Thierryvane Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Ze zullen blij zijn in Zeeland en Goes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Na 10 jaar geen promotie en geen prijzen gepakt te hebben, toch 1 lichtpuntje dit seizoen. Geen promotie, maar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart (bewerkt) Meest waardevolle club uit NL 6 maart bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Het kan nog alle kanten op na de eerst seizoenshelft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart (bewerkt) Chelsea er ook uitgeknikkerd. Finale dus tegen Fulham (al zal het wellicht niet meer voor vandaag zijn). Gouden kans voor een prijs, en ook een Europees ticket gezien het nog een lange strijd via de competitie zal worden. Voor beide ploegen zou het een eerste keer zijn dat ze die beker winnen. Ben ook het zwarte beest van hun. Geen FA cup ook meer trouwens, eruit tegen Plymouth Maar goed als ik de league cup win is dat al vergeten en vergeven. 6 maart bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Haha ik keek eventjes naar me bank tegen Valencia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart @Bogatyr jij had de Noorse, hier hebben we de Mexicaanse Lukaku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart (bewerkt) Iemand interesse in een database waarbij de Liechtenstein challenge (win de CL) met een Nederlandse amateurclub kunnen doen? Dus geen promotie degradantie tussen KKD en 2D, dus je zult de beker moeten winnen om Europa in te mogen. 7 maart bewerkt door Badmuts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Helaas Spoiler Nog geen eerste prijs met United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 21 uur geleden zei 007mark: Soort FR12 hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Bogatyr jij had de Noorse, hier hebben we de Mexicaanse Lukaku. Screen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart 8 minuten geleden zei Bogatyr: Screen? Es muy loco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Hooiiiiilund! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Loting halve finale beker. Volgens mij houden de Europese campagnes van Kairat en mij de boel een beetje op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Hier hebben ze ook wel een leuke speler van gemaakt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart I'm back from the future. Trpisovsky wordt de opvolger van Slot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Hoe dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart "Cédric, hou nou eens op je man te dekken, we spelen in de zone!" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Een rebuild op komst, altijd lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart (bewerkt) Een ode aan mijn verloren liefde, een ode aan pijn, een ode aan wat als. Een ode aan Ischa Haar. Ooo Ischa, ooo Ischa wat hou ik van je en haat ik je dat je me verliet. Wat een speler ben je en was je altijd, die 116 miljoen die ik Ajax betaalde toen je 19 was, was het helemaal waard. Maar waarom moest je me verlaten? En van alle clubs, voor PSG? Ik kijk met zoveel spijt naar je carriere, voornamelijk zonder prijzen door verkeerde clubkeuzes. Deze man schoot zie erin vanuit alle hoeken en standen, niet alleen voor mij maar ook voor Ajax toen hij op bijna 30 jarige leeftijd gratis terug naar Amsterdam ging vanaf PSG. Heb hem vorig jaar als back up terug gehaald voor 5 miljoen, en nog steeds, zelfs op 36 jarige leeftijd laat hij zien de allerbeste spits ooit te zijn. Wat ga ik je missen als je stopt, en ik zal me altijd afvragen hoeveel prijzen we samen hadden kunnen winnen. Helaas geen screen van zijn prime, maar de aftakeling is bij Ischa nog niet hard toegeslagen. 7 maart bewerkt door Big Mike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Eerste prijs is een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 7 maart Share Geplaatst 7 maart Opnieuw een stunt, deze keer Arsenal eruit in de 1/8ste finale en naar de kwartfinale van de champions league! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten