Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Transfer periode altijd leuk als je superveel competities hebt ;c

image.png.085641ca7c1e3632a6cfc711c066cd21.png

Zie hier de boosdoener met weet ik hoeveel sub competities per niveau :D En dan heb ik de andere grote competities ook nog ingeladen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Hij komt oorspronkelijk bij Real Madrid vandaan, maar ik huur hem van AC Milan. Heb je hem niet zelf naar Gijon gehaald? ;) 

Wow even zieke mindfuck. Zat met Pedro Diaz in mijn hoofd. ;c Geen idee waarom ik deze twee door elkaar heb gehaald. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.1dc07fc57e622d7da45e168033272eba.png

Haha jezus dit is wel nep hoor. 90+3 verrekt Robertson zijn hamstring, 'moet' er dus af maar ik heb geen wisselmogelijkheden meer. Moet ik hem dus van het veld afhalen, terwijl als die 1 minuut gewoon in het veld had gestaan had ik m in de verlenging wel kunnen wisselen. Nu de verlenging dus in met 10 man en dus uitendelijk ook kopje onder. ;c Zuur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op bezoek bij laagvlieger Degerfors liep het echt niet in de eerste helft, met een 0-0 tot gevolg. Ik besloot het in de rust dan ook helemaal om te gooien. Vleugelspelers eraf, spits erbij. Het is een tijdje geleden dat mijn wissels zó 24 karaats goud waren :D De extra spits scoorde zoals hieronder te zien is vrij snel, terwijl binnen een kwartier de 0-3 einduitslag op het bord stond. En door! 

l9veNz0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Urbeto:

Nu net bij zijn debuut als segundo volante op VM. Direct een sterke pot, zowel verdedigend als aanvallend. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft de tactiek voor komend seizoen, dus hij kan ook nog een linie opschuiven. 

Anyway, Allsvenskan 2027 is los! Heerlijke pot om het seizoen mee te beginnen. 

Afbeelding.png

Welke skin is dit?
Zier er nice uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei SpartaPiet:

Welke skin is dit?
Zier er nice uit.

Bas laat me ietwat twijfelen doordat ik TATO ook elk jaar weleens gebruik, maar uit m'n hoofd is dit de Dark Polish skin. Fijne, rustige skin. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Bas laat me ietwat twijfelen doordat ik TATO ook elk jaar weleens gebruik, maar uit m'n hoofd is dit de Dark Polish skin. Fijne, rustige skin. 

Dan lijken ze best wel op elkaar zeg. Maar heb jij dus toch een iets mindere skin gekozen :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Die heb ik ook en denk er helemaal hetzelfde over. Lekker overzichtelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei bas huijsmans:

Dan lijken ze best wel op elkaar zeg. Maar heb jij dus toch een iets mindere skin gekozen :classic_tongue:

Probeer de Dark Polish skin maar eens, ik sluit niet uit dat je Boga en mij volgt ;) Begrijp me niet verkeerd, Tato is een prima skin, maar ik vind hem een beetje druk dit jaar. Zeker op pagina's als clubinfo moet je vaker klikken om essentiële info te zien. Dark Polish heeft dat beter voor elkaar qua overzichtelijkheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Urbeto:

Probeer de Dark Polish skin maar eens, ik sluit niet uit dat je Boga en mij volgt ;) Begrijp me niet verkeerd, Tato is een prima skin, maar ik vind hem een beetje druk dit jaar. Zeker op pagina's als clubinfo moet je vaker klikken om essentiële info te zien. Dark Polish heeft dat beter voor elkaar qua overzichtelijkheid. 

Linkje? :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Dansmeister:

Haha dat is heel lekker vriend. Seppie speelt altijd groots in mijn FM games.

Hier zomerstoppie seizoen 3. Wordt alles behalve rustig. Al mijn grootverdieners willen contracten niet verlengen en hebben ontsnappingsclausules van vorig jaar erin staan. Half Europa en SA jaagt op mijn spelers. RIP geraamte Udinese. Bamba de eerste. Jaartje in dienst, gaat voor 50 millies naar Bayern.

image.thumb.png.d814fcdae4a485cb9f484d1d279c046b.png

SEP SEP SEP :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites