update heb ik het seizoen uitgespeeld, verwacht die morgen of dinsdag, je merkt het vanzelf. Hebben we dan allicht de CL gewonnen en iig normale 3e of 4e plek in de PL? TBC... @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventuele likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. delichris: Thnx nu in de PL helaas totaal niet meer Glenn08: Thnx maat thnx, ben er zelf ook blij mee. Die titel wordt weer minstens een seizoen langer wachten nog, echt kut. Gelukkig gaat het in de CL wel geweldig JoonsterkeBE: Thnx maat thnx, zal ik zeker doen Djurovski: Thnx maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Jammer dat het niet lekker loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari CL pakken en je hebt een prima jaar Updates zijn mooi kort en bondig zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ai in de competitie gaat het stroef Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Titel lijkt ver weg, maar een plek bij die eerste 4 moet nog lukken en is wel het absolute minimum dat moet gehaald worden in de BPL. In de UCL ga je wel hard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Competitie gaat moeizaam maar ik heb er alle vertrouwen in dat jij dat kan rechtzetten. Dat vertrouwen bewijs je Europees Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten