Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

KKD-uitdaging

19CH98

Aanbevolen berichten

Ik ben begin maart begonnen bij Roda, na ontslag bij Udinese. We hebben onze best gedaan, nog vol gas te gaan, in de hoop Periode 4 te pakken/winnenen en zo ticket voor de playoffs. Helaas in rechtstreeks duel, de laatste speeldag uit bij Groningen de leider in Periode 4 verloren we met 2-1. Maar met 6 winst 2 gelijk en 2 verlies, in periode 4 kunnen we erg trots zijn. Mijn voorganger had van augustus tot en met februari uberhaupt maar 6 zeges in totaal gepakt. Vooral heel erg mooi en persoonlijk erg blij mee, was de 3-2 winst op Cambuur, na 0-2 achter bij rust. Maximilian Schmid een 1F Koln spits en huurling scoorde de 1-2 en de 3-2. Als Cambuur bij ons had gewonnen, hadden zij 1e gestaan.Ik hoop hem nog een keer te huren, Koln wil helaas veel meer geld zien, dit keer. Dus grote kans, voor goedkopere opties ga zoeken. Ik weet niet meer of we bij mijn aankomst 17e of 18e stonden, zijn iig 15e geworden en aantal teams ingehaald, van te voren, totaal niet meer mogelijk leek.

Eindstand PO IV mei 24.png

eindstand KKD seizeon Roda 15e.png

schema en resultaten roda may 24.png

FCG-Roda 2-1.png

stand PO IV met nog maar 1 duel te gaan.png

Roda-Cambuur 3-2.png

Jong Ajax- Roda 1-2.png

Roda-De Graafschap 2-0.png

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Kyrill:

.Ik hoop hem nog een keer te huren, Koln wil helaas veel meer geld zien, dit keer. Dus grote kans, voor goedkopere opties ga zoeken.

Let er wel op voor deze uitdaging dat hij dan wel over de Nederlandse of Belgische nationaliteit moet beschikken hè. Doel van deze challenge is om de  CL te winnen met alleen maar aankopen die Nederlands of Belg zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei bas huijsmans:

Let er wel op voor deze uitdaging dat hij dan wel over de Nederlandse of Belgische nationaliteit moet beschikken hè. Doel van deze challenge is om de  CL te winnen met alleen maar aankopen die Nederlands of Belg zijn

Thnx maat thnx je bent een topper 💙🫶 was ik even vergeten. Dan ga ik er nog over nadenken of ik wel deze challenge ga doen, niet gewoon bij novelle houd, die ik zolang mogelijk volhoud. Tot dusver iig nog helemaal niemand aangetrokken. 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei bas huijsmans:

Waar zie je eigenlijk iemands (eventuele) 2e nationaliteit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Aaron21:

Waar zie je eigenlijk iemands (eventuele) 2e nationaliteit?

Denk dat het afhankelijk is van de skin. Wanneer er een speler een tweede of derde nationaliteit heeft dan staat het naast Spanje er bij (naast de Spaanse vlag). Bij je scouting view of je squad view kan je heel makkelijk een extra kopje toe voegen met tweede nationaliteit. Ook kan je filteren op tweede nationaliteit bij het zoeken van spelers

image.png.2b92e13d4aed4a45056f32828a432e33.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Aaron21:

Ok, mag je huidige kernspelers (die niet BE/NE) zijn wel nog verlengen en verder gebruiken?

Yes dat mag wel. Jeugdspelers die door komen bij je eigen club die de nationaliteit niet hebben mag je ten slotte ook gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VVV Venlo - Seizoen 10 (2031 - 2032)

Nummertje 10, nationaal is het zo klaar als een klontje, in de Champions League komen we ook gestaag steeds iets verder.

Transfers

Grote schoonmaak gehouden, alle spelers die geen 100% basisplaats hadden of zouden krijgen eruit gedaan.

image.thumb.png.da668cc6c6f91ef88173bd3fa4ac212f.png

image.thumb.png.a7fe0cde9f28ab45982878ceb7a8b10c.png

image.thumb.png.665d15552e24c8e42d9b34037170a32d.png

Competitiesimage.thumb.png.769945436a8ab95ad9f9f5126dc03d9e.png

Spelerstatistieken

image.thumb.png.d114a45736deb433ad9e21623e43d10e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helmond Sport seizoen 2 / 2024 - 2025

Vur welleke club bende gai!

Het tweede seizoen waarin we weer bar weinig te besteden hadden. De "kenners" geloofde dan ook niet dat HS zich zou kunnen handhaven.

Transfers

Onderstaande de twee spelers die ik afgelopen seizoen al vastgelegd had. 

Transferseizoen1.thumb.png.3df41a5ff224e6f6bf520a992e80a532.png

Eigenlijk vooral voor de breedte wat versterkingen. Aertsen kwam omdat ik centraal achterin opeens twee langslepende blessures had. Zijn contract loopt af en dit zou een manier zijn om hem warm te maken voor een definitieve overstap. Verhuurt zijn vooral jeugdspelers en een verdediger die zijn kont tegen de krib gooide.

transfers.thumb.png.f3237881b298ed3c2f973332f38cec84.png

Competitie

Het seizoen zelf was er eentje met een vliegende start. Onder andere Twente (2-0) en AZ (3-0) werden opzij gezet. Dat resulteerde uiteindelijk in vijf overwinningen op rij met een doelsaldo van 14-1 en natuurlijk de toppositie. Dit hielden we ook nog lang vol. Na vijftien gespeelde potten stonden we netjes tweede en mochten we stiekem er toch al wel van uit gaan dat we op een positie zouden eindigen die goed is voor Europees voetbal. 

Toen kwam de klad er in. Het werd stuivertje wisselen tussen verliezen, winnen of de brilstand. Voor ons het geluk dat de ploegen om ons heen toch ook veel punten verspeelden en we op een zeer respectabele positie eindigen dit seizoen. CL baby!

uitslagcompetitie.png.f7447ad138da1ba5de83befe82f95705.png

De beker

Afgelopen seizoen cupfighters, dit seizoen lafjes. Kansloos onderuit tegen Ajax.

uitslagbeker.png.ceb64a3f084f80630d72dc5a89fb6770.png

Uitgelicht

De staf bestaat uit een aantal giganten. Is leuk. Vroeg of laat zullen ze wel opgepikt worden en krijg je een miezerige vergoeding van 20k.

staff.png.6c0564e25117fbd554e65e4d7f4bea81.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Hm begint ook wel weer te jeuken om die KKD challenge te proberen. Is er een club nog niet aan de beurt geweest deze ronde? :D 

Deze zijn al gepasseerd:

FC Emmen
Willem II
NAC Breda
FC Eindhoven
De Graafschap
Helmond Sport
VVV Venlo
Roda JC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doordat ik een klein beetje met een dipje kamp in Noord-Macedonië deze maar eens gestart en dat met de enige ploeg van de KKD die nog nooit in de Eredivisie heeft gespeelt: Top Oss! Pak er meteen de Nationalist Challenge bij dus ik ga het alleen met Nederlanders doen!

image.thumb.png.bff13c46475e8340cf7b028cee7b9f2b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VVV Venlo - Seizoen 13 (2035 - 2037)

Vrijwel tot aan de KO-fases van de Champions League alles via Instant Result laten lopen, want ik moest en zou vandaag het seizoen afronden. En wat voor een seizoen was het, EIN-DE-LIJK de challenge af weten te ronden, en nog geeindigd met de quadrupel ook.

Transfers

image.thumb.png.5d1926a357db3242a62777261fa6b6c8.png

image.thumb.png.fb8d41ad333ec65ea19b6fd0b32a88c2.png

Competities

image.thumb.png.ec0f52a324d8aa838eb5b2a0b4cca9fa.png

Spelerstatistieken

image.thumb.png.59a1c739292b2dcc15fca684881725de.png

Uitgelichte spelers

Zonder onderstaande gasten was dit natuurlijk nooit gelukt

image.thumb.png.90ba627ca03be5edce6f933f22b758c7.png

image.thumb.png.8584e06b648f1223421aeefb5a60cea4.png

image.thumb.png.fdd7c644cc42e279b276bbc9147923a2.png

image.thumb.png.97b1e9ca926d91c8b0a734fbb0bedde3.png

En mocht er nog iemand nieuwschierig zijn wat er terecht is gekomen van het toptalent uit eigen jeugd genaamd Romeo Dautzenberg? Helemaal niets dus.

image.thumb.png.a8955373efccfb39c9e1c2f00357a191.png

image.thumb.png.f69a0d8abd0503c196089c143b3c7746.png

@19CH98 3/3

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent geweldig bezig @joostmakaay echt een inspiratie bron!! _O_

Het is 22 februari 2025 met mijn Roda JC! Hebben net thuis 5-3 van Jong PSV gewonnen, door 4 goals van Bangura! Die komt uit Guinea maar zoals iemand hier onlangs aangaf , die schijnt te luisteren naar de nam, Bas, of Bassie? Mag je spelers al hebt wel verlengen, dus dat gedaan. We staan 4e en de voorsprong op 5 en lager, blijft groot, maar top 3 spelen wordt moeilijk verhaal. We doen ons best! Bestuur en fans raten mijn werk , op een A+. Doel is mid-table finish. Maar als ik plek 4 vasthoud of hoger(wat niet onmogelijk is, verschil tussen moeilijk en onmogelijk) gaan we iig de playoffs in. Alleen hebben we helaas al PO 1 tot en met 3 niet gewonnen maar plek 4 zou ik al voor tekenen ongeacht periode titel of niet. Hier de screens;

Transfers s2 roda overzicht.png

nog aankomende Zakaria Bakkali.png

schema roda s2 deel 1.png

schema roda s2 deel 2.png

Stand Roda 22 feb 25.png

Roda-Jong PSV 5-3.png

Telstar-Roda 1-1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5e geworden met Roda , eerste playoff ronde 2-1 verlies bij Eindhoven en erna 4-1 winst thuis op Eindhoven. Halve finale playoffs tegen VVV, waar we heel slecht tegen gingen daarvoor 1 winst en 3 verlies. Thuis speelde we nog redelijk knap 1-1 maar uit 3-0 verlies. De finale ronde erna speelde VVV ook 1-1 en 1-0 winst op Sparta, waardoor ze naar het hoogste niveau gingen. MInd you, dit was eigenlijk pas mijn eerste volledig seizoen van begin tot einde, die hiervoor begon ik pas in maart bij de club. En dan hebben we toch mooi halve finale playoffs gehaald, terwijl het  doel van het bestuur top half finish was of middle table een van de twee, doet verder weinig toe. Heb 400K TB meegekregen maar vooral gratis aanwinsten gehaald tot dusver met Joey Konings, Joey Pelupessy en Anass Salah-Eddine, waarvan ik denk die laatste zkr wel goed genoeg is als we nu wel promotie pakken(maar dan heeft ie wel release clausule, we cross that bridge when we get there).

transfers overzicht dit seizoen nieuwe 10 jul 25.png

transfers overzicht roda 10 juli 25.png

Joey Pelupessy.png

Anass Salah-Eddine.png

Thijs Jansen keeper.png

Ardy Mfundu.png

gratis aanwinst Joey Konings Roda.png

how you lined up roda.png

moments to remember roda.png

Schermafbeelding 2024-04-12 143151.png

roda season to remember screen.png

VVV-Roda 3-0 playoffs 2e duel 2e ronde.png

Roda JC-VVV 1-1 playoffs 2e  ronde 1e duel.png

Roda-Eindhoven 4-1.png

schema en resultaten 17 mei 25 roda.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit op dit moment in mijn derde seizoen met ADO. Eerste seizoen met alleen maar Nederlanders en Belgen de KNVB Beker gewonnen en de Eerste Divisie. In het seizoen 2024 - 2025 wederom de beker gepakt. De challenge is pittig, maar ik ga nu de aanval zetten op de Champions League. Want ik ben hongerig om met ADO Den Haag Europa te gaan veroveren!

En nu in mijn derde seizoen:

Seizoen 2025 - 2026

KNVB Beker

66379c6baded4-knvbbekerfinale1.png

66379c24ea994-knvbbekerfinale2.png

Eredivisie

66379c778762f-stand.png

Europa League

66379c94a0345-finale.png

Selectie

66379ca6544fd-selectie.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Mordurette:

Lekker hoor, leuke selectie ook. Weghorst verdient wel een heleboel centjes of niet? Probeerde hem ook te halen met Willem II maar was gewoonweg niet te betalen. 

Woutje verdient 44.500 per maand. Valt mee eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites