bas huijsmans Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @bas huijsmans tering wat een kanonnen zeg. Geef Cardona even wat meer rust, de wallen staan op zn koppie. Cardona kan wel weer slapen als die weg is of met pensioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Transfer periode altijd leuk als je superveel competities hebt Zie hier de boosdoener met weet ik hoeveel sub competities per niveau En dan heb ik de andere grote competities ook nog ingeladen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart 5 minuten geleden zei Urbeto: Hij komt oorspronkelijk bij Real Madrid vandaan, maar ik huur hem van AC Milan. Heb je hem niet zelf naar Gijon gehaald? Wow even zieke mindfuck. Zat met Pedro Diaz in mijn hoofd. Geen idee waarom ik deze twee door elkaar heb gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Haha jezus dit is wel nep hoor. 90+3 verrekt Robertson zijn hamstring, 'moet' er dus af maar ik heb geen wisselmogelijkheden meer. Moet ik hem dus van het veld afhalen, terwijl als die 1 minuut gewoon in het veld had gestaan had ik m in de verlenging wel kunnen wisselen. Nu de verlenging dus in met 10 man en dus uitendelijk ook kopje onder. Zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart @bas huijsmans wat een heerlijke talenten en spelers Elke spoiler uitpakken, was net alsof het een advent kalender doosje was was, met een chocolade dingetje er achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Op bezoek bij laagvlieger Degerfors liep het echt niet in de eerste helft, met een 0-0 tot gevolg. Ik besloot het in de rust dan ook helemaal om te gooien. Vleugelspelers eraf, spits erbij. Het is een tijdje geleden dat mijn wissels zó 24 karaats goud waren De extra spits scoorde zoals hieronder te zien is vrij snel, terwijl binnen een kwartier de 0-3 einduitslag op het bord stond. En door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 maart Share Geplaatst 16 maart Zeer contento mee. We hebben overigens nog geen doelman in de selectie en we hebben hiervoor flink de buidel getrokken maar deze Servier moest en zou ik uit handen houden van PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Karel kan je wel een van z'n zes keepers lenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 15 minuten geleden zei neva: Karel kan je wel een van z'n zes keepers lenen. Heeft die toevallig ook zes rechtsbacks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 2 uur geleden zei Urbeto: Nu net bij zijn debuut als segundo volante op VM. Direct een sterke pot, zowel verdedigend als aanvallend. Maar ik ben er nog niet helemaal uit wat betreft de tactiek voor komend seizoen, dus hij kan ook nog een linie opschuiven. Anyway, Allsvenskan 2027 is los! Heerlijke pot om het seizoen mee te beginnen. Welke skin is dit? Zier er nice uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 12 minuten geleden zei SpartaPiet: Welke skin is dit? Zier er nice uit. Volgens mij is dat de TATO skin Zo dit is een prima einde van een FM avondje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 7 uur geleden zei SpartaPiet: Welke skin is dit? Zier er nice uit. Bas laat me ietwat twijfelen doordat ik TATO ook elk jaar weleens gebruik, maar uit m'n hoofd is dit de Dark Polish skin. Fijne, rustige skin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 uur geleden zei Urbeto: Bas laat me ietwat twijfelen doordat ik TATO ook elk jaar weleens gebruik, maar uit m'n hoofd is dit de Dark Polish skin. Fijne, rustige skin. Dan lijken ze best wel op elkaar zeg. Maar heb jij dus toch een iets mindere skin gekozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 1 uur geleden zei Urbeto: Bas laat me ietwat twijfelen doordat ik TATO ook elk jaar weleens gebruik, maar uit m'n hoofd is dit de Dark Polish skin. Fijne, rustige skin. Die heb ik ook en denk er helemaal hetzelfde over. Lekker overzichtelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Zeg me dat ik geluk heb zonder te zeggen dat ik geluk heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 7 minuten geleden zei bas huijsmans: Dan lijken ze best wel op elkaar zeg. Maar heb jij dus toch een iets mindere skin gekozen Probeer de Dark Polish skin maar eens, ik sluit niet uit dat je Boga en mij volgt Begrijp me niet verkeerd, Tato is een prima skin, maar ik vind hem een beetje druk dit jaar. Zeker op pagina's als clubinfo moet je vaker klikken om essentiële info te zien. Dark Polish heeft dat beter voor elkaar qua overzichtelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 6 minuten geleden zei Urbeto: Probeer de Dark Polish skin maar eens, ik sluit niet uit dat je Boga en mij volgt Begrijp me niet verkeerd, Tato is een prima skin, maar ik vind hem een beetje druk dit jaar. Zeker op pagina's als clubinfo moet je vaker klikken om essentiële info te zien. Dark Polish heeft dat beter voor elkaar qua overzichtelijkheid. Linkje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Ik ben een beetje Arsenal FM moe, even tijd voor een leuke en grondige side save. Ga eens poging wagen om het met Udinese 20-40% zo goed te doen als @Dansmeister @Thierryvane @ReneLeBlanc @neva @De Raam @Nom de Guerre @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 19 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Linkje? Je kan ook de achtergronden wijzigen, maar dat vind ik niks. Hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Dark Polish is voor mijn gevoel al jaren de beste skin in visueel opzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Sas Laptop Skin 4 the Win Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 7 minuten geleden zei Nom de Guerre: Dark Polish is voor mijn gevoel al jaren de beste skin in visueel opzicht. Ik gaat er is naar kijken, moet wel zeggen dat ik altijd weer helemaal zoekende ben alsof ik een nieuwe game speel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 14 uur geleden zei Dansmeister: Haha dat is heel lekker vriend. Seppie speelt altijd groots in mijn FM games. Hier zomerstoppie seizoen 3. Wordt alles behalve rustig. Al mijn grootverdieners willen contracten niet verlengen en hebben ontsnappingsclausules van vorig jaar erin staan. Half Europa en SA jaagt op mijn spelers. RIP geraamte Udinese. Bamba de eerste. Jaartje in dienst, gaat voor 50 millies naar Bayern. SEP SEP SEP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart Even met Oezbekistan gestunt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 17 maart Share Geplaatst 17 maart 9 minuten geleden zei Nom de Guerre: Even met Oezbekistan gestunt Geen Indonesië in de Azië Cup? Of waar staan die nu, nu je weg bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten