Maurice' Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei (bewerkt) Bijna klaar met mijn 3e seizoen Wrexham en het is ontzettend spannend bovenin de Championship. Ook in de beker is het ongekend welke prestatie we neer aan het zetten zijn. Onder andere Liverpool en Chelsea uitgeschakeld en nu de finale tegen Arsenal. 15 mei bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei HUH Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Efstathios Papaioannou | Seizoen 5 (2027/2028) | Rapid Boekarest | Europa League In de CL kwalificatie haalden we het niet. Maar de Europa League groepsfase werd wel redelijk makkelijk behaald. We kregen een aantal pittige tegenstanders, maar de resultaten vallen me heel erg mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Zelf winnen van Real Madrid, CSKA1948 dat compleet onverdiend PSG verslaat maar Ludogorets verliest vervolgens dik in één van de weinige wedstrijden waarin ik ze op voorhand kans op in ieder geval een punt gaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei 2 uur geleden zei Rrrood: Ale-Jandro, Alejandro Gonzalez, Alejandro, Alejandro, Alejandro Gonzalez Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Tijdens de play-offs deze match achter de kiezen. Ter verduidelijk: ze hadden 1 kans, en 1 doelpunt gemaakt.. Promoveren is geen must, al zou het wel leuk zijn. De bookmakers denken dat ik laatste ga eindigen, dus is dit een mooi seizoen. Ik zit nog in financieel woelwateren, dusja. 16 mei bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Leuk schema Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Het doel is om met zoveel mogelijk verschillende teams kampioen te worden in Portugal. Daarnaast ben ik zonder trainersdiploma's en ervaring begonnen om de journeyman ook te kunnen voltooien. Het ultieme doel is eigenlijk om FC Porto, Sporting en Benfica 'kapot' te maken en ze te laten degraderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei Twee jaar geleden waren het er 16. Vorig jaar iets minder met 12 geloof ik. Dit jaar doen we er nog een schepje bovenop en is liefst half the NxGen lijst een contractspeler van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 4 uur geleden zei MetalMichael: Maar ben jij wel of niet manager van dit liverpool? Zo ja held, gefeliciteerd, zo niet, /care Lekker in de rust mijn ''eigen'' Arsenal spelers Ezra Lawrence, Declan Rice en Shaqueel van Persie eruit halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 8 uur geleden zei bas huijsmans: Het doel is om met zoveel mogelijk verschillende teams kampioen te worden in Portugal. Daarnaast ben ik zonder trainersdiploma's en ervaring begonnen om de journeyman ook te kunnen voltooien. Het ultieme doel is eigenlijk om FC Porto, Sporting en Benfica 'kapot' te maken en ze te laten degraderen. Had al gehoopt dat je deze zou gaan doen! Wel hele flinke uitdaging. Als ik te snel klaar ben bij Cove, doe ik met je mee. Is het dan de bedoeling dat alle teams die op het hoogste niveau actief zijn geweest dan een keer kampioen worden of is het echt gewoon zoveel mogelijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 7 uur geleden zei Jeroen.: Twee jaar geleden waren het er 16. Vorig jaar iets minder met 12 geloof ik. Dit jaar doen we er nog een schepje bovenop en is liefst half the NxGen lijst een contractspeler van mij. Zou graag meer lezen over hoe je dit hebt aangepakt. Alles aangekocht? Waar zit je, hoe ver ben je, etc.? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 57 minutes ago, De Raam said: Zou graag meer lezen over hoe je dit hebt aangepakt. Alles aangekocht? Waar zit je, hoe ver ben je, etc.? En ik wil dat ook graag weten ;-)! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Bij mij is een speler ontevreden omdat ik hem contractverlenging had beloofd, ook had aangeboden maar toen hij accepteerde paste het niet in het budget voor La Liga. Daarom ketste het af. We zijn nu een jaartje verder en meneer is nog steeds boos. Is er iets aan te doen? Hij is basisspeler (Vencedor is het) en ligt nog 3 jaar vast, ik wil hem dus niet kwijt. Iemand tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Hier toch ook wel een leuk lijstje: Zeker gezien het feit ze alle vier echt uit de eigen opleiding komen. Velasco en Casquete zijn centrale verdedigers, Herbert is een defensieve middenvelder en Mendoza rechtsback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 2 uur geleden zei De Raam: Zou graag meer lezen over hoe je dit hebt aangepakt. Alles aangekocht? Waar zit je, hoe ver ben je, etc.? 1 uur geleden zei Rob1981: En ik wil dat ook graag weten ;-)! Ben bezig met een building a nation in Bulgarije. Zelf inmiddels in 2035 uitgegroeid tot meervoudig CL-winnaar en geloof de club met de hoogste reputatie. Een van de manieren om het niveau van de rest omhoog te halen is via verhuren. Heb momenteel een mannetje of 160 die verdeeld over Bulgarije spelen waarbij verreweg de meeste buitenlandse jongens zijn die ik tussen de 15-18 heb gehaald en daarna jaar na jaar bij een club kan houden. Deze 25 zijn op Chapaev na allemaal aankopen waarbij het merendeel op hun 16e/17e al hierheen kwam en zodra ze 17 zijn hard aan het pushen om ze naar een andere club te krijgen. Denk dat de rep boost die ze door bij ons te spelen plus jong speeltijd krijgen zorgt dat ze hoog scoren op deze lijst. Al zitten er dan nog altijd vreemde dingen tussen in mijn ogen. Savanovic is bijvoorbeeld een prima spits en nog geen interlands maar Baude is in mijn ogen een veel betere keeper en heeft al 5 interlands voor Duitsland op zijn naam staan. En bijvoorbeeld een Ortiz en Berg spelen bij mij eigenlijk nooit(Berg is wel eerste halfjaar verhuurd geweest maar wouden niet verlengen). Over het algemeen ben ik het hele seizoen door bezig met spelers scouten, vervolgens vastleggen als ik het de transfersom/salaris waard vind en dan vanaf hun 17e rond elke transferperiode pushen naar de overige Bulgaarse clubs. En dan zodra het 2 juni is alles verlengen om een twee seizoenen loan te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Mijn spits is uit op het breken van records dit seizoen. We zijn nu halverwege: Vorig jaar maakte hij er 41 in 44 wedstrijden, vond ie niet goed genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Deventer mag trots zijn op deze competitiestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Geloof niet dat we mogen klagen met dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Komen dichterbij. mijn andere clubs doen het wel aardig goed sinds ik weg ben: Eerste en tweede Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei 10 uur geleden zei Kyrill: Maar ben jij wel of niet manager van dit liverpool? Uiteraard. Anders hadden ze die nooit kunnen presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Zojuist zei MetalMichael: Uiteraard. Anders hadden ze die nooit kunnen presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten