Thomassje123 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Qua lay-out heb je in deze novelle flinke stappen gemaakt. Ziet er al veel beter uit dan pak hem beet een maan geleden Je ziet dat de Premier League gewoon een loeizware competitie is. Het is zeker geen zekerheid dat je daar zomaar elk jaar kampioen wordt. Als je even wat minder bent raak je zo achterop. Maar er zijn nog wel wat wedstrijden, top 4 is natuurlijk nog lang niet buiten zicht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 januari Auteur Share Geplaatst 30 januari (bewerkt) Seizoen super slecht geeeindigd. Enige lichtpuntje 3-0 winst op Spurs, 6e geworden en gaan EL In ipv CL, hopelijk vergroot dat onze kansen op nieuwe PL titel. In de PL zijn we teleurstellend 6e geworden. Op speeldag 37 werd er bv met 3-4 thuis van Brighton thuis verloren, echt super kut. Op speeldag 38 speelde we 3-3 bij Southampton na 3-1 achter, 3-4 winst had ons plek 5 gegeven, maar helaas, dat gaat naar Brighton. In de CL verloren we uit bij United met 9 man(rode kaart) en (geen wissels meer over) nadat speler gebleseerd was met 3-1 bij Manchester United. Thuis komen we snel 2-0 voor, maar nog voor rust staan we 2-3 achter en spelen we 3-3 gelijk. De CL finale(die ik nu voor de verandering keer niet ga bijwonen) gaat tussen PL kampioen Liverpool en Fc Porto. Het wedstrijdschema wat mij al enorm pijn doet: De eindstand die nog pijnlijker is: Van onze 9 nederlagen zijn er twee in eigenhuis Brentford en Brighton. Verder geen 1 nederlaag tegen City, Liverpool, United , Sours en Chelsea. We hebben het echt verneukt tegen de 'kleintjes'. Hier onder nog 2 screens, PL duel thuis tegen Spurs 3-0 en United 3-3 thuis voor de CL, alle andere screens gaan in spoilers(incusief een filmpje van een mooie team goal,dat kan blijkbaar niet in spoiler): Mooie teamgoal: Football Manager 2024 2024-01-30 11-36-55.mp4 Spelers met meeste assists: Spoiler Spelers met meeste goals: Spoiler Screentje van de lijnen tussen spelers, die beginnen gewend aan elkaar te raken(wat niet te zien was aan de resultaten: Spoiler Plan voor komend seizoen en komende zomer: *Zelf voorbereiding gaan spelen, meer jeugdspelers naar 1e halen *Meer verdedigers en betere verdedigers kopen vooral(kregen veels te veel goals tegen) *Eigenjeugd en jonge aangekocht spelers ook in PL en EL en bekers veel meer kansen geven *Heb strikerless taktiek gemaakt die verder uitwerken * Alleen spelers van 15-22 jaar kopen als ze Engels zijn dan mag het tot maximaal 24 jaar *Als de speler gratis komt maakt nationaliteit nniet uit, en mag de leeftijd max 31 jaar zijn * Geen 200 miljoen of 100 miljoen + aankopen meer doen maximaal 90 miljoen of minder voor 1 speler uitgeven. EDIT: NET EMERGENCY BOARD MEETING GEHAD. Na onderhandelen mag/kan ik mijn baan behouden mits ik minstens 7 punten pak, de eerste 5 wedstrijden van het nieuwe en 12e seizon! @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE @Lensherr @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventuele likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. delichris: Thnx en het is helaas nog vele malen slechter geworden, echt abosluut bagger. Misschien gaat het ons goed doen, keer geen CL weer een spelen is volgens mij pas 3e keer max, we nu EL ingaan. De Raam: Thnx maat thnx. Ook dat is niet geworden helaas pff Djurovski: Aiiii ja zeg dat thnx maat, en werd alleen maar nog erger helaas JoonsterkeBE: Thnx maat helaas helaas pfff Lensherr: Thnx maat, welkom bij deze novelle, helaas niet gelukt, baal er goed van. Bekijk het positief maken nu meer kans om hopelijk langer dan tot en met februari , om de titel mee te doen komend seizoen Thomassje123: Thnx maat thnx, vind ik zelf ook en ben blij dat jullie het ook waarderen. Tot overmaat van ramp nu 6e pff. 30 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Op naar volgend seizoen, volle focus op de BPL met je beste 11 en rouleren met je bankzitters en evt. jeugd in de EL, komt goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Zeven punten halen uit de eerste vijf wedstrijden moet toch te doen zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Oei geen best seizoen maar goed kan komend seizoen alleen maar beter worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Geen beste periode geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 februari Auteur Share Geplaatst 1 februari Drukke zomer, voorbereiding grote deels zelf gespeeld en die ging moeizaam. Wel mooie nieuwe talenten aangekocht! Er werden ook oefenduels gespeeld met veelal en vaak veel en vroege wissels. Dat had wisselende resultaten maar dat maakt me helemaal niks uit. Uit bij Real Sociedad 3-1 verlies heb ik zelf gespeeld, 2-1 winst op Bayer 04, 0-0 bij Austria Vienna en 0-1 verlies thuis tegen Ac Milan heb ik ook gespeeld. We moeten 7 punten halen buit Forest uit, Newcastle en Wolves thuis, Everton uit en City uit. Wens me succes vrienden! De spelers hieronder werden verkocht. Dat waren oa Macedo (44 miljoen max) naar Norwich. Baier voor max 26 miljoen naar Brentford, mooie winst op 11 miljoen aankooppprijs. Lacroix voor max 9 miljoen naar Al-Taawoun mooie winst op iemand die al bijna 34 is en gratis kwam. Verder nog niet verkocht, maar we proberen Andy Harwood te verkopen. Hij wil onder geen bedwing contract verlengen en zijn contract loopt over jaar af. Hij heeft oa al helaas contract bij Ac Milan afgewezen wat ons 66 miljoen zou gaan opleveren. Er wordt getrokken en geboden op Escobar door Real Madrid en Manchester United maar doen hem alleen voor de prijs weg die ik wil, 145 miljoen of meer. Hij is een onmisbare schakel op ons middenveld. Er kwamen uiteraard ook spelers naar ons toe: Nick Schmidt is een 19 jarige CV en LB die kwam voor 47 miljoen van As Roma en is nu al over de 100 miljoen waard, hier bij ons , bij Arsenal. Andy Hillman is een Engelsman 22 jaar en kan op AML, AMR, AMC en Spits uit de voeten. Hij kwam voor maar 21 miljoen van Leicstrer, zijn degradatie clausule bij die club. Marko Mihevc kwam voor 30 miljoen van Newcastle is pas 18, en kan als cv, dm en cm uit de voeten, gaat komend halfjaar of langer eest rijpen bij onze -21. Zkr omdat zijn CA voor nu pas 1,5 ster is. Dit waren de trasnfers die onder het afgelopen seizoen vielen/boekjaar niks voor ons gespeeld hebben in de PL nog. Dit zijn degene die onder het nieuwe 12e seizoen vallen: Lucas is een 20 jarige Braziliaanse CV/LB en kwam voor maar 4.2 miljoen van AMG. Hij is een van de mogelijke opvolgers voor LB, met het ankomende vertrek van Harwood. Andere voor die positie zijn Ndiyae de nieuwe nummer 1 LB en eventueel Hato en Borgia. Lucas Alende is 23 jarige Spanjaard, die op de aanvallende posities als de vleugels speelt en gratis overkwam van PSG. Hij is niet heel bijzonder en zit bij het team als Ermergency Backup. Zit niet in dit overzicht omdat het lang duurde voor het rond is/was, maar Jean-Christophe Causse kwam ook nog voor 19.25 miljoen van Montpellier. Hij is 23 en kwan AML,AMR, AMC, CM en ML spelen. Hij is vooral bedoeld als nieuwe linksbuiten, omdat de spoeling daar dun is, en 1e keus Roony Bardghji voor nu 2-3 maanden geblesseerd is, en dus niet inzetbaar. Hieronder in spoilers de screens van de aanwinsten: Nick Schmidt: Spoiler Marko Mihevc: Spoiler Andy Hilman: Spoiler Lucas Alende: Spoiler Lucas: Spoiler Jean-Christophe Causse: Spoiler @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE @Lensherr @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventuele likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. Heel blij met alle likes zekr omdat we maar 6e geworden zijn pff. JoonsterkeBE: Thnx maat dat is heel goed idee, minder vaak rouleren in de PL, dankjewel. De Raam: Thnx maat hoop het. Djurovski: Thnx maat ja mits ik mijn baan behoud haha delichris: Thnx maat klopt idd ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Leuke talentjes aangetrokken, al denk ik dat de meeste nog niet klaar zijn voor de Premier League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Leuke transfers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Leuke transfers gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 februari Auteur Share Geplaatst 2 februari (bewerkt) 5 duels om baan te redden? Wel nee , target halen we na 3/5 duels al hehe. Uit bij Forest begonnen we met een 1-1 gelijkspel. Bellingham mistte een penalty na 26 minuten, Hillmann maakte na 53 minuten de 0-1 en Muzambo maakte na 74 minuten de 1-1. xG 0.47 over 2.61 voor Arsenal CCC's 1 om 2 etc en meer, was het jammer dat we niet wonnen, iig niet verloren. Thuis tegen Newcastle kwamen we 0-1 achter door een goal van Ben Doak na 33 minuten, Raimondo maakte na 47 minuten de 1-1, Konfe na 49 minuten de 2-1(zijn 1e goal in 11 uur tijd) en na 71 minuten maakte Raimondo zijn 2e goal en de 3-1. Newcastle mag zich best ongelukkig prijzen xG 1.99 voor hun over 1.90 voor ons, zij 8 corners wij maar 2. WIj hadden wel meer balbezit 58% en 7 schoten op doel tov 5. Toch was dit wel wat je kan zeggen geflatteerde zege . Raimondo was gewoon weer eens erg goed en kreeg een 9.6 Tegen Wolves thuis kwamen we na 2 minuten al 0-1 achter door een goal van Allan. We wonnen 6-1 en voor de rust stond het al 3-1. Je moet mij maar geloven, het dik verdiende zege was xG 4.0 om 2.18 bv en 4 CCC's om 1 voor Wolves. Voor ons waren oa Rijkhoff 2 goals 1 assist, 4 key passes en een 9.8 fantastisch bezig, en bv Turner, Raimondo en Pafundi kwamen ieder ook tot een knappe 8.0 of hoger. En dat betekent dat wij(de spelers, de staff en ik) mijn baan na 3/5 duels al geredt hebben. Want we hebben nu al 7 punten. Nog steeds wil ik graag winnen uit bij Everrton en thuis van City, iig is de zware druk op de ketel, er voor nu af. Dit is het komende schema en de screen erna de huidige stand: Oh ja en EDIT ik heb net een Job Interview aangeboden gekregen van PSG, heb het afgewezen, ga niet eens gesprek met ze aan, ik wil gaan proberen bijna net zo lang of net zo lang hier te zitten als Wenger. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE @Lensherr @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventuele likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. De Raam: Thnx maat thnx, ja ik snap je comment en waar je vandaan komt, en ik ben het ook grotendeels met je eens. Van deze 12 seizoenen tot dusver, ben ik iig laatste 3-5 seizoenen zorgvuldig bezig met een route/plan van aanpak voor jonge talenten. Het schoolvoorbeeld is Nicolas Escobar die 3-4x is uitgeleend en laatste 2-3 jaar is uitgegroeid tot nu toe speler van wereldklasse en laatste 2,5 seizoenen echt heel vaak en veel speelt. Alleen sommmige talenten als die Nick Schmidt en aantal andere worden soms gewoon voor de leeuwen gegooid, en gelijk in het diepe in de PL, het hangt ook af van meerdere factoren, als is in, wie is er wel of niet beschikbaar, is er adequate jeugdspelers wel of niet beschikbaar etc. delichris: Thnx maat Djurovski: Thnx maat 2 februari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari In eigen huis score je erop los, zonde van het gelijkspel maar prima uit de startblokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Dit is best een aardig begin van je seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Gaat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Zo'n gelijkspel op de openingsspeeldag is best matig. Hopelijk kan je dit seizoen wel even de puntjes op de i gaan zetten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Een slecht seizoen dat kan de beste overkomen. Soms doe je daar nou eenmaal niks aan Start is niet onaardig, het seizoen is nog lang. Kop op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 februari Auteur Share Geplaatst 3 februari BREAKING NEWS BEN OPGESTAPT BIJ ARSENAL: Dit is het schema: Kan toch niet dit jongens verlies uit bij Chelsea 3-1, 2-1 bij Everton, 1-0 bij Aston Villa, 2-1 bij Westham 1-0 bij Westham etc. ALLE UITDUELS GINGEN VERLOREN. Ongeloofelijk. Dit is de stand: Ik ben opgestapt omdat het echt slecht ging. ALLE uitduels na die van speeldag 1 zijn ALLEMAAL verloren gegaan. Niet eens een punt, alleen maar nederlagen! Na bijna 13 jaar(12,5 jaar is het beste er vanaf). Ik probeer manager van Valencia, Newcastle, Brighton of Celta de Vigo te worden. Ik voel mezelf gewoon ala Arsene Wenger het werd alleen maar slechter en slechter, ik stap op met een mooie erfenis, voor mijn opvolger in tact met jonge selectie en 136 miljoen TB over. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE @Lensherr @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam@Thomassje123 Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en de eventue le likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. Tim Windt & Glenn08: Nou dat gelijkspel was achteraf nog GOED, elk ander uitduel allemaal verloren, echt super kut, ik ben woedend. (Nog) niet depressief maar baal echt enorm!!!!! ElMarcos: Helaas hield het snel op Delichris: Was van korte duur Thomassje123: Helaas helaas, werd alelen maar erger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Ik denk dat je je squad management toch even in vraag moet stellen. Het kan echt niet dat je na 12.5 jaar bij dezelfde club zo slecht gaat presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Jammer dat die uitwedstrijden niet lopen. Newcastle en Brighton lijken mij echter niet per se een stap omhoog. Eens zien waar je gaat eindigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Zonde dat je bent opgestapt, maar misschien was de magie tussen jou en de club wel over. Hopelijk vind je snel een nieuwe club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Zonde, ben benieuwd waar je nu terecht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Je hebt het nog lang volgehouden, voor jouw doen. Succes met de volgende uitdaging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Misschien is een nieuwe club niet zo slecht idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Valencia opbouwen maat mooie vervolgstap! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Helaas houdt een mooie periode hier op, maar volop kans op een mooie nieuwe uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten