De Raam Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 10 uur geleden zei Thierryvane: Spits van Barcelona Sporting Club uit Ecuador Kijk ook eens rond bij Independiente del Valle, hele vette newgens gekregen daar Maar ook bestaande bruikbare spelers in de jeugd. Geremy de Jesus, Keny Arroyo, Yaimar Medina, Elkin Ruiz, Patrik Mercado en ook die keeper Moises Ramirez moeten makkelijk meekunnen in Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 24 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Screen die Obando is voor me maat. Check: doe ik vanavond! 12 minuten geleden zei De Raam: Kijk ook eens rond bij Independiente del Valle, hele vette newgens gekregen daar Maar ook bestaande bruikbare spelers in de jeugd. Geremy de Jesus, Keny Arroyo, Yaimar Medina, Elkin Ruiz, Patrik Mercado en ook die keeper Moises Ramirez moeten makkelijk meekunnen in Portugal. Obando is geen regen. Kende 'm ook niet. Ga vanavond even in Argentinië scouten. Zag bij Racing Club en Velez al wat pareltjes rondlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 3 uur geleden zei ReneLeBlanc: Screen die Obando is voor me maat. Deze? Misschien leuk om te vergelijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 15 uur geleden zei putdus: saka voor 390 miljoen naar psg Nog nooit gezien zoveel geld. ik ben beide clubs niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 6 uur geleden zei Rrrood: Deze? Misschien leuk om te vergelijken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 2 seizoenen geleden was het Liverpool, ditmaal was het Man City dat degradeert (En ja wij ook. dit was echt een kansloze zaak) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Dit was een zure laatste speelronde Maar goed, we sluiten het seizoen 2026/27 af met een tweede plek in de Eredivisie, een halve finale in de beker en bovenal een plek in de halve finales van de Champions League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Ben je me spurs carriere zat. Weet iemand nog een leuke club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 september Auteur Share Geplaatst 24 september Fiorentina of Schalke 04. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dender70 Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Stade Reims weer groot maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 42 minuten geleden zei Thomassje123: 2 seizoenen geleden was het Liverpool, ditmaal was het Man City dat degradeert (En ja wij ook. dit was echt een kansloze zaak) Dat ziet er echt kansloos uit ja. Nu herpakken en hopen dat je weer terug kan keren komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 1 uur geleden zei Thomassje123: 2 seizoenen geleden was het Liverpool, ditmaal was het Man City dat degradeert (En ja wij ook. dit was echt een kansloze zaak) Geen schande. Even kunnen proeven aan de Premier League en dikke money binnen geharkt. Over 10 jaar pak je de titel 😎 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 1 uur geleden zei Thomassje123: 2 seizoenen geleden was het Liverpool, ditmaal was het Man City dat degradeert (En ja wij ook. dit was echt een kansloze zaak) welk jaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 24 september Auteur Share Geplaatst 24 september Op 11-9-2024 om 22:04 zei Fantasy: Mehhhh, dit is hele harde kak zeg. Allememachies. Benfica de lachende derde Maar goed, direct maar even de belangrijke spelers delen. Een tour langs de selectie van Santa Clara anno mei 2028 dus. @Thierryvane Op de goal hebben we Jacob Widell Zetterström. Alleen voor die naam al zou ik 'm halen, maar hij kan nog een aardig balletje vangen ook. Kostte ons aan het begin van dit seizoen 2 miljoen, wat ik met liefde betaalde aan Djurgården. Toon verborgen inhoud Achterin maakten Gonçalo Esteves, Paulo Eduardo, Sepp van den Berg en Paulo Henrique de meeste minuten. Esteves kwam al in 2026 over van Sporting CP, waar zijn doorbraak uitbleef. Kostte ons toen slechts 300.000 eurootjes. In de as Paulo Eduardo, die al sinds het eerste seizoen bij ons is, en Sepp van den Berg. De Nederlander brak nooit door bij Liverpool en vertrok in 2025 gratis naar Olympiakos. Ook daar wist hij geen indruk te maken, waardoor hij plots clubloos was aan het begin van dit seizoen. Daar maakte ik gretig gebruik van. En dan op links dus Paulo Henrique. Ook hij is al vanaf dag één bij ons en is een speler uit de eigen jeugdopleiding. Een eervolle vermelding verder voor Youri Baas en Pedro Pacheco in de achterhoede, waarbij ook Lucas Soares niet mag worden vergeten. Toon verborgen inhoud Esteves Eduardo v/d Berg Henrique Baas, Pacheco & Soares Op het middenveld spelen we met twee man in de as en drie man als aanvallende middenvelders daarvoor. Als (verdedigende) middenvelder stonden veelal Tomás Händel en Pedro Ferreira opgesteld. En daar kwam in de winterstop natuurlijk Dinis Telehovschi bij, die net als Zan Jevsenak behoorlijk wat minuten maakte. Toon verborgen inhoud Händel Ferreira Telehovschi Jevsenak De voorste drie middenvelders rouleerden enorm. Maar wat wil je ook als je kan kiezen tussen Filip Stevanovic, Rony Lopes, Omari Hutchinson, Doni, William Hurtado, Fodé Fofana, Henrique Pereira en Aaron Asante Ik stel ze dan ook gewoon allemaal aan jullie voor. Toon verborgen inhoud Stefanovic Lopes Hutchinson Doni Hurtado Fofana Pereira Asante In de punt van de aanval was het overduidelijk. Want ondanks dat er meerdere spelers als spits uit de voeten kunnen, is het toch echt Emir Dervisevic (hallo @Bolderbast als -ic-lover) die met afstand de eerste keuze is daar. Hoe die ooit voor maar een ton is overgekomen uit de krochten van het Spaanse voetbal is me nog steeds een raadsel, maar ik ben maar wat blij dat zijn zaakwaarnemer aan kwam kloppen destijds Toon verborgen inhoud Bijna één jaar verder; here we go. @Thierryvane In januari en februari gooiden we alle titelkansen door het putje doordat we in de eerste 7 wedstrijden van het nieuwe kalenderjaar slechts negen puntjes haalden Benfica ook wel oppermachtig met een voorhoede met Andreas Schjeldrup, Santiago Giménez (ex-Feyenoord, 20+ goals) en Oh Hyeon-Guy (ex-Celtic, 30+ goals). Pure fraude... Het helpt trouwens ook niet dat Ivan Toney bij Sporting CP de ballen er vanuit alle hoeken en standen inpegelt en FC Porto met o.a. Dominic Calvert-Lewin voorin loopt te ballen Maar goed, wij hebben Asante en jeugdproduct Sani die ineens doorbrak Even een resume van het seizoen 2028/2029 tot dusver. We hebben nog wat potjes te gaan. Nadat we wonnen van Real Sociedad in de tussenronde van de CL, mochten we het in de 16e finale opnemen tegen Juventus. Thuis 3-2 winst, op bezoek in Italië een 1-1 remise Gok dat Barça wel een maatje te groot gaat zijn, maar toch. In de competitie hebben we nog alles om voor te spelen, waarbij de potten tegen FC Porto en Benfica cruciaal gaan worden straks aan het eind van dit seizoen. Met nog twee inhaalduels te spelen geeft onderstaande tussenstand een misschien wat vertekend beeld, maar bon. Hoe dan ook. De selectie dan. In de goal hebben we nog altijd Jacob Widell Zetterström staan. Is qua attributen niet heel veel veranderd ten opzichte van vorig jaar. Presteert naar behoren en is nu net in deze cruciale fase tribuneklant met een gebroken sleutelbeen En dus spelen we al sinds maart met de jonge goalie João Afonso op doel. Geen koekenbakker, maar misschien moet ik toch eens gaan kijken naar een wat betere reservedoelman. Spoiler Achterin maken Sepp van den Berg, Jirí Turyna, Paulo Henrique, Guilherme Gaspar en Gonçalo Esteves de meeste minuten. Met het drukke speelschema rouleren we behoorlijk wat. Turyna is een Tsjechisch wonderkind dat we voor 6,5 miljoen overnamen van Sparta Praag en Gaspar is een heerlijk multi-inzetbaar buitenkansje dat we voor 3 miljoen losweekten bij Benfica. De rest hadden we vorig seizoen ook al in de gelederen. Spoiler Op de positie van verdedigende middenvelder maken Dinis Telehovschi () en Tomás Händel de dienst uit, met Klaus Ellehave als eerste back-up. Die laatste is pas sinds kort onderdeel van de selectie, nadat we hem voor 3,7 miljoen euro kochten van FC Kopenhagen. Spoiler De voorste drie middenvelders (AMR - AMC - AML) dan. Te beginnen met Valdo Sani, die we in 2024 al gratis (!) oppikten bij Hernâni Gonçalves. Liep wat rond in de jeugdteams, tot ik hem in 2026 af en toe wat kansen begon te geven. Imponeren deed 'ie niet, dus mocht hij het jaar daarna op huurbasis ervaring op gaan doen bij Estoril Praia. Qua stats liet hij daar ook geen denderende indruk achter, maar ik besloot hem wel aan te laten sluiten bij de selectie dit seizoen. Als back-up in eerste instantie, maar al snel speelde hij zich in de basis als rechtsbuiten Verder zijn het vooral Omari Hutchinson (op tien) en Aaron Asante die in de basis staan. Doni is een multi-inzetbare back-up voor de posities voorin en Pierre Hinostroza idem dito. Spoiler In de spits hebben we Dervisevic verhuurd aan Real Sociedad sinds de winterstop. Hij had twee periodes van 10+ doelpuntloze wedstrijden, wat gewoon niet kan in de spits wat mij betreft. In Spanje loopt 'ie nu 4 uit 13(5) potten, wat ook niet heel denderend is... Dit seizoen rouleren Doni, Dickson en de in de winterstop gekomen Kjell Magne Gagerli Halsøy in de spitspositie. Niemand heeft een dusdanig onuitwisbare indruk achtergelaten, waardoor ik komende zomer op zoek ga naar een échte topper. Spoiler Zo - fijne avond Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Eindelijk is het zover, we praten over het jaar 2032. We winnen voor het eerst de Champions League! Dit met maar drie spelers die geen Nederlandse en/of Belgische nationaliteit hebben. KKD-Challenge maar dan met een kleine twist. Nu even kijken of ik nog doorga met deze save en komend seizoen wil proberen het WK voor Clubteams ook te winnen of gewoon no-nonsense iedereen kopen die ik wil, er staat namelijk 420 miljoen euro TB klaar om uit te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 4 minuten geleden zei putdus: welk jaar? Seizoen 2048/2049 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september Botev hebben we in de League Phase al een keer redelijk makkelijk verslagen. Overschatting ligt op de loer, maar de halve finale moeten we eigenlijk 'gewoon' halen. (Gevaarlijke quote dit..). In de halve finale treffen we Samsunspor of Gent. De weg naar de finale ligt open? (Zeg dit nou niet..) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 54 minuten geleden zei Fantasy: Bijna één jaar verder; here we go. @Thierryvane In januari en februari gooiden we alle titelkansen door het putje doordat we in de eerste 7 wedstrijden van het nieuwe kalenderjaar slechts negen puntjes haalden Benfica ook wel oppermachtig met een voorhoede met Andreas Schjeldrup, Santiago Giménez (ex-Feyenoord, 20+ goals) en Oh Hyeon-Guy (ex-Celtic, 30+ goals). Pure fraude... Het helpt trouwens ook niet dat Ivan Toney bij Sporting CP de ballen er vanuit alle hoeken en standen inpegelt en FC Porto met o.a. Dominic Calvert-Lewin voorin loopt te ballen Maar goed, wij hebben Asante en jeugdproduct Sani die ineens doorbrak Even een resume van het seizoen 2028/2029 tot dusver. We hebben nog wat potjes te gaan. Nadat we wonnen van Real Sociedad in de tussenronde van de CL, mochten we het in de 16e finale opnemen tegen Juventus. Thuis 3-2 winst, op bezoek in Italië een 1-1 remise Gok dat Barça wel een maatje te groot gaat zijn, maar toch. In de competitie hebben we nog alles om voor te spelen, waarbij de potten tegen FC Porto en Benfica cruciaal gaan worden straks aan het eind van dit seizoen. Met nog twee inhaalduels te spelen geeft onderstaande tussenstand een misschien wat vertekend beeld, maar bon. Hoe dan ook. De selectie dan. In de goal hebben we nog altijd Jacob Widell Zetterström staan. Is qua attributen niet heel veel veranderd ten opzichte van vorig jaar. Presteert naar behoren en is nu net in deze cruciale fase tribuneklant met een gebroken sleutelbeen En dus spelen we al sinds maart met de jonge goalie João Afonso op doel. Geen koekenbakker, maar misschien moet ik toch eens gaan kijken naar een wat betere reservedoelman. Inhoud verbergen Achterin maken Sepp van den Berg, Jirí Turyna, Paulo Henrique, Guilherme Gaspar en Gonçalo Esteves de meeste minuten. Met het drukke speelschema rouleren we behoorlijk wat. Turyna is een Tsjechisch wonderkind dat we voor 6,5 miljoen overnamen van Sparta Praag en Gaspar is een heerlijk multi-inzetbaar buitenkansje dat we voor 3 miljoen losweekten bij Benfica. De rest hadden we vorig seizoen ook al in de gelederen. Inhoud verbergen Op de positie van verdedigende middenvelder maken Dinis Telehovschi () en Tomás Händel de dienst uit, met Klaus Ellehave als eerste back-up. Die laatste is pas sinds kort onderdeel van de selectie, nadat we hem voor 3,7 miljoen euro kochten van FC Kopenhagen. Inhoud verbergen De voorste drie middenvelders (AMR - AMC - AML) dan. Te beginnen met Valdo Sani, die we in 2024 al gratis (!) oppikten bij Hernâni Gonçalves. Liep wat rond in de jeugdteams, tot ik hem in 2026 af en toe wat kansen begon te geven. Imponeren deed 'ie niet, dus mocht hij het jaar daarna op huurbasis ervaring op gaan doen bij Estoril Praia. Qua stats liet hij daar ook geen denderende indruk achter, maar ik besloot hem wel aan te laten sluiten bij de selectie dit seizoen. Als back-up in eerste instantie, maar al snel speelde hij zich in de basis als rechtsbuiten Verder zijn het vooral Omari Hutchinson (op tien) en Aaron Asante die in de basis staan. Doni is een multi-inzetbare back-up voor de posities voorin en Pierre Hinostroza idem dito. Inhoud verbergen In de spits hebben we Dervisevic verhuurd aan Real Sociedad sinds de winterstop. Hij had twee periodes van 10+ doelpuntloze wedstrijden, wat gewoon niet kan in de spits wat mij betreft. In Spanje loopt 'ie nu 4 uit 13(5) potten, wat ook niet heel denderend is... Dit seizoen rouleren Doni, Dickson en de in de winterstop gekomen Kjell Magne Gagerli Halsøy in de spitspositie. Niemand heeft een dusdanig onuitwisbare indruk achtergelaten, waardoor ik komende zomer op zoek ga naar een échte topper. Inhoud verbergen Zo - fijne avond Inhoud verbergen Potver wat is die import Portugees Telehovschi goed. Die hebben we maar op de shortlist gegooid. Asante mag mij ook zeker bellen om de overstap te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Is it a bird, is it a plane? No, it's promotion man! Hoera! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 september Share Geplaatst 25 september Dus... raam open, PC naar buiten flikkeren en naar bed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september 7 uur geleden zei Satyr: Dus... raam open, PC naar buiten flikkeren en naar bed Hier kan geen straftraining tegen op . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september In seizoen 4 bij Arsenal beland na 2 succesvolle jaren bij Feyenoord en 1 bij Bayern. Bij Arsenal is de loonlast inmiddels 9 miljoen per week. Best betaalde speler is Saliba met 600.000 per week. Iemand tips of trucjes om de salarissen weer omlaag te krijgen? Saliba heb ik verkocht. Maar heb nu nog 10+ spelers met een salaris tussen 350 en 475k per week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dender70 Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Je kan wat dure jongens die niet in de basis staan verkopen, maar dat had je misschien zelf ook al bedacht En dan talenten kopen die minder willen verdienen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 26 september Share Geplaatst 26 september Klopt, maar dan blijft het zo dat zelfs die goedkope spelers hun salaris baseren op de ‘range’ van het laagste tot het hoogste salaris binnen de club. Misschien moet ik me er gewoon bij neerleggen. Maar het lijkt ook in de eredivisie het geval te zijn. Daar lopen ook jongens voor meer dan een ton per week bij Feyenoord. Gaan alle clubs uiteindelijk failliet?!? 😂 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten