Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

ch9E65y.png

Chelsea er ook uitgeknikkerd. Finale dus tegen Fulham (al zal het wellicht niet meer voor vandaag zijn). Gouden kans voor een prijs, en ook een Europees ticket gezien het nog een lange strijd via de competitie zal worden. Voor beide ploegen zou het een eerste keer zijn dat ze die beker winnen.

fvhfRN5.png

Ben ook het zwarte beest van hun.

Geen FA cup ook meer trouwens, eruit tegen Plymouth :D Maar goed als ik de league cup win is dat al vergeten en vergeven.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand interesse in een database waarbij de Liechtenstein challenge (win de CL) met een Nederlandse amateurclub kunnen doen?

Dus geen promotie degradantie tussen KKD en 2D, dus je zult de beker moeten winnen om Europa in te mogen.

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ode aan mijn verloren liefde, een ode aan pijn, een ode aan wat als. Een ode aan Ischa Haar.

Ooo Ischa, ooo Ischa wat hou ik van je en haat ik je dat je me verliet. Wat een speler ben je en was je altijd, die 116 miljoen die ik Ajax betaalde toen je 19 was, was het helemaal waard. Maar waarom moest je me verlaten? En van alle clubs, voor PSG? Ik kijk met zoveel spijt naar je carriere, voornamelijk zonder prijzen door verkeerde clubkeuzes. Deze man schoot zie erin vanuit alle hoeken en standen, niet alleen voor mij maar ook voor Ajax toen hij op bijna 30 jarige leeftijd gratis terug naar Amsterdam ging vanaf PSG. Heb hem vorig jaar als back up terug gehaald voor 5 miljoen, en nog steeds, zelfs op 36 jarige leeftijd laat hij zien de allerbeste spits ooit te zijn. Wat ga ik je missen als je stopt, en ik zal me altijd afvragen hoeveel prijzen we samen hadden kunnen winnen. 

Helaas geen screen van zijn prime, maar de aftakeling is bij Ischa nog niet hard toegeslagen. 

Haar.png

Haar2.png

Haar3.png

bewerkt door Big Mike
Link naar opmerking
Deel via andere websites