Kyrill Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) Pre-season staat voor de deur. En Arsenal heeft al 4 wonderkids gekocht, twee van 19 jaar oud, en twee van 20 jaar oud. Transfers: In: Fynn Baier is 20 jaar jong,kwam voor 11.25 miljjoen van 1 Fc.Koln en kan Spits, AML en AMC spelen. Antoni is 19 jaar jong en kwam voor 45 miljoen van Villareal, hij is keeper Alex is 20 jaar jong en kwam voor 22 miljoen van VTSC en hij is centrale verdediger Yanis Tessier is 19 jaar jong en kwam voor 73 miljoen van Fc Nantes hij kan CM/CAM./AMR en heel klein beetje MR spelen. Screens: Tessier: Baier: Antoni: Alex: Devies nu verder: Is pas amper juli 2032 en er is of was een WK aan de gang. Maar wat mij betreft zijn we nu klaar met inkopen doen, omdat we deze 4 wonderkids gekocht hebben. En gaan we alleen nog spelers verkopen en misschien verhuren, als de prijs juist is. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem delichris: Thnx man idd ja. Plek 3 is prima. Ik baal alleen als maar ex-titel houder CL dat we al in de laatste 16 eruit gingen tegen de kampioen van Italie. Tim Windt: Thnx man. En als het wel zo is, heb ik er nu in iedergeval 4 belovende wonderkids bijgehaald De Raam: Thnx man, hebt helemaal gelijk. 11 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Goede aankopen gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Leuke aankopen gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Prima aanwinsten gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 januari Auteur Share Geplaatst 14 januari (bewerkt) 16/21 na 7 duels, op doelsado 2e , evenveel punten als nummer 1 City. PL: Wedstrijden: Arsenal-City 3-0: City staat nog steeds 1e op doelsaldo,, maar thuis 90 minuten lang op cautious/defensief spelen is voor mij, al heellang regelrecht recept voor succes tegen City. Door 2 goals van Roony Bardghji wonnen we met 3-0 van de koploper. Southampton-Arsenal 4-2: Uit bij Southampton op speeldag 2, kregen we een pak rammel met 4-2. Dat is tot dusver ook onze enige nederlaag in de PL. De zege voor The Saints was volledig terecht. Arsenal-Manchester United 2-1: Door een goal van Rijkhoff wonnen we met 2-1 van United, op speeldag 1. Arsenal-Leeds 4-0: Wolves-Arsenal 0-1: Arsenal-Westham 1-1: Sunderland-Arsenal 0-1: Flinke steal maar we wonnen 0-1 bij Sunderland door een goal van Konfe. Schema: Stand: CL: Schema: Wedstrijden: Arsenal-Monaco 1-0: Arsenal-Schalke 04 7-5: Voor Schalke scoorde Marsli maar liefst 5 doelpunten. Voor ons Vlahovic 3 maal en Raymond Turner had met 2 goals 2 assists en een 10.0 en man of the match, een fantastische match ook. Wat een spektakel 6-2 bij rust en uitendelijk twaalf goals, 7-5 verdeeld in ons voordeel. Transfers: In: n.v.t buiten de 4 spelers die al aan jullie voorgesteld zijn, heeft Arsenal niemand meer gekocht. Uit: Ryan Wilson ging voor 47.5 miljoen en 45% van volgende verkoop naar Norwich. Luis Navio kwam gratis en ging ook naar Norwich, voor 30-40.5 miljoen. Wade Muscat kwam ook ooit gratis, en is voor mooie 21.5 miljoen aan Wolfsburg verkocht. Frimpong is voor loan fee van 1.3 miljoen aan PSG uitgeleend. Niemand wou voldoen aan onze vraagprijs voor hem, van 40 miljoen(wel heel veel clus wouden hem) dan maar uitlenen. Overzicht: Selectie nieuws: Beste in vorm spelers: Dat Vlahovic hoog staat is niet verwonderlijk hij heeft 8 goals al na 6 duels en is 32. Maar dat 19 jarige Fransman Tessier zo hoog srtaat is heel fijn 7.38 over de laatste 5 wedstrijden, en dit heel seizoen tot dusver 7.20 gemiddelde, doet hij het erg goed. Hij speelt als CM en heeft tot dusver iig al 1 goal en 2 assists. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem Tim Windt: Thnx man vind ik ook! delichris: Thnx man! Djurovski: Thnx man 14 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Gaat lekker zeg en ook goed verkocht hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Sterke start van de competitie en de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Goede start zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 januari Auteur Share Geplaatst 16 januari Arsenal wint prijzen, die het onder Arsene Wenger, zelfs nog nooit eerder heeft gewonnen. Manager Kyrill Goosseff is al bijna 11 jaar in dienst, en tekende onlangs nieuw contract tot juni 2037. Nodig tijd om hem eens te interviewen. Jij bent na Wenger, nu een van de langst zittende managers van Arsenal ooit, met bijna al 10,5 jaar lang manager, wat vindt je grootste succes, en wat vind je je grootste teleurstelling? Dat vind ik een erg leuke en interessante vraag. Het grootste succes ga ik dan toch voor het feit dat we tot dusver 3x kampioen zijn geworden, ook al is die ene keer de CL winnen ook heel erg fijn. De grootste teleurstelling? Ja dat vind ik lastig. Dan denk ik toch, dat het mij helaas , al een paar seizoenen niet lukt, om de salariskosten laag ''genoeg'' te houden. We hebben gigantisch veel transfer budget vaak over, maar toch blijven we klein tot groot verlies draaien. Ja dat moet niet makkelijk geweest zijn. Hoe voelde het om spelers als Sesko en Gavi te verkopen? Ja totaal niet fijn, helaas , maar het was wel nodig. Gelukkig doet Vlahovic het nu erg goed, en kloppen Raymond Turner en Gaoussou Konfe ook al tijden lang, heel hard op de deur. Ze werken hard op de training, en laten veel zien tijdens de wedstrijden met goals, assists en key passes. Je hebt je contract verlengd, wat wil je nog bereiken bij Arsenal en enig idee hoelang je nog wil blijven? Mijn vorig contract liep 30 juni 2034 af, en het is al bijna januari 2033... Dus besloot ik om een nieuw contract te vragen, en die heb ik gekregen, en getekend tot en met de zomer van 2037. Ik kreeg ook gelijk heugelijk nieuws dat daardoor Jude Bellingham wil blijven! Alleen hij zelf, wil pas nieuw contract overwegen, als ik hem vaker opstel in de basis. Ik zou ook zijn contract wel willen verlengen, maar dat is nu al 37 miljoen per jaar, ik weet niet of we ons kunnen veroorloven hem nog hoger salaris geven van de rond 40 miljoen per jaar, of misschien wel meer nog. Ik wil het liefst de CL in ieder geval nog een 2e keer en 3e keer winnen, en ik zou heel graag nog een 4e en 5e keer landskampioen willen worden... Het belangrijkste vind ik dat ik plezier blijf behouden bij de club. En ik wil een van de beste managers allertijden worden , in deze save. Ik zit er nu bijna 11 jaar, en ik ga proberen in ieder geval richting de 13-15 jaar te blijven of langer. Tot slot wie zijn een aantal van je favoriete en beste Arsenal spelers, waar je in deze bijna 11 jaar, meegetraind hebt, en hebt opgesteld? Pfff, ik kan ze natuurlijk niet allemaal opnoemen, en ik ga er veel te kort doen haha. Sorry alvast voordegene die dit lezen , en niet genoemd zijn.. Maar dat is dan combinatie van newgens en echte spelers , heb niet ideale 11 ofzo maar per posities zouden deze in aanmerking komen: Doelmannen: Restes, Costa Verdedigers: Saliba, Hato, Harwood, Botero, Davies, Borgia Middenvelders: Bellingham, Gavi, Miles Lewis-Skelly, Elliott Aanvallers; Sesko, Vlahovic, Bardghji, Konfe, Turner @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem delichris: Thnx man vind ik ook Tim Windt: Thnx man , eens Djurovski: Thnx man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Leuk stuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Leuk interview Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 januari Auteur Share Geplaatst 16 januari (bewerkt) Oktober tot en met December gespeeld. Alleen November ging behoorlijk goed. We zijn tijdelijk uit de titel race , na 2 nederlagen op rij. PL: Wedstrijden: Palace-Arsenal 2-3: Brighton-Arsenal 1-3: Het mooie aan dit duel is/was dat Trubin bij 1-0 achterstand, een stafschop van Buanotte tegenhoud , en zo doende een 2-0 voorsprong van BHA weet te voorkomen. Wij wonnen daarna nog met 1-3 oa door goals van invallers Hato en Madueke. Liverpool-Arsenal 2-2: Het werd 2-2 gellijk bij LIverpool en dat was verdiend. Voor ons scoorde Pablo en Konfe heel laat, en voor Liverpool scoorde Cecot en Scalvini. Arsenal-Spurs 4-1: Ondanks een gemiste penalty was Konfe hier de grote man, hij scoorde een hattrick en hielp ons aan een 4-1 zege op Spurs, dat op dat moment iig maar 14e stond. Nypan scoorde ook , en kwam ook tot een mooie 9+. Arsenal-Chelsea 0-1: Thuis tegen koploper Chelsea waren we helaas niet opgewassen , en verloren we onze 1e PL thuis duel, in 30 duels+, mooi zonde. Nu kan er hopelijk aan nog mooiere reeks gebouwd , gaan worden. Maar dat valt onze vorm van de laatste tijd, nog maar te bezien. Newcastle-Arsenal 1-0: Schema: Stand: 4e en door de nederlagen tegen Chelsea en Newcastle, deed dat onze titel kansen geen goed. Gelukkig wel nog maar liefst 18 duels te gaan in de PL. CL: Wedstrijden: Geen screen maar bij Atalanta verloren we 3-0 pijnlijk, zij wonnen alles tot dusver, kan gebeuren. Verder kwamen we uit bij PSG tot 1-1 een knap resultaat, en uit bij Benfica tot 0-1 winst door een hele late goal van Bellingham. PSG-Arsenal 1-1: Benfica-Arsenal 0-1: Selectie overzicht/nieuws: Voor het eerst verloren na 10 duels op rij ongeslagen nieuwsbericht: Details van mijn nieuw contract: Salarissen top 5 clubs vergeleken en de conclusie(s) ik er aan verbind: Arsenal: Manchester United: Manchester City: Chelsea: Liverpool: Mijn conclusies uit deze overzichten: Wij draaien dan wel weer verlies maar ik ga niet weer in januari bewust sterkhouders actief verkopen. Spelers gaan alleen verkocht worden als de prijs juist is. De salarissen bij Chelsea zijn lager, ,dan die bij Arsenal. Maar die van Liverpool zijn vele malen hoger, met veel meer spelers met salaris van 20+ miljoen per jaar, die van City zitten ruimschoots hoger , United heeft sommige spelers met lagere salarissen dan die van Arsenal,, maar ze hebben wel meer spelers met 15 miljoen salaris per jaar of meer stuk of 20, terwijl er bij Arsenal maar 6 spelers spelen met salaris van 15 miljoen per jaar of meer. Beste spelers in de wereld: Beste Arsenal spelers in de wereld: Selectie gesorteerd op goals: @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. Tim Windt: Thnx man delichris: Thnx man 16 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Jammer dat het wat minder loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 16 januari Share Geplaatst 16 januari Mindere periode maar de schade valt nog mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Iets wat mindere periode helaas. Maar nog genoeg om voor te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 januari Auteur Share Geplaatst 18 januari (bewerkt) 8 duels gespeeld in Januari, 7 zeges en maar 1 nederlaag, in alle competitie's! Nu staat Manchester City uit, voor de deur, meteen in februari. Dat is WINNEN om nog te kunnen inhaken bij de titelstrijd, anders is het echt voorbij nu al helaas! PL: Wedstrijden: Arsenal-Southampton 6-3: Begin dit seizoen was onze eerste nederlaag, uit bij Southampton 4-2. Nu hebben we wraak genomen door met 6-3 t e winnen door oa braces van Turner en Skelly. Arsenal-Wolves 3-0: Door twee goals van Bellingham en goal van Turner wonnen we overtuigend met 3-0 van Wolves. Manchester United-Arsenal 2-1: We hadden helaas weer weinig in te brengen, uit bij United. Toch hielden we de schade beperkt tot 2-1 verlies, voor ons scoorde Konfe en voor United maakte Rashford, beide goals. Arsenal-Sunderland 3-1: Schema: Stand: We moeten op verplaatsing naar City, zoals gezegd onze eerst volgende match. Er moet gewonnen worden, om nog uitzicht te houden op de titel. Sinds deze save begonnen is, is City noch Chelsea geen 1x kampioen geworden, en zijn de titels verdeeld tussen Liverpool, Arsenal en Manchester United. Dus City voelt de druk enorm. Zeker omdat ze uit bij ons ook al 3-0 verloren hebben. Als wij nu niet winnen, wordt het hooguit top 3-4 voor ons, dit seizoen in de PL. CL: Wedstrijden: Arsenal-Besiktas 4-0: Arsenal-Celtic 1-0: Door de zege op Celtic zijn we 7e geworden met 5 winst 2 gelijk en 1 verlies, en mogen we weer eens , de tussenronde gelukkig overslaan. Beker duels: Arsenal-Huddersfield 7-1: Transfers: In: Is voor zijn release clausule van 17.75 miljoen van SPO gekomen. Hij zal eerst nog deel gaan uitmaken van ons youth team. Betinho kan CV, DM en CM uit de voeten. Lacroix komt komende zomer gratis over naar Arsenal. Uit: Nio Feys is voor 63 miljoen verkocht aan Newcastle United. Een erg mooie winst op zijn aankoopprijs van 14.75 miljoen en hij was altijd maar een fringe/backup speler. Overzicht: Onze selectie nu: Keepers: Onze nummers 1/2 onder de lat zijn Antoni en Trubin. Meslier mag weg, is nog niet verkocht helaas. Verdedigers: Hier hebben we erg goede spelers als Hato die CV en LB kunnen. Pabo kan CV en RB. Harwood is LB, en Frimpong kan zowel RB als LB als het nodig is. Amisador kwam ooit voor 4 miljoen en gaat nu voor miljoen of 20+ verkocht worden aan Leipzig, Alex kan cv en Ben Clark en Borgia kunnen zowel RB als CV maar die laatste speel ik 99% van de tijd in feite alleen als RB. Middenvelders: Onze vaste CM in 424 is natuurlijk(niet altijd, iinmiddels wel) Jude Bellingham. Naast hem staat vaak of Skelly, Escobar , Wiggett of Tessier, Konfe is een AMR maar speelt ook wel eens spits. Roony en Elliott zijn vooral AMR en AML, Elliott kan wel CM maar daar stellen we hem vrijwel niet tot nooit op. Madueke speelt ook wel meer dan eens AMR en soms AML. Aanvallers/Spitsen: Rijkhoff is 27 en zijn contract liep van de zomer af, dat is verlengd voor bescheiden 7 miljoen nog wat per jaar. Maar hij moet nu wel gaan presteren. Vooral Vlahovic maar ook Turner zijn in veel betere vorm en rendement, al tijden lang. Baier kan spits maar als ie al speelt is het 90% van de tijd als AML. Ander Nieuws: History/Rendement Noni Madueke: We hebben Madueke 3 jaar geleden gratis overgenomen. HIj is fringe player en hieronder kan je zien dat hij zeker wel behoorlijk rendement voor ons Arsenal heeft. @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. delichris: Thnx, idd, nu gelukkig ging wel weer erg goed. Alleen uit bij jouw club verloren we 2-1 maar dat doen we wel vaker, kan gebeuren. Ze hebben hier al heellang Unai Emery als manager, met wie ik een hele goede band heb in game. Djurovski: Thnx , idd ja. Gelukkig ging nu wel erg goed. Alleen het is D-Day zometeen uit bij City verliezen is geen optie, gelijkspelen eigenlijk ook niet! Tim Windt: Thnx voor je reactie, zie hierboven voor eventueel meer uitleg. 18 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Gaat niet slecht hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 18 januari Share Geplaatst 18 januari Prima periode! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 januari Auteur Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) Stonden 3e met 7 punten achter #1 Chelsea, het is nu nog maar 3 puntjes, en door in de CL, na overtuigend Bayern te hebben uitgeschakeld in de laatste 16! PL: Wedstrijden: Manchester City-Arsenal 0-2: Door goals van debutant Raimondo en Turner won Arsenal, wat gelukkig, maar ruim 0-2 bij Manchester City, waardoor we weer meedoen om de titel! Leeds-Arsenal 0-3: Leicster City-Arsenal 2-2: Als je ruim een halfuur speelt met een man minder, dan kan het gebeuren dat je niet wint, maar gelijkspeelt. Arsenal-Aston Villa 4-1: Vanwege een erg goede 2e helft door goals van Vlahovic, Raimondo en Konfe wonnen we met 4-1 van de nummer 6, Aston Villa. Fulham-Arsenal 2-1: Eerste helft waren we erg slecht uit bij Fulham, 2e helft waren we behoorlijk beter, maar kwamen helaas niet verder dan een 2-1 van Rijkhoff. Gelukkig verloor koploper Chelsea ook met 2-0 uit bij Westham, deze speelronde. Schema: Stand: CL: Wedstrijden: Loting: Bayern Munchen-Arsenal 1-1: Arsenal-Bayern Munchen 2-0: Een goal van Elliott na 22 minuten, en een van Botero na 90+6 zorgde ervoor, dat we met 2-0 van Bayern Munchen wonnen. In het 1e duel ging het gelijkop en werd het 1-1, nu waren wij veel beter en wonnen we di verdiend. Nypan was man of the match met 4 key passes. Transfers: In: We keken naar hele dure spitsen, als mogelijke opvolger van Vlahovic(die en al 33 is, en heel veel aangetrokken wordt d.m.v boden) zoals bv Van Duiven van Fulham voor 150 miljoen, of spitsen die 200-300 miljoen moesten kosten. Probeerde ook gratis 34 jarige Mbappe te halen maar hij wou 59-70 miljoen per jaar, wij kondenn tot maar miljoen of 39 gaan. Uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij op dat moment topscorer van de Serie A, met 13 goals late developer Antonio Raimundo 28 jaar, van Sassuolo. Vooor zijn releas clausule van maar 23.5 miljoen euro. En tot dusver is hij het al enorm waard met al 3 goals , en een goal bij zijn debuut, uit bij City. Screen Raimondo: Uit: Macedo is uitgeleend aan OM en Amisador is verkocht aan Leipzig voor 22 miljoen. Overzicht: Beker: Arsenal-Southampton 3-0: In kijkje in mijn taktiek + download link van mijn taktiek voor wie wil: 424 editted version 4.fmf Nieuwsberichtje: @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993@Mansveld @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. Bedankt voor de likes MarcFM1, Tim Windt en Glenn08 en meer. delichris: Thnx maat idd ja , eens. We zijn door in de CL, doen nog mee in de Fa Cup en staan 3e en misschien 4e als United wint met maar 3 puntjes achter koploper Chelsea Tim Windt: Thnx maat, vind ik ook. 19 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Sterke prestaties met je sterrenelftal man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Gaat lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Je draait prima bovenin mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari (bewerkt) Seizoen 10 zit erop! Goede nieuws, ik sta in de hall of fame van Engelse managers! Slecht nieuws maar 5e geworden, onze een na laagste klassering ooit! PL: Wedstrijden: Norwich-Arsenal 3-1: Dit was echt een super frusterende wedstrijd. Met xG van 0.63 maar had Norwich al 2 goals gemaakt. Wij zaten toen al ruiim over de 2.5a2.6 xG en hadden 1 goal. Uiteindelijk wordt het 3-1 met xG van 1.63 vs 3.07 en zo ging het helaas wel regelmatig, xG wise dit seizoen, in het voordeel van onze tegenstander, niet in ons voordeel. Chelsea-Arsenal 0-2: Door goals van Vlahovic en Bellingham penalty wonnen we met 0-2 bij rivaal Chelsea. En namen we op speeldag 37, plek 4 over van Chelsea. Spoiler alert, dat wisten we niet vast te houden, de laatste speeldag. Spurs-Arsenal 1-0: Ook hier zat het xG wise, weer tegen voor Arsenal. En ook op andere statistieken verloren we hier onterecht met 1-0 van Spurs, dat weer eens een draak van seizoen had met plek 10-14. Arsenal-Everton 1-1: Arsenal-Newcastle 1-1: Dooor extreem late en onterechte gelijkmaker van Zabala speelde we hier 1-1 , en zijn we 5e geworden. Elliott scoorde voor ons, en Bellingham misttte al voor de zoveelste keer een penalty. Schema: Maart en Mei gingen nog wel redelijk tot goed. Maar April as de maand waar we ,rake klappen kregen met maar liefst 4 nederlagen in alle competitie's waarvan ,twee in de PL en twee in de CL. Stand: Niet Chelsea, niet City, niet Arsenal maar Manchester United van Unai Emery, pakte hun 2e landstitel van de laatste 6 jaar/seizoenen. Dat betekent dat onze laatste landstitel nu 4 jaar geleden is, en dat City en Chelsea er nog helemaal geen 1, in de deze save gewonnen hebben! Stand in details: CL: Arsenal-Barcelona 1-2: Via Vlahovic kwamen we op 1-0. Na rust verloren we door goals van Cleberson en Pafundi. Wij waren behoorlijk beter bv xG 2.08 om 1.23, dat maakte de nederlaag extra zuur. Barcelona-Arsenal 3-1: Hier was Barcelona dan weer ele malen beter. En door goals vna Bove en Pafundi wonnen ze met 3-1. We hadden in Camp Nou, op een goaltje van Nypan vrijwel niks in te brengen. En zijn vind ik over 2 duels terecht uitgeschakeld , maar zeker het eerste duel baal ik wel echt goed van. Fa Cup: Halve finale: Arsenal-Everton 1-1(winst na penaltys Arsenal): We waren het betere team maar wonnen pas na penalty's. De enige die mistte was Acosta van Everton. Finale: Arsenal-Nottingham Forest 3-0: Dit ging heel wat makkelijker dan de halve finale. Borrgia was man of the match met een goal en assist, en kreeg terecht een 8.3 Verdr scoorde ook Rijkhoff en Bardghji voor ons. Meteen na deze overwinning kregen we dit nieuwsbericht te zien: Ik sta 8e in de half of fame van Engelse/Engeland manager. Met 3 domestic divions winst en 4 domestic cups wins. Nummer 1 Alex Ferguson overnemen gaat wel heel moeilijk worden, ga zkr proberen gooi te doen naar plek 5 van Bob Paisley en plek 4, van Arsene Wenger. Seizoenstatistieken: Selectie gesorteerd op assists: Selectie gesorteerd op goals: Stand op basis thuisvorm/resultaten in eigenhuis: Stand op basis uitvorm/resultaten buitenshuis: Hier sta ik wel even bij stil. Voor een team als Arsenal is 7 winst 5 gelijk en 7 verlies in uitduels onvoldoende. Volgend seizoen mik ik op minstens 10 uitzeges of meer al doel! Nieuwsberichten over plaatsing voor de CL(direct nadat Liverpool de CL finale van Barcelona won) en huidige SB en TB: @delichris @Nom de Guerre @MarcFM1 @Djurovski @glennix @19CH98 @chrisje1993 @Keeza @ElMarcos @Oerlie @Vlonkie@John Terry 2.0 @Mark Hughes @Thomassje123 @Glenn08 @Rrrood @Tim Windt @rich ruzzian @Arsène @JoonsterkeBE welkom bij deze leuke novelle @KayDeManaager @Bogatyr @De Raam Bedankt weer voor jullie tijd, het lezen, aandacht, comments en likes. Wil je mention laat gerust weten, wil je geen mention meer, ook geen enkel probleem. JoonsterkeBE: Onwijs bedankt maat! Welkom bij deze novelle en mentions vanaf nu en verder .delichris:Thnx maat. Djurovski: Thnx maat alleen helaas maar 5e geworden, wel FA Cup winst en CL voetbal gehaald. Excuses mijn entertoets doet het momenteel even niet. Inmiddels wel. 21 januari bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Jammer dat je geen vierde werd, maar wel mooi de FA Cup gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari FA Cup is heerlijk, in de Premier League is er werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten