Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius@Kyrill@Djurovski, @dimihuyghe, @De Raam. @Bogatyr en @DGremlin! Het is inderdaad nog lang geen hosanna dit seizoen. Daar baal ik wel echt van. Op zich zijn de nederlagen los van elkaar verklaarbaar maar ik had toch ten minste een paar goede "stunts" willen uithalen. Op deze manier wordt het in de Eredivisie nu al een lastig verhaal. In de Champions League ben ik op zich zeer tevreden met het spel en het behaalde punt. Zoals ik al eerder zei baalde ik dat deze ploegen uit de loting kwamen want er zitten in pot 3 en 4 een stuk makkelijkere tegenstanders. 1 uit 6 had ik vooraf niet verwacht maar er had misschien nog wel meer ingezeten.

Vandaag gaan we verder en gaan we op zoek naar de vorm van vorig jaar. In de Eredivisie staat de topper tegen PSV op het programma en daarnaast twee laagvliegers in Willem II en FC Emmen. In de CL heb ik met Benfica in pot 1 extreem gunstig geloot maar ook zij zullen een echte uitdaging zijn. We gaan het dus beleven allemaal, veel plezier!

000.jpg.5e4737781c98bd5c7857f8c940511ebe.jpg

060a.png.f1d6a6727b8a5288efc661e042d641a1.png

060b.png.b9415e6ce10db9a0365022da8a24da16.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius@Kyrill@Djurovski, @ElMarcos, @dimihuyghe, @MNie en @DGremlin! De afgelopen dagen zijn heel druk geweest en dus heb ik weinig tijd gehad om FM te spelen. Ik ben dus door mijn voorraad heen zoals jullie misschien wel gemerkt hebben. Gelukkig heb ik vandaag weer tijd gevonden om een stukje te voltooien dus dat wil ik graag met jullie delen.

Het gaat op dit moment inderdaad wat moeizamer dan normaal. Zevende is inderdaad niet goed genoeg en ook de achterliggende cijfers geven op dit moment nog niet veel hoop op iets beter. Wat dat wel doet is het feit dat ik alle toppers al gehad heb en dus hopelijk de komende tijd via overwinningen op laagvliegers sprongen kan maken.

Europees ben ik met twee punten uit de eerste drie duels wel tevreden. Dit AZ is gewoon nog niet klaar om in de CL een grote rol te spelen dus dat we tegen Europese subtoppers punten pakken is al een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Vandaag wordt het halen van Europese punten echter wat lastiger. De uitwedstrijd bij Liverpool staat namelijk op het programma. Daarnaast drie wedstrijden in de Eredivisie. Veel plezier!

000.jpg.ea9778e926af788070a20770f275a46e.jpg

061a.png.ffc24b0ef27675d34adf022f1e15552a.png

061b.png.c757c26298066c344b1745348d284ca0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites