Kyrill Geplaatst 19 november 2023 Auteur Share Geplaatst 19 november 2023 Seizoen afgesloten met 106 punten, 119 goals mee en 25 tegen. Verloren nog bij Chelsea maar uit bij United (4-5) en City (2-4) gewonnen nog. PL: Dit was de eindstand uiteindelijjk: Spoiler Transfers: Overzicht: Spoiler In: Vanwege real world zien we dus niet alle inkomende transfers pfff.. Maar Mbappe wou 70 mijoen per jaar, konden maar 38 bieden. Vinicius waren we zo goed als rond mee maar hij koos voor nieuw contract bij Real Madrid. WEL hebben we Gavi voor 217 miljoen weten aan te trekken van Barcelona. En Gabi Veiga is gratis gekomen Mitoma kwam voor zijn degradatierelease clausule van 37.5 miljoen van Brighton. Uit: Saka werd voor 180 miljoen aan Bayern verkocht Martinelli voor 99 miljoen aan City, Ramsdale was al allang en breed bepaald voor 82 aan Juventus Frimpong voor 56 miljoen aan Barcelona en met behulp van een intermediair Tierney voor 48 miljoen aan Westham en Praet voor 4.3 miljoen aanAl-Riyadh Community Shield: Spoiler Werd helaas zwaar onverdiend van de Hammers verloren. Hoe selectie er nu uitziet via tacktiek scherm: Spoiler Spoiler Met het vertrek van Saka en Martinelli hebben we wel een jasje uitgedaan maar rendement van hun beide , zeker Saka, werd er de laatste 2 seizoenen alleen maar minder op. Ik heb vertrouwen in Roony, Yamal, Sancho, Tel en als nodig is andere spelers op de vleugels. Zoas bv Gavi en ik zie net dat Lorran wel erg weinig speelde bij zijn oude club on loan, FLA, dus heb hem gerecalled van loan. Screens Gavi-Mitoma en Veiga: Gavi: Spoiler Mitoma: Spoiler Veiga: Spoiler Tot slot doelstellingen: Bestuur verwacht/eist dit 4e seizoen zowel PL als CL winnen. Ik heb voor bonussen van laag voor bekers nationaal, normaal PL en hoog CL gekozen(rond 64 miljoen) @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Thnx!! Arsene: Thnx gaan ons best doen! Djurovski: Thnx is het idd ja! Bogatyr: Thnx helemaal met je eens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Leuke transfers gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Erg sterk om kampioen te worden, je lijkt er ook op vooruit te gaan met je transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Lekker in het Tottenham stadion kampioen geworden, hopelijk hebben de fans het hele stadion al feestend kort en klein geslagen!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Gefeliciteerd met de titel en succes in het komende seizoen! Je hebt weer een mooie selectie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Mooie transfers maar wat een geld zeg pfoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Auteur Share Geplaatst 20 november 2023 (bewerkt) Interview /gesprek tussen de manager en de aanvoerder Kyrill Goosseff(hierna KG verder): Martin, hoe is het met je? Martin Odegaard(hierna MO) verder): Kan niet liegen, ik had even mindere periode, ik was beetje teleurgesteld in u voor het verkopen van Saka, inmiddels heb ik het naast me neergelegd, en gaat het goed. Ik snap nu de reden er achter meer. KG: Ja ik snap dat voor jou en vele anderen als een moeilijk/lastig besluit gekomen is. Bukayo was natuurlijk kind van club, helemaal opgeleid bij de cub.. MO: Ja dat is waar KG: Hoe informeel, vrolijk en plezierig Arsenal ook kan ''overkomen'' Arsenal is en blijft een business. En het feit is laatste 2 seizoenen, rendement van Bukayo flink naar beneden is gegaan. En als er dan bijna 200 miljoen op tafel voor hem komt, en het is niet eens naar City of Liverpool, dan gaan we daar mee akkoord. We hebben ook met FFP te maken. MO: Daar heb je helemaal gelijk in. En ik heb ook gezien dat Roony Bardghji ,Yamine Lamal ea jonge talentvolle spelers, zich in sommige gevallen, qua rendement met behoorlijk gemak aan Saka kunnen meten KG: Dat klopt inderdaad Martin, heb je helemaal gelijk in. MO: Mag ik jou een vraag stellen coach KG: Natuurlijk MO: Hoe zie je jouw/onze toekomst, die van spelers, jezelf, de fans bij Arsenal, en wat wil je bereikt hebben binnen nu en pak em beet 3-6 jaar? KG: Wat een goede vraag Martin, zoals voor vele miljoenen fans al duidelijk is, is dit een lang process. We gaan voor absolute wereldtalenten, of spelers die dat onder ons beleid door middel van hard werk, hard trainen, mentor gesprekken, individuele trainingen en veel meer de top van Europa kunnen bereiken. We hebben een talentvolle selectie van gemiddeld 24 jaar met spelers als Gavi, Davies, Ferguson, Bastoni , Sesko, Oshimen en nog veel meer, waar ik vroeger geneigd was spelers vaak te verkopen zodra ik 'veel winst' zag, is dat nu niet per se altijd het geval. Ja oke jij , White en Saliba zijn een van weinige 3 spelers, bij het eerste team, die er al vanaf seizoen 1 zitten. MO: Ja dat klopt maar ik heb zelf ook gemerkt, we hebben nog steeds spelers als Sesko en Ferguson in ons team, dus ik snap je punt. KG: Ja precies , ik dwaal beetje af. Wat ik wil binnen 3-6 jaar? In ieder geval minimaal 1x de CL gewonnen hebben, liefst 2x of vaker en nog een 2e PL titel of meer. Ik wil spelers opleiden die het voor ons mogelijk maken om prijzen te helpen winnen. En dat doen we ook. De selectie heeft echt veel luxe/diepte/breedte om voorbeeldje te geven: Voor jouw positie CM/CAM hebben we oa Caicedo, Fernandez, Gavi, Veiga, Wanner en meer. Tot dusver heb ik onder ijn bewind hier 38 spelers gekocht voor 1.89 miljard en 49 verkocht 1.38 miljard. Dus ik ben niet alleen maar bezig om winst op winst te doen.. MO: Zeker, bedankt, en je visie is duidelijk te zien. Op balbezit spelen, bal snel veroveren bij balverlies, mooi voetbal, veel doelpunten maken en meer. KG: Exact Martin, exact. Dankjewel hiervoor, voor onze kijkers /lezers wereld . ZIe je op de training MO: Graag gedaan @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Thnx!! Tim Windt: Thnx vind ik ook! Thnx, ondanks het feit iedereen in seletie boos/teleurgesteld is dat spelers als Saka/Martinelli verkocht zijn haha Keeza: Thnx man! Ja was een flink en groot feest hihihi ElMarcos: Thnx man, thnx!! Djurovski: Thnx hahaha ja zeg dat idd 21 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Een leuk interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Leuk de afwisseling met nu een interview Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Lekker man Karel, je hebt een topteam gesmeden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Leuk interview Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2023 Auteur Share Geplaatst 21 november 2023 Oud bekenden teruggehaald naar Arsenal, PL gaat best goed, CL zit helaas nog niet mee Welkom, veel plezier bij weer een nieuwe update. In de PL hebben we 2-0 bij Spurs uit verloren, en het meest recent 1-2 thuis van Everton. In de CL werd er 1-0 bij PSG verloren vrij kansloos, 4-1 thuis van AZ gewonnen en helaaas best zuur 0-2 thuis van Real Madrid verloren. In de PL waren hoogtepunten oa 5-2 van CIt winnen, 4-0 van Leicster en uit bij Palace winnen na 1-0 achter. Schema: Spoiler Aankomende schema: Is zkr niet ''makkelijk'' met Newcastle carabao cup uit, Villa uit PL, Chelsea uit voor CL, United uit PL, Brentford thuis, Sevilla uit CL en Southampton uit PL. Ofwel The Emirates kan komende tijd weinig publiek verwachten.... Spoiler Twee uitgelichte matches: Arsenal-City 5-2 Door goal van Gvardiol kwam Arsenal al snel 0-1 achter. Ferguson maakte 1-1, niet veel later maakte ex Arsenal Legend Martinelli de 1-2 voor City, in de 19e minuut kreeg Gvardiol terecht rood voor een aanslag achtige tackle op onze AMR Jadon Sancho. Dat uiteindelijk tot gevolg had Arsenal met 2-2 de rust in ging en uiteindelijk na rust met 5-2 won oa door hattrick van Ferguson en goal per persoon van Davies en Odegaard. Spoiler En CL : Arsenal-Real Madrid 0-2 De nederlaag was wel terecht maar toch vond/vind ik het een zure. Beide teams 12 schoten , Arsenal 5 schoten op doel 0 goals, Real 4 schoten op doel maar liefst 2 goals. xG van Real was ietjes hoger 2,53 om 2,15 van Arsenal, daar staat tegen over Arsenal bv meer balbezit 56% en meer corners had 7vs3. Spoiler Stand: Met 7 winst 2 verlies en 2e plek is er nog niks aan de hand na 9 duels, is jammer dat we thuis verloren van Wayne Rooney zijn Everton met 1-2 maar we waren dat duel gewoon niet goed genoeg. Spoiler CL stand: Is met plek 22 tot dusver al helemaal teleurstellend. En met Chelsea , Sevilla en Ajax uit komend CL potjes voor Arsenal en Gladbach en Galatasaray , alleen nog maar thuis in Januari, is het alle hends aan dek om uberhaupt de tussenronde te halen ipv top 8. Spoiler Speler uitgelicht/in de Spotlight: Benjamin Sesko: Ik heb selectie gesorteerd op hoogste Average Rating over het hele seizoen, tot dusver en daar komt Sesko als nummer 1 uit de bus met een 7.43 gemiddelde. Sesko heeft tot dusver in de PL in 4 duels basis (2x invaller) 2 goals en 2 assists, in de CL heeft hij in 1x basis (2x invaller) 1 goal en 1 assist. Spoiler Spoiler Transfers: In: 31 jarige Serge Gnabry is voor 34 miljoen teruggekocht van Bayern Munchen naar Arsenal. Spoiler Serge is natuurlijk op spits positie, rechts en linksbuiten, kan ook oa nog CAM, MR en ML spelen. Na 233 duels en 73 goals in 10 jaar bij Bayern Munchen, verwelkomen we Serge met open armen en warm onthaal , terug in Noord Londen bij Arsenal en zijn we zeer benieuwd wat hij met zijn Duitse ervaring voor ons kan betekenen. Evan Ferguson was boos omdat Martinelli werd verkocht , en hem was beloofd er nieuwe linksbuiten moest gekocht worden(we hebben zonder overdrijven minstens 7 spelers die het ook al kunnen in de selectie) maar toch ik luisterde naar Evan, ik haalde voor 74 miljoen Jeremy Doku van Manchester City, en nog steeds is de gekke Ier boos ik de belofte niet heb waargemaakt, belachelijk.... Eerder deze zomer vroeg City nog miljoen of 94 voor Doku, we zijn blij met deze redelijke kortingsprijs. Jeremy Doku screen: Spoiler Doku is nu helaas wel 5-8 weken geblesseerd maar ondanks Ferguson boos is /was is de club wel blij en tevreden met de komst van de Belg. Over blessures gesproken, 2e/3e keeper Dean Henderson is momenteel 2-3 maanden geblesseerd, dus de aankoop van Gavin Buzunu is niet slecht uitgekomen dus. Zeker omdat Diogo Costa helaas niet altijd vlekkeloos speelt /is , heeft Bazunu al meer dan eens basisgestaan dit seizoen. Uit: Verder is uitgaand Myles Lewis-Skelly uitgeleend aan Mallorca, dat momenteel 14e staat in La Liga. Maar ze spelen wel CL voetbal omdat ze vorig seizoen knap 4e werden in La Liga met 67 punten. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Bedankt!! Tim Windt: Bedankt!! Keeza: Bedankt, vind ik ook ja!! Ik zit meer dan eens te puzzelen wie ga ik wel opstellen in de basis en wie niet haha djurovski: Bedankt!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 In de CL moet je even een tandje erbij doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 In de PL gaat het goed hoor. In de CL zal je nu even wat wedstrijden moeten gaan winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Ondanks dat hij een beetje zand in de vagina heeft, is Ferguson wel aan het scherpschieten. Wat een spits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 In de competitie sta je er ondanks wat mindere resultaten altijd nog goed voor, in de Champions League moet je wel wat extra gas geven, anders kan het een erg pijnlijk Europees seizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Auteur Share Geplaatst 22 november 2023 (bewerkt) 6 uitduels gespeeld in korte tijd, slechtst eentje verloren! Hallo, welkom bij weer een nieuwe update. Veel plezier, en weer bedankt voor jullie reactie's, eventuele likes, tijd, het lezen en jullie aandacht. Het goede nieuws is we hebben maar 1 uitduel verloren, afgelopen periode /6. Dat was Manchester United. Ook in de CL is het tandje bijschakelen gelukt met 2-4 winst bij Chelsea en 0-1 winst bij Sevilla, verder volgende wat gelijkspelen zoals bv Aston Villa uit 2-2. De rest zie je hier zometeen onder bij het schema of allicht bij wat uitgelichte wedstrijden. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. djurovski: Klopt, en dat hebben we gedaan. 2 duels gespeeld 2x gewonnen, gelukkig gewonnen beide keren maar winst=winst. delichris Ja eens, thnx, zie de reactie op Djuro, en de post zelf. Keeza: Thnx ja eens, is een geweldige spits Tim Windt: Thnx! PL: Schema: Spoiler Paar potjes/wedstrijden uitgelicht: Arsenal-Brentford 4-0: Door twee goals van Matthys Tel, goal van Gabri Veiga en Kaoru Mitoma won Arsenal met 4-0 van Brentford, dat was een terechte en rechtvaardige zege. Tel werd man of the match met een 8.2 verder viel ook op, Bastoni met 2 assists , 3 key passes en een 8.1 het erg verdienstelijk deed. Spoiler Manchester United-Arsenal 2-0: Beide teams 5 schoten op doel, vele malen hogere xG voor United meer balbezit, en meer corners. Kijken naar het aantal Arsenal spelers met beoordelingen van <6.4 of lager nog zelfs zoals oa Diomande, Roony en Sancho , kunnen we alleen maar concluderen dat we te kort kwamen, uit bij de rivaal en koploper, van manager Unai Emery. Met wie ik in de media goede band heb opgebouwd. Al dan niet door hem of zijn voorganger ETH spelen nu al tijdje Declan Rice en Eddie Nketiah bij United en Jadon Sancho bij Arsenal. Die zelfde ex Gunner Eddie Nketiah maakte de 2-0 en pakte met een 8.2 een man of the match performance. Spoiler Chelsea- Arsenal 2-4(CL): Het zat Chelsea bepaald niet mee, waar zij hier voor met 9/9 en wij 3/9, konden de blauwe Londenaren, zich wel een misstap veroorloven, en de rode londenaren bepaald niet. Door twee goals van Oshimen, goal van Gnabry en eentje van White , won Arsenal behoorlijk lucky en gestolen uit bij Chelsea in de CL. Voor Chelsea scoorde Lavia en Lukaku. Man of the match was Oshimen met een 9.0, ook onze keeper Costa deed het niet slecht met een 7.5. Spoiler Stand: Manchester United 1e met nog 0 nederlagen. Wij staan 3e met 26 punten na 13 duels, er is absoluut ruimte voor verbetering maar is helemaal lachwekkend hoe slecht City 13e en Chelsea 16e gaan. Wij hadden pittige periode met 6 uitduels waar we verdienstelijk 3 winst 2 gelijk en maar 1 verlies pakte, die 6 duels waren lang niet allemaal in de PL. Spoiler CL: We hebben gewonnen bij Chelsea dus 2-4, ook werd er best lucky met 0-1 bij Sevilla gewonnen. We speelde 1e helft 433DM 2e helft ging ik over op 415 en scoorde Odegaard de enige treffer uit een vrijetrap. Costa pakte die wedstrijd met 7 saves maar liefst een 8.1 Stand CL: We zijn in de CL inmiddels gestegen naar plek 15 met nu 3 winst en 2 verlies. Over 3 wedstrijden spelen we uit bij nummer 8 Ajax, dat wordt een cruciaal duel voor onze laatste kans op een top 8 notering. Vorig seizoen werden we in deze fase 2e, maar verloren we ons enige duel in deze groepfase met 4-1 bij Ajax. Gaan we nu revanche nemen tegen de Goden zonen? Zoals eerder vermeld, in vorige update hebben we erna in januari twee thuis duels tegen Gala en Gladbach thuis, ik zou hoogst verbaasd zijn, als dat geen 6/6 wordt. Spoiler Uitgelicht/speler in de spotlight: Brooke Norton-Cuffy: Deze keer ga ik misschien niet echt letterlijk voor speler echt ''best'' gespeeld heeft. Meer voor iemand die het erg goed doet, en volgens staff niet bijzonder goed is. En dat is Brooke Norton-Cuffy een CA van 1.5 en PA van max 2.0 ster. En toch, hij doet het behoorlijk goed! Thuis tegen Brentford 90 minuten gespeeld; een 7.2 als beoordeling, in de CL tegen Sevilla uit een 6.9 en naar de kant na 73 minuten, uit bij Southampton 74 minuten gespeeld en een 7.1 als beoordeling. Dat plus feit hij eigenjeugd is, en eerder gezegd de staff is niet kapot van hem, koos ik er voor om Brooke in de spotlight te zetten. Zijn vorm in details: Spoiler Zijn profiel/attributen: Spoiler Laatste selectie/club nieuws: Er werden 50 beste spelers in de wereld gekozen/verkozen. Dit was het rijtje Arsenal spelers daarvan: Ferguson op 1, Caicedo op 21, Oshimen op 36, Gavi op 44 en Davies op 49. Spoiler 22 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Gaat lekker. Zit ik bij United op de bank Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 ik zei het toch: Evan Ferguson!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Goede periode! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2023 Auteur Share Geplaatst 23 november 2023 Halverwege seizoen 4, de balans wat statistieken en meer. Welkom bij weer een nieuwe update. Het is precies halverwege het seizoen, zie hieronder hoe het ons Arsenal tot dusverre vergaat, sinds de vorige update. PL: Wedstrijden: Arsenal-Westham 7-0: Thuis tegen nummer 4 Westham, werden de Hammers met hun eigen hamers, helemaal kapot getimmerd gehehe. Er werd maar liefst 7-0 gewonnen door de nummer 3 van de PL, oa door hattrick van Diomande, goals van Odegaard , Mitoma en Yamal. Met 0 schoten op doel van Westham, 14 van Arsenal en xG 3,75 en 0.16 van Westham, lukte het de hammers ook totaal neit om een muurtje te bouwen, voor hun eigen doel met hun hamers. Klinkende zege, die Arsenal fans neit snel zullen vergeten. Saillant detail, nog niet gespeeld 2 duels hierna spelen we alweer uit bij Westham, hoe zullen ze reageren? Spoiler Arsenal- Liverpool 5-2: Ook Liverpool kreeg een pak rammel van Arsenal. Mindere prestatie's /resultaten of niet, het is en blijft Liverpool. oa door goal van Ferguson, Oshimen en 2 van Odegaard won Arsenal met 5-2. Voor Liverpool deden Diaz en Salah wat terug. Ik kan niet nalaten om Gavi te benomen met 2 assits en maar liefst 6 key passes, speelde hij ook fenomenaal goed. De zege was overduidelijk terecht. Spoiler Norwich City-Arsenal 5-1: 5-1 nederlaag bij Norwich, is tot dusver onze enige nederlaag in december na 8/9 gespeeld, maar is en was wel enorme zeperd en off day. Werden totaal verrast door de Kanaries oa Mattson en Brederode scoorde 2x voor Norwich. Dit duel was voor mij een van de redenen om vaker 433 DM wide te gaan spelen, daarmee halen we nog sneller en meer clear cut change's volgens de datahub, en krijgen we ccc's tegen, minder vaak en minder snel om de oren. Is alleen wel beetje zonde als je 3 wereldspitsen hebt met Ferguson, Oshimen & Sesko, lang leve rouleren! Spoiler Schema: Spoiler Stand: Spoiler CL: Ajax- Arsenal 1-1: Spoiler Arsenal had licht overwicht en was erg blij met de gelijkmaker in de 89e minuut van Ferguson, voor Ajax scoorde na 74 minuten Sadiq. Van beide kanten was het een heerijk potje met veel kansen en aanvallend spel. We staan inmiddels 15e in de CL met 10 punten na 6 duels, en achterstand op nummers 6 Chelsea, nummer 7 Real en nummer 8 PSG is maar 3 punten. En met Gala en Gladbach thuis nog te komen, zijn we in iedergeval zkr van tussenronde, wie weet meer. Speler uitgelicht: Martin Odegaard: Martin heeft onlangs nieuw contract bij ons getekend en zit nu op 17 miljoen euro per jaar. En dat is de 5 ster sterspeler absoluut waard met nu al 5 goals en 4 assists in de PL, is dit zijn beste seizoen voor de club. Van in ieder geval de laatste 3-4 jaar tot dusver, met hogere rating tot dusver, dan laatste 2 seizoenen. Spoiler Selectie statistieken halverwege het seizoen: Gesorteerd op goals: Spoiler Gesorteerd op assists: Spoiler Average rating: Spoiler De nummer 2 beste voetballer van de wereld, is duidelijk bij Arsenal ook de beste speler; Evan Ferguson. Meeste goals 14, meeste assists 7 en highest averate rating 7.39 Alleen average rating van Fabio Vieira is hoger, alleen die is uitgeleend aan Fc Barcelona. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr Wil je uit mention geen enkel probleem, wil je er juist in, ook goed. Bedankt weer voor het lezen, jullie reacties, likes, en aandacht. delichris: Thnx maat, ik heb mijn vorige stuk nagelopen op foutjes, ik vind je grapje erg leuk en grappig, ik snap alleen niet precies hoe je die link legt Keeza: Thnx maat inderdaad ja, je hebt helemaal gelijk, blijkt nu ook in deze post des te meer. Djurovski: Thnx maat zeg dat, en dat hebben we weten vol te houden in december tot dsuver uitstekend. Tiim Windt: Thnx maat 9280736cc26709b72e58303f06bafcf061b6aa8c.webp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Gaat lekker hoor. Je staat maar een puntje achter United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Op basis van de sterren en rating zou ik Fabio Vieira zo snel mogelijk terug halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Je gaat gewoon weer meestrijden om de titel ouwe reus! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten