ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Jij mag echt helemaal niets meer zeggen over andermans logo's als je zelf met dit aankomt zetten Karel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) 7 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Jij mag echt helemaal niets meer zeggen over andermans logo's als je zelf met dit aankomt zetten Karel. Wat loop jij nou weer te spacen. Dit is een gedownnload logopack..... van een website hoor Echt de helft van jouw berichten, snap ik tegenwoordig geen zakaardappelen meer van... Waren godvergeten 13.200 files en heeft me 20 minuten van mijn vrijdagavond gekost,. https://fmslife.fr/t/allinone-24/14123 Van deze link, is gewoon FM inside pagina ervoor En hier fm inside link: https://fminside.net/downloads/logopacks/677-allinone-24-logopack 10 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 42 minuten geleden zei De Raam: Jep en inderdaad! Zit nog te twijfelen om youth only te gaan of enkel Scandinavisch.. Je kan combineren? Youth Only en alleen Scandinaviërs aanschaffen die 19 of jonger zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 minuut geleden zei Kyrill: Wat loop jij nou weer te spacen. Dit is een gedownnload logopack..... van een website hoor Echt de helft van jouw berichten, snap ik tegenwoordig geen zakaardappelen meer van... Waren godvergeten 13.200 files en heeft me 20 minuten van mijn vrijdagavond gekost, ga lekker knikkeren ofzo. https://fmslife.fr/t/allinone-24/14123 Van deze link, is gewoon FM inside pagina ervoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Heb ik weer heb ik keer logopack heb ik de leljkste genomen die er is hahahahaha 10 maart bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 20 minuten geleden zei Kyrill: Heb ik weer heb ik keer logopack heb ik de leljkste genomen die er is hahahahaha Gewoon deze pakken Karel; https://www.tcmlogos.com/tcm24-logos-fm24/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 3 uur geleden zei Thomassje123: Hij is hier bij mijn SV Wiesbaden de nieuwe assistent-manager samen met Van der Gaag. Haal Bergkamp eigenlijk iedere game wel naar mijn cluppie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei Badmuts: Je kan combineren? Youth Only en alleen Scandinaviërs aanschaffen die 19 of jonger zijn Als er in eigen jeugd niks bij zit op die positie, da's wel een goede! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart (bewerkt) 51 minuten geleden zei Nom de Guerre: Oke en nu met Oost-Timor, maar in dezelfde safe. Eens zien of je Indonesië van de troon kan stoten Oost-Timor is al eens al eens geschorst voor het naturaliseren van Brazilianen in het echie, dus een leuke challenge https://www.vi.nl/nieuws/oosttimor-flest-de-boel-met-brazilianen-en-moet-boeten 10 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 11 minuten geleden zei Badmuts: Oke en nu met Oost-Timor, maar in dezelfde safe. Eens zien of je Indonesië van de troon kan stoten Oost-Timor is al eens al eens geschorst voor het naturaliseren van Brazilianen in het echie, dus een leuke challenge https://www.vi.nl/nieuws/oosttimor-flest-de-boel-met-brazilianen-en-moet-boeten Niet speelbaar in deze save. Niet genoeg spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Erg mooi resultaat? Welk jaar? Kun je iets delen van je Save? heb je Nederlanders kunnen nnaturaliseren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 minuut geleden zei CrisChivu: Erg mooi resultaat? Welk jaar? Kun je iets delen van je Save? heb je Nederlanders kunnen nnaturaliseren? Dit was 2046. Tweede keer op rij dat het gelukt is nu. Mijn betere spelers zijn bijna allemaal Nederlanders van origine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Dit was 2046. Tweede keer op rij dat het gelukt is nu. Mijn betere spelers zijn bijna allemaal Nederlanders van origine. Heb je ook een club gemanaged? en bekende namen die je naar Indonesië hebt kunnen halen? En hoe ging dat met de status van de bond? Want vaak willen ze toch voor NL kiezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 4 minuten geleden zei CrisChivu: Heb je ook een club gemanaged? en bekende namen die je naar Indonesië hebt kunnen halen? En hoe ging dat met de status van de bond? Want vaak willen ze toch voor NL kiezen? Ik ben nog altijd coach van FC Ryukyu in Japan. Het helpt dat Indonesische spelers daar niet als buitenlander tellen, dus ik hengel er de nodige binnen. Vanuit die band met mij kiezen ze dan vaak voor de nationale ploeg. De betere talenten kiezen overigens nog altijd voor Oranje, dat zal nooit veranderen. Als ze in Nederland blijven spelen, zijn ze sowieso minder snel bereid om voor Indonesië te kiezen. Als je ze naar Japan haalt, worden ze ineens een pak toegeeflijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Ik word bijna compleet krankjorum en gestoord hier. Al bijna 2 uur bezig ,niks werkt, hij wil de goede en juist club logo's niet inladen, ik baal hier echt goed van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 uur geleden zei ElPrincipito: Schi-tte-rend. Zelf gemaakt? zou niet te ver inzoomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 17 minuten geleden zei Kyrill: Ik word bijna compleet krankjorum en gestoord hier. Al bijna 2 uur bezig ,niks werkt, hij wil de goede en juist club logo's niet inladen, ik baal hier echt goed van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 7 minuten geleden zei joostmakaay: Dankjewel maat, heb ik nu ook al voor de 8e keer gedaan. Werkt totaal niet, er veranderd niks. IK ben nu bijna meer dan 2 uur bezig mee geweest, en ga over iets meer dan uur naar werk. Geef het op, wil gewoon niet werken @Badmuts @ReneLeBlanc @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 minuten geleden zei Kyrill: Dankjewel maat, heb ik nu ook al voor de 8e keer gedaan. Werkt totaal niet, er veranderd niks. IK ben nu bijna meer dan 2 uur bezig mee geweest, en ga over iets meer dan uur naar werk. Geef het op, wil gewoon niet werken @Badmuts @ReneLeBlanc @neva Doe eens een screenshot van de inhoud van /graphics map; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 6 minuten geleden zei Kyrill: Dankjewel maat, heb ik nu ook al voor de 8e keer gedaan. Werkt totaal niet, er veranderd niks. IK ben nu bijna meer dan 2 uur bezig mee geweest, en ga over iets meer dan uur naar werk. Geef het op, wil gewoon niet werken @Badmuts @ReneLeBlanc @neva Leave me alone. Ik heb hier niets mee te maken, ik klaag alleen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Bijna 3 uur verder en het is gelukt , fuck yesss! Eindelijk!! Bleek data te hebben bij editor data, dat weggehaald en nu doet ie verdomme eindelijk haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Na Indonesië gaan we verder met Oezbekistan. Omdat het kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 1 uur geleden zei Kyrill: Bijna 3 uur verder en het is gelukt , fuck yesss! Eindelijk!! Bleek data te hebben bij editor data, dat weggehaald en nu doet ie verdomme eindelijk haha. Stiekem even die eerste plek showen hè. #KarelBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart 2 minuten geleden zei Thierryvane: Stiekem even die eerste plek showen hè. #KarelBall Kareltje doet een open sollicitatie voor dit Twitter account: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten