Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Jij mag echt helemaal niets meer zeggen over andermans logo's als je zelf met dit aankomt zetten Karel. :D 

Wat loop jij nou weer te spacen. Dit is een gedownnload logopack..... van een website hoor ;)

Echt de helft van jouw berichten, snap ik tegenwoordig geen zakaardappelen meer van...

Waren godvergeten 13.200 files en heeft me 20 minuten van mijn vrijdagavond gekost,.

https://fmslife.fr/t/allinone-24/14123

Van deze link, is gewoon FM inside pagina ervoor:sorry:

En hier fm inside link:

https://fminside.net/downloads/logopacks/677-allinone-24-logopack

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei De Raam:

Jep en inderdaad! Zit nog te twijfelen om youth only te gaan of enkel Scandinavisch..

Je kan combineren? Youth Only en alleen Scandinaviërs aanschaffen die 19 of jonger zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Wat loop jij nou weer te spacen. Dit is een gedownnload logopack..... van een website hoor

Echt de helft van jouw berichten, snap ik tegenwoordig geen zakaardappelen meer van...

Waren godvergeten 13.200 files en heeft me 20 minuten van mijn vrijdagavond gekost, ga lekker knikkeren ofzo.

https://fmslife.fr/t/allinone-24/14123

Van deze link, is gewoon FM inside pagina ervoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Nom de Guerre:

783ab339cb583a1c2d133657eb976db3.png

Oke en nu met Oost-Timor, maar in dezelfde safe. Eens zien of je Indonesië van de troon kan stoten 

Oost-Timor is al eens al eens geschorst voor het naturaliseren van Brazilianen in het echie, dus een leuke challenge ;c

https://www.vi.nl/nieuws/oosttimor-flest-de-boel-met-brazilianen-en-moet-boeten

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Badmuts:

Oke en nu met Oost-Timor, maar in dezelfde safe. Eens zien of je Indonesië van de troon kan stoten 

Oost-Timor is al eens al eens geschorst voor het naturaliseren van Brazilianen in het echie, dus een leuke challenge ;c

https://www.vi.nl/nieuws/oosttimor-flest-de-boel-met-brazilianen-en-moet-boeten

Niet speelbaar in deze save. Niet genoeg spelers ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei CrisChivu:

Erg mooi resultaat? Welk jaar? Kun je iets delen van je Save? heb je Nederlanders kunnen nnaturaliseren?

Dit was 2046. Tweede keer op rij dat het gelukt is nu. Mijn betere spelers zijn bijna allemaal Nederlanders van origine. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Dit was 2046. Tweede keer op rij dat het gelukt is nu. Mijn betere spelers zijn bijna allemaal Nederlanders van origine. 

Heb je ook een club gemanaged? en bekende namen die je naar Indonesië hebt kunnen halen? En hoe ging dat met de status van de bond? Want vaak willen ze toch voor NL kiezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei CrisChivu:

Heb je ook een club gemanaged? en bekende namen die je naar Indonesië hebt kunnen halen? En hoe ging dat met de status van de bond? Want vaak willen ze toch voor NL kiezen?

Ik ben nog altijd coach van FC Ryukyu in Japan. Het helpt dat Indonesische spelers daar niet als buitenlander tellen, dus ik hengel er de nodige binnen. Vanuit die band met mij kiezen ze dan vaak voor de nationale ploeg. De betere talenten kiezen overigens nog altijd voor Oranje, dat zal nooit veranderen. Als ze in Nederland blijven spelen, zijn ze sowieso minder snel bereid om voor Indonesië te kiezen. Als je ze naar Japan haalt, worden ze ineens een pak toegeeflijker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Dankjewel maat, heb ik nu ook al voor de 8e keer gedaan. Werkt totaal niet, er veranderd niks. IK ben nu bijna meer dan 2 uur bezig mee geweest, en ga over iets meer dan uur naar werk. Geef het op, wil gewoon niet werken @Badmuts @ReneLeBlanc @neva

Doe eens een screenshot van de inhoud van /graphics map;

image.png.4c49170153934aa87eaaf02449671bbc.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kyrill:

Dankjewel maat, heb ik nu ook al voor de 8e keer gedaan. Werkt totaal niet, er veranderd niks. IK ben nu bijna meer dan 2 uur bezig mee geweest, en ga over iets meer dan uur naar werk. Geef het op, wil gewoon niet werken @Badmuts @ReneLeBlanc @neva

Leave me alone. Ik heb hier niets mee te maken, ik klaag alleen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites